amadina22
19802
#1134918 2013-02-22 10:20 amadina22

Monicute rašė:



Manau, kad reikia apmokestinti ir GPM, ir Sodra, bent jau mes taip darome.
Pajamomis natūra nelaikomi tik tam tikri atvejai:
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000107161&tree_id=1000007583
Visi kiti apmokestinami GPM, tuo pačiu ir Sodra.
O NA negalima pripažinti, jeigu yra aiškus naudos gavėjas.. Dovanų čekio nelabai padovanosi keliems asmenims.



Būtinai?
Neapmokestinsiu, tegu sodina mane į kalėjimą.
Kalėdom dovanojo darbuotojams Akro čekių.
Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.
Kaip bus taip, neapmokestinu. smile
Traukiu į neleidž.atskaitymus.


Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Kristiana__
8552
#1134940 2013-02-22 10:48 Kristiana__
Į kalėjimą nesodins tik viską padarys taip kaip reikia ir prie viso to priskaičiuos delspinigių.

Kuo mažiau taisyklių, tuo gyvenimas paprastesnis.

amadina22
19802
#1134946 2013-02-22 10:52 amadina22
smile smile smile

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Rolf
17232
#1134979 2013-02-22 11:15 Rolf

nebaika rašė:


pelno mokesčio bazė - 18 langelis, ten iš visų pajamų reikia numinusuoti pajamas, susidariusias dėl prekių pertekliaus per inventorizaciją?


Įrašomos visos pajamos.



Rolf
17232
#1134986 2013-02-22 11:22 Rolf

amadina22 rašė:


Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.


Geriausia iš karto darbuotojams paaiškinti, kas jų laukia po tokios dovanėlės. Kita dovanėlė, bet jau ne džiuginanti smile



nebaika
585
#1134989 2013-02-22 11:24 nebaika

Rolf rašė:



nebaika rašė:


pelno mokesčio bazė - 18 langelis, ten iš visų pajamų reikia numinusuoti pajamas, susidariusias dėl prekių pertekliaus per inventorizaciją?


Įrašomos visos pajamos.



čia iš PMĮ 17 str. komentaro: "6.18. Dėl inventorizacijos metu nustatyto prekių pertekliaus arba trūkumo.
Atliekant atsargų, dažniausiai perparduoti skirtų prekių inventorizaciją, kartais nustatomas vienų prekių perteklius, o kitų – trūkumas.
Inventorizacijos metu nustatytas prekių perteklius pagal PMĮ 14 str. 1 dalies nuostatas priskirtinas nemokamai gautam turtui. Nemokamai gauto turto įsigijimo kaina yra lygi nuliui, todėl apskaitoje parodytas prekių perteklius, PMĮ atžvilgiu, nėra apmokestinimo pelno mokesčio objektas. Tokiu atveju, apmokestinamosioms pajamoms būtų priskirta visa už parduotas ar kitaip perleistas perteklines prekes gauta suma."

gal tuomet kažką ne taip suprantu smile

Atlaiskit, jei kas ne taip.

amadina22
19802
#1134992 2013-02-22 11:26 amadina22

Rolf rašė:



amadina22 rašė:


Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.


Geriausia iš karto darbuotojams paaiškinti, kas jų laukia po tokios dovanėlės. Kita dovanėlė, bet jau ne džiuginanti smile


Apmėtys mane tom dovanėlėm smile Jeigu koks "čainikas" bus dovanojamas, tai skaudės man.

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Monicute
212
#1135001 2013-02-22 11:34 Monicute

amadina22 rašė:



Rolf rašė:



amadina22 rašė:


Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.


Geriausia iš karto darbuotojams paaiškinti, kas jų laukia po tokios dovanėlės. Kita dovanėlė, bet jau ne džiuginanti smile


Apmėtys mane tom dovanėlėm smile Jeigu koks "čainikas" bus dovanojamas, tai skaudės man.



Mūsų įmonė pati tuos mokesčius ir apmoka, GPM ir 9 proc. Sodra neleidžiami, 31 proc. Sodra leidžiami. Užtat darbuotojai patenkinti :)

O gal kas galėtų į mano klausimus atsakyti? smile

Rainis
15064
#1135002 2013-02-22 11:36 Rainis

nebaika rašė:



čia iš PMĮ 17 str. komentaro: "6.18. Dėl inventorizacijos metu nustatyto prekių pertekliaus arba trūkumo.
Atliekant atsargų, dažniausiai perparduoti skirtų prekių inventorizaciją, kartais nustatomas vienų prekių perteklius, o kitų – trūkumas.
Inventorizacijos metu nustatytas prekių perteklius pagal PMĮ 14 str. 1 dalies nuostatas priskirtinas nemokamai gautam turtui. Nemokamai gauto turto įsigijimo kaina yra lygi nuliui, todėl apskaitoje parodytas prekių perteklius, PMĮ atžvilgiu, nėra apmokestinimo pelno mokesčio objektas. Tokiu atveju, apmokestinamosioms pajamoms būtų priskirta visa už parduotas ar kitaip perleistas perteklines prekes gauta suma."

gal tuomet kažką ne taip suprantu smile


Kai inventorizacijos metu užpajamavote prekių perteklių, kaip matote iš jūsų cituotos PMĮ ištraukos, dar jokių pajamų negavote. Jas reikėjo pajamuoti kaip nemokamai gautas - tik kiekius.
Pajamas gausite tik tada, kai jas parduosite - bet tada nebus ko nurašyti į savikainą.
Taigi turite taisyti savo apskaitoje: naikinti užpajamavimo sumas, jei taip padarėte, tada ir tokių įtartinų pajamų nebus.

nebaika
585
#1135003 2013-02-22 11:36 nebaika
Ačiū, dabar supratau.

Atlaiskit, jei kas ne taip.

amadina22
19802
#1135006 2013-02-22 11:40 amadina22

Monicute rašė:



amadina22 rašė:



Rolf rašė:



amadina22 rašė:


Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.


Geriausia iš karto darbuotojams paaiškinti, kas jų laukia po tokios dovanėlės. Kita dovanėlė, bet jau ne džiuginanti smile


Apmėtys mane tom dovanėlėm smile Jeigu koks "čainikas" bus dovanojamas, tai skaudės man.



Mūsų įmonė pati tuos mokesčius ir apmoka, GPM ir 9 proc. Sodra neleidžiami, 31 proc. Sodra leidžiami. Užtat darbuotojai patenkinti :)

O gal kas galėtų į mano klausimus atsakyti? smile



O kaip deklaruojate? Pridedate prie DU dovanos sumą ir deklaruojate sodrai? O GPM kaip deklaruojate, FR0573 parodote kad tą GPM nuo dovanos apmokėjo įmonė?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Monicute
212
1   #1135008 2013-02-22 11:45 Monicute

amadina22 rašė:



Monicute rašė:



amadina22 rašė:



Rolf rašė:



amadina22 rašė:


Jei apmokestinčiau, kitą mėnesį darbuotojai gautų mažiau DU negu įpratę, jie manęs nesuprastų.


Geriausia iš karto darbuotojams paaiškinti, kas jų laukia po tokios dovanėlės. Kita dovanėlė, bet jau ne džiuginanti smile


Apmėtys mane tom dovanėlėm smile Jeigu koks "čainikas" bus dovanojamas, tai skaudės man.



Mūsų įmonė pati tuos mokesčius ir apmoka, GPM ir 9 proc. Sodra neleidžiami, 31 proc. Sodra leidžiami. Užtat darbuotojai patenkinti :)

O gal kas galėtų į mano klausimus atsakyti? smile



O kaip deklaruojate? Pridedate prie DU dovanos sumą ir deklaruojate sodrai? O GPM kaip deklaruojate, FR0573 parodote kad tą GPM nuo dovanos apmokėjo įmonė?



Taip, viską būtent taip ir darome :)

GONTA
611
#1135064 2013-02-22 14:23 GONTA
Sakykite, ar parama, suteikta prekėmis, kurių suma siekia apie 200Lt, kur nors išskiriam PLN 204?

Rainis
15064
#1135078 2013-02-22 15:02 Rainis

GONTA rašė:


Sakykite, ar parama, suteikta prekėmis, kurių suma siekia apie 200Lt, kur nors išskiriam PLN 204?


Taip, bet kokia paramos suma deklaruojama.

GONTA
611
#1135089 2013-02-22 15:20 GONTA

Rainis rašė:


Taip, bet kokia paramos suma deklaruojama.



Ir teisingai beskaitydama supratau, kad galima tą mano paramos sumą dvigubinti? Svarbu neviršyti 40% PM? Ar ne taip supratau smile Pirmą kartą su parama susidūriau, todėl klausimų tiek iškyla.

Rainis
15064
#1135096 2013-02-22 15:31 Rainis

GONTA rašė:




Ir teisingai beskaitydama supratau, kad galima tą mano paramos sumą dvigubinti? Svarbu neviršyti 40% PM? Ar ne taip supratau smile Pirmą kartą su parama susidūriau, todėl klausimų tiek iškyla.


Taip.
Pirmiausiai viengubą paramos sumą įrašote 11 eilutėje kaip neleidžiamus atskaitymus.
Tada, jei užtenka pelno, jau dvigubą sumą įrašote 84 eilutėje.

GONTA
611
#1135113 2013-02-22 16:31 GONTA

Rainis rašė:


Taip.
Pirmiausiai viengubą paramos sumą įrašote 11 eilutėje kaip neleidžiamus atskaitymus.
Tada, jei užtenka pelno, jau dvigubą sumą įrašote 84 eilutėje.


Ačiū, Raini jums labai smile

Dziaugsmas
242
#1135179 2013-02-23 09:38 Dziaugsmas
Labas rytas,
Jeigu imoneje gaunasi nuostolis tada nereikia pildyti PLN 204 formos, ar reikia ?
Aciu

amadina22
19802
#1135181 2013-02-23 09:52 amadina22
Reikia.
Būna net tokių atveju kad net būnant nuostoliui tenka mokėti pelno mokestį, jei yra daug neleidžiamų atskaitymų
Be to, mokestinis pelnas ar nuostolis gali skirtis nuo finansinio pelno ar nuostolio.
Kitais metais reikės įvertinti tą mokestinį nuostolį





Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Dziaugsmas
242
#1135183 2013-02-23 10:08 Dziaugsmas
Aciu labai :)
Ziuriu ir sestadieniais darbuojates :) smile smile smile



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR