Gita1
7558
#420759 2007-07-24 16:30 Gita1
Čia juokaujat?
Aš dabar turiu taisyt visus metus iš eilės?
Ir visas ataskaitas?
2004, 2005 metais mokestiniu požiūriu pas mus nuostolis (apmokestinamų pajamų tik apie 3proc), o 2006 m. pelnas buvo tik apie 100 lt... nelabai suprantu kas vmi ar mum pasikeis jei viską taisysiu... čia tik begalė darbo, o naudos nematau..

jovitt
355
#421906 2007-07-27 11:37 jovitt
Įmonėj parduotų prekių savikaina skaičiuojama mažmeninių kainų būdu, tačiau anksčiau buvo klaidingai taikoma formulė, žodžiu pasitaisėm 2006 m. ir perskaičiavom už 2005 m. Kadangi pats savikainos skaičiavimo būdas lieka tas pats, tik šiek tiek skiriasi skaičiavimas, aš netraktuoju kaip apskaitos politikos keitimo, o kaip klaidą, kuri šiaip yra nereikšminga.
Tai 2006 m. PLN 2005 metų skirtumo suma yra neleidžiami atskaitymai. O 2005 metų PM deklaraciją reikia tikslinti?

jovitt
355
#421907 2007-07-27 11:39 jovitt
O aiškinamąjame rašte - tokiso kaip lyginamosios inf.kaip suprantu nereikia, tik paaiškinti kas ir kodėl buvo taisoma, ane?

Debora
190
#422263 2007-07-29 17:33 Debora
Labas, mielieji, prašau padėkit, dar nebuvau susidūrus su praeitų klaidų taisymu.
Paaiškėjo, kad negavom vienos 2006m. gruodžio mėn. sąskaitos - aišku buhalterijo ji ir nebuvo įtraukta. Kaip dabar taisyt situaciją, kai metinė atskaitomybė RC jau priduota ?

Modestas
7023
#422267 2007-07-29 18:11 Modestas redaguota: 2011-09-11 05-29

Debora rašė:

Labas, mielieji, prašau padėkit, dar nebuvau susidūrus su praeitų klaidų taisymu.
Paaiškėjo, kad negavom vienos 2006m. gruodžio mėn. sąskaitos - aišku buhalterijo ji ir nebuvo įtraukta. Kaip dabar taisyt situaciją, kai metinė atskaitomybė RC jau priduota ?



Jei neesminė klaida - trauki dabar ir pataisai 2006 PM deklaracija
Jei esminė - jau rimčiau taisymai.

www.valdymoapskaita.lt

Debora
190
#422270 2007-07-29 18:22 Debora redaguota: 2011-09-11 05-29

Modestas rašė:



Jei neesminė klaida - trauki dabar ir pataisai 2006 PM deklaracija
Jei esminė - jau rimčiau taisymai.



Tai, kad jaučiu, jog esminė, nes ten sąskaita už programinę įrangą smile

Modestas
7023
#422271 2007-07-29 18:41 Modestas redaguota: 2011-09-11 05-29

Debora rašė:



Modestas rašė:



Jei neesminė klaida - trauki dabar ir pataisai 2006 PM deklaracija
Jei esminė - jau rimčiau taisymai.



Tai, kad jaučiu, jog esminė, nes ten sąskaita už programinę įrangą smile



Esminė/neesminė priklauso nuo klaidos reikšmingumo sumos dydžio(pasitvirtintą apskaitos politikoje, pvz. 0,25 – 0,5 proc. turto balansinės vertės) ir jos reikšmingumą FA, o ne pagal tai ką pirkote.

www.valdymoapskaita.lt

Loreta13
31055
#422272 2007-07-29 18:42 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-29

Debora rašė:

Tai, kad jaučiu, jog esminė, nes ten sąskaita už programinę įrangą smile

Reikšmingumas ne pavadinime, o vertėje:))
www.apskaitosinstitutas.lt/docs/07___m_r.pdf
[quote:6a89b196c4]Klaidos reikšmingumo finansinei atskaitomybei įvertinimo kriterijus pasirenka įmonė.
Pavyzdžiai
Įmonė gali nustatyti šiuos klaidos reikšmingumo įvertinimo kriterijus:
• žemutinė klaidos reikšmingumo riba – 5 % viso straipsnio sumos. Tai reiškia, kad jeinėra kitų svarbių aplinkybių, klaidos, kurių dydis (ar visų klaidų suma) nesiekia žemutinės reikšmingumo ribos (5% viso straipsnio sumos), gali būti laikomos neesminėmis
klaidomis;[/quote]

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Debora
190
#422274 2007-07-29 18:58 Debora redaguota: 2011-09-11 05-29

Loreta13 rašė:

Reikšmingumas ne pavadinime, o vertėje:))
www.apskaitosinstitutas.lt/docs/07___m_r.pdf
[quote:c838d9de2e]Klaidos reikšmingumo finansinei atskaitomybei įvertinimo kriterijus pasirenka įmonė.
Pavyzdžiai
Įmonė gali nustatyti šiuos klaidos reikšmingumo įvertinimo kriterijus:
• žemutinė klaidos reikšmingumo riba – 5 % viso straipsnio sumos. Tai reiškia, kad jeinėra kitų svarbių aplinkybių, klaidos, kurių dydis (ar visų klaidų suma) nesiekia žemutinės reikšmingumo ribos (5% viso straipsnio sumos), gali būti laikomos neesminėmis
klaidomis;

[/quote]

tai ir pagal vertę reikšminga, nes nauja įmonė ir straipsnių sumos gana mažos lyginant su sąskaitos suma smile

Loreta13
31055
#422284 2007-07-29 19:53 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-29

Debora rašė:

tai ir pagal vertę reikšminga, nes nauja įmonė ir straipsnių sumos gana mažos lyginant su sąskaitos suma smile

Na 7 nuoroda jau jums duota:))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Petronele
18334
#422294 2007-07-29 20:58 Petronele redaguota: 2011-09-11 05-29

Debora rašė:

Tai, kad jaučiu, jog esminė, nes ten sąskaita už programinę įrangą smile


Jeigu ją pirkot 2006m. 12mėn. ir tai yra įmonės ilgalaikis turtas, gal užteks pasirašyti, kad turtas įmonės veikloje pradėtas naudoti 2007m. 01 mėn.?

Debora
190
#422300 2007-07-29 21:25 Debora redaguota: 2011-09-11 05-29

Petronele rašė:



Debora rašė:

Tai, kad jaučiu, jog esminė, nes ten sąskaita už programinę įrangą smile


Jeigu ją pirkot 2006m. 12mėn. ir tai yra įmonės ilgalaikis turtas, gal užteks pasirašyti, kad turtas įmonės veikloje pradėtas naudoti 2007m. 01 mėn.?



Hmmm, gal tikrai geras variantas būtų...gal tada nereiktų didelių taisymų daryti.

jovitt
355
#422976 2007-07-31 13:42 jovitt redaguota: 2011-09-11 05-29

jovitt rašė:

Įmonėj parduotų prekių savikaina skaičiuojama mažmeninių kainų būdu, tačiau anksčiau buvo klaidingai taikoma formulė, žodžiu pasitaisėm 2006 m. ir perskaičiavom už 2005 m. Kadangi pats savikainos skaičiavimo būdas lieka tas pats, tik šiek tiek skiriasi skaičiavimas, aš netraktuoju kaip apskaitos politikos keitimo, o kaip klaidą, kuri šiaip yra nereikšminga.
Tai 2006 m. PLN 2005 metų skirtumo suma yra neleidžiami atskaitymai. O 2005 metų PM deklaraciją reikia tikslinti?



smile smile smile

lenacka1117
2002
#422978 2007-07-31 13:43 lenacka1117
Taip deklaraciją reikia tikslinti

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

wolf
11260
#423004 2007-07-31 14:04 wolf redaguota: 2011-09-11 05-29

jovitt rašė:



jovitt rašė:

Įmonėj parduotų prekių savikaina skaičiuojama mažmeninių kainų būdu, tačiau anksčiau buvo klaidingai taikoma formulė, žodžiu pasitaisėm 2006 m. ir perskaičiavom už 2005 m. Kadangi pats savikainos skaičiavimo būdas lieka tas pats, tik šiek tiek skiriasi skaičiavimas, aš netraktuoju kaip apskaitos politikos keitimo, o kaip klaidą, kuri šiaip yra nereikšminga.
Tai 2006 m. PLN 2005 metų skirtumo suma yra neleidžiami atskaitymai. O 2005 metų PM deklaraciją reikia tikslinti?



smile smile smile


O Jūs pranešet VMI apie taikoma atsargų apskaitos būdą ? Ar į PLN204 traukiat savikainą apskaičiuota pagal FIFO ?

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


jovitt
355
#423046 2007-07-31 15:32 jovitt
Neturim mes to leidimo, bet mes prisitaikėm sau VMI išaiškinimą, kad įmonėse kuriose mažmeninėj prekyboj yra daug panašaus asortimento prekių, kurių panašus pelningumas ir t.t., tai gali taikyri mažmeninių kainų būdą.
Dabar dar perskaičiau tą išaiškinimą, tai pasirodo, jis taikomas toms įmonėms, kurios neprivalo sudaryti FA. Tai hmmz hmmz smile
Matyt teks su tokiu prašymu kulniuoti į VMI, kur gausim pylos ir visa kita.
O gal tuomet, mieli kolegos smile , žinote tvarką ir reikalavimus, ką ten reikia pristatyti (be prašymo) tokiu atveju?

jovitt
355
#423049 2007-07-31 15:38 jovitt
Taip, radau VMI komentarą - pasirodo galima bus taikyti tik už sekančius laikotarpius po prašymo pateikimo. Tai įdomu ką man čia dabar daryti, kaip tipo neva tai sugebėti FIFO būdu apskaičiuoti iki šiol smile smile smile Smagu, žiūriu, darosi

wolf
11260
#423064 2007-07-31 15:59 wolf redaguota: 2011-09-11 05-29

jovitt rašė:

Taip, radau VMI komentarą - pasirodo galima bus taikyti tik už sekančius laikotarpius po prašymo pateikimo. Tai įdomu ką man čia dabar daryti, kaip tipo neva tai sugebėti FIFO būdu apskaičiuoti iki šiol smile smile smile Smagu, žiūriu, darosi


tai vat - bandykit pasižiūrėti, prieš tikslinima - gal ne įpatingas ten skirtumas gaunasi nuo FIFO - t.y. reikai įvertinti koks skirtimas nuo FIFO ir ar jis yra ir tada daryti buh. pažyma ir tikslinti FR0475 ir PLN204 - jei reikia.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


jovitt
355
#423104 2007-07-31 16:43 jovitt redaguota: 2011-09-11 05-29

wolf rašė:



jovitt rašė:

Taip, radau VMI komentarą - pasirodo galima bus taikyti tik už sekančius laikotarpius po prašymo pateikimo. Tai įdomu ką man čia dabar daryti, kaip tipo neva tai sugebėti FIFO būdu apskaičiuoti iki šiol smile smile smile Smagu, žiūriu, darosi


tai vat - bandykit pasižiūrėti, prieš tikslinima - gal ne įpatingas ten skirtumas gaunasi nuo FIFO - t.y. reikai įvertinti koks skirtimas nuo FIFO ir ar jis yra ir tada daryti buh. pažyma ir tikslinti FR0475 ir PLN204 - jei reikia.



Žinai, neįsivaizduoju kaip tai faktiškai padaryti, nes įmonėj yra tik suminė prekių apskaita. Susekti kada kas buvo parduota = neįmanoma

wolf
11260
#423133 2007-07-31 17:34 wolf redaguota: 2011-09-11 05-29

jovitt rašė:



wolf rašė:



jovitt rašė:

Taip, radau VMI komentarą - pasirodo galima bus taikyti tik už sekančius laikotarpius po prašymo pateikimo. Tai įdomu ką man čia dabar daryti, kaip tipo neva tai sugebėti FIFO būdu apskaičiuoti iki šiol smile smile smile Smagu, žiūriu, darosi


tai vat - bandykit pasižiūrėti, prieš tikslinima - gal ne įpatingas ten skirtumas gaunasi nuo FIFO - t.y. reikai įvertinti koks skirtimas nuo FIFO ir ar jis yra ir tada daryti buh. pažyma ir tikslinti FR0475 ir PLN204 - jei reikia.



Žinai, neįsivaizduoju kaip tai faktiškai padaryti, nes įmonėj yra tik suminė prekių apskaita. Susekti kada kas buvo parduota = neįmanoma


Jei tikrai neįmanoma - tai gal ir VMI negalės patikrinti. Kai kas daro tai prekių likučius įvertina paskutinėmis pirkimo kainomis (aišku atskiriant kiekius jei reikia) ir taip gaunasi tas pats FIFO - nors toks būdas toli gražu ne kiekvienam inspektoriui daeina.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis