Luka_Paciolis
3709
#1342975 2016-12-22 13:12 Luka_Paciolis
Taip, juk tai svarbu formuojant įmonės biudžetą.

Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


Serebro
2010
#1343690 2016-12-30 13:58 Serebro
gal galite įmesti nuorodą ir pasakyti kur žiūrėti dėl paskolai nustatomų palūkanų (jog atitiktų rinką). Labai seniai žiūrėjau www.lb.lt, bet niekaip nerandu kur aš ten radau, tik pamenu, kad daug lentelių išmesdavo ir dar ne į bet kurį skaičių žiūrėti reikia smile

Eleim
3
#1347634 2017-01-31 09:50 Eleim
gal galite įmesti nuorodą ir pasakyti kur žiūrėti dėl paskolai nustatomų palūkanų (jog atitiktų rinką). Labai seniai žiūrėjau www.lb.lt, bet niekaip nerandu kur aš ten radau, tik pamenu, kad daug lentelių išmesdavo ir dar ne į bet kurį skaičių žiūrėti reikia.
Man ir labai aktualu.

Tess
20238
#1359793 2017-05-31 19:23 Tess
2. Viešajai įstaigai neleidžiama:
3) skolintis pinigų už palūkanas iš savo dalininko ar su juo susijusio asmens;
...

O jei VšĮ paskolino pinigus FA, kuris visiškai yra nesusijęs su šia VšĮ. Ar galima? smile

Simjuod
32
#1370486 2017-09-08 16:13 Simjuod
Sveiki,
Iškilo klausimas ar įmonė UAB (ne finansinė įstaiga) gali skolinti kitai įmonei UAB pagal paskolos sutartį? Gal galit nurodyti įstatymus, kurie tai apibrėžia? Iš anksto dėkoju.

Basa
183
#1370487 2017-09-08 16:35 Basa
Skolinti tikrai gali.


Veronique
62
#1370491 2017-09-08 17:19 Veronique

Simjuod rašė:


Sveiki,
Iškilo klausimas ar įmonė UAB (ne finansinė įstaiga) gali skolinti kitai įmonei UAB pagal paskolos sutartį? Gal galit nurodyti įstatymus, kurie tai apibrėžia? Iš anksto dėkoju.


Teisininko komentaro ištrauka šiuo klausimu:

rašė:



Finansų įstaigų įstatyme 2 str. 29 d. nustatyta:

Neprofesionalūs rinkos dalyviai – visi asmenys, išskyrus Lietuvos banką, finansų įstaigas, draudimo įmones, taip pat kitus asmenis, kurie gali kvalifikuotai įvertinti skolinimosi riziką.

Galimos labai įvairios šių teisės normų interpretacijos, kadangi išskiriamos dvi tapačos sąvokos, t.y. 3 str. 4 d. 1 p. sąvoka „priimti kitas grąžintinas lėšas“ ir 2 p. sąvoka „skolintis“ ir pagal tai nustatytas skirtingas teisinis reglamentavimas (visiškas draudimas ir draudimas viršyti nuosavo kapitalo dydį). Autorius mano, kad turėtų būti taikoma speciali 3 str. 4 d. 2 p. nuostata, leidžianti bendrovei imti paskolas tik nuosavo kapitalo ribose.



egluteeeeeekopija
105
#1373169 2017-10-11 14:31 egluteeeeeekopija
Laba diena,

UAB atsidarė, įstatinis kapitalas 2500 įneštas į banką, iš jo buvo vykdoma veikla. Viskas daroma neapgalvotai, kad jau dabar matosi nuostolis virš 7000 ir atitinkamai pinigų trūkumas.
Metų galui juk negalės avansinėje stovėt toks minusas? O akcininkai įnašus nuostoliui padengti galėtų daryti juk tik suvedus metinius rezultatus? Jei forminti paskolą akcininko įmonei? Ar tokia didelė suma lyginant su įstatiniu kapitalu yra normalu?

Tess
20238
#1373172 2017-10-11 15:56 Tess
38 straipsnis. Bendrovės nuosavo kapitalo sudėtis
...
3. Jeigu bendrovės nuosavas kapitalas tapo mažesnis kaip 1/2 įstatuose nurodyto įstatinio kapitalo dydžio, valdyba (jeigu valdyba nesudaroma, − bendrovės vadovas) ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo dienos, kurią sužinojo ar turėjo sužinoti apie susidariusią padėtį, privalo sušaukti visuotinį akcininkų susirinkimą, kuris turi svarstyti klausimus dėl sprendimų, nurodytų šio Įstatymo 59 straipsnio 10 dalies 2 punkte ir 11 dalyje. Bendrovėje susidariusi padėtis turi būti ištaisyta ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo dienos, kurią valdyba sužinojo ar turėjo sužinoti apie susidariusią padėtį.
...
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.E22116F1B0E0/PAvjuSwNfE

egluteeeeeekopija
105
#1373173 2017-10-11 16:06 egluteeeeeekopija
Taip, šitą aš skaičiau ir žinau,
Bet čia mažas uab-as,yra vienintelis akcininkas, kaip sakoma pats sau karalius. Su ekonomika ir skaičiais nelabai draugauja, o kažkam sukt galvą tenka ką jam patart dabar.

Serebro
2010
1   #1373174 2017-10-11 16:09 Serebro
ne viena įmonė yra kur įmonė akcininkui-direktoriui skolinga kaip akcininkui antiišlaidžių ir be jokių paskolos sutarčių. iki 15 tūkst nereikia deklaruoti vmi, nuo-jau parodom smile

egluteeeeeekopija
105
#1373181 2017-10-11 16:44 egluteeeeeekopija
Na bet dokumentaliai juk tai kažkaip turi būti sutvarkyta.
Juk darant balansą nepaliksiu 272 likutį 0,00 o 2435 minuse kažkiek tūkstančių?

Tess
20238
#1373184 2017-10-11 17:09 Tess
Tai kelkite į 4 kl metų pabaigai.

Fin24
567
#1377014 2017-11-29 12:12 Fin24
sveiki,
dega klausimas, tai skubu pagalbos. imone nori paskolinti 1000 eur. , terminas iki menesio. kitai imonei, veiklos nesusijusios, be palukanu. iki 3000 notaro nereikia, teisingai? kas dar butina..? deklaravimas?

Tess
20238
#1378423 2017-12-15 13:11 Tess
Paskolos tarp juridinių asmenų nėra deklaruojamos, susimaišiau kažko? smile

dontcha
2687
#1383790 2018-02-09 12:41 dontcha
Sveiki, MB nori paskolinti fiziniui asmeniui (asmuo nėra susijęs su MB) pinigu 1metų laikotarpiui. Ar gali skolinti be procentų?skolinama suma iki 6000e

Tobulėjimui nėra ribų

medeine
479
#1413964 2019-05-22 14:44 medeine
Sveiki,
Gal kas turite patirties su investavimu į skolinimo platformas?
Įmonė investavo į Latvijos skolinimo platformą. Investiciją galima apskaityti finansiniame turte? O gautus rezultatus kaip apskaityti:
Palūkanų pajamos - 298,21 EUR
Kapitalo padidėjimas 34,61 EUR
Kampanijos apdovanojimai - 3,00 EUR



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis