Kiek gauna buhalteris už darbą?

I
IrenaU 218
2017-09-21 15:53 IrenaU
Namuose aš dirbu, papildomas darbas. Nemažai skiriasi atlyginimas. Pas mus gaunamų sąskaitų apie 25, kasos aparatas, kasą. Kasdien inkasuoja pinigus. Bankas. Pavedimus as pati darau. Su manim 4 darbuotojai. Suminė darbo laiko apskaita. Ilgalaikis turtas yra. Dar ne PVM mokėtojai.
Prašykit daugiau :) neprašysit, tai ir nedadės. Dažniausiai taip būna.
Byla Byla 12119
1 2017-09-21 19:47 Byla 2017-09-21 20-42

IrenaU rašė:
Namuose aš dirbu, papildomas darbas. Nemažai skiriasi atlyginimas. Pas mus gaunamų sąskaitų apie 25, kasos aparatas, kasą. Kasdien inkasuoja pinigus. Bankas. Pavedimus as pati darau. Su manim 4 darbuotojai. Suminė darbo laiko apskaita. Ilgalaikis turtas yra. Dar ne PVM mokėtojai.
Prašykit daugiau :) neprašysit, tai ir nedadės. Dažniausiai taip būna.

Ne. Šitas nedadės. Nėra už ką.
Pavedimus daro pats, kasą tvarkosi pats, sąskaitas išsirašo pats, viską susipajamuoja ir dar spėja patikrinti ar aš viską supajamavusi teisingai. Pajamuojasi nes parduoda daiktus vienetais - dažniausiai. O inventorizacijas palieka man, ir tada, mėgaujasi - jei kas nors netinka. smile Dar ir visas deklaracijas spėja apžiūrėti pirma manęs. Na, veiklus toks, vaikinas. smile
Tiesa, kasos aparato nėra, bet yra kelios sąskaitos banke ir darbo su valiutomis yra, ypač dėl pirkimų iš ebay. smile
2017-10-03 13:51 vanillalady
Laba diena, labai reikėtų patarimo. Kiek paimti iš transporto įmonės (darbas pagal paslaugų sutartį): 50 pardavimų, 60 pirkimų, 4 banko lapai, 18 - automobilių, 14 darbuotojų, 5 vnt kito ilgalaikio turto, 3 komandiruotės kadencijomis, kuro nurašymai, mokėjimo pavedimai + personalo apskaita, administraciniai darbai - įsakymų rašymai, transporto licencijų užsakymai, užsieniečių įdarbinimas, keltų užsakymai, komandiruočių registravimas DE ir FR ir pan...???
Dorota1 Dorota1 13537
2017-10-03 14:24 Dorota1
Na čia be 1000 nelisčiau,
blackgate blackgate 3816
4 2017-10-03 14:28 blackgate
Sunku pasakyti, nes į Jūsų aprašymą įeina net trys darbų kategorijos, kurias atliktų trys skirtingi darbuotojai pagal savo pareigybes-tai buhalteriniai darbai, administraciniai ir vadybos. smile 2000 eur (jei dirbant pagal darbo sutartį) būtų adekvatus atlyginimas, tik ar suspėtumėt viską atlikt, tai kitas klausimas.
2017-10-03 17:11 vanillalady

blackgate rašė:
Sunku pasakyti, nes į Jūsų aprašymą įeina net trys darbų kategorijos, kurias atliktų trys skirtingi darbuotojai pagal savo pareigybes-tai buhalteriniai darbai, administraciniai ir vadybos. smile 2000 eur (jei dirbant pagal darbo sutartį) būtų adekvatus atlyginimas, tik ar suspėtumėt viską atlikt, tai kitas klausimas.


Buna taip, kad vadovai nekompetetingi, tenka arti uz juos... Uz 200 eur p/l DS :( Planuojame dirbti p/l paslaugu sutarti, priskaiciavau jam 930 eur, taj jis nesupranta uz ka... smile
Byla Byla 12119
2017-10-03 18:07 Byla
Prie tiek darbo, už tokį atlygį, geriau darbo biržoje "dirbti".
1 2017-10-03 19:21 Veronique

vanillalady rašė:
Buna taip, kad vadovai nekompetetingi*, tenka arti uz juos... Uz 200 eur p/l DS :( Planuojame dirbti p/l paslaugu sutarti, priskaiciavau jam 930 eur, taj jis nesupranta uz ka... smile

*Va, čia ir yra esmė. Kuo didesnis neišmanymas, paremtas išpūstu pasitikėjimu, tuo visi darbai paprastesni ir lengvesni atrodo nei išties yra.
Palikite šį lobį kitam buhalteriui atrasti smile Ar dar bandysit plėšytis? Tiesiog jau pirminis pasiūlymas labai toli nuo realybės. Tad Jūs su savo norais pakišot jį po šaltu dušu smile
holdingas holdingas 6994
10 2017-10-03 23:48 holdingas

vanillalady rašė:
Laba diena, labai reikėtų patarimo. Kiek paimti iš transporto įmonės (darbas pagal paslaugų sutartį): 50 pardavimų, 60 pirkimų, 4 banko lapai, 18 - automobilių, 14 darbuotojų, 5 vnt kito ilgalaikio turto, 3 komandiruotės kadencijomis, kuro nurašymai, mokėjimo pavedimai + personalo apskaita, administraciniai darbai - įsakymų rašymai, transporto licencijų užsakymai, užsieniečių įdarbinimas, keltų užsakymai, komandiruočių registravimas DE ir FR ir pan...???


Labas. Jo, alga 1000 eur būtų visai nieko buhalteriui. Ale prie ko čia man būtų keltų užsakymai, transporto licencijų užsakymai, įsakymų rašymai, jeigu čia ne iš tolo ne buhalterinis darbas? O kur dar ofiso tvarkymas, direktoriaus mašinos plovimas bei furų palisosinimas? Taip filosofuodami daeisime iki diriko žmonai pietų pristatymo į namus, ne kitaip, užtat už tą pačią alga, negi sunku?
R
rina123 47
9 2017-10-04 07:54 rina123

Labas. Jo, alga 1000 eur būtų visai nieko buhalteriui. Ale prie ko čia man būtų keltų užsakymai, transporto licencijų užsakymai, įsakymų rašymai, jeigu čia ne iš tolo ne buhalterinis darbas? O kur dar ofiso tvarkymas, direktoriaus mašinos plovimas bei furų palisosinimas? Taip filosofuodami daeisime iki diriko žmonai pietų pristatymo į namus, ne kitaip, užtat už tą pačią alga, negi sunku?
[/quote]

Pritariu. Patys buhalteriai, nebesuvokdami savo darbo ribų, prisiima papildomų funkcijų už ačiū ir patys po to rypauja dėl mažo atlyginimo. Mano vienas klientų - gamybinė įmonė, tai reguliariai vyksta kovos dėl tų papildomų funkcijų (darbo sutartys, įvairūs veiklos įsakymai, pakuočių apskaita, važtaraščių rašymai, kelionių lapų pildymai ir pan.) ir jų apmokėjimo - viską verčia man, bet papildomai mokėti neketina ir pagrindiniai argumentai:"Tu viską geriausiai žinai" ir "O vat kitos įmonės buhalterė tą daro" . Tyliai mintyse iškeikiu tą "viską darančią" buhalterę (kažin, ar savo tiesiogines funkcijas gerai atlieka?) bei savo darbo sritimi nesidominčius darbuotojus (negi sandėlininkui sunku pasigilinti į pakuotės apskaitą?) ir kantriai aiškinu, kad aš - ne "viską darančioji", aš pasamdyta tik buhalteriniam darbui, dar galiu pakonsultuoti, kaip pildyti darbo sutartis, pakuočių ataskaitas ir pan., bet to daryti man nepriklauso pagal susitarimą, o dėl papildomų funkcijų tai klausimas svarstytinas tik po įvardinimo, kiek už tai ketinama mokėti ir t.t., ir pan. Kol kas taip ir gyvename - laiks nuo laiko skirdami toms beviltiškoms diskusijoms dalį darbo laiko, o papildomas funkcijas altieka tie, kam tai priguli: vadybininkai, sandėlininkai ir teisininkė.
B
birutikes 331
2017-10-04 17:51 birutikes

:) neblogai būtų gaut 300. Bet galvoju, gal per daug užsiprašysiu. Užtai ir tariuosi su Jum :)
[/quote]
Ne su mumis tarkitės. Tarkitės su tais, kurie turės mokėti. Mes tai pritariam, bet jie juk mūsų nuomonės neklaus smile Nuspręs, kad jiems per daug ir ką tada?
O mums niekada nėra per daug :

Galima užsiprašyt atlyginimo už darbą koks mums atrodo būtų teisingas, bet atsakymas dažnai vienas, kad apskaitos įmonės man tvarkys apskaitą už 100 €+ PVM . Ir belieka visai nedirbt arba dirbt už žeminantį kaip žmogaus ir buhalterio orumą atlygį.
Serebro Serebro 2694
1 2017-10-04 19:05 Serebro
Nereikia taip jau pykti dėl to 100+pvm buhalterinėse įmonėse. Pirmiausiai, tai dėl ko-o dėl to, kad sulygtum tą 100 eur, turi beveik nevykdyti veiklos, nes pasiteiravus kainų tokiose įmonėse, tą išgirsti smile tarkim, kiek aš matau, skelbimų-apskaita nuo 30 eur. Tai, kad tą 30 eur gautum, nežinau-turbūt tik gyventojui su individualios veiklos pažyma sutinka žurnalą supildyti mėnesiui.
Mano nuomone, kiekvienas pagal savo kompetenciją ir užsiprašo. Aš daug neužsiprašau, bet ir už dyka nedirbu. Neapsiimu be papildomo užmokesčio administracinių darbų (ir net už užmokestį vengiu apsiimti). Ateityje, kai kompetencija bus atitinkama, tai ir atlygio didesnio būsiu verta. O dabar, tai žinot, kas iš to, kad užsiprašysi, o be didesnės patirties gali užtrukti ilgiau sprendžiant konkrečias situacijas, nors direktoriui atsakymo reikia čia ir dabar. Bet mokėdamas mažiau, klientas nusprendęs šį aspektą savo darbe ignoruoti. Todėl man, norint išlaikyti klientą, reikia siūlyti mažesnę kainą, nei, kad siūlo "kieti" buhalteriai smile
Dorota1 Dorota1 13537
2018-01-15 10:22 Dorota1
kaip dabar kai visos kainos kylą, gal ir pakylo minimalus užmokestis už buhalterinės paslaugas? anksčiau kiek pamenų jai nelabai kas vykdoma tai už įmonės priežiūra paie 50-60 eur kainos buvo,, dabar galvoju gal jau ir nesarmata prašyti 100 eur, vien už priežiūra, kaip manote? kokios kainos vyrauja:)
I
IrenaU 218
2018-04-15 01:01 IrenaU
Sveiki,
siūlo vesti naujai įsteigto UAB apskaitą. Dabar dar veikla nevykdoma, remontuojasi jie , tvarkos. Po kelių mėn pradės dirbt. Dabar yra direktorius įdarbintas ir buhalterė bus. Tai reiks vistiek DU skaičiuot, sodros ir GPM ataskaitas teikt. Ir PVM deklaraciją reiks teikt, nes užsiregistravo iškart PVM mokėtojais. Kiek galima būtų prašyt už tiek darbo? Galvoju, gal 50 Eur? Ar čia daug , ar mažai? :)
Gita1 Gita1 8354
5 2018-04-16 07:54 Gita1
Labai daug prašot. Geriausia dovanai dirbkit.. visgi tik pradėjo dirbti.. neturi pinigų.. tik remontui yra..
O jei rimtai, tai jeigu jūs manot, kad remonto metu buhalteriui nėra kas veikti, tai labai liūdna..
I
IrenaU 218
2018-04-16 09:51 IrenaU
As zinau, kad remontuojant patalpas, gsli but daug saskaitu ir toks atlyginimas yra per mazas. Bet jie man sake, kad tik pora saskaitu bus i men. Uztai galvojau prasyt tokio atlyginimo. O kiek Jus patartumet prasyt ? Buciau labai dekinga uz nuomuone smile
smalsuole smalsuole 2861
3 2018-04-16 09:53 smalsuole
Tarkitės, kad 50 € už 2 sąskaitas per mėn., o už kiekvieną papildomą po +5 € smile
I
IrenaU 218
2018-04-16 11:28 IrenaU
Dirbsiu pagal darbo sutartį , tai sunku bus apskaičiuot darbo užmokestį iman papildomai už kiekvieną papildomą sąskaitą :)
Kiek prašot už tokios įmonės vedimą?
gyvate gyvate 1445
8 2018-04-16 12:14 gyvate 2018-04-17 10-26

IrenaU rašė:
As zinau, kad remontuojant patalpas, gsli but daug saskaitu ir toks atlyginimas yra per mazas. Bet jie man sake, kad tik pora saskaitu bus i men. Uztai galvojau prasyt tokio atlyginimo. O kiek Jus patartumet prasyt ? Buciau labai dekinga uz nuomuone smile

Gal jau reikėtų sudaryti žodynėlį tarp darbdavio ir būsimo buhalterio?
1. Gaunamų sąskaitų 2-5 vnt - reiškia: 20-30vnt pavediminių plius minimum 15 vnt ant atskaitingo
2. Ilgalaikio turto praktiškai nėra- reiškia IT kortelių tarp 10-20 vnt
3. Kelionės lapus susipildom patys - reikės turėt geležinius nervus, kad juos išprašyt...
4. Nauji klientai labai retai, skolų mažai- reiškia ne mažiau 30% naujų, skolas pats ir išmušinėsi...
5. Prieš tai buvusi buhalterė dėl sveikatos (amžiaus, išvykimo kitur) nebegali dirbti, bet viskas čiki piki- reiškia likučių lauksi mažiausiai pusę metų ir nebūsi garantuotas kad debetas bus lygus kreditui...skolų likučius derinsi ilgai...
6. Darbuotojų kaita maža- vertimas- į mėnesį kokie du priėmimai ir atleidimai.
7. Buvusi buhalterė atsisveikina su darbu geranoriškai, viską paaiškins- jei pavyks prisiskambint sulauksi atsakymo- viskas buvo senai, nepamenu, bet taip reikėjo....
8. Visas sąskaitas ir dokumentus pristatysime mėnesio pradžioje- viltis miršta paskutinė.... tikėkimės iki mėnesio 15 dienos (prieš tai "n" kartų užvertus priminimais telefonu, skype ir el.paštu)...
Finval Finval 1669
2018-04-16 13:55 Finval

gyvate rašė:
6. Darbuotojų kaita maža- vertimas- į mėnesį kokie du priėmimai ir atleidimai.

Optimistiškai smile smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui