Luka_Paciolis
3709
#1155477 2013-05-17 14:06 Luka_Paciolis

chumbavamba rašė:


Turiu klausimą. Jei MB narys yra ir vadovas, nuo 2014 m. jis privalo kas mėnesį asmeninėms reikmėms išsiimti sumą, kuri negali būti mažesnė nei min. alga. Vadovas taip pat pagal civilinę sutartį gauna, tarkime, 1000Lt/mėn. Tai nuo min. algos reikės mokėti GPM, VSD, PSD (viso 43.5%). O nuo 1000Lt - tik 15%?

Na dar reikia sulaukti 2014 m. smile
Tačiau jei jau ruošiatės tiems metams tai narys neprivalo išsiimti MMA, bet privės mokėti VSD bei PSD įmokas nuo pasirinktos sumos kuri negalės būti mažesnė nei MMA.


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


Luka_Paciolis
3709
#1155479 2013-05-17 14:08 Luka_Paciolis

Iloncikas3 rašė:


Laba diena,
Man taip pat iškilo klausimas, gal kas atsakys smile
Jeigu MB vadovas yra ne MB narys, tai sutartį su EDS pasirašo MB vadovas ar steigėjas - MB narys?

Su MB būsimu vadovu civilinę (paslaugų) sutartį pasirašo bendrijos narių susirinkimo įgaliotas narys.


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


WooHoo
2
#1155693 2013-05-19 23:11 WooHoo redaguota: 2013-05-19 23-21
Sveiki,
1. Kaip manote ar verta vadovo paslaugų sustartyje pažymėti apie paslaugų teikimo trukmę valandomis per dieną, valandomis per savaitę? Vadovas - vienintelis narys, dirbantis pilnu etatu kitoje įmonėje.

2. Kaip manote ar galėčiau sutartyje nurodyti, kad apie kiekvieno mėnesio vadovo atlygį sprendžia narių susirinkimas atskiru įsakymu (sudėtinga man nebūtų, vienas narys)?
Arba gal kažkokį kitą variantą, ką įrašyti į tą sutartį rekomenduotumėte, kad būtų galima vadovui moketi atlyginima tada kada reikia, o ne kas mėnesį po tiek pat? % nuo apyvartos irgi ne pats geriausias būdas, nes kartais didesnę dalį uždarbio gali tekti panaudoti kitiems tikslams..

3. Gal rekomenduotumėte kokią įmonę, kuri Vilniuje teiktų buhalterines paslaugas už protingą kainą? Protingą turiu omenyje tai, kad atsižvelgtų į tai, kad pas mane bus tikrai nedaug popierių, ~0-3 pirkimo ir panašiai pardavimo sąskaitų per mėnesį, jokio NT, labai retai išiminėjami pinigai...

WooHoo
2
#1155961 2013-05-20 23:03 WooHoo
3čias klausimas nebeaktualus, nusprendžiau bandyti viską susivedinėti į invoice.tax.lt ir paskui kai jau reikės, duoti pažystamai pagimdyti visas reikalingas ataskaitas.. :)

Kiti 2 klausimai gal durni? Ar tiesiog tingite tiek daug skaityti/rašyti? :)

Lukas333
151
#1156047 2013-05-21 11:45 Lukas333
Tiesiog nežinom atsakymų smile

Man 2 irgi būtų aktualus klausimas smile


Kupp
1
#1156273 2013-05-22 00:01 Kupp
Perskaičiau visas brošiūrėle, komentarus ir t.t... ESU ŠVELNIAI TARIANT PRIBLOKŠTAS MAŽĄJA BENRIJA! :)
Kas čia per žvėris!? Kuo daugiau skaitau , tuo tamsiau... Kol paveiksliukai ir brošiūros - gražu, bet kai užklupo realybė - susivėlė mintys visiškai.
Situacija sekanti:
Esu UAB akcininkas 50% vienoje įmonėje, 42% akcininkas dar vienam UAB, ten taip pat dirbu ir sumokama sodra... Kilo idėja vienam po'darbiniui , papildomui ir greičiausiai be didelės ateities versliukui, todėl MB būtų iš pažiūros pats geriausias variantas... MB būčiau vienintelys narys ir vadovas. Algos neimčiau. Sodra jau moku UABuose ir aišku, kad mokėti teks ne 5% , o 15% pelno mokestį.
Noriu pasiteirauti protingų žmonių kaip pasielgti, kad neduok dieve nepermokėčiau :) Į MB inešu įnašą 70000Lt ir du NT objektus ( garažai). Per kelis porą mėnesių padarau gana gerą bizniuką ir uždirbu 30000 Lt. Kadangi didžioji dalis įnašo skolinti, reikia kažkaip gražinti, o čia ir proga puiki, nes toks neblogas bizniukas pavyko. Tai kaip man iš MB reiks pasiimti 20000Lt. Kitus galiu palikti apyvartinėms.

1) Jei paprasčiausiai pervedu į savo asmeninę sąskaitą 20000Lt, kaip MB narys avansinį pelną, tai MB iki kito gegužės privalės sumokėti už tą paimtą sumą 4000Lt ir VISKAS? Aš , kaip privatus asmuo nieko neprivalau mokėti??? Ir gale metų paskaičiavus įmonės pelną , MB sumoka dar 15% pelno mokestį nuo uždirbto pelno - 30000Lt ( minusavus ten kokias smulkias išlaidas skaitykim jokių išlaidų) , t.y. 4500Lt??? Jei gale metų aš nusiimu likusį pelną 10000Lt, dar sumoku 2000Lt. Gaunasi, kad MB sumoka 10500 Lt mokesčių ...

2) Aš nusprendžiu, kad tai išlaidos susijusios su darbo santykiais ir susimoku sau 30000 Lt :) Tada MB kitą mėnesį susimoka 9% ( 2700Lt )PSD + 26.3% (7890Lt) VSD. O aš susimoku iki kito gegužės 15% ( 4500Lt) GPM. Viso - 15090Lt. Bet nebereikia mokėti pelno mokesčio gale metų 15%, nes pelno, kaip ir neliko , nes išlaidos buvo 30000Lt ... ?

Gerbiami profesionalai, pataisykit prašau mano samprotavimus į realybe smile

Na ir dar porą klausimukų:
Sakykim po poros metų nusprendžiu MB uždaryti , tai kiek man kainuos pasiimti įnašą? Vėl tokia pat istorija?
Ar galima kažkaip nusprendus susimažinti įnašą iki nulio ir tai nekainuoja nieko. Ir ką daryti su įneštu turtu ( NT) , kuris jau bus parduotas? :) Ir už jį gauti pinigai...
Vienu žodžiu visai susipyniau net mintyse....
kol rašiau jau ir noras praeina aplamai kažką daryti... :)


taxlt
48
#1156274 2013-05-22 00:21 taxlt

Kupp rašė:


Perskaičiau visas brošiūrėle, komentarus ir t.t... ESU ŠVELNIAI TARIANT PRIBLOKŠTAS MAŽĄJA BENRIJA! :)
Kas čia per žvėris!? Kuo daugiau skaitau , tuo tamsiau... Kol paveiksliukai ir brošiūros - gražu, bet kai užklupo realybė - susivėlė mintys visiškai.
Situacija sekanti:
Esu UAB akcininkas 50% vienoje įmonėje, 42% akcininkas dar vienam UAB, ten taip pat dirbu ir sumokama sodra... Kilo idėja vienam po'darbiniui , papildomui ir greičiausiai be didelės ateities versliukui, todėl MB būtų iš pažiūros pats geriausias variantas... MB būčiau vienintelys narys ir vadovas. Algos neimčiau. Sodra jau moku UABuose ir aišku, kad mokėti teks ne 5% , o 15% pelno mokestį.
Noriu pasiteirauti protingų žmonių kaip pasielgti, kad neduok dieve nepermokėčiau :) Į MB inešu įnašą 70000Lt ir du NT objektus ( garažai). Per kelis porą mėnesių padarau gana gerą bizniuką ir uždirbu 30000 Lt. Kadangi didžioji dalis įnašo skolinti, reikia kažkaip gražinti, o čia ir proga puiki, nes toks neblogas bizniukas pavyko. Tai kaip man iš MB reiks pasiimti 20000Lt. Kitus galiu palikti apyvartinėms.

1) Jei paprasčiausiai pervedu į savo asmeninę sąskaitą 20000Lt, kaip MB narys avansinį pelną, tai MB iki kito gegužės privalės sumokėti už tą paimtą sumą 4000Lt ir VISKAS? Aš , kaip privatus asmuo nieko neprivalau mokėti??? Ir gale metų paskaičiavus įmonės pelną , MB sumoka dar 15% pelno mokestį nuo uždirbto pelno - 30000Lt ( minusavus ten kokias smulkias išlaidas skaitykim jokių išlaidų) , t.y. 4500Lt??? Jei gale metų aš nusiimu likusį pelną 10000Lt, dar sumoku 2000Lt. Gaunasi, kad MB sumoka 10500 Lt mokesčių ...

2) Aš nusprendžiu, kad tai išlaidos susijusios su darbo santykiais ir susimoku sau 30000 Lt :) Tada MB kitą mėnesį susimoka 9% ( 2700Lt )PSD + 26.3% (7890Lt) VSD. O aš susimoku iki kito gegužės 15% ( 4500Lt) GPM. Viso - 15090Lt. Bet nebereikia mokėti pelno mokesčio gale metų 15%, nes pelno, kaip ir neliko , nes išlaidos buvo 30000Lt ... ?

Gerbiami profesionalai, pataisykit prašau mano samprotavimus į realybe smile

Na ir dar porą klausimukų:
Sakykim po poros metų nusprendžiu MB uždaryti , tai kiek man kainuos pasiimti įnašą? Vėl tokia pat istorija?
Ar galima kažkaip nusprendus susimažinti įnašą iki nulio ir tai nekainuoja nieko. Ir ką daryti su įneštu turtu ( NT) , kuris jau bus parduotas? :) Ir už jį gauti pinigai...
Vienu žodžiu visai susipyniau net mintyse....
kol rašiau jau ir noras praeina aplamai kažką daryti... :)




dėl 2 punkto, o kodel tu nusprendi, kad tai susiję su darbo santykiais? sudaryk kaip vadovas su savimi paslaugu sutarti ,padalink į lygias dalis 30000 lt ir išsimokek per kelis menesius ir viso susimokėsi tik 15% GPM

GONTA
611
#1156296 2013-05-22 09:02 GONTA
Sveiki,

Noriu pasiklausti dėl kai kurių mažosios bendrijos niuansų. Kadangi jau čia pavėluotai žmogus susizgribo tvarkyt apskaitą, tai nežinau, kaip jam čia geriau padėt ir nelabai yra laiko gilintis į kai kuriuos niuansus, todėl prašau jūsų pagalbos. Neaiškumai būtų tokie:
1. Jei steigimo sutartyje nurodyta, kad grąžinamos steigimo išlaidos per 90d., ar galima jas grąžinti vėliau? Tarkime, parašytume kokį įsakymą dėl vėlesnio termino.
2. Bendrijoje du nariai, vienas iš jų ir vadovas. Gali jis pats (narys-vadovas) tvarkytis apskaitą ir už tai negauti atlygio? Kad tvarkyti apskaitą nariai patys gali - tai aišku, bet va dėl atlygio man kyla klaustukas.
Jei kas padėsit, būsiu dėkinga smile

oniksas
1
#1156802 2013-05-23 15:04 oniksas
Sveiki, gal kas žino ar buvo susiduręs su užsieniečių įdarbinimo į MB? ar MB tai gali kaip ir UAB?Ar privaloma eiti per Darbo Biržą ar nebūtina.? ačiū

chumbavamba
5
#1156984 2013-05-24 13:56 chumbavamba
Pasidariau MB civilinę paslaugų sutartį su vadovu. Būčiau dėkinga, jei peržvelgtumėte, ar viskas ok. Jei viskas bus ok - bus pavyzdys visiems smile
Prisegti failai
paslaugu-teikimo-sutartis_galutine.doc 27 KB

Raskida
6
#1157394 2013-05-27 16:17 Raskida
Sveiki,

turiu klausima apie pelno nuostolio ataskaita. Ja pristatyti registru centrui ir viskas? I VMI reikia su ja kulniuot? Ir ar aškinamasis raštas būtinas?

Iloncikas3
90
#1157985 2013-05-29 13:46 Iloncikas3

Raskida rašė:


Sveiki,

turiu klausima apie pelno nuostolio ataskaita. Ja pristatyti registru centrui ir viskas? I VMI reikia su ja kulniuot? Ir ar aškinamasis raštas būtinas?



"Mažosios bendrijos metinių finansinių ataskaitų rinkinys ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo finansinių metų pabaigos turi būti patvirtintas mažosios bendrijos narių susirinkime ir pateiktas Juridinių asmenų registro
tvarkytojui." [MB įstatymas, 23 str, 3p.]
Jei apskaita tvarkoma pagal 38 VAS, tai metinį finansinių ataskaitų rinkinį sudaro balansas, pelno-nuostolių ataskaita ir aiškinamasis raštas [38 VAS metodinės rekomendacijos, 10p.]

Rasute
612
#1158037 2013-05-29 15:06 Rasute

Iloncikas3 rašė:



Raskida rašė:


Sveiki,

turiu klausima apie pelno nuostolio ataskaita. Ja pristatyti registru centrui ir viskas? I VMI reikia su ja kulniuot? Ir ar aškinamasis raštas būtinas?



"Mažosios bendrijos metinių finansinių ataskaitų rinkinys ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo finansinių metų pabaigos turi būti patvirtintas mažosios bendrijos narių susirinkime ir pateiktas Juridinių asmenų registro
tvarkytojui." [MB įstatymas, 23 str, 3p.]
Jei apskaita tvarkoma pagal 38 VAS, tai metinį finansinių ataskaitų rinkinį sudaro balansas, pelno-nuostolių ataskaita ir aiškinamasis raštas [38 VAS metodinės rekomendacijos, 10p.]


O del PLN 204 formos, taip kaip UAB ar irgi kitokie terminai?

duologue
391
#1158044 2013-05-29 15:16 duologue
Iki Birželio 3 d.

Iloncikas3
90
#1158054 2013-05-29 15:35 Iloncikas3
Iki birželio 1 d.pateikiama deklaracija, iki spalio 1 d. - sumokamas pelno mokestis (31 sk.)
Prisegti failai
Mazuju_bendriju_apmokestinimo_ypatumai_.pdf 190 KB

jotvingis
1129
#1158691 2013-05-31 20:08 jotvingis
Kurią PLN pildo mažoji bendrija PLN204 ar PLN 204A

Virgasius
2444
#1158694 2013-05-31 20:24 Virgasius
PLN204

arosirma
245
#1158748 2013-06-01 11:14 arosirma
o klausykit FR0438 reikia pildyt?

jotvingis
1129
#1158750 2013-06-01 12:59 jotvingis
Aš gavau iš VMI priminimą, kad nepamirščiau pateikti PLN204 ir daugiau nieko.......

arosirma
245
#1158751 2013-06-01 13:01 arosirma

jotvingis rašė:


Aš gavau iš VMI priminimą, kad nepamirščiau pateikti PLN204 ir daugiau nieko.......


Nu įdomu, kaip čia?, nes su pln204 priklauso ir fr....



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis