Laba diena.
Lorėčiau paklausti dėl išrašomų SF registro.
Pernai išrašėme kelias išankstinio mokėjimo PVM sąskaitas - faktūras.
Po gauto apmokėjimo iš klientų, išrašėme jiems normalias pardavimo PVM sąskaitas - faktūras.
Išankstinės sąskaitos buvo išrašinėjamos excell, ir buh.apskaitos programoje nefigūravo. Į registrus, spausdinant iš buh.progamos, patenka tik pardavimo PVM sąskaitos.
Kaip dabar elgtis su tomis išankstinėmis SF- pagal fin.min.įsakymą, išrašomų SF registre registruoti reikia ir išankstinio mokėjimo PVM SF.
Bet kaip tada daryti? Išrašyti išankstinę PVM SF, paskui jai daryti grąžinimą, ir tik tada rašyti normalią pardavimo SF??
Padėkite, kas susidūręs, susigaudyti su išrašymo situacija ir korspondencijomis?