Mažoji bendrija

E
Eduardo 8
2015-11-25 23:23 Eduardo
dabar šiek tiek pasimečiau, aiškinuosi MB o čia va IND veiklos naujienos. Kas yra "sodros draudimas nuo sumos 450eu" ?
Pagal mane formulė IND yra 70% (1050€) pajamų apmokestinta. Iš jų nuo 50% yra 28,5% VSD - 150€. Nuo kitų 50% yra:
15% GPM - 78,75€,
ir dar 9% PSD - 47,25€

Taigi INDV veiklai nuo 1500€ pajamų mokesčių gaunasi 150+78,75+47,25 = 276€.
Ar aš klystu?
V
virbuh 8107
2015-11-26 07:44 virbuh

Eduardo rašė:
dabar šiek tiek pasimečiau, aiškinuosi MB o čia va IND veiklos naujienos. Kas yra "sodros draudimas nuo sumos 450eu" ?
Pagal mane formulė IND yra 70% (1050€) pajamų apmokestinta. Iš jų nuo 50% yra 28,5% VSD - 150€. Nuo kitų 50% yra:
15% GPM - 78,75€,
ir dar 9% PSD - 47,25€

Taigi INDV veiklai nuo 1500€ pajamų mokesčių gaunasi 150+78,75+47,25 = 276€.
Ar aš klystu?

Sveiki. Na va, ir atradote pranašumą Nr.1 IND veiklos. Nereikia jokių išlaidas pateisinančių dokumentų ir imate išlaidų tik 30 proc. Bet aš imu atvejį kai, sakykim surinkote išlaidoms dokumentų už 600 eurų. 1500-600 bus 900/2 ir sodra nuo 450
Tai nebandėte pasiskaičiuoti kiek surenkate dokumentų kas mėn išlaidosm pateisinti? Gal surenkate ne 600, o 800 eur?
E
Eduardo 8
2015-11-26 09:29 Eduardo
Laba, Taip sutinku 30% neapmokestintų pajamų yra pliusas. Bet ar jis patampa pliusu prieš MB jei aš vargu ar tuos 30% viršiju. Jei pas mane tiek nedaug (palyginus) išlaidų, gal labiau apsimoka MB? Mano versle išlaidos ar investicijos jau yra padarytos, galima dirbti ir be jų. Na ten pvz neskaitau kuro ar kokios nors sąskaitos už išsimokėtiną kompiuterį. Tai sudaro kokius 100 ar 200€ per mėn.. Pirkimus (papildymus) atlieku tarkim kas pusę metų, kai prisikaupia pinigų ir čia vėl gi, vienok esu privatus asmuo - viena kaina, juridinis asmuo - jau kita. Ir sąlygos būtų jau kitos..
E
Eduardo 8
2015-11-26 09:39 Eduardo
Vat gal jau ir atsiras atsakymas, kas vis gi labiau verta, kai pajamos tarkim 2000€, o išlaidų apie 200€. Nes pagal IND gaunasi, jog kuo mažiau išlaidų, tuo daugiau mokesčiu..
V
virbuh 8107
2015-11-26 11:40 virbuh 2015-11-26 11-43

Eduardo rašė:
Vat gal jau ir atsiras atsakymas, kas vis gi labiau verta, kai pajamos tarkim 2000€, o išlaidų apie 200€. Nes pagal IND gaunasi, jog kuo mažiau išlaidų, tuo daugiau mokesčiu..

Bandom paskaičiuoti. O į tą 200 eur ar jau įeina ir pirktų prekių išlaidos? Buhalterio algą jau matau kad reikia kelti į išlaidas smile sakykim 200 eur ''ant popieriaus'' sakykim ir jo sodra 30,98 proc 62eur
Vėl imu tą patį variantą kai civ sutartis 100 eur(jūs galit kitaip mokėti) ir GPM 15 Eur ir dėl pensijos 325 į rankas VSD 85 eur ir PSD 29 eur GPM susimokate apie 24 eur
Neskaičiuojame nei NT mokesčio nei taršos mokesčio, nei darbų saugai nieko neskiriame, o reikėtų.
Išlaidų 200+200+62+100+325+85+29 bus 1001 eur Pelno mokestis 5 proc 50 eur
Lieka pinigų įmonėje 949 eur ir pats sau galit asmeniškai naudoti tik 100+325-15-24 bus apie 386 Eur
InD veikla: 2000-600 bus 1400/2 bus 700eur sodrai 200 ir 63 dar GPM apie 70 eur
Lieka apie 1067 grubiai kiek norit tiek sau naudojate asmeniškai. Dar neparašiau kad faktiškai sakėte išlaidų ne 600 kaip leistina , bet tik 200 Eur tai lieka dar plius apie 400 eur
Daug variantų, galima kitaip mokėtis.
Didėjant pajamom jau tikslinga MB kurti ir PVM mokėtoju tapti. Spręsti Jums. Sėkmės.
W
walej 255
2015-11-26 14:10 walej
Sveiki, turiu klausimėlį ar MB gali sudaryti beprocentinę sutartį su fiziniu asmeniu. Norime pirkti įrangą, bet tiek pinigų neturime.Skambinau VMI ir paklausiau kokia maxsimali suma galima tai sakė kad nėra ribos.Tik kažkaip abejoju ar tai tiesa. smile
R
ruber 6
2015-11-27 13:17 ruber
Laba, klausimelis del MB :

Turiu MB ir esu vienas narys. Esu nupirkes ivairiu prekiu is savo asmeniniu lesu ir issiemes saskaitas fakturas ant imones.
Imone prades veikla vykdyt (turet pinigu apyvartoje) uz poros menesiu.
Tai klausimas, kadangi kiekviena menesi reikia vesti menesio apskaita, tai man dabar vesti sias fakturas kurias turiu, ar palikti ir jas suvesti po poros men, kai prades bendrija vykdyt veikla ir galesiu tuos pinigus uzfiksuot ir sau persivest atgal?
tomukas tomukas 4505
2015-11-27 13:20 tomukas
Į apskaitą reikia sąskaitas įvesti ta data, kuria jos buvo išrašytos.
V
virbuh 8107
2015-11-27 13:58 virbuh

walej rašė:
Sveiki, turiu klausimėlį ar MB gali sudaryti beprocentinę sutartį su fiziniu asmeniu. Norime pirkti įrangą, bet tiek pinigų neturime.Skambinau VMI ir paklausiau kokia maxsimali suma galima tai sakė kad nėra ribos.Tik kažkaip abejoju ar tai tiesa. smile

Sveiki. Galit sudaryti. Svarbu nepamiršti deklaruoti ir kad skolintojas tikrai turėtų uždirbęs ir deklaravęs pajamas.
D
daiva0404 9
2015-11-27 15:02 daiva0404
Sveiki,

Gal galit pasakyti, ar užtenka mažosios bendrijos vienintelio nario sprendimo norint padidinti nuosavybę ne piniginiu įnašu, ar reikia keisti Registrų centre narių sąrašą dėl padidinto įstatinio kapitalo? Nuostatų turbūt keisti nereikia, kaip UAB?
Ačiū už informaciją iš anksto?
Kitri Kitri 61
2015-12-03 14:59 Kitri
Sveiki, metams einant į pabaigą susimasčiau, ar VMI nekils klausymų dėl mano veiklos.
Situacija trumpai:
MB įsteigta birželio mėn. Esu vienintelė MB narė ir vadovė kartu. Daugiau nieko nera. Veiklos pradžioje pradinio įnašo neužteko padengti visas išlaidas, ir už dalį prekių susimokėjau iš santaupų (~ 2900eur) Iki MB įsteigimo buvau samdoma darbuotoja su padoria algą. Pasirašiau paskolos sutartį, kad tai įforminti. Palūkanos 0prc. grąžinimo terminas iki 2016.12.31 Dabar kas mėn. iš gautų pajamų pagal galimybęs "grąžinu" po 250-300eur iš savo santaupų.
1. Kiek supratau nuo šių pajamų (nors tai turbut ne pajamos net, jei negaunu palūkanų) GPM mokėt nereikės ir metinėje deklaracijoje jų parodyt irgi nereikia vadovui?
2. Visą tą laiką pagal civ. paslaugų sutartį sau nieko neėmiau (užteko pragyvenimui iš šių grąžinamų), sutartyje numatytas mokėstis vadovui už vadovavimo paslaugas pagal galimybęs ir t.t. t.y. kažkokios apibrėžtos sumos nėra ir terminų irgi. Gal vis gi reiktų bent simboliškai išmokėti ir deklaruoti kaip pajamas, kad nekiltų klausymų? ar vis gi nebūtina? Ne tiek, kad baisiai norisi sutaupyti kelis eurus GPMui, bet tiesiog įdomu...
3. Ir apskritai ar nepadariau klaidos apiforminant viską per paskolos sutartį? Mačiau, kad kaikurie čia kaip skolą atskaitingam asmeniui forminą, tačiau kiek tokia skola gali kabėti...

ačiū, jei kas atsakys. iš anksto
KJurate KJurate 6546
2 2015-12-03 15:07 KJurate
kol neišmokėta pagal civilinę sutartį, tol ir GPM neatsiranda prievolės, bet juk reiks mokėti Pelno mokestį, o jei nėra sąnaudų- vadovavimo išlaidų, tai ir sąnaudų nebus, ir čia išmokėjimo faktas nėra būtinas.
paskola juk netrukus baigsis, o skola už vadovvimą gali būti ir išsimokėsite, kai atsiras lėšų
tomukas tomukas 4505
2 2015-12-03 15:10 tomukas
1 - 3 Aš geriau tokį dalyką parodyčiau kaip skolą atskaitingam asmeniui, nes mažiau vargo ir biurokratijos. Tuo labiau, kad 3k € tai nėra kažkokia didelė suma dėl kurios kažkam gali kilti klausimų. Ta skola yra įmonės ir atskaitingo asmens reikalas ir niekas negali nurodyt per kiek ji turi būti gražinta. Įmonė pagal išgales moka ir jei jai niekas pretenzijų nereiškia - vadinasi visi patenkinti.
2. Jei MB narys niekur nedirbo ir nebuvo draustas, tai MB turėjo mokėti PSD ir VSD nuo minimalaus atlyginimo. Jei ji mokėjo šiuos mokesčius, tai visai apsimoka išsimokėti MMA MB nariui kas mėnesį. Tada bent netuščiai mokesčiai mokami :) Aišku 15 % GPM nuo šios sumos vistiek reiks susimokėti, tai nesiskirs nuo MB vadovo apmokestinimo.
Šiaip MB neprivalo MB nariam mokėti, tai niekam neužklius jei nemokės ir jokie simboliniai mokėjimai čia nereikalingi.
Kitri Kitri 61
2015-12-03 15:43 Kitri
Ačiū, nuraminot, nes jau galva sprogsta nuo baimių ir informacijos stokos. KJurate, pelno mokėsčio turbut irgi nereiks dar mokėt šikart, nes kolkas matau kad apie 500eur nuostolis metų pabaigoje bus. Nemanau, kad tai kritiška, kai MB tik pusmetis veikla vykdo.
O dėl forminimo per atskaitingą asmenį, gal galit pakomentuoti plačiau. Gal kol ne vėlu verta apkeist viską smile Apskaitoje tai rodoma kokių būdų (kolkas visi atsiskaitymai pas mane labai paprastai vyko, prekė gavau, sumoku iš kasos grynais, nes atveža prekės tiesiai į buveinės adresą, prekės parduodu, registruoju viską apskaitoje.)? Turečiau tada viską pagrįsti sąskaitomis? Jas turiu, bet jau sunkiai pamnu kurios apmokėtos iš savo lėšų, o kurios iš MB. Ten ne viena sąskaita-faktūra dėje buvo.
tomukas tomukas 4505
2015-12-03 15:45 tomukas
Žinoma, kad viską reikia pagrįsti sąskaitomis, nors prekės ir iš savo lėšų apmokėtos.
KJurate KJurate 6546
2015-12-03 16:16 KJurate
mokestinis nuostolis gali persikelti ir į kitus metus. dabar gal dar neaktualu, bet ateis diena, kai būtų buvę gerai...kad būtų suklaupta...
visoms operacijoms būtini dokumenai ir juose turi atsispindėti kas mokėjo: atskaitingas asmuo savo koretele, ar įmonės kortele- tai išraše matysis
Kitri Kitri 61
2015-12-03 16:24 Kitri
Tada tiesiog turėčiau apskaitoje įsivesti
D 2xxx kasa 2900eur
K 2xxx atskaitingi asmenys 2900eur
O kai grąžinu dalį (pvz 250eur)
D 2xxx atskaitingi asmenys 250eur
K 2xxx atskaitingi asmenys 250eur ?
Ir tas K 2xxx atskaitingi asmenys gali likti ir kitiems metams ir niekas neprisikabintų? ar kažka per daug supaprastinau?
KJurate KJurate 6546
1 2015-12-03 16:29 KJurate

Kitri rašė:
Tada tiesiog turėčiau apskaitoje įsivesti
D 2xxx kasa 2900eur
K 2xxx atskaitingi asmenys 2900eur
O kai grąžinu dalį (pvz 250eur)
D 2xxx atskaitingi asmenys 250eur
K 2xxx atskaitingi asmenys 250eur ?
Ir tas K 2xxx atskaitingi asmenys gali likti ir kitiems metams ir niekas neprisikabintų? ar kažka per daug supaprastinau?

kai atskaitingas asmuo finansuoja firmos veiklą, tuomet jo skolą apskaitykite per skolinę sąskaitą 44xxx, nes metų pabaigoje vistiek reiks iškelti jei 24xxx liks kredite.
normali praktika turėtų būti, kad įmonė skiria lėšas veiklos išlaidoms, todėl 24xxx ir yra pavyzdinė.
O kai grąžinu dalį (pvz 250eur)
D 2xxx atskaitingi asmenys 250eur
K 27xx pinigai 250eur ?
C
casare 1
2015-12-04 23:37 casare
Sveiki,
Planuojam prekiauti mugeje. Niekaip negaliu sugalvoti kaip rasineti pinigu priemimo kvitus. Iki siol prekiavom internetu ir saskaitas tiesiog spausdinom. O mugeje juk neiseis rasineti kiek kokiu prekiu nupirko kokia suma. Gal kas patirties turite? Arba gal kas kokiu patarimu duotu.
Girele Girele 9676
2015-12-05 11:41 Girele

casare rašė:
Sveiki,
Planuojam prekiauti mugeje. Niekaip negaliu sugalvoti kaip rasineti pinigu priemimo kvitus. Iki siol prekiavom internetu ir saskaitas tiesiog spausdinom. O mugeje juk neiseis rasineti kiek kokiu prekiu nupirko kokia suma. Gal kas patirties turite? Arba gal kas kokiu patarimu duotu.

www.bznstart.lt/klausimai/mokesciai/140/Kaip-g...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui