balalaika
430
#1380680 2018-01-11 17:33 balalaika

Oktavija rašė:



balalaika rašė:


Sveiki,

Sakykite prašau, ar yra kokia nors galimybė "iš vidurio" netyčia ištrintą sąskaitą faktūrą vėl įrašyti, atkurti, atstatyti ?

Ačiū! Peace!


Jei žinote kas toje sąskaitoje buvo surašyta, data Nr. Išrašykite sąskaitą netyčia ištrintos sąskaitos Nr. data ir t.t.



Sveiki,

Žinau, bet iššoka tolia pikta lentelė ir sako, kad aceit negalima, nes buvo prekių nurašymas/perkainojimas ir pan, ir tipo yra galima tik šios dienos data...

Ačiū! Peace!

Oktavija
277
#1380684 2018-01-11 17:46 Oktavija

balalaika rašė:



Oktavija rašė:



balalaika rašė:


Sveiki,

Sakykite prašau, ar yra kokia nors galimybė "iš vidurio" netyčia ištrintą sąskaitą faktūrą vėl įrašyti, atkurti, atstatyti ?

Ačiū! Peace!


Jei žinote kas toje sąskaitoje buvo surašyta, data Nr. Išrašykite sąskaitą netyčia ištrintos sąskaitos Nr. data ir t.t.



Sveiki,

Žinau, bet iššoka tolia pikta lentelė ir sako, kad aceit negalima, nes buvo prekių nurašymas/perkainojimas ir pan, ir tipo yra galima tik šios dienos data...

Ačiū! Peace!



Jei buvo prekių nurašymas ar pardavimas galimi du variantai: 1) Sąskaitoje prekes įrašote ranka, o parduotų prekių nurašymą atliekate leidžiama data. 2) atšaukiate (panaikinate) prekių nurašymą (pardavimą) atliktą po ištrintos sąskaitos. Aš daryčiau 1)

balalaika
430
#1380686 2018-01-11 18:22 balalaika

Oktavija rašė:



balalaika rašė:



Oktavija rašė:



balalaika rašė:


Sveiki,

Sakykite prašau, ar yra kokia nors galimybė "iš vidurio" netyčia ištrintą sąskaitą faktūrą vėl įrašyti, atkurti, atstatyti ?

Ačiū! Peace!


Jei žinote kas toje sąskaitoje buvo surašyta, data Nr. Išrašykite sąskaitą netyčia ištrintos sąskaitos Nr. data ir t.t.



Sveiki,

Žinau, bet iššoka tolia pikta lentelė ir sako, kad aceit negalima, nes buvo prekių nurašymas/perkainojimas ir pan, ir tipo yra galima tik šios dienos data...

Ačiū! Peace!



Jei buvo prekių nurašymas ar pardavimas galimi du variantai: 1) Sąskaitoje prekes įrašote ranka, o parduotų prekių nurašymą atliekate leidžiama data. 2) atšaukiate (panaikinate) prekių nurašymą (pardavimą) atliktą po ištrintos sąskaitos. Aš daryčiau 1)



Sveiki,

Blogai, nes prekių nurašymas turi būti taip pat tame laikotarpyje o ne dabartiniame, nes jau pateikti duomenys-ataskaita Vilniaus regiono departamentui (tikslus prekių skaičius) už 2017 metus, ir gausis blogybė, bus daugiau prekių 2017, nei deklaruota. įmonės patikrinimo metu bus kirdik smile Melagingų duomenų pateikimas....bus didelis kirdik....

Klausimas. Jei ištrinant SF iš praeities prekių skaičiaus likučiai susiskaičiuoja teisingai ir svarbiausia yra leidžiama sąskaitą ištrinti, kodėl programa nebeleidžia vėl įterpti netyčia ištrintos sąskaitos? Sudėtinga suprogramuoti? Juk yra blogai, kai negali ištaisyti tokių padarytų kliurkų.....

Ačiū! Peace!

balalaika
430
#1380688 2018-01-11 20:05 balalaika

Niemand rašė:



balalaika rašė:


Sveiki,

Sakykite prašau, ar yra kokia nors galimybė "iš vidurio" netyčia ištrintą sąskaitą faktūrą vėl įrašyti, atkurti, atstatyti ?

Ačiū! Peace!



Nėra, tik įvesti iš naujo.
Mano žiniomis, nedidelių įmonių buhalteriai labiau linkę tokio funkcionalumo neturėti, nes paskui atkurti gali tie, kam to nereikia. smile



Sveiki,

Bet jau pateiktos SF į įSAF, pateikta PVM deklaracija, pateikta prekių tiekimo į ES PVM mokėtojams deklaracija, pateikti duomenys departamentui, .....nu klizma nereali gaunasi, .......yra gi ir normalių žmonių, kuriems klastoti įmonės duomenų nėra reikalo,....reikia tik galimybės iš naujo įrašyti į programą ištrintą sąskaitą. "Atkurti", kaip suprantu galima iš slaptai saugomų SF kopijų, tad to daryti nereikia, turiu minty slaptai išsaugoti SF, kad koks fntt ar vmi galėtu pažiūrėti ir...paglostyti galvelę

Ačiū! Peace!

balalaika
430
#1380804 2018-01-14 21:29 balalaika
Sveiki,

Bandau persikelti kontrahentus, bet persikelia sumaišyti stulpeliai. Žr. foto.

Ką darau ne taip? Ar yra vaistų?

Ačiū! Peace!
Prisegti failai

kontrahentu_importas.jpg 330 KB

cymukas
46
#1380875 2018-01-15 12:41 cymukas
Sveiki,
Tik dabar prireikė skaičiuoti atlyginimą darbuotojui, kuris kaupia papildomam draudimui. Pamenu, kad senai lyg ir buvo kažkokia diskusija šiuo klausimu, bet perverčiau belekiek puslapių ir nieko neradau. Kaip suprantu tam žmogui reikia pildyti atskirą DU žiniaraštį, o kur priskaičiuoti jam tuos papildomus 2proc., ar kažkur programos nustatymuose reikia pažymėti?

Oktavija
277
#1380879 2018-01-15 12:51 Oktavija

cymukas rašė:


Sveiki,
Tik dabar prireikė skaičiuoti atlyginimą darbuotojui, kuris kaupia papildomam draudimui. Pamenu, kad senai lyg ir buvo kažkokia diskusija šiuo klausimu, bet perverčiau belekiek puslapių ir nieko neradau. Kaip suprantu tam žmogui reikia pildyti atskirą DU žiniaraštį, o kur priskaičiuoti jam tuos papildomus 2proc., ar kažkur programos nustatymuose reikia pažymėti?


DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS

Serebro
1944
#1380885 2018-01-15 13:48 Serebro

Oktavija rašė:



cymukas rašė:


Sveiki,
Tik dabar prireikė skaičiuoti atlyginimą darbuotojui, kuris kaupia papildomam draudimui. Pamenu, kad senai lyg ir buvo kažkokia diskusija šiuo klausimu, bet perverčiau belekiek puslapių ir nieko neradau. Kaip suprantu tam žmogui reikia pildyti atskirą DU žiniaraštį, o kur priskaičiuoti jam tuos papildomus 2proc., ar kažkur programos nustatymuose reikia pažymėti?


DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS


Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.

cymukas
46
#1380886 2018-01-15 13:52 cymukas

Serebro rašė:



Oktavija rašė:



cymukas rašė:


Sveiki,
Tik dabar prireikė skaičiuoti atlyginimą darbuotojui, kuris kaupia papildomam draudimui. Pamenu, kad senai lyg ir buvo kažkokia diskusija šiuo klausimu, bet perverčiau belekiek puslapių ir nieko neradau. Kaip suprantu tam žmogui reikia pildyti atskirą DU žiniaraštį, o kur priskaičiuoti jam tuos papildomus 2proc., ar kažkur programos nustatymuose reikia pažymėti?


DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS


Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.



Aciu, Serebro, dabar jau supratau:)

Oktavija
277
#1380888 2018-01-15 13:54 Oktavija
DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS
[/quote]
Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.
[/quote]
O jei taisote ranka į SAM ataskaitą traukia? Nes man netraukia. Dėl to aš keičiu procentus Įmonės duomenys

Serebro
1944
#1380891 2018-01-15 13:58 Serebro

Oktavija rašė:


DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS


Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.
[/quote]
O jei taisote ranka į SAM ataskaitą traukia? Nes man netraukia. Dėl to aš keičiu procentus Įmonės duomenys
[/quote]
Man atrodo netrauks į sam tuos papildomai kaupiančius. Aš sam ruošiu atskirai pati. O jūs turite tik vienos rūšies ar abiejų? Jei pakeičiate įmonės duomenyse, tuomet ranka taisote mažinant 2 proc., o nedidinant, tai sam suformuos ir 9 ir 11 proc atskirus?

Serebro
1944
#1380901 2018-01-15 14:37 Serebro
Pažiūrėjau, formuoja abiejų tarifų sam pranešimus. Tereikia išskleisti langelį prie sodros tarifo formuojant sam. Taip, kad koks tarifas bus įrašytas įmonės duomenyse nėra skirtumo, kadangi viename žiniaraštyje taisyti teks ranka vis vien smile

Niemand
4550
#1380904 2018-01-15 14:43 Niemand
Gražu, nuo 2017 m. turi būti naudojama SAF-T standartas v. 2, bet šio standarto struktūros VMI neskelbia, paprašė raštu kreiptis, tada galbūt duos smile

Oktavija
277
#1380919 2018-01-15 15:08 Oktavija

Serebro rašė:


Pažiūrėjau, formuoja abiejų tarifų sam pranešimus. Tereikia išskleisti langelį prie sodros tarifo formuojant sam. Taip, kad koks tarifas bus įrašytas įmonės duomenyse nėra skirtumo, kadangi viename žiniaraštyje taisyti teks ranka vis vien smile


Išskleisti aš moku smile . Tik, kad neišsiskleisdavo abu procentai. Gal kas pasikeitė nuo paskutinių dviejų atnaujinimo. Reikės pabandyti smile

balalaika
430
#1380931 2018-01-15 16:03 balalaika
Sveiki,

Tipinis nesąžiningos konkurencijos pavyzdys.

Ačiū! Peace!
Prisegti failai

nesazininga_konkurencija.jpg 220 KB

Oktavija
277
#1380937 2018-01-15 16:18 Oktavija
Nuostabu. Ten galima palikti savo komentarą kuo mums patinka Apskaita5. Prisijunkime ir parašykime kuo mums patinka Apskaita5 ir kuo nepatinka "....1" smile

balalaika
430
#1380958 2018-01-15 16:57 balalaika

Oktavija rašė:


Nuostabu. Ten galima palikti savo komentarą kuo mums patinka Apskaita5. Prisijunkime ir parašykime kuo mums patinka Apskaita5 ir kuo nepatinka "....1" smile



Sveiki,

Parašykit, aš neturiu snukiądėžės.... smile

Ačiū! Peace!

Gabka
5
#1381043 2018-01-16 11:24 Gabka
smile

Gabka
5
#1381046 2018-01-16 11:29 Gabka
sveiki,
Bandau daryti metinę FR0573, pasirenku 4v, bet kai suformuoja rašo viršuje dešinėje pusėje "versija 03". Ir eksportas gaunasi 3v. Gal tik įvardinta metinės FR0573 4 versija, bet ji nepaaisyta? Laukiu komentarų. ačiū

Juskevic
258
#1381071 2018-01-16 12:54 Juskevic

Gabka rašė:


sveiki,
Bandau daryti metinę FR0573, pasirenku 4v, bet kai suformuoja rašo viršuje dešinėje pusėje "versija 03". Ir eksportas gaunasi 3v. Gal tik įvardinta metinės FR0573 4 versija, bet ji nepaaisyta? Laukiu komentarų. ačiū


Sveiki,
taip, aš irgi šiandien pabandžiau daryti. Reikia Neimandui įterpti į programą naują versiją V.4. Aš bandau įterpti pati, bet deklaracija neatsiranda. Bus daug naujų deklaracijų smile .


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis