Avatar
Serebro
1324
#1380910 2018-01-15 14:56 Serebro

simonely rašė:


Sveiki,
teikiant VMI deklracija FR0572, dabar yra mokamas atlyginimas uz gruodzio menesi (pilnas, be avansiniu mokejimu) ...iki kada i VMI saskaita reikia sumoketi GPM? ACIU.


Jūs norėjote parašyti, kad teikiate fr572 už gruodį, kuriame nurodėte sumokėta atlyginimą už gruodį. Tad mokamas jis buvo gruodį, o ne dabar. GPM turėjo būti sumokėtas iki 12.31
Missing
simonely
72
#1380932 2018-01-15 16:04 simonely
tarkim uz gruodzio menesio atlyginima (mokama be avanso), kuris ismokamas sausio men. fr572 reikia pateikti iki sausio 15 d. Ar as klystu?

ar gruodzio menesio atlyginimas (mokamas be avansu), kuris bus ismoketas sausio menesi, fr572 reikia pateikti iki gruodzio 15 d., ir sumoketi iki gruodzio menesio pabaigos.
Avatar
irmoske
5112
#1380934 2018-01-15 16:09 irmoske

simonely rašė:


tarkim uz gruodzio menesio atlyginima (mokama be avanso), kuris ismokamas sausio men. fr572 reikia pateikti iki sausio 15 d. Ar as klystu?

ar gruodzio menesio atlyginimas (mokamas be avansu), kuris bus ismoketas sausio menesi, fr572 reikia pateikti iki gruodzio 15 d., ir sumoketi iki gruodzio menesio pabaigos.



Nei taip nei taip

Gruodžio DU, kurį išmokate sausį, deklaruosite iki vasario 15. O GPM nuo to, ką dabar išmokėjote (sausio 1-15d.), sumokate šiandien (t.y. iki 15d)

Visada atsilieka tas, kuris nedrįsta aplenkti
Missing
virbuh
6824
#1380942 2018-01-15 16:30 virbuh

simonely rašė:


tarkim uz gruodzio menesio atlyginima (mokama be avanso), kuris ismokamas sausio men. fr572 reikia pateikti iki sausio 15 d. Ar as klystu?

ar gruodzio menesio atlyginimas (mokamas be avansu), kuris bus ismoketas sausio menesi, fr572 reikia pateikti iki gruodzio 15 d., ir sumoketi iki gruodzio menesio pabaigos.



Sakykim gruodžio iki 15d išmokėjote lapkričio algą, GP mokamas iki gruodžio 15d Dar gruodžio 20 mokėjot atostoginius , GPM mokamas iki gruodžio 29(31). Už gruodį deklaraciją pateikiate dabar ir ten parodote ką išmokėjote per visą gruodį(lapkričio alga ir atostoginiai) GPM per abu langelius iki 15d ir po 15d
Missing
simonely
72
#1380945 2018-01-15 16:39 simonely
o sakykite DU iki vasario 15 kuri reikes deklaruoti, kokia tai deklaracijos forma? smile
Missing
virbuh
6824
#1380948 2018-01-15 16:45 virbuh

simonely rašė:


o sakykite DU iki vasario 15 kuri reikes deklaruoti, kokia tai deklaracijos forma? smile



Kaip įprastai teikdavom FR572, tai dabar tik vietoj jos bus GPM313, ten teiksite ką išmokėjote sausio mėn. (Gruodžio alga) ir GPM iki 15 sausio mokėta turi būt. Ši suma jau yra 2018m žmogaus pajamos. Pateks į metinę FR0573 už 2018m
Avatar
Serebro
1324
#1381403 2018-01-19 10:55 Serebro
Padėkit suprasti kaip bus taikoma nauja gpm apskaičiavimo tvarka su pažyma dirbantiesiems:

Mokėtinas pajamų mokestis= (apmokestinamosios pajamos( t.y. pelnas) *0.15 (pajamų mokestis 15 proc.)) - kredito suma.

Kredito suma skaičiuojama atsižvelgiant į metines apmokestinamąsias individualios veiklos pajamas (pelno?)= pelnas? * 0,1

GPMĮ skaitau kas tai yra apmokestinamosios pajamos, tai suprantu, kad pelnas, nes įvertinam leidžiamus atskaitymus. Tai tik dėl šios vietos suabejojau, tad klausiu jūsų smile
Avatar
Serebro
1324
#1381405 2018-01-19 10:59 Serebro
Nesuprantu šios dalies GPMĮ 6 str.:
4. Fiksuoto dydžio pajamų mokesčiu gali būti apmokestinamos 45 000 eurų per mokestinį laikotarpį neviršijančios individualios veiklos pajamos (kai vykdoma kelių rūšių veikla, pajamos sudedamos). 45 000 eurų sumą per mokestinį laikotarpį viršijančios individualios veiklos pajamos apmokestinamos taikant šio straipsnio 1 dalyje nustatytą pajamų mokesčio tarifą. Už mokestinį laikotarpį (ar jo dalį) sumokėto fiksuoto dydžio pajamų mokesčio dalis, proporcingai tenkanti tai mokestinio laikotarpio daliai, kai gyventojo individualios veiklos pajamos viršijo 45 000 eurų sumą, įskaitoma į gyventojo nuo tų pajamų mokėtino pajamų mokesčio sumą.

Gal galit kas išversti smile
Avatar
ara
1368
#1382759 2018-01-31 10:42 ara
Sveiki, GPM mokam ir deklaruojam jau su centais, ar vis dėl to galima apvalinti? Nes 66 str. kaip ir nepakeistas
66 str: ''4. Mokesčiai ir su jais susijusios sumos apskaičiuojami eurais. Jeigu įstatymai arba jų įgyvendinamieji teisės aktai nenustato kitaip, kiekviena piniginė prievolė apvalinama taip: 49 ir mažiau centų apvalinami mažinant (atmetant), 50 ir daugiau centų – didinant iki euro.''
Missing
virbuh
6824
1   #1382761 2018-01-31 10:46 virbuh

ara rašė:


Sveiki, GPM mokam ir deklaruojam jau su centais, ar vis dėl to galima apvalinti? Nes 66 str. kaip ir nepakeistas
66 str: ''4. Mokesčiai ir su jais susijusios sumos apskaičiuojami eurais. Jeigu įstatymai arba jų įgyvendinamieji teisės aktai nenustato kitaip, kiekviena piniginė prievolė apvalinama taip: 49 ir mažiau centų apvalinami mažinant (atmetant), 50 ir daugiau centų – didinant iki euro.''


Niekur nėra apie tai parašyta, nei pildymo tvarkoje, nei VMI komentarų yra, tik visi kalba, bet jokiu įstatymu nesiremiama. Tik kad pati forma leidžia įrašyti su centais. Reikia VMI komentaro, gal nespėja...
Missing
Dianaval
561
#1382763 2018-01-31 10:49 Dianaval

ara rašė:


Sveiki, GPM mokam ir deklaruojam jau su centais, ar vis dėl to galima apvalinti? Nes 66 str. kaip ir nepakeistas
66 str: ''4. Mokesčiai ir su jais susijusios sumos apskaičiuojami eurais. Jeigu įstatymai arba jų įgyvendinamieji teisės aktai nenustato kitaip, kiekviena piniginė prievolė apvalinama taip: 49 ir mažiau centų apvalinami mažinant (atmetant), 50 ir daugiau centų – didinant iki euro.''


Įstatymai nepakeisti, bet deklaracija pakeista su centais. Manau kad ir deklaruoti ir mokėti reiks jau su centais.
Missing
virbuh
6824
#1382765 2018-01-31 10:50 virbuh

Dianaval rašė:



ara rašė:


Sveiki, GPM mokam ir deklaruojam jau su centais, ar vis dėl to galima apvalinti? Nes 66 str. kaip ir nepakeistas
66 str: ''4. Mokesčiai ir su jais susijusios sumos apskaičiuojami eurais. Jeigu įstatymai arba jų įgyvendinamieji teisės aktai nenustato kitaip, kiekviena piniginė prievolė apvalinama taip: 49 ir mažiau centų apvalinami mažinant (atmetant), 50 ir daugiau centų – didinant iki euro.''


Įstatymai nepakeisti, bet deklaracija pakeista su centais. Manau kad ir deklaruoti ir mokėti reiks jau su centais.


Pagal kokį įstatymą, konkrečiai...
Missing
Dianaval
561
1   #1382771 2018-01-31 10:56 Dianaval

virbuh rašė:



Pagal kokį įstatymą, konkrečiai...


Įstatymas nepakeistas, bet seminare vmi aiškino, kad reiks pildyti su centais. O kaip iš tikrųjų daryti neaišku.
Avatar
ara
1368
1   #1382776 2018-01-31 11:05 ara
Taip, seminare aiškino kad su centais. Bet oficialaus raštuko kaip ir nėr dar.
Missing
virbuh
6824
1   #1382798 2018-01-31 11:48 virbuh
Metinėje GPM312 (A ir B klasės kartu) skaičiau projektą, jau yra rašoma apie centus. Jei ten su ct, tai logiškai kad ir nėra pakeitimo ir kas mėn bus su ct.
Avatar
Serebro
1324
1   #1382978 2018-02-01 15:39 Serebro
Skambinau į vmi. Mokėti gpm reikės su centais, nes naujoje deklaracijoje gpm taip pat bus nurodytas su ct.
Missing
Statyba87
20
#1383059 2018-02-02 13:47 Statyba87 redaguota: 2018-02-02 15-21
Sveiki, įmonė sumokėjo fiz. asmeniui už apdailos darbus pagal sutartį. Nei verslo liudijimo, nei pažymos jis neturi.. Ar turi įmonė išskaičiuoti iš sutartos sumos gpm ir jį sumokėt už fizinį asmenį bei deklaruot GPM313 A klaės išmokose?
Missing
Statyba87
20
#1383074 2018-02-02 15:26 Statyba87
Gal kas pagelbėsit?


Statyba87 rašė:


Sveiki, įmonė sumokėjo fiz. asmeniui už apdailos darbus pagal sutartį. Nei verslo liudijimo, nei pažymos jis neturi.. Ar turi įmonė išskaičiuoti iš sutartos sumos gpm ir jį sumokėt už fizinį asmenį bei deklaruot GPM313 A klaės išmokose?




Missing
virbuh
6824
#1383076 2018-02-02 15:49 virbuh

Statyba87 rašė:


Sveiki, įmonė sumokėjo fiz. asmeniui už apdailos darbus pagal sutartį. Nei verslo liudijimo, nei pažymos jis neturi.. Ar turi įmonė išskaičiuoti iš sutartos sumos gpm ir jį sumokėt už fizinį asmenį bei deklaruot GPM313 A klaės išmokose?


Apie 2018m kalbate? Faktiškai turėjo būti DS arba ind veikla, bet sakykim kad tai vienintelis toks jo atvejis per metus. Tai A klasė išskaičiuojat GPM 15 proc ir deklaruojat GPM313
Missing
Statyba87
20
#1383079 2018-02-02 15:54 Statyba87
Taip, 2018 m. Taip,vienkartinis išmokėjimas, dabar jau išsiims pažymą. Dėkui už atsakymą.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Šiuo metu lankosi 146 svečiai ir 1 nariai
Prisijungę nariai: baobabas111