Naujai sukurta įmonė

W
Wirginija 1
2007-08-17 23:15 Wirginija
Sveiki. Gal kas galit pakonsultuoti: Esame 2 akcininkai.Įregistravome UAB. Kol kas nevykdome veiklos. Kiek laiko galima neskirti įmonėje direktoriaus ir nesudaryti darbo sutarties su buhalteriu?Kol nėra veiklos nenorėtume mokėti algų, nes nėra ir darbo.
volgadon volgadon 4396
2007-08-18 01:12 volgadon
Aš irgi noriu paklausti.Tai kam registravote įmonę ,jei veiklos nevykdote?
Kodėl klausiu,nes galiu pasakyti iš patirties įmonė įregistruota pernai metų pabaigoje ,realiai pradėjo veikti t.y. uždirbinėti pinigus kažkur tai kovo mėn.Bet iki to laiko reikėjo labai padirbėti.
Mano manymu ,jei ketinama kuo greičiau pradėti veiklą ,direktorius reikalingas kuo greičiau.
Ar forminsit buhalterį iš karto ,ar vėliau , ar įmonės ieškosit tvarkančios apskaitą,tai jau čia jūsų reikalas.Nors kiti gali sakyti ,kad buhalteris reikalingas vos ne nuo pirmos dienos.Aš manau ,kad galima ir palaukti .
Y
Yahoo 307
2007-08-19 00:29 Yahoo
Naujai sukurta įmonė pradeda savo veikla.
Nuo kokių dokumentu reikia pradėti. smile
T.y. pirmieji žingsniai.
Vadovas yra, buhalteris taip pat.
Kokie reikalingi įsakymai, instrukcijos ir t.t., sklandžiai pradžiai.
Bučiau labai dekinga už Jūsų atsakymus. smile
S
skriste 625
2007-08-19 15:47 skriste
Tai kaip buhalterio galima ir neskubėt priimti? GO kaip į banką parašų pavyzdžius tada kieno nešt? smile
volgadon volgadon 4396
2007-08-19 17:40 volgadon
Parašai banke buvo aktualu kai nebuvo el.bankininkystės, kai reikėdavo nešti mokestinius pavedimus. O dabar svarbiausia pin kodas ir generatorius.
Y
Yahoo 307
2007-08-19 18:32 Yahoo 2011-09-11 05-30

Yahoo rašė: Naujai sukurta įmonė pradeda savo veikla.
Nuo kokių dokumentu reikia pradėti. smile
T.y. pirmieji žingsniai.
Vadovas yra, buhalteris taip pat.
Kokie reikalingi įsakymai, instrukcijos ir t.t., sklandžiai pradžiai.
Bučiau labai dekinga už Jūsų atsakymus. smile

smile
jotvingis jotvingis 1124
2007-08-19 22:44 jotvingis
O dokumentai kokie, personalo, vadybos, buhalterijos smile Nejaugi jūs tikitės, kad į tokį klausimą jums tiksliai kas nors atsakys
Y
Yahoo 307
2007-08-19 23:12 Yahoo 2011-09-11 05-30

jotvingis rašė: O dokumentai kokie, personalo, vadybos, buhalterijos smile Nejaugi jūs tikitės, kad į tokį klausimą jums tiksliai kas nors atsakys

Kodėl gi ne smile
Na vistiek kažkas kažką atsakys manau. smile
G
gete 11
2007-08-23 11:10 gete
Virginijai-turiu liudna patirti, nes musu imone, ikurta 2005m bankrutavo. Kai tik pradedi veikla, tuoj samdyk savo buhalteri, kad butu pasonej ir visus finansinius dalykus kartu aptarinetum. Jei neismanai nieko mokesciuose, nesamdyk imones, buhalteris daug ka papasakos, tada saugiau jausies. Atidarius imone iskart reik pateikinet duomenis Sodrai ir VMI, todel nueik i Sodra, susirask zmogu, kuriam priklauso jusu imones prieziura, ten zmogus pades uzpildyti visus popierius, kuriuos reik, net paskaiciuos mokescius. Kai darbo padauges, buhalterio savo prireiks. Net jei nevykdot veiklos, butina periodiskai pristatyt popieriukus. Tas pats su VMI. Tik cia niekas nepades, susizinok istatymuose ka reik daklaruot, pradzioj uzteks kas menesi darbuotoju pajamu mokesti ir PVM, jei bus kokiu pirkimu. Jei neturi PVM, nereik, bet geriau kol nera veiklos, isigyk PVM. Puse metu nepristacius dokumentu, bus bauda nuo 1000Lt tiek sodroj, tiek VMI, gali net neperspeti. I saskaita ateina minusas, tik po to anstoliu laiskas. Po to sunku atsiskaitinet su imonem, laikas ir pinigai eikvojas. Vienu zodziu, pradejus versla, reik turet verslo plana ir marketingo plana su visom lentelem. Isivaizduot kaip tavo imone atrodo skaiciais isreiksta. Del pirminiu vidaus dokumentu, mes juos uzpildem tik po puses metu nuo veiklos vykdymo pradzios. Prisistate viena firma, paruose viska mazdaug uz 800Lt, sudejom parasus atbuline data ir tiek. Beje, jei imones ikurima vykde kt firma, ji t.p. paruosia dali dokumentu. Pats cia nepadarysi, nebent rasi koki altruista, kuris netinges tau kopijuot savo dokumentus kaip pvz.
L
Love 271
2007-08-23 11:28 Love 2011-09-11 05-31

gete rašė: Virginijai-turiu liudna patirti, nes musu imone, ikurta 2005m bankrutavo. Kai tik pradedi veikla, tuoj samdyk savo buhalteri, kad butu pasonej ir visus finansinius dalykus kartu aptarinetum. Jei neismanai nieko mokesciuose, nesamdyk imones, buhalteris daug ka papasakos, tada saugiau jausies. Atidarius imone iskart reik pateikinet duomenis Sodrai ir VMI, todel nueik i Sodra, susirask zmogu, kuriam priklauso jusu imones prieziura, ten zmogus pades uzpildyti visus popierius, kuriuos reik, net paskaiciuos mokescius. Kai darbo padauges, buhalterio savo prireiks. Net jei nevykdot veiklos, butina periodiskai pristatyt popieriukus. Tas pats su VMI. Tik cia niekas nepades, susizinok istatymuose ka reik daklaruot, pradzioj uzteks kas menesi darbuotoju pajamu mokesti ir PVM, jei bus kokiu pirkimu. Jei neturi PVM, nereik, bet geriau kol nera veiklos, isigyk PVM. Puse metu nepristacius dokumentu, bus bauda nuo 1000Lt tiek sodroj, tiek VMI, gali net neperspeti. I saskaita ateina minusas, tik po to anstoliu laiskas. Po to sunku atsiskaitinet su imonem, laikas ir pinigai eikvojas. Vienu zodziu, pradejus versla, reik turet verslo plana ir marketingo plana su visom lentelem. Isivaizduot kaip tavo imone atrodo skaiciais isreiksta. Del pirminiu vidaus dokumentu, mes juos uzpildem tik po puses metu nuo veiklos vykdymo pradzios. Prisistate viena firma, paruose viska mazdaug uz 800Lt, sudejom parasus atbuline data ir tiek. Beje, jei imones ikurima vykde kt firma, ji t.p. paruosia dali dokumentu. Pats cia nepadarysi, nebent rasi koki altruista, kuris netinges tau kopijuot savo dokumentus kaip pvz.

Bandet viska kuo pigiau sutvarkyti, tai ir bankrutavot. Geram buhalteriui daug nereikia pinigu, jei darbo nedaug, bet jus ir tu pagailejot smile
L
Love 271
2007-08-23 11:29 Love 2011-09-11 05-31

Yahoo rašė:

jotvingis rašė: O dokumentai kokie, personalo, vadybos, buhalterijos smile Nejaugi jūs tikitės, kad į tokį klausimą jums tiksliai kas nors atsakys

Kodėl gi ne smile
Na vistiek kažkas kažką atsakys manau. smile

Samdykit specialistus (gal pagal autorines, gal menesiui), Jums viska padarys. bet suformuluoti tikslus, o ne taip, kad reikia padaryti viska kas priklauso
G
gete 11
2007-08-23 12:53 gete
LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris. Taupėm ant savikainos, ne darbuotojų atlyginimo. Bankroto priežasčių galima daug paminėti, nuo vienos nieks neuždaro įmonės, bet pagrindinės pas mus buvo atsakomybės stoka, įstatymų nežinojimas, tiekėjų sutarčių nesilaikymas. Siūlau naujai įsikūrusioms gerai įvertint tuos tiekėjus, su kuo norit bendradarbiaut. Pigiau nėra greičiau.
G
gete 11
2007-08-23 13:49 gete 2011-09-11 05-31

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj
V
Virguteke 106
2007-08-23 14:46 Virguteke 2011-09-11 05-31

Wirginija rašė: Sveiki. Gal kas galit pakonsultuoti: Esame 2 akcininkai.Įregistravome UAB. Kol kas nevykdome veiklos. Kiek laiko galima neskirti įmonėje direktoriaus ir nesudaryti darbo sutarties su buhalteriu?Kol nėra veiklos nenorėtume mokėti algų, nes nėra ir darbo.

Direktorius turi buti paskiriamas nuo pirmos dienos. kadangi reikia isiregistruoti per 5 dienas nuo imones ikurimo mokesciu registre, tai ten reikalauja arba imones atsakingos uz apskaita arba buhalterio. kadangi irasai buhalteri tai ji turi priimti i darba. sudarai darbo sutarti ir rasai pranesima sodrai. banke galima tvirtinti ir viena parasa, bet jei yra buhalteris tai reikalauja ir jo.
L
Love 271
2007-08-23 14:49 Love 2011-09-11 05-31

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris. Taupėm ant savikainos, ne darbuotojų atlyginimo. Bankroto priežasčių galima daug paminėti, nuo vienos nieks neuždaro įmonės, bet pagrindinės pas mus buvo atsakomybės stoka, įstatymų nežinojimas, tiekėjų sutarčių nesilaikymas. Siūlau naujai įsikūrusioms gerai įvertint tuos tiekėjus, su kuo norit bendradarbiaut. Pigiau nėra greičiau.

Tai jums brolyciai ne buhalterio truko, o bendru gebejimu ir kompetencijos smile
L
Love 271
2007-08-23 14:53 Love 2011-09-11 05-31

gete rašė:

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj

Tiesa sakant, ash labai abejoju kad reikia moketi tuos 15 proc. kiekviena karta nuimant pinigus. Tai juk B klases pajamos, nuo ju mokescius galima moketi karta per metus iki kt. metu geg. 01 d. Ar ash klistu?
P
pina1 522
2007-08-23 14:58 pina1 2011-09-11 05-31

Love rašė:

gete rašė:

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj

Tiesa sakant, ash labai abejoju kad reikia moketi tuos 15 proc. kiekviena karta nuimant pinigus. Tai juk B klases pajamos, nuo ju mokescius galima moketi karta per metus iki kt. metu geg. 01 d. Ar ash klistu?

taip tu teisi.
L
Love 271
2007-08-23 15:06 Love 2011-09-11 05-31

pina1 rašė:

Love rašė:

gete rašė:

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj

Tiesa sakant, ash labai abejoju kad reikia moketi tuos 15 proc. kiekviena karta nuimant pinigus. Tai juk B klases pajamos, nuo ju mokescius galima moketi karta per metus iki kt. metu geg. 01 d. Ar ash klistu?

taip tu teisi.

O po to sako, kad imones blogos, o samdomos buhalteres geros. Liudna smile
L
Love 271
2007-08-23 15:07 Love 2011-09-11 05-31

Love rašė:

pina1 rašė:

Love rašė:

gete rašė:

prosas rašė:

gete rašė: LOVE, buhalterinę įmonę po mėnesio pasisamdėm. Labai gera, bet mums pasitarnavo tik labai oficialiai, kaip geriau tvarkyt mokesčius nepatarė, mažai bendravimo buvo. Užtat kt kartą pirmas darbuotojas būtų buhalteris.


Ir kai tas kitas kartas bus, būtinai parašyk čia,
kaip tas darbuotojas - buhalteris patarė,
kaip geriau tvarkyt mokesčius smile smile


Priimta smile
Na, pvz kad 15proc mokėt reik kaskart nuimant nuo IĮ sąskaitos, galėjo pasakyt, juk savininkas neišmano, o buhalterinei įmonei atrodo kad viską žinom. Kaip uždaryt kuo mažiau sakusmingai IĮ irgi yra daug būdų, žinant situaciją, bet kam tai rūpi be paties savininko? Ir pasakyk kad buhalterio nereik pašonėj

Tiesa sakant, ash labai abejoju kad reikia moketi tuos 15 proc. kiekviena karta nuimant pinigus. Tai juk B klases pajamos, nuo ju mokescius galima moketi karta per metus iki kt. metu geg. 01 d. Ar ash klistu?

taip tu teisi.

O po to sako, kad imones blogos, o samdomos buhalteres geros. Liudna smile

pamoka: nereikia skirstyt kas blogas o kas geras. smile
Gita1 Gita1 8357
2007-08-23 15:24 Gita1
nebūtina viską cituot tokiom paklodėm..
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui