Tininga
49484
#1138469 2013-03-07 08:57 Tininga

Wyga rašė:


tai imu pagrindą 100,00 Lt?

Taip. :)



perspektyva
185
#1158819 2013-06-02 18:14 perspektyva
Darbuotojui mėnesio viduryje keitėme atlyginimą iš valandinio į mėnesinį. Tačiau paskaičiavus atlyginimą už tą mėnesį, jis nesiekia minimalaus nors darbuotojas dirbo visą mėnesį. Klauimas: ar reikia "pritempti" tą atlyginimą iki minimalaus ar nereikia? smile

dormeo77
236
#1179061 2013-09-09 14:54 dormeo77
Darbuotojai dirba slenkančiu grafiku. Nustatytas valandinis DU, tarkim 6,06 lt/val. Tenka dirbti ir naktimis. Dar gauna priedą už papildomus darbus, 200 Lt. Tai sakykite, kaip man paskaičiuoti atlyginimą? tas priedas kažkaip daro įtaką ar ne? Dirbo 167 val, iš jų 17 naktį.

Tarkim:
1.Dieninės 150 x 6,06 = 909 Lt
Naktinės 17 x 9,09 (6,06 x 1,5) = 154,53 Lt
Priedas 200 Lt.

Iš viso priskaičiuota: 1263,53 Lt.

ar

Priedas 200/167= 1.20 Lt
2. Dieninės 150 x (6.06+1.20) = 1089 lt
naktinės 17 x 10,89 = 185.13
Priedas 200 Lt

Iš viso priskaičiuota: 1474.13

Kuris teisingas?? smile

dangietis
407
#1192209 2013-11-23 11:08 dangietis
sveiki, darbuotojas dirba slenkaniu darbo grafiku - 1 para dirba, 3 laisvos ir t.t. per men. jis dirbo 8 paras is viso 192 val., lakpričio men.5 darbo dienu valandu skaicius yra 160 val., ar tai butu jau virsvalandziai?
Aciu,

Tininga
49484
#1192210 2013-11-23 12:09 Tininga

dangietis rašė:


sveiki, darbuotojas dirba slenkaniu darbo grafiku - 1 para dirba, 3 laisvos ir t.t. per men. jis dirbo 8 paras is viso 192 val., lakpričio men.5 darbo dienu valandu skaicius yra 160 val., ar tai butu jau virsvalandziai?
Aciu,


Manau, jog turite taikyti suminę darbo laiko apskaitą, taikant kad ir 3 mėn. apskaitinį laikotarpį. Jei susidarys viršvalandžiai, atitinkamai apmokėsite.


dangietis
407
#1192214 2013-11-23 12:27 dangietis
reiskias jeigu susidaro virsvalandziai, tai juos galima apmoketi, kas ketvirti?

Tininga
49484
#1192215 2013-11-23 12:31 Tininga

dangietis rašė:


reiskias jeigu susidaro virsvalandziai, tai juos galima apmoketi, kas ketvirti?


Taip. Gal jie ir išsilyginti per tą ketvirtį. O jei susidarys - apmokėsite. Tam ji ir skirta ta suminė. smile


Dorota1
13452
#1192218 2013-11-23 12:50 Dorota1
o tai kad para dirba jau turi būti suminė apskaita taikoma, ar ne,

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Tininga
49484
#1192221 2013-11-23 13:01 Tininga

Dorota1 rašė:


o tai kad para dirba jau turi būti suminė apskaita taikoma, ar ne,


Pagal specialistų komentarus - taip.


eternity123
141
#1198241 2014-01-05 20:00 eternity123
Kadangi darbuotojui nuo jo darbo pradžios keletą kartų keitėsi etatas, o dabar jis atleidžiamas, todėl turiu skaičiuoti koeficientą. Klausimas toks: per paskutiniuosius 12 mėn. (laikotarpis, kuriame ir skaičiuojamas koeficientas) tas etatas nesikeitė, todėl gaunasi, kad koeficientas yra 1. Ar taip teisinga, nes koeficientas tikrai turi būti skaičiuojamas to darbuotojo atveju, bet koeficientas gaunasi toks koks gaunasi. Ir realiai kompensacijai už nep. atostogas toks koeficientas neturi įtakos.
Kitas klausimas dėl to paties koeficiento. Įmonėje, kurioje tėra keletas darbuotojų, dirbama 5 d.d. ir 1 d.val per dieną grafiku. Atleidžiamas darbuotojas dirbo 0,75 etato. Tai su kokiomis įmonės grafiko valandomis turi būti lyginamas to darbuotojo grafikas: su pilnu etatu (40 d.val.) ar su tokiu, koks yra realiai (5 d.val. savaitėje)?

Alina55
11033
#1198242 2014-01-05 20:07 Alina55
Koeficientą reikia skaičiuoti iš viso laikotarpio, už kurį priklauso nepanaudotų atostogų kompensacija.

Turi būti lyginama su pilnu etatu (40 d. val.)

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

eternity123
141
#1198243 2014-01-05 20:11 eternity123
Bet jei darbuotojas dirbti pradėjo 2010 ar 2009 m. tai visus mėnesius ir imti? Daug labai ... smile

Alina55
11033
#1198245 2014-01-05 20:14 Alina55
Visus mėnesius imti, jeigu už visą tą laikotarpį priklauso nepanaudotų atostogų kompensacija, taip gauname tiksliausią paskaičiavimą...

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

eternity123
141
#1200497 2014-01-14 20:59 eternity123
Dar tokį klausimuką turiu.
Koks turėtų būti rašomas įmonės darbo grafikas skaičiuojant koeficientą, jei:
1. Visa įmonė (5 darbuotojai iš 6 esamų) lapkritį buvo išėję neapmokamų atostogų, o vienas darbuotojas - ne. Paprastai visa įmonė dirba 40 d.val savaitę. TAi kokį darbo įmonės darbo grafiką turėčiau rašyti 11 mėn.? Skaičiuojant to nesiisėjusio darbuotojo koeficientą.

Alina55
11033
#1200499 2014-01-14 21:03 Alina55
Pagrindas visuomet yra pagal 5 d. d., 40 val. trukmės darbo savaitę.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Simona1
20
#1203973 2014-01-30 10:15 Simona1
Sveiki,
noriu pasidomėti, kad nesuklysčiau. Ar galima darbuotojui dirbti vadinamu 0,75 etatu, ir gal galite pasakyti, kaip yra su darbo apmokėjimu ir darbo valandom? Esu jauna buhalterė ir visa tai man nauja, jeigu kas padėtumėte jausčiausi žymiai užtikrinčiau. Taip pat būčiau labai dėkinga smile

Tininga
49484
#1203975 2014-01-30 10:20 Tininga

Simona1 rašė:


Sveiki,
noriu pasidomėti, kad nesuklysčiau. Ar galima darbuotojui dirbti vadinamu 0,75 etatu, ir gal galite pasakyti, kaip yra su darbo apmokėjimu ir darbo valandom? Esu jauna buhalterė ir visa tai man nauja, jeigu kas padėtumėte jausčiausi žymiai užtikrinčiau. Taip pat būčiau labai dėkinga smile

Siūlyčiau nemąstyti etatais, nes DK tokios sąvokos nebėra. Yra visas darbo laikas, ne visas (pagal DK 146 str.), na, ir kai kurioms darbuotojų kategorijoms nustatomas sutrumpintas darbo laikas (DK 145 str.)
Jei šalių susitarimu nustatomas ne visas darbo laikas - tai darbo dienos ar darbo savaitės trukmė yra susitarimo dalykas. Tas darbo laikas gali būti trumpinamas labai įvairiai. Apribojimų nėra.
Darbo užmokestis gali būti ir valandinis, ir fiksuotas - vėlgi - susitarimo reikalas.



Alina55
11033
#1203977 2014-01-30 10:22 Alina55
Galima dirbti ir 0,75 "etato", 6 d. val. trukmės diena, 5 d. d. savaitė, nustatomas fiksuotas arba valandinis DU...

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Simona1
20
#1203982 2014-01-30 10:31 Simona1
Labai dėkoju už išsamų atsakymą smile

gintarelis213
96
#1221913 2014-05-06 15:00 gintarelis213
Laba diena, noriu pasiteirauti, kaip teisingai skaičiuojama: darbininkas dirba nepilną darbo dieną, mokamas valandinis atlyginimas Balandžio 30 d., priesventinė diena, dirbo 1 val. trumpiau (kadangi yra 1 val./d.d., realiai dirbo 0 val). Kaip skaičiuoti atlyginimą: aR skaičiuoti už 1 val. , ar ne? Ačiū labai smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis