Avatar
Tininga
49047
#1404596 2018-12-10 10:43 Tininga

Greta17 rašė:


Laba diena,
o kai nutraukinėjate sutartis, ar įsakyme arba šalių susitarime rašote naujos redakcijos Nr. ir datą, ar rašote ir senosios darbo sutarties numerį ir datą?


Naujosios redakcijos.

Avatar
Niemand
4483
#1404601 2018-12-10 11:21 Niemand
Keistoka naujas redakcijas iš naujo numeruoti, iš kitos pusės - tai įmonės pasirinkimas, nenori, gali visai nenumeruoti... smile
Avatar
Vakare86
45
#1404689 2018-12-11 08:41 Vakare86
Laba, darbuotojas dirba pagal terminuotą darbo sutartį 5 metus, sutartis baigiasi gruodžio 27 d. Dirbdamas įstaigoje sulaukė senatvės pensijos. Už kiek mėnesių jam priklauso kompensaciją, už 1 mėn. ar už 2 mėn. ?
Avatar
Tininga
49047
#1404690 2018-12-11 08:47 Tininga

Vakare86 rašė:


Laba, darbuotojas dirba pagal terminuotą darbo sutartį 5 metus, sutartis baigiasi gruodžio 27 d. Dirbdamas įstaigoje sulaukė senatvės pensijos. Už kiek mėnesių jam priklauso kompensaciją, už 1 mėn. ar už 2 mėn. ?

Jūs esat tikri, kad tai terminuota sutartis? smile

Išeitinė priklauso tiems, kas dirba pagal neterminuotą sutartį. Jei ji būtų mokama 56 str. pagrindu, tai būtų 2 mėnesių dydžio išeitinė.


Avatar
Vakare86
45
#1404691 2018-12-11 08:54 Vakare86

Taip tai terminuota sutartis, ačiū, kad patikslinote, nes nesinori nuskriausti darbuotojo smile
Avatar
Tininga
49047
#1404692 2018-12-11 09:00 Tininga

Vakare86 rašė:


Taip tai terminuota sutartis, ačiū, kad patikslinote, nes nesinori nuskriausti darbuotojo smile

Ar ji gali būti terminuota? Žr DK 68 str. Yra termino ribojimai šiaip jau.


Avatar
Vakare86
45
#1404697 2018-12-11 10:03 Vakare86

Tininga rašė:



Vakare86 rašė:


Taip tai terminuota sutartis, ačiū, kad patikslinote, nes nesinori nuskriausti darbuotojo smile

Ar ji gali būti terminuota? Žr DK 68 str. Yra termino ribojimai šiaip jau.



Tap terminuota, nes priimtas kadencijai

15 straipsnis. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų, jų padalinių, filialų vadovų ir sveikatos priežiūros specialistų priėmimo į darbą ir atleidimo iš darbo tvarka

1. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovai į darbą priimami viešo konkurso būdu. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų, išskyrus įstaigas, kuriose dirba dešimt ar mažiau sveikatos priežiūros specialistų, turinčių medicinos praktikos licenciją, vadovai į darbą priimami viešo konkurso būdu penkeriems metams. Viešą konkursą organizuoja ir jo nuostatus tvirtina atitinkamos įstaigos steigėjas arba visuotinis dalininkų susirinkimas.
Avatar
Niemand
4483
#1404704 2018-12-11 10:58 Niemand

Vakare86 rašė:



Tininga rašė:



Vakare86 rašė:


Taip tai terminuota sutartis, ačiū, kad patikslinote, nes nesinori nuskriausti darbuotojo smile

Ar ji gali būti terminuota? Žr DK 68 str. Yra termino ribojimai šiaip jau.



Tap terminuota, nes priimtas kadencijai

15 straipsnis. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų, jų padalinių, filialų vadovų ir sveikatos priežiūros specialistų priėmimo į darbą ir atleidimo iš darbo tvarka

1. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovai į darbą priimami viešo konkurso būdu. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų, išskyrus įstaigas, kuriose dirba dešimt ar mažiau sveikatos priežiūros specialistų, turinčių medicinos praktikos licenciją, vadovai į darbą priimami viešo konkurso būdu penkeriems metams. Viešą konkursą organizuoja ir jo nuostatus tvirtina atitinkamos įstaigos steigėjas arba visuotinis dalininkų susirinkimas.



Vadovui pagal terminuotą jokia išeitinė nepriklauso.
Avatar
Vakare86
45
#1404708 2018-12-11 11:07 Vakare86
Drąsiai teigiat, atleidžiam pagal darbo kodeksą.

7. LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų ar jų filialų ir padalinių vadovai bei šių įstaigų sveikatos priežiūros specialistai į darbą priimami ir iš darbo atleidžiami Darbo kodekso nustatyta tvarka ir pagrindais. Su LNSS valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovais, be Darbo kodekse nustatytų darbo sutarties pasibaigimo pagrindų, darbo sutartis nutraukiama LNSS valstybės ar savivaldybės biudžetinės ar viešosios įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai arba visuotiniam dalininkų susirinkimui priėmus sprendimą atšaukti įstaigos vadovą steigimo dokumentuose nustatyta tvarka ir dėl steigimo dokumentuose nurodytų priežasčių.

Avatar
Tininga
49047
#1404709 2018-12-11 11:12 Tininga

Vakare86 rašė:


Drąsiai teigiat, atleidžiam pagal darbo kodeksą.

O jūs skaitėte tą kodeksą šiaip jau? Išeitinė atleidžiant pagal 56 str priklauso tik tokiu atveju:

4) pagal neterminuotą darbo sutartį dirbantis darbuotojas sukako įstatymų nustatytą senatvės pensijos amžių ir įgijo teisę į visą senatvės pensiją dirbdamas pas tą darbdavį.


Avatar
Vakare86
45
#1404714 2018-12-11 11:17 Vakare86 redaguota: 2018-12-11 11-20

Tininga rašė:



Vakare86 rašė:


Drąsiai teigiat, atleidžiam pagal darbo kodeksą.

O jūs skaitėte tą kodeksą šiaip jau? Išeitinė atleidžiant pagal 56 str priklauso tik tokiu atveju:

4) pagal neterminuotą darbo sutartį dirbantis darbuotojas sukako įstatymų nustatytą senatvės pensijos amžių ir įgijo teisę į visą senatvės pensiją dirbdamas pas tą darbdavį.



Taip, skaičiau ir dar kartą pakartoju, kad sutartis terminuota 5 metų kadencijai. Tai vadinasi išeitinė už vieną mėnesį. O Niemand teikia, kad vadovui išeitinė visai nepriklauso??? Jeigu SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ

ĮSTATYME aiškiai nurodyta, kad atleidžiam pagal darbo kodeksą. Kuo vadovas darbo kodekse skiriasi nuo paprasto darbuotojo?
Avatar
Tininga
49047
#1404715 2018-12-11 11:22 Tininga

Vakare86 rašė:


Taip, skaičiau ir dar kartą pakartoju, kad sutartis terminuota 5 metų kadencijai. Tai vadinasi išeitinė už vieną mėnesį.

Pirmiausia, tai jūs nenurodėte, koks DS pasibaigimo pagrindas. Kaip jums galima atsakyti į tokį klausimą? Kalbate apie pensiją. Tai galima būtų numanyti, kad pagrindas būtų 56 str. Bet dabar lygtai reiktų mums atspėti, kad atleidžiama pagal 69 str. Tai pensija tada prie ko čia? smile


Avatar
Vakare86
45
#1404718 2018-12-11 11:29 Vakare86

Tininga rašė:



Vakare86 rašė:


Taip, skaičiau ir dar kartą pakartoju, kad sutartis terminuota 5 metų kadencijai. Tai vadinasi išeitinė už vieną mėnesį.

Pirmiausia, tai jūs nenurodėte, koks DS pasibaigimo pagrindas. Kaip jums galima atsakyti į tokį klausimą? Kalbate apie pensiją. Tai galima būtų numanyti, kad pagrindas būtų 56 str. Bet dabar lygtai reiktų mums atspėti, kad atleidžiama pagal 69 str. Tai pensija tada prie ko čia? smile



Dovanokit jei blogai suformulavau klausimą, atleidžiame pagal LR DK 69 str. Neturiu Jums jokių priekaištų. Man užkliuvo Niemand komentaras, kad vadovui jokia išeitinė nepriklauso. Tik kažin kodėl nepriklauso?
Missing
Agnecernev
1
#1405272 2018-12-19 13:37 Agnecernev

blackgate rašė:



Niemand rašė:


Kur tik jums gražu smile
Aš antraštę padarau:

DARBO SUTARTIS Nr. [orig. nr.]
[orig. data]
išdėstyta nauja redakcija nuo [kada pasirašot]

Dar darbo pradžios datą palieku originalią, o visas kitas tekstas pagal poreikį.


Supratau, ačiū smile


Laba diena,

Gal galite nuosekliai papasakoti, kaip darėte naujos redakcijos DS? Datą palikote senos DS ar atnaujinimo datą? Numerį palikote ar per naują numeravote? Viską palikote kaip buvo senoje DS, pvz. išbandymo terminai? parašėte taip kaip buvo senoje DS? Pvz. pas mus kai kurie žmonės turi nemažai DS pakeitimų, tai visus galiojančius pakeitimus surašėte į naują DS? Ačiū smile
Avatar
smalsuole
2739
#1405282 2018-12-19 14:11 smalsuole
Nu jeckau, kiek popierizmo.. smile Šiandien priimam darbuotoją, sudarinėjam sutartį, o po poros savaičių vėl reikės keisti smile
Avatar
Tininga
49047
#1405283 2018-12-19 14:13 Tininga

smalsuole rašė:


Nu jeckau, kiek popierizmo.. smile Šiandien priimam darbuotoją, sudarinėjam sutartį, o po poros savaičių vėl reikės keisti smile

O kas draudžia nurodyti ir indeksuotą dydį?


Avatar
smalsuole
2739
#1405284 2018-12-19 14:14 smalsuole
Turit omeny, darbo užmokestį nurodyti pvz., DU 600 € iki 2018-12-31 d., o nuo 2019-01-01 nustatomas 600 € * 1,289? smile
Avatar
Tininga
49047
1   #1405285 2018-12-19 14:18 Tininga

smalsuole rašė:


Turit omeny, darbo užmokestį nurodyti pvz., DU 600 € iki 2018-12-31 d., o nuo 2019-01-01 nustatomas 600 € * 1,289? smile

Na taip.


Avatar
Tininga
49047
#1405294 2018-12-19 15:05 Tininga

Agnecernev rašė:


Gal galite nuosekliai papasakoti, kaip darėte naujos redakcijos DS? Datą palikote senos DS ar atnaujinimo datą? Numerį palikote ar per naują numeravote? Viską palikote kaip buvo senoje DS, pvz. išbandymo terminai? parašėte taip kaip buvo senoje DS? Pvz. pas mus kai kurie žmonės turi nemažai DS pakeitimų, tai visus galiojančius pakeitimus surašėte į naują DS? Ačiū smile

Numeracija - kaip tik jums patinka. Gali būti senos Nr/2 ar pan. Data - ta, kuomet pasirašote naują redakciją. Išbandymo termino nėra, nes tai ne nauji darbo santykiai. Dar nurodau, nuo kada tęsiasi darbo santykiai.
Naujoje redakcijoje nurodote visas šiuo metu galiojančias DS sąlygas. Kada kas keitėsi tai tikrai nereikia rašyt.



Avatar
Tininga
49047
#1405304 2018-12-19 15:25 Tininga

Agnecernev rašė:


Ačiū. Ta prasme 7.p. Darbo sutartis įsigalioja ir darbuotojas pradeda dirbti įrašote pirmą jo darbo dieną pagal seną DS, taip?

Rašau kada įsigalioja naujoji DS redakcija ir greta nurodau, nuo kada tęsiasi darbo santykiai (na, o punktai pas mus visai kitokie).


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis