Juozapsonas
25
#1429771 2021-02-13 20:42 Juozapsonas
Sveiki.
MB -vienasmenis narys
Ar teisingai apskaičiuoju nepaskirstytą pelną(nuostolius) -994,61 euro ?
Bendros įplaukos 1413,00
Leistini atskaitymai 1007,61
Sąvininko įnašas 1400,00


allana
1460
#1429813 2021-02-16 20:45 allana

Juozapsonas rašė:


Sveiki.
MB -vienasmenis narys
Ar teisingai apskaičiuoju nepaskirstytą pelną(nuostolius) -994,61 euro ?
Bendros įplaukos 1413,00
Leistini atskaitymai 1007,61
Sąvininko įnašas 1400,00



blogai, atiduokit buhalteriui paskaičiuoti smile

Juozapsonas
25
#1429823 2021-02-17 08:47 Juozapsonas
[quote=allana]

Juozapsonas rašė:


Sveiki.
MB -vienasmenis narys
Ar teisingai apskaičiuoju nepaskirstytą pelną(nuostolius) -994,61 euro ?
Bendros įplaukos 1413,00
Leistini atskaitymai 1007,61
Sąvininko įnašas 1400,00

MB įkurta tik gruodžio men. buhalterio neturiu. norėčiau pats tvarkyti apskaitą. Dėkoju už atsakymą, tik nepaaiškinote kodėl blogai apskaičiuotas pelnas(nuostolis). Būčiau dėkingas už platesnį komentarą.
blogai, atiduokit buhalteriui paskaičiuoti smile




virbuh
7946
#1429824 2021-02-17 09:28 virbuh

Juozapsonas rašė:


Sveiki.
MB -vienasmenis narys
Ar teisingai apskaičiuoju nepaskirstytą pelną(nuostolius) -994,61 euro ?
Bendros įplaukos 1413,00
Leistini atskaitymai 1007,61
Sąvininko įnašas 1400,00


Sveiki. Pirma pildot Iš RC formą pelno nuostolių ataskaitą. Tada VMI PLN204 ir matysit ar bus pelno mokesčio(gal neleidžiamų buvo).Įnašai jokios ne išlaidos.

Juozapsonas
25
#1429827 2021-02-17 09:42 Juozapsonas

virbuh rašė:



Juozapsonas rašė:


Sveiki.
MB -vienasmenis narys
Ar teisingai apskaičiuoju nepaskirstytą pelną(nuostolius) -994,61 euro ?
Bendros įplaukos 1413,00
Leistini atskaitymai 1007,61
Sąvininko įnašas 1400,00


Sveiki. Pirma pildot Iš RC formą pelno nuostolių ataskaitą. Tada VMI PLN204 ir matysit ar bus pelno mokesčio(gal neleidžiamų buvo).Įnašai jokios ne išlaidos.


Įnašai įtraukti į bendrąsias įplaukas, todėl išminusuoju. Vedu tik ŪO žurnąlą( pvz. formą radau tax.lt) kuriame taip skaičiuoja. Buhalteris aš žalias , bet manau pramoksiu smile

pelke
101
#1429828 2021-02-17 09:45 pelke
ŪOŽ skirtas IĮ apskaitai vesti, O MB pildo Didžiosios knygos sąskaitas pagal sąskaitų planą.

Juozapsonas
25
#1429830 2021-02-17 10:50 Juozapsonas
Dėkoju visiems rimtiems BUHALTERIAMS už patarimus smile Klausimų man kaip pradedančiam veiklą begalė, todėl prašau paaiškinti ar MB pelną(nuostolį) bendrija privalo kiekvieną kartą pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui paskirstyti?

Monika95
111
#1429831 2021-02-17 11:16 Monika95
Ne, neprivalo, gali palikti nepaskirstytą.

virbuh
7946
#1429840 2021-02-17 14:29 virbuh
(Įnašai įtraukti į bendrąsias įplaukas, todėl išminusuoju. Vedu tik ŪO žurnąlą.....)
Pasidarykit įnašams atskirą grafą. Juk pildant Registrų centrui ataskaitas reikia imti įplaukas, tik už darbus, paslaugas, prekes ir t.t. Pasidomėkit kas yra leidžiami atskaitymai, kas neleidžiami. Išmoksit.




Juozapsonas
25
#1429868 2021-02-18 10:08 Juozapsonas

virbuh rašė:


(Įnašai įtraukti į bendrąsias įplaukas, todėl išminusuoju. Vedu tik ŪO žurnąlą.....)
Pasidarykit įnašams atskirą grafą. Juk pildant Registrų centrui ataskaitas reikia imti įplaukas, tik už darbus, paslaugas, prekes ir t.t. Pasidomėkit kas yra leidžiami atskaitymai, kas neleidžiami. Išmoksit.






Dėkoju už patarimus.Dar turiu klausimėlį dėl likučių.Kiek suprantu nauji atask. metai prasideda nuo 0, tiek įplaukos tiek išlaidos? Nepriklausomai nuo to ar pelnas buvo paskirstytas ar ne. smile

pelke
101
#1429869 2021-02-18 10:14 pelke
Taip, įplaukos ir išlaidos nuo 0.

Juozapsonas
25
#1429884 2021-02-18 13:03 Juozapsonas

pelke rašė:


Taip, įplaukos ir išlaidos nuo 0.


Na va stumiamės į priekį. Dėkoju padedantiems.
Nepaskirstytas pelnas(nuostolis) atask. metų pabaigoje iškeliamas . Kiek suprantu jis kaupiamas iki tol kol MB nariai nenutaria jo paskirstyti. Ar yra įstatyminė riba kiek tai gali tęstis?
Kitas klausimas ar praeitų metų nuostolis gali mažinti einamų metų pelną?

pelke
101
#1429888 2021-02-18 14:23 pelke

Juozapsonas rašė:



pelke rašė:


Taip, įplaukos ir išlaidos nuo 0.


Na va stumiamės į priekį. Dėkoju padedantiems.
Nepaskirstytas pelnas(nuostolis) atask. metų pabaigoje iškeliamas . Kiek suprantu jis kaupiamas iki tol kol MB nariai nenutaria jo paskirstyti. Ar yra įstatyminė riba kiek tai gali tęstis?
Kitas klausimas ar praeitų metų nuostolis gali mažinti einamų metų pelną?


Ribos kaip ir nėra, bet geriau nelaikyti didelių pelnų. Kuo sumos didesnės, tuo daugiau mokesčių.
Taip, ataskaitinių metų pelnas mažinamas ankstesniais nuostoliais.

Ronin
1
#1429897 2021-02-19 11:23 Ronin
Sveiki, Iš karto atsiprašau už kvailus klausimus. Bet visgi...
Su drauge svarstome įkurti MB, dirbame šiuo metu su individualia veikla, metinės bendros pajamos būtų apie 40 t.
Ir kaip beskaičiuotume, mokestinė našta MB išeina gerokai didesnė negu su individualia veikla, ar teisingai mes skaičiuojame ir kokia tuomet nauda iš MB, nes įžvelgiame tik prestižo reikalą prieš busimus klientus šiai akimirkai.
Ačiū už atsakymus. :)

DianaVi
171
#1429898 2021-02-19 11:35 DianaVi
Na nezinau, ar gerokai didesne mokestine nasta.
Sodros mokesciai - pagal jusu issimoketus pinigus (jei noresite kaupti pensijai, galit ir nekaupt ir nemoketi (tiesa, PSD bus privalmas jei kitur nedraustos) tai galit tik nuo MMA), GPM - 15%, pirmais metais pelno mokescio nera, antrais jei, atitinkate tengvatinio tarifo salygas 5%, na ir aisku, jei atsiras prievole - PVM, bet jei jusu pajamos ant individualios bus 40t, tai jums kaip fiziniam asmeniui teks lygiai taip pat registruotis PVM moketoju.
Daugiausiai viskas priklauso nuo issimoketu ir kaip deklaruoti pinigua sau.

Serebro
2638
#1429901 2021-02-19 12:17 Serebro
Per mb galima vadovui mokėti algą pagal paslaugų sutartį, taip sumažinant pelną ir išvengiant pelno mokesčio. Su pažyma nelabai kaip susimažinsit pelno. Pagal mane, pirmi metai pas jus jau bus su pelno mokesčiu, nes ne pirmas versliukas (veiklą su pažyma gi vykdote). Bet dėl to pasitikslinti reikėtų.
Įmonę įsteigti kainuoja, uždaryti dar brangiau. Sudėtingesnė apskaita, jei patiems nepavyksta, teks samdyti buhalterį. Su mb yra gerai gal tai, kad iš esmės lengviau kontroliuoti pelną, taip pat kiek norite mokėti sodrai ir kiek norite kaupti stažo. Vienas iš didesnių pliusų, tai ribota atsakomybė-atsakote tik įmonės turtu.
Su pažyma pliusas, kad uždaryti labai lengva, apskaitą vesti nesudėtinga, bet pelnas jau bus toks koks gaunasi ir sodros mokesčiai sudaro nemažą dalį nuo pelno (bet tame ir pliusas, nes nepamirškite, kad stažas pensijiniam amžiui suėjus yra reikalingas). Štai atsakote jau savo asmeniniu turtu.
Aš asmeniškai, niekam nepatariu skubėti ir steigti įmonės. Pradėti verslą su pažyma, o jei viskas vystosi ir auga neblogai ir pasiekiama pvm registravimosi riba-tada jau galbūt ir apsvarstyti įmonės steigimą. Nes su įmone dažniausiai būna daugiau vargo ir brangiau kainuoja išlaikimas. Nors mb kaip juridinio asmens forma yra pakankamai pigus variantas. Bet vis tiek, norint uždaryti verslą, kainuos, kur pažymą panaikinti nieko nekainuoja ir užtrunka porą minučių.

akiniuota
940
#1429902 2021-02-19 12:20 akiniuota
Sveiki,
Norime steigti MB. Kol kas narys vienas ir bus vadovas. Kurį rinkinį rinktis, kad ateityje būtų galima (jei prireiks) priimti naujų narių, ir nereiktų keist nuostatų? čia 3 ar 4 ?
Ačiū.
Prisegti failai

Be_pavadinimo.jpg 61 KB

DianaVi
171
#1429903 2021-02-19 12:25 DianaVi

Serebro rašė:


Per mb galima vadovui mokėti algą pagal paslaugų sutartį, taip sumažinant pelną ir išvengiant pelno mokesčio. Su pažyma nelabai kaip susimažinsit pelno. Pagal mane, pirmi metai pas jus jau bus su pelno mokesčiu, nes ne pirmas versliukas (veiklą su pažyma gi vykdote). Bet dėl to pasitikslinti reikėtų.
Įmonę įsteigti kainuoja, uždaryti dar brangiau. Sudėtingesnė apskaita, jei patiems nepavyksta, teks samdyti buhalterį. Su mb yra gerai gal tai, kad iš esmės lengviau kontroliuoti pelną, taip pat kiek norite mokėti sodrai ir kiek norite kaupti stažo. Vienas iš didesnių pliusų, tai ribota atsakomybė-atsakote tik įmonės turtu.
Su pažyma pliusas, kad uždaryti labai lengva, apskaitą vesti nesudėtinga, bet pelnas jau bus toks koks gaunasi ir sodros mokesčiai sudaro nemažą dalį nuo pelno (bet tame ir pliusas, nes nepamirškite, kad stažas pensijiniam amžiui suėjus yra reikalingas). Štai atsakote jau savo asmeniniu turtu.
Aš asmeniškai, niekam nepatariu skubėti ir steigti įmonės. Pradėti verslą su pažyma, o jei viskas vystosi ir auga neblogai ir pasiekiama pvm registravimosi riba-tada jau galbūt ir apsvarstyti įmonės steigimą. Nes su įmone dažniausiai būna daugiau vargo ir brangiau kainuoja išlaikimas. Nors mb kaip juridinio asmens forma yra pakankamai pigus variantas. Bet vis tiek, norint uždaryti verslą, kainuos, kur pažymą panaikinti nieko nekainuoja ir užtrunka porą minučių.


Del pelno mokescio, tai PMĮ 5str.,2 ir 3 d. ten kalbama apie kitose įmonėse valdomus vienetus, o čia kaip suprantu buvo vykdyta ind.veikla.

DianaVi
171
#1429904 2021-02-19 12:26 DianaVi

akiniuota rašė:


Sveiki,
Norime steigti MB. Kol kas narys vienas ir bus vadovas. Kurį rinkinį rinktis, kad ateityje būtų galima (jei prireiks) priimti naujų narių, ir nereiktų keist nuostatų? čia 3 ar 4 ?
Ačiū.


Siulyciau imt kur vienas ir daugiau nariu, vadovas vienasmenis valdymo organas,nes jei ateityjre noresit priimt daugiau nariu - nereiks keist nieko.

Duattro
5
#1429906 2021-02-19 13:12 Duattro
Sveiki, planuoju atsidaryti MB. Nuo pirmu minučių susiduriu su iššūkiais :)
Palnuoju būti vienas narys. Kokį punktą reiktų pasirinkti?
Ar tarp pirmo ir antro yra skirtumas? Pasirinkus antrą variantą, iškart tampu direktorius?
Nes pasirinkus pirmą variantą reikia nurodyti pareigas.
Ar reiktu rinktis visai kitus viariantus?

Ačiū
Prisegti failai

bendrija.png 22 KB

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Alsna, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Bajorų g. 3-17
2015 - 2015 -
Igorsta, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Raudondvario pl. 182-12
2018 - 2019 2018 - 2018
Aplinkos statyba, MB
Šiaulių m. sav. Šiaulių m. Tilžės g. 27-2
2015 - 2020 2018 - 2018
Admirenta, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Islandijos pl. 95-57
2016 - 2019 -
Viešoji įstaiga Public secrets LT
Lazdijų r. sav. Lazdijų m. Sodų g. 6-23
2015 - 2017 2018 - 2021
Pramogų spalvos, MB
Varėnos r. sav. Merkinės sen. Pagronyčio k. 4A
2020 - 2020 -
AZLI, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Tolminkiemio g. 15-20
2015 - 2019 2018 - 2021
Jurbarko sporto klubas Kumite
Jurbarko r. sav. Klausučių k.
2017 - 2020 -
Eciga, MB
Trakų r. sav. Trakų m. Birutės g. 37-7
2015 - 2020 -
Individuali įmonė
Šiaulių r. sav. Kuršėnų m. Lazdynų Pelėdos g. 12
2017 - 2017 2018 - 2021
Sporto klubas Juodas diržas
Kauno m. sav. Kauno m. A. Mickevičiaus g. 29-5
2015 - 2020 -
FTG Baltic, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Dūmų g. 3
2015 - 2020 2018 - 2021
FU STUDIO, UAB - -
NORIX, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Verkių g. 42
2015 - 2015 -
Veivirza LT, UAB
Klaipėdos r. sav. Meiskių k. Meiskių g. 1
2015 - 2020 2018 - 2021