Modestas
7023
#231521 2005-12-01 13:17 Modestas
25 proc PVM nuo reprezentacijos,kuris neatskaitomas - Leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?

Susiginčijau su VU lektoriumi, kuris tvirtina kad tai leidžiami ir mažinamas apmokestinamasii pelnas...

Žiūrint PMĮ 24 str..2 dalimi ir 31 str. 5 dalimi - mano nuomone neleidžiami.

Prašau trumpo atsakymo, dėkoju smile

Tiesi
4093
#231524 2005-12-01 13:23 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-55
pritariu, neleidžiami
Kaip lektorius argumentuoja savo teiginio suderinimą su 24 str. 2 dalimi?


Modestas rašė:

25 proc PVM nuo reprezentacijos,kuris neatskaitomas - Leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
Susiginčijau su VU lektoriumi, kuris tvirtina kad tai leidžiami ir mažinamas apmokestinamasii pelnas...
Žiūrint PMĮ 24 str..2 dalimi ir 31 str. 5 dalimi - mano nuomone neleidžiami.


prikolas
752
#231530 2005-12-01 13:34 prikolas
O tai negi tie atvirukai bus reprezentacinės sąnaudos?
mano nuomone tai veiklos sąnaudos(leidžiami atskaitymai).

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

Modestas
7023
#231531 2005-12-01 13:36 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-55

Tiesi rašė:

pritariu, neleidžiami
Kaip lektorius argumentuoja savo teiginio suderinimą su 24 str. 2 dalimi?


Modestas rašė:

25 proc PVM nuo reprezentacijos,kuris neatskaitomas - Leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
Susiginčijau su VU lektoriumi, kuris tvirtina kad tai leidžiami ir mažinamas apmokestinamasii pelnas...
Žiūrint PMĮ 24 str..2 dalimi ir 31 str. 5 dalimi - mano nuomone neleidžiami.




Paruošiau atsakymą,
Dėkui
Žiūrėsiu ką atsakys

prikolas
752
#231541 2005-12-01 13:51 prikolas
Pagal šią dalį iš pajamų galima atskaityti tik tas prekių (paslaugų) pirkimo ir sumokėtas importo PVM sumas, kurios atitinka du kriterijus:
1) šios sumos yra neatskaitomos pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo (Žin., 2002, Nr. 35-1271) (iki 2002-06-30 pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo (Žin., 1994, Nr. 3-40)) nuostatas.
[b]2) šios sumos apskaičiuotos nuo PMĮ nustatytų leidžiamų (įskaitant ribojamų dydžių) atskaitymų.[/b
Vsio pravilno.Neleidžiami atskaitymai.lektorius melagis. smile smile smile

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas


Tiesi
4093
#231564 2005-12-01 14:36 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-55
Reprezentacinės sąnaudos – vieneto lėšos, kurias jis skiria naujiems verslo ryšiams su kitais vienetais arba fiziniais asmenimis,<...> užmegzti arba esamiems pagerinti

Sakyčiau atvirukai idealiai atitinka reprezentacinių sąnaudų apibrėžimą.


prikolas rašė:

O tai negi tie atvirukai bus reprezentacinės sąnaudos?
mano nuomone tai veiklos sąnaudos(leidžiami atskaitymai).


prikolas
752
#231570 2005-12-01 14:42 prikolas
Pakibo klausimas, man atrodo kad čia ginčytinas dalykas.
Gal kas pasidalins savo nuomone.juk atvirukus perka visos firmos.

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

prikolas
752
#231572 2005-12-01 14:46 prikolas
Kaip tuomet su vizitinėm kortelėm ?
Jos gali būti naudojamos ir verslo ryšiams užmegzti taip pat.

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

Rona
228
#231573 2005-12-01 14:46 Rona
Praeitais metais guodžio mėn. Kauno VMI organizavo seminarą reprezentacijų tema.
Buvo pateiktas kalusimas "Ar atvirukus galima priskirti reprezentacinėms išlaidoms"? Ponia Černiauskienė atsakė, kad sveikinimų atvirukų išlaidas paprastai traukti tik į neleidžiamus atskaitymus, o reprezentacinėms išlaidoms juos galime prikirti tik tada, kai yra organizuojamas reprezentacinis renginys, kurio metu tuo pačiu įteikiami sveikinimai Kalėdų proga. Be to, ant atvirukų turi būti ir įstaigos simbolika.

prikolas
752
#231577 2005-12-01 14:55 prikolas
Nu dar gražiau.
Atvirukai - neleidžiami atskaitymai?
Aš nusivyliau....
buhalterio duona... smile smile smile smile smile

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas


Nortile
548
#231615 2005-12-01 15:51 Nortile
Simbolika nebutina...cia kaip maza atminimo dovanele iteikta per reprezentacini rengini...reikia tik tinkamai surasyti nurasymo akta... ir bus 75% leidziamu atskaitymu...

Dewa
408
#231621 2005-12-01 16:07 Dewa
Mūsų įmonė vykdo veiklą užsienyje, esame ten užsiregistravę mokesčių mokėtojais. Pas juos su reprezentacija visai kitas reikals, jie reprezentacines išlaidas lygina su metiniu darbo užmokesčio fondu.
Bet kadangi pelno mokestį mes mokėsime Lietuvoje, tai ir tą užsieninę reprezentaciją aš turiu tikriausiai skirstyti į tuos 25 ir 75%?

Loreta13
31050
#231637 2005-12-01 18:15 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-55

Modestas rašė:

25 proc PVM nuo reprezentacijos,kuris neatskaitomas - Leidžiami ar neleidžiami atskaitymai?
Susiginčijau su VU lektoriumi, kuris tvirtina kad tai leidžiami ir mažinamas apmokestinamasii pelnas...
Žiūrint PMĮ 24 str..2 dalimi ir 31 str. 5 dalimi - mano nuomone neleidžiami.
Prašau trumpo atsakymo, dėkoju smile




2. Negali būti atskaitomas:
1) pirkimo ir (arba) importo PVM už pramogoms ir reprezentacijai skirtas prekes ir paslaugas, jeigu jų įsigijimo išlaidų pagal pelno (pajamų) apmokestinimą reglamentuojančius teisės aktus neleidžiama atimti iš gautų pajamų apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną (pajamas);
Komentaras

1. Svarbu atskirti, ar PVM mokėtojas įsigytas prekes bei gautas paslaugas panaudojo reklamai, ar reprezentacijai. Sprendžiant šį kausimą, reklama ir reprezentacija suprantamos taip, kaip tai apibrėžta Pelno mokesčio įstatyme. Be to, reklama pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo (Žin., 2000, Nr. 64 – 1937) nuostatas – tai bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens komercine –ūkine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, todėl galima teigti, kad reklamai skirtos prekės ar paslaugos yra susijusios su įmonės vykdoma ekonomine veikla ir todėl, jei PVM mokėtojas vykdo PVM įstatymo 58 str. 1 dalyje nurodytą veiklą, jis įsigytų ir panaudotų reklamai prekių bei paslaugų pirkimo (importo) PVM turi teisę įtraukti į PVM atskaitą be apribojimų (išskyrus apribojimus dėl PVM mokėtojo veiklos ,,mišrumo“).
2. Nors PVM mokėtojas turi teisę į PVM atskaitą įtraukti ir reprezentacijai skirtų prekių ir paslaugų pirkimo ar importo PVM, tačiau ši teisė yra apribota – galima atskaityti šį PVM tiek, kiek atitinkamas išlaidas galima priskirti leidžiamiems atskaitymams pagal Pelno mokesčio įstatymo nuostatas, t.y. 75 procentus tokių prekių ar paslaugų pirkimo (importo) PVM sumos (pažymėtina, kad likę 25 procentai PVM, atsižvelgiant į tai, kad neatskaitomo pirkimo (importo) PVM priskyrimas leidžiamiems atskaitymams pagal Pelno mokesčio įstatymą yra susijęs su pačių išlaidų priskyrimu leidžiamiems atskaitymams, turėtų būti dengiami iš PVM mokėtojo pelno). Jeigu reprezentacijai sunaudojamos prekės, kurių pirkimo ar importo PVM buvo atskaitytas 100 procentų, tikintis jas, pavyzdžiui, perparduoti, PVM atskaita turi būti atitinkamai patikslinta (išskyrus tą atvejį, kai nuo reprezentacijai perduotų prekių apskaičiuotas pardavimo PVM).

prikolas
752
#231790 2005-12-02 10:08 prikolas
Gal galit kas nors paneigti teiginį kad atvirukai, skirti Naujametiniams sveikinimams yra reprezentacinės o ne veiklos sąnaudos?

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

aliasas
41
#231794 2005-12-02 10:17 aliasas
Naujametiniai atvirukai, jei ant ju yra jusu firmos pavadinimas ir (ar) logo yra reklamos išlaidos.


prikolas
752
#231798 2005-12-02 10:23 prikolas
Norečiau tuo tikėti, tiksliau sakant taip ir galvoju.Bet va kai kas aiškina , kad tai reprezentacija.
Nei čia verslo ryšių plėtojimas, nei užmezgimas.Tiesiog formalumas.Tokios tradicijos - pasveikinti verslo partnerius. O atvirukas su imonės logo - tai panašiau į reklamą negu į reprezentaciją.

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

Gob
703
#231801 2005-12-02 10:26 Gob
Vizitines irgi su imones logo as jas priskiriu reklamai 100 proc. dedu i sanaudas, bet su tais nelemtais atvirukais, tai gal irgi tas pats (imones logo) tai yra.
As taip pat noreciau juos deti i sanaudas 100 proc.

aliasas
41
#231803 2005-12-02 10:28 aliasas
tikslinausi Kauno VMI dėl tų atvirukų, tikrai galima dėti į reklamos išlaidas, jei yra įmonės pavadinimas ar logo.

prikolas
752
#231804 2005-12-02 10:30 prikolas
Niekad nemąsčiau taip giliai ir nebuvo klausimo , atrodė viskas aišku - atvirukai, vizitinės yra veiklos sąnaudos(leidžiami atskaitymai)
Dabar jau kai kas net aiškina , kad atvirukai- tai neleidžiami atskaitymai.
smile smile

Kartais sėdžiu ir galvoju, o kartais tik sedžiu ir viskas

volgadon
4416
#231825 2005-12-02 10:59 volgadon
Jeigu imate už atvirukus sąskaitą ,paprašykite kad parašytų kanc.prekės -popierius .Ir po problemos.

Oi tu strazde strazdeli
Tu raibasis paukšteli
Tu giedojai girioj lazdynėly.....

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Futbolo klubas Aukštaitija, VšĮ
Prekybos g. 19-19, Panevėžio m., Panevėžio m. sav. 35104
2018 - 2021 2019 - 2022
DIMAR JAPAN AUTO, UAB
Architektų g. 111-54, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 04211
2015 - 2021 2018 - 2022
Algorita LT, UAB
Talino g. 67-5, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 05200
2020 - 2020 2020 - 2022
ALTERNOS STATYBOS, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Konstitucijos pr. 23A
2015 - 2020 2018 - 2022
Klaipėdos miesto bendrija Blokadinio miesto prie Nevos gyventojai - -
Aušros Pelanienės individuali įmonė
Sodo g. 35-13, Šiaulių m., Šiaulių m. sav. 76180
2019 - 2019 2018 - 2022
964-oji daugiabučio namo savininkų bendrija
Sporto g. 8-42, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 09238
- 2018 - 2022
IĮ V. Rudžianskienės odontologijos kabinetas
Pramonės g. 6, Marijampolės m., Marijampolės sav. 68176
- 2020 - 2021
Daugiabučio namo savininkų bendrija Nr. 2 - -
REGIONINĖ VISUOMENINĖ ORGANIZACIJA INFORMACIJOS TECHNOLOGIJOS IR IŠTEKLIAI - -
Skaudvilės vidurinės mokyklos rankinio sporto klubas Ąžuolas - -
DELONA, UAB
Ateities g. 1-91, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08306
2015 - 2020 2018 - 2022
Vilniaus poligrafijos centras, UAB - -
Vilniaus Biblijos baptistų bendruomenė
Stepono Batoro g. 46, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 01215
- 2018 - 2022
EDITOMIS, UAB
Bukčių g. 11-6, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 04127
2015 - 2015 2018 - 2022