Justinarb
23
#857475 2010-09-29 13:08 Justinarb
Sveiki,

Esu naujos įmonės buhalterė. Įmonė užsiema bankroto administravimu.Nežinau, kas turės atsispindėti apskaitoje, kai atsiras naujas klientas. Kiek esu susipažinusi su bankroto administratoriaus funkcijomis, suprantu kad neužteks tik išrašyti sąskaitą faktūrą klientui už administravimo paslaugas, t.y. įmonei kuriai paskelbtas bankrotas. Ar kliento turtas, piniginės lėšos turi matytis mūsų įmonės apskaitoje, ar ne? Ar kliento visa buhalterinė apskaita persikelia į mūsų įmonę? Žodžiu, ar turi kažkas atsirasti mūsų įmonės apskaitoje, po to kai atsiranda klientas, kurio bankroto adiministratoriumi esame paskirti?

iš anskto dėkoju

blackgate
3778
#857486 2010-09-29 13:15 blackgate
Čai daug informacijos:
www.teisesgidas.lt/modules/sections/index_op_viewarticle_artid_244.html

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

Justinarb
23
#857547 2010-09-29 13:56 Justinarb
Ačiū už informacija.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis