jolis
627
#16771 2003-07-01 12:39 jolis
Žiniukai SOS smile
Kai IT nenaudojom tik remontavom ir už jį tą mėnesį negavom nuomos pinigų.Ar amortizacija reikia skaičiuoti smile
AČIŪ

artas71
12715
#16780 2003-07-01 12:57 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-11
Klausimas įdomus...
Kada neskaičuojamas nusidevėjimas:
11. .... ir nebeskaičiuojama nuo kito mėnesio 1 dienos po jo nurašymo arba pardavimo.

12. Užkonservuoto ir nenaudojamo ilgalaikio materialiojo turto nusidėvėjimas neskaičiuojamas.

PMĮ nuostatos
18str
3. Nenaudojamo, esančio atsargose ar užkonservuoto ilgalaikio turto, ilgalaikio turto perkainojimo rezultatų nusidėvėjimas arba amortizacija neskaičiuojami.

Straipsnio komentaras:
Taip pat turtas gali būti nenaudojamas, nes yra užkonservuotas arba jis nenaudojamas dėl ilgalaikio remonto. Tokiais atvejais ilgalaikio turto nusidėvėjimas neskaičiuojamas.

Ar turtas trumpalaikio remonto (kokio trumpumo)metu yra naudojamas ar ne? Išmąstome:(bet neaišku, ar tai tiesa)
- jeigu turtas remontuojamas trumpiau negu mėnuo - trumpalaikis,
jeigu ilgiau - ilgalaikis remontas.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Miglius
217
#16846 2003-07-01 15:16 Miglius
Satlui
Tavo įdėtos įsakymo formos pasenusios, rekvizitai ne taip rašomi smile

nieko_sau
3882
#16850 2003-07-01 15:23 nieko_sau
Taip, dėl to ir įdėjau raštvedybos naują tvarką, nes pati esu dirbusi sekretore keletą metų-taisyklingas dok. rašymas tiesiog į kraują įaugęs-tai įmonės prestižo reikalas, nes raštai keliauja ir į išorę. Reikalauju iš visų savo darbuotojų jų laikytis.

Satlas
1296
#31444 2003-09-18 18:05 Satlas redaguota: 2011-09-11 03-14

Miglius rašė:

Satlui
Tavo įdėtos įsakymo formos pasenusios, rekvizitai ne taip rašomi smile



Tu pats pasenes. Privaciam sektoriui dokumentu formu nereglamentuoja - laisva forma. Nieko sau pateiktoje nuorodoje:

I. Bendrosios nuostatos
2. Šiose taisyklėse nustatyti dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimai privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims yra rekomendaciniai.

Emma
2000
#35515 2003-10-07 14:53 Emma
To nieko_sau.
Gal galėtumėte plačiau papasakoti apie sekretorės darbą. Beveik visi mes dirbame tą darbą, tik labai mažai jame nusimanome:).
Prasidės nauji mokestiniai metai, galėtume pradėti tvarkingai rašyti įsakymus, segti juos, pildyti įvairiausius žurnalus ir t.t.
1. Įsakymai kadrų klausimais ir veiklos klausimais. Numeruojami iš eilės? Jei ne, tai ir segami turi būti atskirai. Dar kokius nors įsakymus reikia išskirti?
Gal galite įdėti įsakymo pvz., parengtą pagal naujausius raštvedybos taisyklių reikalavimus?
2. Tikros įmonės bylų nomenklatūra. Pavyzdys VŽ visiškai nepadeda, o tik išgąsdina, visiškai prapuola noras tą nomenklatūrą sudarinėtii:). Gal kas gali atsiųsti tokią bylų nomenklatūrą, kurią iš tikrųjų galėtume pritaikyti savo įmonei?

Ačiū visiems, kurie turi kokių nors minčių šiuo klausimu. Man atrodo, kad tai svarbi mūsų darbo dalis.

Alanta
60
#35624 2003-10-07 17:58 Alanta
Dėl įsakymų ir kitų dokumentų rengimo ir tvarkymo taisyklių. Turiu brošiūras, išleistas 2002 m Gal kai kas jau ir paseno bet man visai patinka. Yra visi teisės aktai ir pavyzdžiai.

1. A. Laurinavičienė, G. Rancova. Raštvedyba:dokumentų rengimas ir įforminimas (bendrosios nuostatos ir dokumentų pavyzdžiai).- V.:Kvalifikacijos kėlimo kursai VANANTA 20020,-56p
2. Raštvedyba: raštvedybos ir dokumentų rengimo bei įforminimo taisyklės, bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklė (teisės aktai).-V.:kvalifikacijos kelimo kursai VANANTA.

Emma
2000
#35748 2003-10-08 13:31 Emma
Ačiū, Alanta.
Darau labai liūdną išvadą - tema visiems labai rūpi (skaitė 1423 žmonės), bet tuo, kaip jų įmonėse tvarkoma raštvedyba, beveik visi yra nepatenkinti, pasidalinti patyrimu negali, kaip tokią padėtį pakeisti - nežino. Ir aš nežinau, nors ir mėginu kažką daryti. Iš pradžių atrodė, ai tokia maža įmonė, kam čia reikia tokių sudėtingumų. dabar įmonė jau didesnė, tokiai lyg jau ir reikia tų sudėtingumų:), bet nėra, nes nebuvo daryta anksčiau. O nuo 2002 metų kaip ir privaloma, kad būtų visi žurnalai ir t.t. Nėra parašyta, kad jei apyvarta nesiekia 100 000 Lt nieko nereikia:). Kas tai kontroliuos nežinau, bet man ir nereikia kontrolės.

Tiesi
4093
#35764 2003-10-08 14:23 Tiesi
Emma, visi reglamentuojantys raštai apie dokumentų registravimą nebiudžetinėms įmonėms yra rekomendacinio pobūdžio (ir ačiū Viešpačiui). Taigi gali daryt kaip tik sugalvoji ir kaip Tau pačiai patogiau. Gali įsivest sistemą, grupuodama popierius pagal savo įmonės poreikius ir dėliodama, kad juos pačiai būtų patogu surast. Esmė kad paskui neprireiktų ieškot, kada konkretus popierius buvo rašytas, apie ką jis buvo, kas jį pasirašė ir iš viso - buvo toks popierius ar jo nebuvo.

nieko_sau
3882
#35765 2003-10-08 14:23 nieko_sau
Tik dabar perskaičiau žinutę, adresuotą man smile

Pagrindinis sekretorės darbas buvo sovietiniais laikais, bylų nomenklatūrą "nuleisdavo" aukštesnė organizacija, taigi jos pati nesudarinėjau.
Dabartiniais laikais turėjau taip sugrupuotus įsakymus:
1. Personaliniai (kadrų)-t.y. visi priėmimai, atleidimai, pervedimai.
2. Atostogos ir komandiruotės
3. Veiklos įsakymai -visi kiti.
Numeruodavai visus atskirai pagal grupę-A1, K1, veiklos paprastai-1.
Mažom įmonėm manau ir to per daug-per metus visų įsakymų bendras kiekis mažas, neapsimoka skirstyti.
Iš esmės yra nuoroda ir įsakymus registruoti, tai geriausiai patariu visą registraciją atlikti kompe-visada yra galimybė ką nors pataisyti, "įkišti" į tarpą, todėl ir įsakymų nenumeruoju iškart-tik prieš patikrinimą-tada atsisėdu ir viską patikrinusi sunumeruoju-maža kas...
Visą gaunamą ir siunčiamą korespondenciją registruodavome, tik skirtingai nuo tų laikų-registruodavome kompe exelyje (yra ir spec.programėlių paprastų).
Labai prireikdavo tos registracijos. Kiekvieną išsiųstą ar gautą dokumentą numeruodavome, kopijuodavome ir segdavome į gaunamos-siunčiamos korespondencijos segtuvus. Darbe tai labai pravertė (po konkretaus incidento-pametė originalą, reikėjo apsiginti, kad tikrai siųstas, datos ir t.t., ypač kai vyksta teisminiai dalykai, atleidimai iš darbo su pranešimais ir t.t.). Dar, mokančiam dirbti exeliu, galima lengvai susirasti norimą dokumentą per filtrą, o po to lengva surasti jo vietą segtuve.
Dėl raštvedybos taisyklių:
Taip, jos tikrai privačiam sektoriui neprivalomos pagal tvarką. Bet, kaip jau rašiau, čia įmonės prestižo reikalas-negražiai atrodo išorėn siunčiami dokumentai, paruošti ne pagal taisykles.
Įsakymo pavyzdys jau yra forume-dėl IT nusidėvėjimo patvirtinimo, galima susirasti per failus ar paiešką.
Aš pagal tas pačias taisykles ir nurašymo aktus darau-išdėstymas kaip rašto.
Jei reikės, galėsiu pakartoti įsakymą bei aktukus.

Emma
2000
#35771 2003-10-08 14:39 Emma
Ačiū, nieko_sau. Jūs kaip visada - viskas_kitiems:).

Liucija
24
#39479 2003-10-29 10:00 Liucija
Sveiki. Gal kas žinote Kaune neblogus raštvedybos kursus? Būčiau dėkinga jei parašytumėte kaip susisiekti.

Anastasija
1391
#40936 2003-11-05 10:01 Anastasija
Norėjau paklausti: ar reikėtų parašyti įsakymą dėl kainos kilimo? Tarkim, nusprendžiame, kad kaina per maža ir keliais procentais norime pakelti. Ar reikia vadovui parašyti tokį įsakymą?
Man atrodo, kad reikėtų, ir dar nurodyti ir priežastį.

Errare humanum est :)

Anastasija
1391
#40996 2003-11-05 11:11 Anastasija
Kolegos, nejaugi niekas nesusidūrė su kainų kitimais?

Errare humanum est :)

Modestas
7023
#41029 2003-11-05 11:44 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-16

Anastasija rašė:

Kolegos, nejaugi niekas nesusidūrė su kainų kitimais?


Perdaryk kalkuliacija ir pasitvirtina direktorius.

www.valdymoapskaita.lt

Anastasija
1391
#41032 2003-11-05 11:46 Anastasija redaguota: 2011-09-11 03-16

Modestas rašė:



Anastasija rašė:

Kolegos, nejaugi niekas nesusidūrė su kainų kitimais?


Perdaryk kalkuliacija ir pasitvirtina direktorius.



Hmmm, o kas tai? Jei nuo 2lt norim iki 3 pakelti smile

Errare humanum est :)

Raimon
414
#41041 2003-11-05 12:04 Raimon
Nelabai suprantu kam čia įsakymas, jeigu esate UAB, ar IĮ.Kokia noriu kaina tokia ir pardavinėju.Čia nebent įmonės vidaus reikalas, kad pardavėjai žinotų.Tada išsileiskit naują kainininką.

Anastasija
1391
#41058 2003-11-05 12:49 Anastasija
Ok, Raimon, dekoju smile

Errare humanum est :)

kationcas
284
#47738 2003-12-05 10:44 kationcas
kaip rašyti įsakymą dėl DU priskaitymo, kai darbuotojui priskaityta komp.už nepan atost. ir ligos pašlpa?
ar įsakyme rašyti bendrą sumą ar detalizuoti priskaitymus?

Loreta
28819
#47754 2003-12-05 11:15 Loreta
O kam toks įsakymas iš viso reikalingas? Pirmą kartą girdžiu, kad būtų rašomas įsakymas apie DU priskaičiavimą smile

Špyga taukuota...



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis