Elste
27170
#635713 2009-03-25 10:53 Elste
pirmiausia tai jus turėjo įspėti. Be įspėjimo pagal 129 negali atleisti.
Taip , jums priklausytų 2 men išeitinė (pagal 140 str. 1 d. 2 punktą.
O iš darbo biržos, atleista pagal 129 , pašalpą gautumėte po 8 dienų kai užsiregistruotumėte joje


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Amanda
3820
#635728 2009-03-25 11:06 Amanda
Linker bandykit pati prašyti paga 125 str. šalių susitarimu. Išdėskyti savo reikalavimus ir per 7 dienas turite gauti atsakymą. Būtinai pasilikite sau vieną pasiūlymą su raštinės vizą, kad gavo.

linker
9
#635738 2009-03-25 11:22 linker
pagal šalių susitarimą išeiti negaliu, nes tada nieko nemokės išvis, o pagal 129 str. siulo tik vieną algą.. bet juk mano teisė yra 2 algos ar ne?

Elste
27170
#635747 2009-03-25 11:37 Elste
na šalių susitarimu jus prašote kompensacijos, pvz. 3 men. o jeigu jei nesutinka, tada tegul jus įspėja prieš 2 ar 4 mėn., ir atleidžia pagal 129 su 2 mėn išeitine (tiek jums priklauso)


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Amanda
3820
#635748 2009-03-25 11:38 Amanda redaguota: 2011-09-11 06-13

linker rašė:

pagal šalių susitarimą išeiti negaliu, nes tada nieko nemokės išvis, o pagal 129 str. siulo tik vieną algą.. bet juk mano teisė yra 2 algos ar ne?



Taip jūsų teisė dvi algos ir dar dirbate du mėnesius. Nes turi pranešti prieš du mėnesius. O jei nori iš karto atleisti, tai galėtumėte ir už keturis mėn. prašyti.
Nepamirškita dar ir kompensaciją už nepanaudotas atostogas.

O kodėl manote, kas šalių susitarimu nieko neduos. Tai koks gi susitarimas jei nieko neduoda. Gal maišote su straipsniu savo noru 127 str.


Elste
27170
#635750 2009-03-25 11:40 Elste
vat darbo birža po atleidimo šalių susitarimu tai iš karto neduos, tik po mėnesio


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Amanda
3820
#635752 2009-03-25 11:42 Amanda redaguota: 2011-09-11 06-13

Elste rašė:

vat darbo birža po atleidimo šalių susitarimu tai iš karto neduos, tik po mėnesio



Nu ir kaip tik, dabar kol prisiregistruosi, tas mėnesiukas ir pralėks.

linker
9
#635755 2009-03-25 11:47 linker
na dabar jau pasakiau kad nesutinku išeiti su viena alga, jie man siulo pasirašyt atgaline dat ispejima, tipo kad prieš du menesius buvau ispeta ir dar nori kad su viena alga išeičiau... smile esu įpykusi.

Elste
27170
#635758 2009-03-25 11:50 Elste redaguota: 2011-09-11 06-13

linker rašė:

na dabar jau pasakiau kad nesutinku išeiti su viena alga, jie man siulo pasirašyt atgaline dat ispejima, tipo kad prieš du menesius buvau ispeta ir dar nori kad su viena alga išeičiau... smile esu įpykusi.



nesutikit jokiu būdu. Ir laikykitės, jei pradės kabinėtis ir ieškos progų atleisti už kokias drausmines ir pan.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tess
20317
#636115 2009-03-25 23:31 Tess redaguota: 2011-09-11 06-13
Įlipau į lovą, pasiėmiau darbo teisės vadovėlį ir teko ateiti į tax'ą. smile smile
Gręsia rytoj labai ne malonus pokalbis dėl DS nutraukimo. Tikėtina, kad žmogus bandys kreiptis į teismą. Nors viską darysime pagal LR DK, su visomis išmokomis ir t.t.
Iš pradžiu panaudosime LR DK 125 str. Ar galiu tuo pačiu metu įteikti pasiūlymą pagal LR Dk 125 str. ir įspėjimą pagal LR DK 129 str. Vienas iš narių minėjo tokią galimybę, tai norėčiau patikslinti.
Skaitau dėl DS nutraukimo pagal LR DK 129 str. "Pasiūlyti darbuotojui kitą darbą - administracijis pareiga. Teismai, nagrinėdami bylas dėl darbuotojų, atleistu pagal LR DK 129str., grąžinimo į darbą, turi pareikalauti iš darbdavio įrodymų, patvirtinančių, kad darbuotojas atsisakė perkėlimo į kitą darbą arba kad administracija neturėjo galimybės perkelti jo į kitą darbą toje pačioje darbovietėje." Koks įrodymas turėtu būti? smile Yra du etatai, vieno neberikia, nes nėra darbo.

129 str. 2 d. Svarbiomis gali būti pripažįstamos tik tos aplinkybės, kurios yra susijusios su darbuotojo kvalifikacija, profesiniais gebėjimais, jo elgesiu darbe. Darbo sutartis taip pat gali būti nutraukta dėl ekonominių, technologinių priežasčių ar darbovietės struktūrinių pertvarkymų ir dėl panašių svarbių priežasčių.

Yra tam tikrų priežasčių, kadangi išaiškėjo ne mažai ne malonios informacijos. Bet raštiškai nieko nėra. Tada išeina, kad remtis juo negalima?

Yra TDO konvencija Nr. 166 ir Nr. 158, bet atrodo Lietuvoje jos nėra ratifikuotos smile

Labai čia įdomiai parašyta, cituosiu visą naktį smile
"Jeigu asmuo nuolat nesugeba reikiamai atlikti savo pareigų, jis gali būti atleidžiamas iš darbo pagal LR DK 129 str. 1d." Anksčiau sugebėdavo, bet dabar daro tiek klaidų, kad kiti tik taiso.


Tess
20317
#636116 2009-03-25 23:41 Tess redaguota: 2011-09-11 06-13
Dėl įspėjimo: Pirmą, turi būti nurodyta atleidimo iš darbo priežastis ir aplinkybės, dėl kurių atsiradimo nutraukiama darbo sutartis. Vadinasi, įstatymas reikalauja įspėjime apie darbo sutarties nutraukimą formuluoti konkrečias konkretaus darbuotojo atleidimo iš darbo priežsatis, o nepakartoti abstrakčias DK 129str. 2 d. formuluotė. ... Ši norma yra svarbi garantija, leidžianti darbuotojui ginti savo teises ir teisėtus interesus įstatymų nustatyta tvarka."
Dėl datos nustatymo, reikia vadovautis LR DK 25 str.

Dėl atsiskaitymo parašyta, kad galima su darbuotoju susitarti ir pvz. išeitinę išmoką mokėti dalimis, jeigu, aišku darbuotojas sutinka.

Tess
20317
#636117 2009-03-25 23:59 Tess
Dėl įrašo DS. Visada rašydavau: Darbo sutartis nutraukta pagal LR DK 136 str. 3 d. 1 p.
O reikėtu: "Atleistas iš darbo už sistemingą darbo drausmės pažeidimą pagal LR DK 136 straipsnio 3 dalies 1 punktą". "Abstraktūs įrašai, kuriose nenurodomos nei faktinės aplinkybės, nei teisinis darbo sutarties nutraukimo pagrindas, neturėtu buti toleruojami, nes apribotų darbuotojo galimybes ginti jo galbūt pažeistas teises."

P.S. Na tikiuos iš ryto sulauksiu komentarų. Ropoju į lovą jau. smile

urtele
13552
#636127 2009-03-26 06:53 urtele redaguota: 2011-09-11 06-13

Elste rašė:

vat darbo birža po atleidimo šalių susitarimu tai iš karto neduos, tik po mėnesio


Kodėl neduos? Juk nedarbo pašalpa skiriama nuo 8-tos dienos ar šalių susitarimu ar savo noru. Svarbiausia darbo stažas 18 mėn. per 36mėn. Ji išmokama po mėn. Nežinau kaip su pakeitimais, kuriuos turėjo priimti, gal priėmė, kai išmokama išeitinė už kelis mėn. ir tada nusikelia nedarbo pašalpos mokėjimas.

Elste
27170
#636135 2009-03-26 07:15 Elste
ir šalių ir savo noru, nemoka iš karto, po mėnesio. Tik kai etatų mažinimas ir kiti atleidimai ne dėl darbuotojo kaltės ir ne jo noru, tada moka po 8 dienų.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tess
20317
#636257 2009-03-26 10:25 Tess
Gal kas galėtu pakomentuoti mano rašliavą? smile
Na ir vis dėl to kokį terminą įrašyti į pasiūlymą? Apsisręsti 7 dienos + 7 dienos. Ar užtenka? smile


Elste
27170
#636262 2009-03-26 10:31 Elste
na jeigu pasiūlymą rašote tarkim šiandien - kovo 26 d., tai ir rašote siūlome nutraukti sutartį šalių susitarimu 2009-04-02 d. DArbo sutarties nutraukimo dieną išmokėsime jums priklausantį du, komensaciją už tiek tai nepanaudotų kasmetinių atostogų ir tiek tai kompensacijos. PRašome iki 2009-04-02 informuoti, ar sutinkate su tokiomis darbo sutarties nutraukimo sąlygomis.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Amanda
3820
#636266 2009-03-26 10:35 Amanda
Labas Tess, kaip išmiegojai ir iš vis ar išmiegojai. Ką tik skaičiau tavo rašliavą. Kabinu tokį pasiūlymą, gal tu jį ir turi jis ir yra paimtas iš tax'sos, bet man atrodo, kad tavo atvejui jis tiktu.
Prisegti failai
pasiulymas_del_ds_nutr.125_strp.doc 24 KB

Tess
20317
#636271 2009-03-26 10:39 Tess redaguota: 2011-09-11 06-13
Nea, neišsimiegajau, tuoj iki kioskelio lėksiu energetiko smile
Dabar su tais terminas yra man neaiškumas, pasiūlymas surašytas šiandien:
[quote:66e483c4eb]1. Nuo 2009 m. kovo mėn. 26 d. iki 2009 m. balandžio mėn. 09 d. nustatomas pereinamasis periodas, kurio metu darbuotojas užbaigia ir perduoda savo darbus administracijai. Pereinamojo periodo laikotarpiu mokamas esamas darbo užmokestis.[/quote]
Ar galima taip noryti šį laikotarpį? Juk reikia duoti apsispręsti 7 dienas. smile
Kadangi yra be galo sunkus žmogus, tai baisiai ir bijau. smile
Jeigu nesutiks, tai bus košmaras, pasirodo naudojo visą laiką psicholiginį smurtą prieš vieną darbuotoją. smile

Amanda
3820
#636273 2009-03-26 10:41 Amanda
Kad būtu saugiau duok ne 7 o 10 dienų. Tik, kad nebūtų mažiau.

Tess
20317
#636282 2009-03-26 10:51 Tess redaguota: 2011-09-11 06-13

Amanda rašė:

Kad būtu saugiau duok ne 7 o 10 dienų. Tik, kad nebūtų mažiau.


rašau, kad DS būtų nutraukta po 14 dienų. O kaip dėl priežasties, juk ne būtina ją nurotyti, a nia, kai 125 str.?

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Pauner, UAB
Jotvingių g. 13-37, Kauno m., Kauno m. sav. 48125
2015 - 2020 2018 - 2022
Bendrovės NAFTA - UKRAINA Ltd atstovybė - -
Wedev.lt, UAB
Perkūnkiemio g. 19A-95, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 12120
- 2021 - 2022
Čiupk vištą, MB - -
cybercare, UAB
Saltoniškių g. 10C, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08105
- 2021 - 2022
Užkandukas, MB
Ramunių g. 12, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 11347
2015 - 2020 2018 - 2022
Muzikos kodas, VšĮ
Žirmūnų g. 4-57, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 09214
2017 - 2020 2018 - 2022
Pirma konstrukcija, MB
Taikos g. 263F-2, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 05265
2016 - 2020 2021 - 2022
Bendra Lietuvos-Rusijos įmonė UAB DANSA - -
Lietuvos šunų kinkinių sporto federacija
8, Kryžiaukos I k., Kernavės sen., Širvintų r. sav. 19170
2017 - 2017 -
Lietuvos medžiotojų ir žvejų draugijos Akmenės skyriaus Luokavos medžiotojų būrelis - -
Rivitopa, UAB
Vilkaviškio g. 37, Marijampolės m., Marijampolės sav. 68153
2015 - 2020 2018 - 2022
170-oji daugiabučio namo savininkų bendrija
Partizanų g. 230, Kauno m., Kauno m. sav. 50316
- 2018 - 2022
QI Solutions, UAB
Aušrinės Sodų 12-oji g. 25, Šiaulių m., Šiaulių m. sav. 76389
- 2018 - 2022
Aukštadvario žvejų klubas - -