rugine
2
#524809 2008-05-22 19:45 rugine
Gal kas galite paaiškinti: tarkim aš dirbu vairuotoju įmonėje, nuvariau mažiną remontuoti. Ar galiu užmokėti už sąskaitą asmenine kortele, jeigu ne tai kodėl? būsiu labai dėkinga už atsakymą.

Loreta13
31055
#524813 2008-05-22 19:51 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-50

rugine rašė:

Gal kas galite paaiškinti: tarkim aš dirbu vairuotoju įmonėje, nuvariau mažiną remontuoti. Ar galiu užmokėti už sąskaitą asmenine kortele, jeigu ne tai kodėl? būsiu labai dėkinga už atsakymą.

Tai jūs vairuotoja ar vairuotojas smile :))
Jei sutarta su vadovais arba tai numatyta jūsų, kaip atskaitingo (os) apskaitos tvarkoje, atsiskaityti asmenine kortele galite.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

artas71
12728
#524852 2008-05-23 07:44 artas71
Manau, kad jokios tvarkos nereikia.Kortelėje- elektroniniai pinigai.Jų funkcija yra lygiai tokia pati kaip ir grynųjų.Tik atsiskaitančiojo patogumui jis pats sprendžia, kuo mokėti -gali apmokėti nors ir kelionės čekiais įmonei išrašytą sąskaitą.
Sutikite, keistai atrodytų įmonė , kuri išleistų tvarką, kad atskaitingi asmenys įmones reikmėms pirkdami prekes atsiskaitinėti gali 50, ir 100 Lt kupiūromis.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Loreta13
31055
#524856 2008-05-23 08:14 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-50
artas71
Be abejo.
Bet gerai paskaitykite klausimą, žmogų abejonės apnikę.
O jei vadovas neleidžia taip atsiskaitinėt ir pinigėlių negrąžins smile
Gal yra išlaidų remontui ribojimas.
Vėliau bus sunku savo pinigėlius išsireikalaut.
Juk vairuotojai kartais ir ne į tą servisą nuvyksta, ir ne tokias paslaugas užsisako, ir dar visokių kitokių "ir" būna.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

artas71
12728
#525218 2008-05-23 21:48 artas71 redaguota: 2011-09-11 05-50

Loreta13 rašė:


artas71
Be abejo.
Bet gerai paskaitykite klausimą, žmogų abejonės apnikę.
O jei vadovas neleidžia taip atsiskaitinėt ir pinigėlių negrąžins smile
Gal yra išlaidų remontui ribojimas.
Vėliau bus sunku savo pinigėlius išsireikalaut.


Aš matau, kad klausimas yra toks - ar galima atsiskaitytį kortele? Vienareikšmiškai galima. Vadovas negali uždrausti atsiskaitinėti kortele- tai tas pats kas uždrausti atsiskaitinėti litais ( ir įsakyme parašyti kad atsiskaitinėjama tik jienomis).

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Rolanda
6913
#525233 2008-05-23 22:07 Rolanda
artai71, o aš supratau, kad vairuotojas už įmonės a/m remontą nori atsiskaityti ne įmonės, o savo asmenine kortele...
Kaip tokiu atveju?

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

Linda6
12025
#525276 2008-05-24 09:31 Linda6
Mano nuomone, tokia atsiskaitymo forma.Koks skirtumas grynais ar kortele.Darbdavio ir darbuotojo reikalas kaip atsiskaitys jie tarpusavyje. smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

Rolanda
6913
#525283 2008-05-24 10:50 Rolanda
Linda6, dabar gal jau ir fantazuoju, bet juk gali būti ir tokia situacija: už a/m remontą išrašoma sąskaita įmonei, ją apmoka vairuotojas savo asmenine kortele, pateikia sąskaitą įmonei, o direktorius atsisako jam grąžinti tuos pinigėlius. Na, tarkime, jo nuomone tas a/m dar galėjo važinėti ir be remonto.
Žmogelio situacija aiški. O įmonės? Išeitis - nepriimti tos sąskaitos, jos nerodyti apskaitoje? smile

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

kefyras
43
#525284 2008-05-24 10:58 kefyras
Išgerkit kefyro ir nefantazuokit.
Juk puikiai žinote, kad atsakymas paprastas:
taip, gali atsiskaityti asmenine kortele.
O visi tie "atiduos - neatiduos" yra tik paklejojimai visai kitais klausimais.

Rolanda
6913
#525286 2008-05-24 11:09 Rolanda
kefyre, aš neklejoju! smile
Žinau konkrečią situaciją (kuri susidaro kiekvieną darbo dieną), kuomet įmonės vadovas darbo dienos pabaigoje pasiima iš buhalterės visas jai pateiktas s/f ir atrenka ir pasirašo tik tas, kurios, JO MANYMU, yra reikalingos įmonei. Tik pagal tas s/f darbuotojai atgauna savo sumokėtus pinigus. Kitos gi s/f, nors pagal jas savo pinigais apmokėjo darbuotojai, pirkdami įmonei reikalingas prekes, žaliavas ir pan., būna neapmokamos.

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

Girele
9659
#525287 2008-05-24 11:15 Girele redaguota: 2011-09-11 05-50

Rolanda rašė:

kefyre, aš neklejoju! smile
Žinau konkrečią situaciją (kuri susidaro kiekvieną darbo dieną), kuomet įmonės vadovas darbo dienos pabaigoje pasiima iš buhalterės visas jai pateiktas s/f ir atrenka ir pasirašo tik tas, kurios, JO MANYMU, yra reikalingos įmonei. Tik pagal tas s/f darbuotojai atgauna savo sumokėtus pinigus. Kitos gi s/f, nors pagal jas savo pinigais apmokėjo darbuotojai, pirkdami įmonei reikalingas prekes, žaliavas ir pan., būna neapmokamos.


Ši situacija nieko bendra neturi su tai, kad darbuotojas atsiskaito asmenine kortele. Jei jūsų direktorius nemoka suvaldyti situacijos su darbuotojais ir padaryti normalios tvarkos savo darže - tai nesvarbu kokia forma apmokės darbuotojas remontą - kortele, grynais pinigais (asmeniniais ar paimtais iš kasos kaip avansą atskaitingas asmuo) - rezultatas tas pats - jei direktorius sugalvos - tų pinigų jam negrąžins.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

Rolanda
6913
#525290 2008-05-24 11:37 Rolanda
Ne, Girele, savo įmonėje aš taip nesielgiu! smile
Tai- mano klientų viena įmonė. Niekaip negaliu suvokti tokio (gal ir paprasto?) dalyko: na, tarkim, tų nepasirašytų s/f jie apskaitoje nerodo, deda kur nors į stalčių. Bet - jei VMI daro priešinį patikrinimą tarp šios įmonės ir kurios nors kitos, kuri suteikė paslaugą/pardavė prekes, tos s/f vis vien "išlenda"...

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

volgadon
4416
#525293 2008-05-24 11:45 volgadon
Tokia pat situacija tik iš kitos pusės.Aš kaip visada su pavyzdžiais iš asmeninio gyvenimo.Einu per miestą, žiūr.kanc.prekių parduotuvė.Man reikia segtuvų, nuperku 10 štukių, išsirašau sąskaitą, sumoku savais.Ateinu į darbą parodau sąskaitą, gaunu pinigus.Tik čia gryni, ten kortelė.Arba kitaip pasakius, darbuotojas pateikė avanso apyskaitą, bet pinigai iš anksto sumokėti nebuvo.
Ir dar vienas momentas, jei darbuotojai žini, kad kils problemų atgaunant pinigus, manau savais tikrai nieko nepirks ir nemokės.

Oi tu strazde strazdeli
Tu raibasis paukšteli
Tu giedojai girioj lazdynėly.....

Rolanda
6913
#525296 2008-05-24 11:57 Rolanda
volgadon, o jie kažkodėl perka ir moka... smile
O man ši situacija matyti visai kitu kampu. Iškeliama įmonei bankroto byla, ateina administratorius, praneša apie įmonės bankrotą visiems kreditoriams. Ir prasideda procesas: kreditoriai prisiunčia s/f (aišku, neapmokėtų arba dalinai apmokėtų), kaip savo finansinius reikalavimus įrodančius dokumentus. O bankrutuojančioje įmonėje jokių skolų jiems nesimato!

Be aukštojo išsilavinimo dar reikėtų turėti ne žemesnį kaip vidurinį žmogiškumą ir bent pradinį padorumą.

Girele
9659
#525302 2008-05-24 12:59 Girele redaguota: 2011-09-11 05-50

Rolanda rašė:

volgadon, o jie kažkodėl perka ir moka... smile
O man ši situacija matyti visai kitu kampu. Iškeliama įmonei bankroto byla, ateina administratorius, praneša apie įmonės bankrotą visiems kreditoriams. Ir prasideda procesas: kreditoriai prisiunčia s/f (aišku, neapmokėtų arba dalinai apmokėtų), kaip savo finansinius reikalavimus įrodančius dokumentus. O bankrutuojančioje įmonėje jokių skolų jiems nesimato!


Šiuo atveju - jau gręsia rimti patikrinimai ir rezultate baudžiamoji byla dėl apgaulingo apskaitos tvrakymo (pirmiausiai direktoriui).
Tada prasidės teisminiai aiškinimaisi - ar tiekėjas sudarė sutartį dėl prekių (paslaugų) teikimo skolon, jei ne - kas iš gavusios įmonės atsakingų darbuotojų pasirašė, kad gavo prekes (paslaugas), ar tas darbuotojas turėjo teisę jas gauti ir sąskaitą pasirašyti (jei ne - skolą turės padengti minėtas darbuotojas 100 proc.), jei taip - skolą pripažins gavėjo įmonei, su visomis iš to sekančiomis pasekmėmis....

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

rugine
2
#525517 2008-05-26 09:02 rugine
Oho ho kiek komentarų sulaukiau, ištikrūjų problema ne pinigų atsiėmime, bankrote ar panašiai, o kaip vyksta veiksamas įmonės buhalterijoje kai grįžta darbuotojas su sąakaita faktūra apmokėta asmenine kortele. Ar buhaltei nėra jokių problemų su mokesčiais, ar pinigų grąžinimas tas past kai sumokėta grynais...bet lygtai supratau, kad viskas priklauso nuo įmonės vidaus politikos ir pačios buhalterės .

Loreta13
31055
#525520 2008-05-26 09:05 Loreta13
Jei pinigų atsiėmime problemos nėra, tai nėra jokios problemos:))
Kuo atsiskaito, grynais ar kortele, čia jau paties darbuotojo pasirinkimas.
Jums prie sąskaitos bus prisegtas čekis, kad apmokėta kortele, ko jums pilnai pakanka.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Gita1
7547
#647292 2009-04-27 14:04 Gita1
Gal ir neideali tema klausti, bet jau nė nesugalvoju kokioj temoj reiktų klausti, o skubu.
Direktorius nusprendė leisti odontologą į seminarą (kelių dienų), bet jis kainuoja gan brangiai, tad dalį kainos odontologas padengs pats. Neįsivaizduoju kaip tai įforminti. Ar išrašo sąskaitą tik daliai paslaugos? O gal darbuotojas turi įnešti pinigus į kasą ir mes apmokam, bet kas tada čia per pajamos? Visiškai pasimetus. Padėkit. Ačiū.

Rolf
17235
#647303 2009-04-27 14:19 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-15

Gita1 rašė:

O gal darbuotojas turi įnešti pinigus į kasą ir mes apmokam, bet kas tada čia per pajamos?



Ta suma, kurią padengs darbuotojas, mažinsite seminaro sąnaudas.



Girele
9659
#647305 2009-04-27 14:26 Girele redaguota: 2011-09-11 06-15
Dar - galima surašyti sutartį, kad darbuotojas dalį sąnaudų kompensuos -- tai bus pagrindas atlikti minėtą finansinę operaciją.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis