Rasida
3019
#593497 2008-12-23 12:16 Rasida
Ne, Simai, viskas taip ir yra - tiesiog mokesčiai atskiri.

Slmas
34
#593504 2008-12-23 12:24 Slmas redaguota: 2011-09-11 06-04

Rasida rašė:

Ne, Simai, viskas taip ir yra - tiesiog mokesčiai atskiri.



[quote:763ba7b91c=" Tiesi 2008-12-23 10:10"=" Tiesi 2008-12-23 10:10"]
Su 15 proc GPM aišku, bet prie ko čia 6 proc.
Šito vat ir nesuprantu...

artas71
12730
#593523 2008-12-23 12:52 artas71 redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote:444c73bf41=" Tiesi 2008-12-23 10:10"=" Tiesi 2008-12-23 10:10"]
Vienintelis mokestis pagal dabar galiojančius įstatymus, kuris priskaičiuojamas išmokėjimo momentu - GPM. ..[/quote]

GPM išskaičiuojamas. Gyventojo pajamos yra ir su GPM ir su analogiškai kaip su GPM - bus tik pajamų išmokėjimo atveju.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Slmas
34
#593534 2008-12-23 13:12 Slmas redaguota: 2011-09-11 06-04

artas71 rašė:

[quote:26f3ab5a83=" Tiesi 2008-12-23 10:10"=" Tiesi 2008-12-23 10:10"]
Vienintelis mokestis pagal dabar galiojančius įstatymus, kuris priskaičiuojamas išmokėjimo momentu - GPM. ..



GPM išskaičiuojamas. Gyventojo pajamos yra ir su GPM ir su

Tai kur reikės deklaruoti , Sodros formose ar pajamų mokesčio formose?

artas71
12730
#593540 2008-12-23 13:37 artas71 redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote=Slmas]Tai kur reikės deklaruoti

Kol dar NEPRIIMTAS, nėra ką pasakyti apie formas. Fmanau, kad formas gausim sausio pabaigoje - visų įstatymų iš karto.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

jolitavil
32
#593543 2008-12-23 13:48 jolitavil
Ketvirtadienį buvau seminare VMI, tai jie kol kas nieo nekomentuoja, sakė pasiskaitykit jei norit projektus, kai bus priimti įstatymai tai ir komentuosim. Tik sakė, kad geriau pasistengti DU už gruodį išmokėti gruodį, kad būtų mažiau neaiškumų. Manau, kad VMI konsultantai nemažiau už mus pasimetę dėl galvočių seimūnų sprendimų. Turėsim ką veikti sausio mėnesį.

Kalinka2008
479
#593554 2008-12-23 14:03 Kalinka2008 redaguota: 2011-09-11 06-04
Labas.Aš čia tikriausiai labai jau kvailus klausimus užduosiu.Bet vis dėl to surizikuosiu.Nes vaikai suiskaupti neduoda,tai ir nieko normaliai paskaityti neišėina.Rašoma,kad jeigu pajamos neviršija 800 lt, tai 470.
1. Tai turima omeny kiek gauname ant popieriaus ar į rankas?
2. Kai apskaičiuojamos pajamos,tai ar ieina į tuos pinigėlius dividendai?
3.Ir pvz. darbuotojas kas mėn. gauna 1000 popieriuje ir už gerus darbo rezultatus yra skiriama premija (kartais kas mėn. o kartais kas ketvirtį,be to visada skirtinga).Tai tuomet išėjna,kad reikės kiekvieną mėn. skaičiuoti ar priklauso jam ?

Rolf
17235
#593563 2008-12-23 14:16 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote=Kalinka2008]1. Tai turima omeny kiek gauname ant popieriaus ar į rankas?
2. Kai apskaičiuojamos pajamos,tai ar ieina į tuos pinigėlius dividendai?
3.Ir pvz. darbuotojas kas mėn. gauna 1000 popieriuje ir už gerus darbo rezultatus yra skiriama premija (kartais kas mėn. o kartais kas ketvirtį,be to visada skirtinga).Tai tuomet išėjna,kad reikės kiekvieną mėn. skaičiuoti ar priklauso jam
1. Kiek priskaityta DU.
2. Ne. taikomas tik DU.
3. Taip, reikės kiekvieną mėnesį žiūrėti, kiek taikyti .



Loreta
28821
#593573 2008-12-23 14:26 Loreta redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote=Rolf]3. Taip, reikės kiekvieną mėnesį žiūrėti, kiek taikyti
Kiek taikyti reikės vis pasiskaičiuoti, jei DU>MMA.
O kaip dėl ? Jis stabiliai nuo vaikų skaičiaus?

Špyga taukuota...

Rolf
17235
#593580 2008-12-23 14:39 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote=Loreta]
O kaip dėl

Geras klausimas smile
Nežinau.
Gal pagal naują tvarką pirmiau reikės paskaičiuot, kiek taikyti .
Paskui prie to ir skaičiuoti GPM.
O jei smile
Velniava smile



Loreta
28821
#593582 2008-12-23 14:43 Loreta
Velniava - su tuo tai tikrai sutinku. Daugiau - no comments smile

Špyga taukuota...

Loreta
28821
#593587 2008-12-23 14:54 Loreta redaguota: 2011-09-11 06-04
Suprantu taip, kad nėra pririštas prie DU - jis taikomas stabiliai:

[i]Nuolatiniams Lietuvos gyventojams, auginantiems vaikus nustatyti papildomi
www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=1084486

Špyga taukuota...

Rolf
17235
#593592 2008-12-23 14:59 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-04

Loreta rašė:

Suprantu taip, kad nėra pririštas prie DU - jis taikomas stabiliai:




Na va, kaip ir aišku su tuo .



edute
2672
#593604 2008-12-23 15:20 edute redaguota: 2011-09-11 06-04
[quote=Rolf][quote=Kalinka2008]1. Tai turima omeny kiek gauname ant popieriaus ar į rankas?
2. Kai apskaičiuojamos pajamos,tai ar ieina į tuos pinigėlius dividendai?
3.Ir pvz. darbuotojas kas mėn. gauna 1000 popieriuje ir už gerus darbo rezultatus yra skiriama premija (kartais kas mėn. o kartais kas ketvirtį,be to visada skirtinga).Tai tuomet išėjna,kad reikės kiekvieną mėn. skaičiuoti ar priklauso jam
1. Kiek priskaityta DU.
2. [b]Ne.
3. Taip, reikės kiekvieną mėnesį žiūrėti, kiek taikyti
Bet jei per metus gaus kitko, tai metini tures koreguoti. Ane www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=1083654
Pažymėtina, kad, apskaičiuojant metinį yra mažesnis nei pritaikytas, turės pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją ir iki deklaracijos termino pabaigos (gegužės 1 d.) sumokėti pajamų mokesčio skirtumą.

Kiekvienas turi tiek, kiek yra vertas

artas71
12730
#593611 2008-12-23 15:32 artas71 redaguota: 2011-09-11 06-04

edute rašė:

Bet jei per metus gaus kitko, tai metini tures koreguoti. Ane www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=1083654.



1. taiko įmonė pagal to mėn. DU dydį.
2.MNPD koreguos gyventojas arba priverstinai VMI.
Koregavimo problema yra gyventojo ir VMI.

Rolf išdėstė atsižvelgiant pagal esamus nepriimtus projektus

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Rolf
17235
#593615 2008-12-23 15:42 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-04

artas71 rašė:


Rolf išdėstė atsižvelgiant pagal esamus nepriimtus projektus



Apsižioplinau.
Neįsigilinau.
Neapmokestinamųjų pajamų dydžių taikymo tvarka:
nuolatiniam Lietuvos gyventojui numatyta taikyti tik su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusioms pajamoms.....
Pažymėtina, kad, apskaičiuojant metinį , į metines nuolatinio Lietuvos gyventojo pajamas (GPM) įskaitomos mokestiniu laikotarpiu gautos ne tik su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusios pajamos, bet ir .......
www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=1084486



pagrandukas
119
#593617 2008-12-23 15:44 pagrandukas redaguota: 2011-09-11 06-04

truksta žodžių

liudna nebus, visi turesim ka veikti

artas71
12730
#593622 2008-12-23 15:52 artas71 redaguota: 2011-09-11 06-04

Rolf rašė:



artas71 rašė:


Rolf išdėstė atsižvelgiant pagal esamus nepriimtus projektus


Apsižioplinau.Neįsigilinau.



Kol prezidentas nepasirašė ir VŽ neišspausdino, tai tik tėra siaubo-komiška pasaka, todėl burti, spėti ar svajoti galim.Bet primygtinai teigti- ne. Jūsų teiginiai yra teisingi paqgal paskutinius seimo pasapaliojimus.
Šianakt priims kitus, prezidentas nepasirašys, staigia
i pataisys, turėsime vėl teisingus kai kurių tax.lt narių išaiškinimus.

dabar siūlau tik treniruotis, spėjant, kas būtų jeigu tai būtų priimta būtų. Tai naudinga tobulinant analitinį ir erdvinį mąstymą. Tačiau reikalauti naujų formų, jų pildymo taisyklių ir tikslių dydžių gal neverta

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

000018
112
#593623 2008-12-23 15:57 000018 redaguota: 2011-09-11 06-04
Sveiki,beskaitinėjant iškilo vienas klausimas dėl . Koks bus jei darbuotojas augina du vaikus vienas? 470 (priklauso nuo DU) + 300

Loreta
28821
#593625 2008-12-23 16:03 Loreta
470 būtų tik tuo atveju, jei DU = MMA.
Tuomet taip - 470 + 300

Špyga taukuota...


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis