Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų

J
jurate_kr 1263
2011-05-06 12:14 jurate_kr
Sukauptos gautinos sumos tai ką turite 228 sąskaitoje.
FBA pildymo rekomendacijos:
www.finmin.lt/finmin.lt/failai/apskaitos_ref...
A
amiala 379
2011-05-06 14:30 amiala
Norėjau patarimo kas gauna iš darbo biržos lėšas viešiesiems darbams, bet pirmiausia apmoka iš savivaldybės biudžeto , gal galėtumėte parašyti kontuotes .
Ar kontuojate visus priskaitymus iš biudžeto, o po to atstatinėjate.Ar kitaip kaip nors.
Sakykim pirmąsyk visą sumą ėmiau iš biudžeto, apmokėjau. Vėliau už 2-3 savaičių darbo birža pravedė 60 proc, kurie liko sąskaitoje. Sekančio mėnesio atsiskaitymui naudoju tuos pinigus , kiek trūksta dar pasiimu iš biudžeto ir vėliau vėl darbo birža juos gražina ir t.t
R
romen 1193
2011-05-06 14:37 romen
Gal kas girdėjote ar sodra ir mokesčiai šių metų derinimo operacijas įtrauks į VSAKIS,ar įstaigos pirmos privalo? Daug lengviau tikrintis,nei patiems operacijas sukurti
DKate DKate 3344
2011-05-06 14:47 DKate 2011-09-11 07-20

amiala rašė: Norėjau patarimo kas gauna iš darbo biržos lėšas viešiesiems darbams, bet pirmiausia apmoka iš savivaldybės biudžeto , gal galėtumėte parašyti kontuotes .
Ar kontuojate visus priskaitymus iš biudžeto, o po to atstatinėjate.Ar kitaip kaip nors.
Sakykim pirmąsyk visą sumą ėmiau iš biudžeto, apmokėjau. Vėliau už 2-3 savaičių darbo birža pravedė 60 proc, kurie liko sąskaitoje. Sekančio mėnesio atsiskaitymui naudoju tuos pinigus , kiek trūksta dar pasiimu iš biudžeto ir vėliau vėl darbo birža juos gražina ir t.t

Manyčiau, kad žiniaraščius reikia padaryti ir atskirus biudžeto, darbo biržos, ir vieną bendrą.
Pirmąsyk ir užsakinėji pinigus iš biudžeto, ir rodai priskaičiavimą, ir išmokėjimą iš biudžeto lėšų (imi visą sumą). Sekantį mėnesį kai darbo birža praveda pinigus, aš daryčiau biudžeto lėšų atstatymą iš darbo biržos gautai sumai, bei fiksuočiau gautą finansavimą iš darbo biržos. Darydama biudžeto lėšų užsakymą (paraišką) imčiau bendro žiniaraščio sumą minus iš darbo biržos gautos lėšos už praeitą mėnesį. Sekantį mėnesį ir vėl fiksuočiau iš biudžeto gautą finansavimą, ir kaip biudžeto priskaitymus rodyčiau bendrą (visą) priskaitymą. Ir t.t. Kitaip tariant darbo biržos lėšomis vis daryčiau biudžeto lėšų atstatymus. Konkrečių korespondencijų neberašiau, kadangi darbo užmokestį skaičiuojate, ir jas tikrai žinote.
A
amiala 379
2011-05-06 15:13 amiala 2011-09-11 07-20

DKate rašė:

amiala rašė: Norėjau patarimo kas gauna iš darbo biržos lėšas viešiesiems darbams, bet pirmiausia apmoka iš savivaldybės biudžeto , gal galėtumėte parašyti kontuotes .
Ar kontuojate visus priskaitymus iš biudžeto, o po to atstatinėjate.Ar kitaip kaip nors.
Sakykim pirmąsyk visą sumą ėmiau iš biudžeto, apmokėjau. Vėliau už 2-3 savaičių darbo birža pravedė 60 proc, kurie liko sąskaitoje. Sekančio mėnesio atsiskaitymui naudoju tuos pinigus , kiek trūksta dar pasiimu iš biudžeto ir vėliau vėl darbo birža juos gražina ir t.t

Manyčiau, kad žiniaraščius reikia padaryti ir atskirus biudžeto, darbo biržos, ir vieną bendrą.
Pirmąsyk ir užsakinėji pinigus iš biudžeto, ir rodai priskaičiavimą, ir išmokėjimą iš biudžeto lėšų (imi visą sumą). Sekantį mėnesį kai darbo birža praveda pinigus, aš daryčiau biudžeto lėšų atstatymą iš darbo biržos gautai sumai, bei fiksuočiau gautą finansavimą iš darbo biržos. Darydama biudžeto lėšų užsakymą (paraišką) imčiau bendro žiniaraščio sumą minus iš darbo biržos gautos lėšos už praeitą mėnesį. Sekantį mėnesį ir vėl fiksuočiau iš biudžeto gautą finansavimą, ir kaip biudžeto priskaitymus rodyčiau bendrą (visą) priskaitymą. Ir t.t. Kitaip tariant darbo biržos lėšomis vis daryčiau biudžeto lėšų atstatymus. Konkrečių korespondencijų neberašiau, kadangi darbo užmokestį skaičiuojate, ir jas tikrai žinote.

Ačiū, aš taip maždaug ir darau, bet norėjau gudresnių patarimo,tada ramiau
S
skriste 625
2011-05-07 19:21 skriste 2011-09-11 07-20

jurate_kr rašė: Dėl derinimo su sodra:
Derinamų tarpusavio operacijų eliminavimo taisyklėse nurodyta, kad reikia suderinti darbo užmokesčio į socialinio draudimo sąnaudas iš kitų VSS per ataskaitinį laikotarpį. Ar tai reiškia, kad reikia derinti sąnaudas su VSS, kuris skyrė finansavimo sumas darbo užmokesčiui ir soc. draudimui apmokėti? (Neaišku su kokiais subjektais reikia derinti šias sąnaudas)?
Derinti reikia tik darbdavio socialinio draudimo 30,98 proc. nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, atėmus atostogų rezervą.
„Likučiai“ (derinama su Sodra soc. draudimo sąnaudos) – „Įtraukti likutį“ – pasirinkti menamą (įsivaizduojamą) kodą MSXXXX (žr. miesto skyrių) – pasirinkti E17-200 (derinama grupė) – sumą rašyti E17-TS10031_F99 DU ir SD sąnaudos iš kitų VSS per ataskaitinį laikotarpį (-).
9 proc. SoDros pajamos iš darbuotojo (kuris nėra VSS), todėl nederinami.

O iš kur šita informacija?
Nes kaip suprantu GPM reikia su VMI derinti pinigų srautus, tai analogiškai ir sodros 9 proc. reiktų derinti su sodra smile
Gaisrena Gaisrena 212
2011-05-09 09:16 Gaisrena
Labas rytas,
kaip suprantu VSAKYJE pinigų srautus sodrai ir mokesčiams mes derinimui rašome su minuso ženklu, o kaip rodyt likučius? Irgi su minusu?
J
jurate_kr 1263
2011-05-09 09:55 jurate_kr 2011-09-11 07-20

skriste rašė: O iš kur šita informacija?

Iš finansų ministerijos konsultacijų, steigėjas persiuntė.
I
Idalija 34
2011-05-09 15:58 Idalija
Laba diena , prašau pagalbos
gavome iš Kultūros ministerijos lėšas knygų įsigijimui 10000 L.
O5 mėn. jau pristatė sąskaitą už 2000 lt Sakykite kokios turi būti kontuotės
L
lenne 8
2011-05-09 16:11 lenne
Laba diena, norėjau užduoti klausimėlį dėl derinimo, nežinau pagal kokią sąskaitą (E-?) suderintį į savivaldybę pervestos spec. lėšos už mokslą. Iš ankto dėkoju.
K
kmynukas 1931
2011-05-09 16:40 kmynukas 2011-09-11 07-20

Idalija rašė: Laba diena , prašau pagalbos
gavome iš Kultūros ministerijos lėšas knygų įsigijimui 10000 L.
O5 mėn. jau pristatė sąskaitą už 2000 lt Sakykite kokios turi būti kontuotės


Jeigų knygos pas jus guli bibliotekų fonduose, tai taip panašiai turėtų būti:
Gautas finansavimas iš KM:
D24111xx = K4241101 (gautas finansavimas 10000Lt)
Gauta pirkimo saskaita:
D1209201 = K6910001 (2000 Lt)
Mokėjimas tiekėjui:
D6910001 = K24111xx (2000 Lt)
J
jurate_kr 1263
2011-05-10 10:34 jurate_kr 2011-09-11 07-20

lenne rašė: Laba diena, norėjau užduoti klausimėlį dėl derinimo, nežinau pagal kokią sąskaitą (E-?) suderintį į savivaldybę pervestos spec. lėšos už mokslą. Iš ankto dėkoju.

E19 Pinigų srautai visos išmokos pagal prtnerį
M
Meda-1 42
2011-05-10 11:06 Meda-1
Laba diena - atsakymasis is Vsakio del Sodros, gal kam pravers...

Derinama informacija:

* E04 - derinamos mokėtinos soc. įmokos arba soc. įmokų permokos laikotarpio pradžioje (2010-01-01) (ir darbuotojo ir darbdavio mokesčiai., pvz., 9 proc. + 30,98 proc.);
* E15 - derinamos mokėtinos soc. įmokos arba soc. įmokų permokos laikotarpio pabaigoje (2010-12-31) (ir darbuotojo ir darbdavio mokesčiai., pvz., 9 proc. + 30,98 proc.);
* E19 - derinama, kiek soc. įmokų sumokėta per laikotarpį (ir darbuotojo ir darbdavio mokesčiai, pvz., 9 proc. + 30,98 proc.);
* E17 - derinamos soc. draudimo sąnaudos nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, neįskaitant soc. draudimo sąnaudų nuo sukauptų atostogų išmokų (darbdavio dalis, pvz., 30,98 proc.).


Nederinama (eliminavimo) informacija:

* E22 (forma D-E22-B-PL) - soc. draudimas nuo sukauptų atostogų išmokų laikotarpio pradžioje (registruojamas 695 sąskaitoje) 2010-01-01;
* E39 - sukauptų atostogų išmokų informacija:

D-E39-C-ZF - soc. draudimas nuo sukauptų atostogų išmokų laikotarpio pabaigoje (registruojamas 695 sąskaitoje) 2010-12-31;
D-E39-D-ZF - pateikiamos soc. draudimo sąnaudos nuo sukauptų atostogų išmokų (soc. draudimo išmokų likutis laikotarpio pabaigoje, pateikiamas formoje D-E39-C-ZF, minus soc. draudimo išmokų likutis laikotarpio pradžioje, pateikiamas formoje D-E22-B-PL).
1
195084214 46
2011-05-10 13:03 195084214 2011-09-11 07-20

kmynukas rašė:

Idalija rašė: Laba diena , prašau pagalbos
gavome iš Kultūros ministerijos lėšas knygų įsigijimui 10000 L.
O5 mėn. jau pristatė sąskaitą už 2000 lt Sakykite kokios turi būti kontuotės


Jeigų knygos pas jus guli bibliotekų fonduose, tai taip panašiai turėtų būti:
Gautas finansavimas iš KM:
D24111xx = K4241101 (gautas finansavimas 10000Lt)
Gauta pirkimo saskaita:
D1209201 = K6910001 (2000 Lt)
Mokėjimas tiekėjui:
D6910001 = K24111xx (2000 Lt)


Oleigu iš kart atiduotos naudojimui smile
J
jurate_kr 1263
2011-05-10 13:21 jurate_kr 2011-09-11 07-20

195084214 rašė:
Oleigu iš kart atiduotos naudojimui smile

Kaip bet kuris kitas ilgalaikis turtas. Tik nusidėvėjimas neskaičiuojamas.
I
IIInga 172
2011-05-10 13:49 IIInga
Labas, man valdikliuose metą šią klaida:
"3 VSAFAS, 2 pr., A.I eil., suma turi sutapti su bendrojo privalomojo sąskaitų plano 70 sąskaitoje nurodyta suma".
FAR ir bendrame privalomąjame sąskaitų plane finansavimo pajamos turi sutapti.
Patikrinau, šios sumos yra lygios. Tačiau klaidą vis vien metą.
Nebežinau, ka daryti... Gal kam teko susidurti su ta pačia situacija..
J
jurate_kr 1263
2011-05-10 14:00 jurate_kr
Ir kokias sumas rodo stulpeliuose, kur skirtumas ir koks skaičius lygus kokiam? Gal kartais vienas skaičius su + kitas su -
I
IIInga 172
2011-05-10 14:05 IIInga
VRA: A I. eil. finansavimo pajamos 897717 Lt
Privalomajame bendr. sąskaitų plane: finansavimo pajamos 70 sąskaita 897717 Lt
Ir su kableliais, ir be jų bandau rašyti vis vien meta tą klaidą.
I
IIInga 172
2011-05-10 14:11 IIInga
BINGO !!! kai parašėte apie skirtumą susigaudžiau, kad sąskaitų plane pajamos rašomos su minuso ženklu.
Valiooo... Ačiū už pagalba..
M
Meda-1 42
2011-05-10 15:35 Meda-1
Kompensuotos sąnaudos vsakyje nederinamos. Deriname tiesiogiai savo suteiktas paslaugas kitam VSS. Taip konsultuoja.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui