dalka
554
#1124310 2013-01-22 19:03 dalka
VMI reiks nurodyt konkrečias veiklas, pateikiant forma FR0791

taxlt
48
#1124354 2013-01-22 22:03 taxlt

dalka rašė:


VMI reiks nurodyt konkrečias veiklas, pateikiant forma FR0791


Tai įstatuose galima tada tikriausiai ir nerašyti tų veiklų. O tikslinti VMI formą tikriausiai galima kartą į metus, o jei kai kuri veikla būna tik epizodška,?

Virgasius
2444
#1124532 2013-01-23 11:46 Virgasius
Pildau sodrai formą apie MB narius ir susipainiojau.
Nuo kada skaitosi MB nariais - nuo įstatų įregistravimo datos, ra nuo steigimo sutarties sudarymo datos?

tomukas
4448
#1124535 2013-01-23 11:49 tomukas
Manau kol juridinis asmuo neįregistruotas, tai jis ir narių negali turėti. Nes negali būti narys to ko nėra :)

Virgasius
2444
#1124547 2013-01-23 12:05 Virgasius
ačiū tomuk :) pradžioje taip ir galvojau, tik paskui kažkodėl sudvejojau :)

AsTomas
4
#1124780 2013-01-23 23:55 AsTomas redaguota: 2013-01-24 00-02
Įregistravau įmonę, gavau elektroninį prieigos raktą. Įmonėje dirbsiu tik aš.
Ką daryti toliau? VMI? Sodra? Kokias įmokas reikia susimokėti? Reikia iregistruotis VMI ir Sodroje, ar jos pačios gaus informaciją? Jei reikia, tai iki kada?
Esu visiškai žalias šiame reikale.
Kaip dėl apskaitos? Įmonė maža, pradžioje veiklos bus nedaug. Pasitelkt apskaitos paslaugas siūlančias įmones ar samdytis kokią buhalterę aštuntadaliu etatu ar pan.? Gal galit ką parekomenduot?
Veikloje naudosiu automobilį, t.y. važiuosiu pas tiekėjus, vešiu prekes klientams, bet automobilis yra ne mano. Kaip suprantu reiktų panaudos sutartį pasirašyt, kad galėčiau "nurašyti" degalus? Reikia apie tai kur nors pranešt? Ar tiesiog pagal pavyzdį pasirašyt sutartį su savininku ir ją saugot?
smile

Kadras
324
#1124781 2013-01-24 00:34 Kadras
Na pranesti per daug niekur nereikia is Sodros turetum gauti laiska su draudejo kodu(jis kaip identifikacija tavo imones) Tik jei esi visai zalias kaip sakai tai pasiaiskint apie tai kokia imone kurt kokie kur mokesciai reiketu pries kuriant nes ikurt zymiai lengviau negu likviduoti. Del imoku klausi tai priklauso kokia imones teisine forma ir kada isiregistravai kokia veikla planuoji uzsiimti ar dar kazkur dirbi ar ne.
Del automobilio teisingai mastai reiktu panaudos arba nuomos sutarties(nepamirsk jei bus atlygintina is automobilio savininkui mokamos sumos reikes isskaiciuoti 15% GPM mokesti ji sumoket ir deklaruot). Pranesti tokiu dalyku jokiom institucijom nereikia.
Del apskaitos jei turi kazkokia patikima buhaltere visada sava buhaltere geriau nei imone na cia jau tau sprest ir del kainos kas pigiau ar imone ar samdyti.

Konsultuoju mokesčių bei apskaitos klausimais dirbantiems pagal IV pažymą ar verslo liudijimą.
Deklaracijų pildymas VMI, Sodrai. Apskaitos sutvarkymas.
AŽ arba marufaz@gmail.com

Lukas333
151
#1124840 2013-01-24 10:26 Lukas333

AsTomas rašė:


Įregistravau įmonę, gavau elektroninį prieigos raktą. Įmonėje dirbsiu tik aš.
Ką daryti toliau? VMI? Sodra? Kokias įmokas reikia susimokėti? Reikia iregistruotis VMI ir Sodroje, ar jos pačios gaus informaciją? Jei reikia, tai iki kada?
Esu visiškai žalias šiame reikale.
Kaip dėl apskaitos? Įmonė maža, pradžioje veiklos bus nedaug. Pasitelkt apskaitos paslaugas siūlančias įmones ar samdytis kokią buhalterę aštuntadaliu etatu ar pan.? Gal galit ką parekomenduot?
Veikloje naudosiu automobilį, t.y. važiuosiu pas tiekėjus, vešiu prekes klientams, bet automobilis yra ne mano. Kaip suprantu reiktų panaudos sutartį pasirašyt, kad galėčiau "nurašyti" degalus? Reikia apie tai kur nors pranešt? Ar tiesiog pagal pavyzdį pasirašyt sutartį su savininku ir ją saugot?
smile


Jei pats įregistravai mažąją bendriją ir esi jos narys, tai savo įmonėje dirbti negali. Gali tik asmeniniams poreikiams išsiiminėti lėšas, kurios bus laikomos susijusios su darbo santykiais. Tačiau sumokėsi daugiau mokesčių, nei išsiiminėdamas kaip avansinį pelną. Apie civilinę sutartį su vadovu (pačiu savimi) kol kas nenoriu kalbėti, nes pats nežinau kaip VMI ir SoDra sugalvos traktuoti jų pajamas.
Dabar tu turėtum į būstinę registruotu laišku turėtum gauti VMI pranešimą apie įregistravimą - formą FR0780. Po jos gavimo per 5 darbo dienas reikia pateikti Juridinio asmens pranešimą apie duomenų pasikeitimą/papildymą mokesčių mokėtojų registre. T.y. užpildyti FR0791 ir FR0791A ir FR0791B (jei reikia) formas. Geriausia nelaukti jokio registruoto laiško iš viską susitvarkyti per nauja.vmi.lt/manovmi , gali pasiskambint 1882 dėl tikslesnių instrukcijų.
Tau taip pat per 10 dienų po MB įregistravimo privaloma nusiųsti registruotą laišką SoDrai dėl MB narių: čia yra ir aprašymas ir laiško pavyzdys. www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=440978&p_query=&p_tr2=2

Daugiau aš nieko nedariau, kol dar negavau pajamų ir neišmokėjau niekam pinigų. Bet jei kas nors žinot tiksliau - patarkit ir man.

Dėl apskaitos - mano galva visiškai neapsimoka nieko darbint (jei įmonė mažytė). Daug didesni mokesčiai nei samdytis iš išorės. O ir pati buhalterija kur kas sudėtingesnė pasidaro, negu šias paslaugas pirktum.

AsTomas
4
#1124965 2013-01-24 15:12 AsTomas
Tai jeigu aš įstatuose esu minimas kaip vadovas (direktorius), tai kaip aš įmonėje dirbti negaliu?
Nelabai to supratau. Tiksliau dalį supratau, dalies ne. Lauksim gal kas plačiau pakomentuos smile

Lukas333
151
#1124975 2013-01-24 15:29 Lukas333 redaguota: 2013-01-24 16-27
Jūs esate jos narys ir jos vadovas, tačiau pagal mažųjų bendrijų įstatymo 7 str. 4 dalį:

Mažosios bendrijos narys negali turėti darbo santykių su mažąja bendrija.

Nebent teikti vadovavimo paslaugas pagal civilinę paslaugų sutartį. Tik negaliu komentuoti jos apmokestinimo kai esi vienas ir narys ir įkūrėjas ir vadovas. Ir VMI kol kas to nenori komentuoti...


taxlt
48
#1125488 2013-01-26 00:11 taxlt redaguota: 2013-01-26 00-29

Lukas333 rašė:


Jei klystu kas nors pataisykit, bet:
2. Vien vadovas negali būti. Arba TIK susirinkimas, arba susirinkimas ir vadovas.



O kas tvirtina sandorius po įregistravimo? jei pasirinksiu "vadovas", tada tikriausiai prarasiu galimybę priimti sprendimus, jei ateityje priimsiu samdomą direktorių, o jei pasirinksiu "vienintelis bendrijos narys" tikriausiai reiks visur pasirašinėti kaip bendrijos narys-direktorius negales dėti parašo. Čia kažkaip painu-dviprasmybės

Amadejus
25
#1125553 2013-01-26 14:09 Amadejus
Man tai klausimas kam tau samdomas direktorius nei pats nori sprendimus priiminėti?

taxlt
48
#1125559 2013-01-26 14:34 taxlt redaguota: 2013-01-26 14-40

Amadejus rašė:


Man tai klausimas kam tau samdomas direktorius nei pats nori sprendimus priiminėti?


Su valdymu atsiranda ir atsakomybė: jei įmonė maža, būsi direktoriumi ir neturėsi kam užkrauti tokios atsakomybės, kaip: darbų, sveikatos, gaisrinė, elektros sauga, higienos, atliekų tvarkymo ir t.t ir kažkas atsitiks tavo įmonėje ar ne duok diev su darbuotoju, tada ir suprasi kam reikalingas įmonės valdymas per direktorių ar atsakingus asmenis. Geriausia būti-tik akcininku ir turėti statyitnį, deja mažoje įmonėje dėl sąnaudų taip neišeina ir būni viskas vienam asmenyje: ir darbdavys, ir gaisrininkas, ir darbų saugos specialistas ir elektrikas, ir pečkurys, ir gydytojas, ir velniai žino dar kiek visokių pažymėjimų reikia, kad niekas nesikabinėtų...... UABe paprasčiau-lieki tik akcininku ar sudarai valdybą ir atsakomybę permeti Direktoriui, įstatų nereikia keisti, o čia tas pasirinkimas kas pasirašinės "tvirtina sandorius vienintelis narys" ir "vadovas", (kokioj kompetencijoj, ribose tvirtina sandorius vadovas irgi neapibrėžta) vėliau keisti po įmonės įregistravimo galimybės nėra ir tas išmušė iš vėžių, kad tikriausiai, jei dabar pasirinksi, kad tvirtins sandorius "vadovas" , tai norint tą nuostatą pakeisti vėliau-reiks keisti įstatus, nes pavyzdiniuose elektron.būdu pildomiems to nėra.

amadina22
19803
#1125563 2013-01-26 14:48 amadina22

taxlt rašė:



Amadejus rašė:


Man tai klausimas kam tau samdomas direktorius nei pats nori sprendimus priiminėti?


Su valdymu atsiranda ir atsakomybė: jei įmonė maža, būsi direktoriumi ir neturėsi kam užkrauti tokios atsakomybės, kaip: darbų, sveikatos, gaisrinė, elektros sauga, higienos, atliekų tvarkymo ir t.t ir kažkas atsitiks tavo įmonėje ar ne duok diev su darbuotoju, tada ir suprasi kam reikalingas įmonės valdymas per direktorių ar atsakingus asmenis. Geriausia būti-tik akcininku ir turėti statyitnį, deja mažoje įmonėje dėl sąnaudų taip neišeina ir būni viskas vienam asmenyje: ir darbdavys, ir gaisrininkas, ir darbų saugos specialistas ir elektrikas, ir pečkurys, ir gydytojas, ir velniai žino dar kiek visokių pažymėjimų reikia, kad niekas nesikabinėtų...... UABe paprasčiau-lieki tik akcininku ar sudarai valdybą ir atsakomybę permeti Direktoriui, įstatų nereikia keisti, o čia tas pasirinkimas kas pasirašinės "tvirtina sandorius vienintelis narys" ir "vadovas", (kokioj kompetencijoj, ribose tvirtina sandorius vadovas irgi neapibrėžta) vėliau keisti po įmonės įregistravimo galimybės nėra ir tas išmušė iš vėžių, kad tikriausiai, jei dabar pasirinksi, kad tvirtins sandorius "vadovas" , tai norint tą nuostatą pakeisti vėliau-reiks keisti įstatus, nes pavyzdiniuose elektron.būdu pildomiems to nėra.




Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

eCigaLlt
1
#1126886 2013-01-30 01:32 eCigaLlt
Sveiki, gal galite pasidalinti civilines (paslaugu) sutarties pavyzdžiu?

Vasara14
108
#1126924 2013-01-30 09:02 Vasara14
Labas, kaip manot, ar gali MB vadovas paskolinti pinigų MB kažkokiam IT pirkti? AB įstatyme yra paminėta, kad gali akcininkas skolinti bendrovei, o MBĮ nieko tokio nematau.

taxlt
48
#1126956 2013-01-30 10:11 taxlt

Vasara14 rašė:


Labas, kaip manot, ar gali MB vadovas paskolinti pinigų MB kažkokiam IT pirkti? AB įstatyme yra paminėta, kad gali akcininkas skolinti bendrovei, o MBĮ nieko tokio nematau.


O kodėl gali negalėt? Bet vėl iškyla neaiškumai, su kuo paskolos sutartį pasirašys skolintojas, jei skolina pats MB steigėjas, tame pačiame asmenyje ir vadovas ir apskritai kol kas tik vienas darbuotojas. Tenka pasirašinėti pačiam su savimi, o kai tikrins, tegu patys pateikia sprendimą, kaip derėjo padaryt.

taxlt
48
#1126971 2013-01-30 10:25 taxlt
Nesuprantu kodėl, bet neduoda įdėti failų.

baronasno1
4
#1126974 2013-01-30 10:34 baronasno1
tai pabandykit uploadint kazkur i pvz failai.lt ar kazka panasaus, ir ideti cia nuoroda.

Audriuliukas
177
#1127359 2013-01-30 17:02 Audriuliukas
Kur galima rasti tikslią informaciją dėl MB finansinės atskaitomybės tvirtinimo, pateikimo RC terminus?

Protingas ne tas, kuris protingai kalba, o tas, kuris nesielgia kvailai. (A.M.)



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis