Namų bendrijos apskaita

H
Heida 717
2009-01-30 19:31 Heida 2011-09-11 06-08

neidute rašė: zodziu ko toliau i miska duo daugiau medziu.senas pirmininkas neuzleidzia savo vietos tiesiog niekaip varo praktiskai visus gyventojus velniop(atsiprasau)buhaltere dokumentelius po nosim visiem pavarte,pavarte ,o kai pasakem kad sesim sian tikrinti tai jinai tipo dirba kitam darbe ir mums laiko neturi(nors musu bendrijoje idarbinta pilnu etatu) o vakare ateiti negali nes serga nors biliotenio mes nemateme istikro ir darbo sutarciu mes nemateme.tokia nuojauta kad kazkokiais sumetimais stengiasi nugyventi nama ivarydami iskolas(siai dienai kiek zinoma namas visiem patarnavimams isiskolines apie 120 000) smile


Neidute baikit jus tuos zaidimus

Duoti terminą iki kada viską pateikti.
Jei nesutinka geranoriškai, bus dar blogiau.
Tada kreiptis į teismą ir tt.
O patiems nuo Naujų Metų perimti visą tvarkymą,
parašyti PERDAVIMO AKTA - ka faktiškai peremete,
Susitvarkyti VMI,SODRA,REGISTRU centra, BANKA ir tt.

Manau parašyk į Teisės ir verslo forumas
Teisinės, finansinės konsultacijos ir diskusijos.
Tave tikrai pakonsultuois teisininkai tuo klausimu.

www.teisescentras.lt/forumas/-
-Finansinės konsultacijos- buhalterinė apskaita

va cia
www.teisescentras.lt/forumas/viewtopic.php?t=2716
N
neidute 33
2009-01-30 22:43 neidute
Ir as labai dekinga Heidai.nu matote kai jie dabar suprato kad reikalai rimti nes ruosiamies perduoti prokuraturai jau jie sutinka viska perduoti graziuoju bet sukilo liaudis nes metiniu balansu nera jokiu,i joki registru centr dokumentu jie nepristato jau eile metu .bet is zogiskosios puses gaila noretusi paleisti taip bet zmones kol tylejo tai tylejo o dabar jau supyko
N
neidute 33
2009-02-03 21:02 neidute
Bukite geros parasykite kokios geriausios programos buhalterijai skaiciuoti,vesti smile
H
Heida 717
2009-02-03 21:37 Heida 2011-09-11 06-09
Kaip tvarkyti daugiabučių namų savininkų bendrijų veiklos apskaitą?

Valentinas BRUŽAUSKAS
Docentas daktaras,
DNSB „Nemunas“ revizorius

Lietuvoje veikia nemažai daugiabučių namų savininkų bendrijų (DNSB), ir jų palaipsniui vis daugėja. DNSB vykdo specifiškas funkcijas, susijusias su daugiabučių priežiūra bei eksploatavimu. Svarbi šių funkcijų dalis yra DNSB finansų tvarkymas. Tam reikalinga tinkamai organizuoti DNSB veiklos buhalterinę apskaitą. Ši apskaita dabar turi būti tvarkoma, vadovaujantis LR finansų ministro 2004 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. 1K-372 patvirtintomis Pelno nesiekiančių ribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų buhalterinės apskaitos ir finansinės atskaitomybės sudarymo ir pateikimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės). Kadangi jos skirtos įvairaus tipo juridiniams asmenims, buhalteriams, tvarkantiems DNSB veiklos apskaitą, iškyla neaiškumų dėl Taisyklių taikymo šiose organizacijose. Šiame straipsnyje pateikti DNSB veiklos buhalterinės apskaitos metodikos metmenys, parengti taikant pagrindines Taisyklių nuostatas šių bendrijų veiklos sąlygoms.

Tęsinį skaitykite "Apskaitos, audito ir mokesčių aktualijose" Nr. 23 (455)
2007-06-18

skaityti atsistojus ant paveiksliuko.
H
Heida 717
2009-02-03 21:46 Heida 2011-09-11 06-09
Valstybės dalis renovuojant daugiabučius gali mažėti iki 20-30 proc


skaityti atsistojus ant paveiksliuko
N
neidute 33
2009-02-04 21:40 neidute
Papasakokite kaip su tais dviem procentais kuriuos gali bendrija susirinkti.nuo ko pradeti is kur gauti blankes.kas galetu daugiau informuoti.aciu smile
H
Heida 717
2009-02-04 22:13 Heida
Bendrijos pirmininkui nuvykti į REGISTRŲ CENTRĄ adresu :
E. Ožeškienės g. 12, Kaunas užpildys anketas, sumokes 10 lt.
už - Duomenų pakeitimų įregistravima,
apie paramos gavejo statuto suteikimą,
su savim tureti:
-asmens dokumenta,
- protokolo israsa,
- bendrijos istatus
-stampa,( gal nereiks) ir viskas
po savaites
pasiimsit pranešimą apie paramos gavejo statuso suteikimą.
H
Heida 717
2009-02-05 19:26 Heida 2011-09-11 06-09
Tuo atveju, kai juridiniai asmenys, kuriems valstybinė
mokesčių inspekcija, remdamasi Gyventojų pajamų mokesčio
įstatymo nuostatomis, pervedė paramai skirtą iki 2 procentų
dydžio pajamų mokesčio dalį, Paramos gavimo ir panaudojimo
metinės ataskaitos FR0478 formos apie tokią paramą teikti neprivalo
.


skaityti atsistojus ant paveiksliuko.
H
Heida 717
2009-02-05 19:31 Heida
Prie tos pacios temos noreciau paklausti, kaip bendrijose
tvarkotes su gauta Parama ?
Gautas paramos gavejo statutas, kokia tvarka toliau.
Ar turite bendrijoje koki potvarki isleidę , dėl paramos panaudojimo ?
H
Heida 717
2009-02-05 19:35 Heida 2011-09-11 06-09
[quote:277844fe3e]="linalinute rašė:
Sveiki , gal kas galite padeti surasti įstatymą apie paramos apmokestinimą pelno mokesciu , ne pelno siekiancioje organizacijoje. Kaip apskaiciuoti kokia parama reikia apmokestinti o kokia ne. Gal kas kokia įstatymo nuorodą nors galite atsiusti nes tikrina VMI o mes nieko apie tai nepaskaite ir nezinojome . Aciu labai[/quote]
Rolanda Rolanda 6896
2009-02-06 06:57 Rolanda 2011-09-11 06-09
[quote="Heida"]

neidute rašė: zodziu ko toliau i miska duo daugiau medziu.senas pirmininkas neuzleidzia savo vietos tiesiog niekaip varo praktiskai visus gyventojus velniop(atsiprasau)buhaltere dokumentelius po nosim visiem pavarte,pavarte ,o kai pasakem kad sesim sian tikrinti tai jinai tipo dirba kitam darbe ir mums laiko neturi(nors musu bendrijoje idarbinta pilnu etatu) o vakare ateiti negali nes serga nors biliotenio mes nemateme istikro ir darbo sutarciu mes nemateme.tokia nuojauta kad kazkokiais sumetimais stengiasi nugyventi nama ivarydami iskolas(siai dienai kiek zinoma namas visiem patarnavimams isiskolines apie 120 000) smile


Atrodo, per vėlai perskaičiau smile , bet šioje situacijoje daryčiau taip:
sukviesčiau bendrijos narių susirinkimą, išrinkčiau naują pirmininką/valdybą ar kitą valdymo organą, reg.laišku su įteikimu buvusiai pirmininkei įteikčiau raštą, kad per tam tikrą terminą (kurį jūs jai nustatysite) ji privalo perduoti naujai išrinktam valdymo organui visus bendrijos dokumentus ir atitinkamas ataskaitas. Jei nustatytu terminu to nepadarys - pasikviesčiau antstolį ir aplankyčiau pirmininkę kartu su. Konstatavus faktines aplinkybes, kad pirmininkė nevykdo bendrijos susirinkime priimtų nutarimų, kreipčiaus į teismą. Na, dėl prokuratūros - jūs labai jau geri esate, jei dar abejojate... Teko susidurti su situacija, kuomet bendrijos "valdžia" mokesčius iš gyventojų rinkdavo, tačiau sumokėdavo komnalininkams ne visus, tik dalį. Skirtumą "prasukdavo" savo sąskaitose. Po kažkurio laiko parašė pareiškimą, atsistatydino "savo noru" ir išvažiavo į JAV gyventi. Iki šiol gyventojai dengia skolas komunalininkams...
N
neidute 33
2009-02-06 20:37 neidute
Labai aciu Heidai uz patarimus uz el.ps mus ledai pajudejo pirmininka ir buhaltere pradejo judinti prokuratura.pirmadieni registru centre iregistruosime nauja pirmininka ir nauja valdyba.Pasakykite dar man ar gali senas pirmininkas iseiti is darbo be niekieno zinios ta prasme be valdybos nariu parasu?O iki kada galime prasyti savivaldybes paramos namo renovacijai.ir kiek % zada dengti nes vis kitaip girdziu.aciu.
H
Heida 717
2009-02-06 20:56 Heida 2011-09-11 06-09
Bendrijos valdybos (bendrijos pirmininko) įgaliojimai ir atsakomybė

1. Bendrijos valdybos ir jos narių (bendrijos pirmininko) įgaliojimus nustato bendrijos įstatai, taip pat bendrijos narių susirinkimas.

2. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas):

1) rengia bendrijos metinę pajamų ir išlaidų sąmatą, bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo (remonto, rekonstrukcijos) ar modernizavimo metinį bei ilgalaikį planą, taip pat metinę bendrijos ūkinės ir finansinės veiklos ataskaitą ir teikia ją bendrijos susirinkimui;

2) tvarko ir saugo bendrijos narių ir butų bei kitų patalpų savininkų registravimo knygą, namo ir jam priskirto žemės sklypo techninę ir juridinę dokumentaciją, tvarko bendrijos raštvedybą;

3) bendrijos narių susirinkimo nustatyta tvarka organizuoja bendrijos ūkinę veiklą, susijusią su bendrojo naudojimo objektų, taip pat namui priskirto žemės sklypo naudojimu ir priežiūra;

4) priima ir atleidžia iš darbo bendrijos samdomus darbuotojus;

5) tvirtina bendrijos darbuotojų pareiginius nuostatus;

6) pagal bendrijos susirinkimo sprendimus naudoja bendrijos lėšas ir tvarko jos sąskaitas bankuose, taip pat samdo buhalterį arba jo funkcijas pagal sutartį paveda įmonei, nurodytai šio straipsnio 2 dalies 3 punkte;

7) kontroliuoja, kaip daugiabučio namo patalpų savininkai vykdo savo prievoles, susijusias su bendrojo naudojimo objektų priežiūra bei naudojimu, teikia pasiūlymus teisėsaugos institucijoms ir valstybinės statinių priežiūros tarnyboms patraukti atsakomybėn kaltus asmenis;

8) atstovauja bendrijai pagal savo kompetenciją, sprendžia kitus klausimus, susijusius su bendrijos veikla.

3. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) privalo laiku rengti bendrijos narių susirinkimus, parengti jų darbotvarkę, pateikti informaciją susirinkimo darbotvarkės klausimais.

4. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) per 5 darbo dienas nuo bendrijos nario kreipimosi dienos privalo suteikti jam informaciją apie bendrijos valdymo ir kontrolės organų nutarimus, turtą, lėšas, įmokas ir kitus privalomus mokesčius, susijusius su bendrijos veikla. Valdybai draudžiama riboti revizijos komisijos (revizoriaus) įgaliojimus ar kitaip trukdyti jos darbą.

5. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) privalo solidariai atlyginti bendrijai nuostolius, padarytus dėl valdybos (bendrijos pirmininko) nutarimų, priimtų pažeidžiant bendrijos įstatus, šį ir kitus Lietuvos Respublikos įstatymus. Nuo pareigos atlyginti nuostolius atleidžiami tie bendrijos valdybos nariai, kurie balsavo prieš tokį nutarimą arba nedalyvavo posėdyje jį priimant ir per 7 dienas po to, kai sužinojo ar turėjo sužinoti apie tokį nutarimą, įteikė valdybos pirmininkui rašytinį protestą. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) gali būti atleidžiama nuo atlyginimo nuostolių, kuriuos ji padarė atlikdama pareigas, jeigu ji rėmėsi bendrijos dokumentais ir kita informacija, kurios tikrumu nebuvo pagrindo abejoti, arba veikė neviršydama normalios ūkinės rizikos laipsnio. Ginčus dėl nuostolių atlyginimo sprendžia teismas.

6. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) privalo sudaryti bendrojo naudojimo objektų aprašą ir prireikus jį papildyti arba pakeisti. Šiame apraše turi būti nurodyta bendrojo naudojimo objektų techninė būklė.

7. Bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) bendrojo naudojimo objektų aprašą viešai paskelbia patalpų savininkams namo skelbimų lentoje ir pateikia jį kitiems jai (jam) žinomiems su bendrojo naudojimo objektų valdymu susijusiems suinteresuotiems asmenims. Kiekvienas suinteresuotas asmuo turi teisę ginčyti bendrojo naudojimo objektų aprašą ir reikalauti atlikti turto inventorizaciją iš naujo.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-532, 2001-10-09, Žin., 2001, Nr. 91-3187 (2001-10-26)
H
Heida 717
2009-02-06 20:59 Heida 2011-09-11 06-09
KĄ TURĖTUMĖT DARYTI, KAD JŪSŲ DAUGIABUTIS NAMAS BŪTŲ RENOVUOTAS?
1. Įsteigti bendriją, jei jos dar nėra.
2. Susitarti su kaimynais, kad namą reikia renovuoti.
3. Gyventojai nusprendžia užsakyti energinį auditą. Bendrija turi surinkti 5 proc. projektui reikalingų lėšų, o namas turi būti pastatytas iki 1993 metų.
4. Parengti investicinį projektą: atestuoti specialistai atlieka energetinį auditą, numato modernizavimo priemones, pateikia sąmatą ir preliminariai apskaičiuoja kiek tai kainuos kiekvienam butui (kol kas energinį auditą ir investicinį projektą finansuoja savivaldybė).
5. Gyventojai balsuoja už projektą. Reikia daugiau nei pusės gyventojų pritarimo.
6. Būsto ir urbanistinės plėtros agentūrai pateikiama paraiška paramai gauti.
7. Agentūra svarsto, ar paraiška ir bendrijos pateikti dokumentai atitinka reikalavimus (iki 30 dienų).
8. Patvirtinama, kad bendrijos investiciniam projektui gali būti skirta parama, ir su bendrija pasirašoma sutartis.
9. Jei planuojama apšiltinti sienas, bendrija turi parengti techninį projektą (kol kas techninį projektą finansuoja savivaldybė).
10. Bendrija skelbia konkursą statybų bendrovėms pagal nustatytą metodiką. Galima pasirinkti vieną bendrovę visiems darbams atlikti arba kiekvienam darbų etapui – skirtingas įmones.
11. Kai išrenkamas nugalėtojas, patikrinamos pasiūlytos paslaugos ir darbų kaina.
12. Pasirašoma sutartis su darbus atliekančia bendrove ir namas pradedamas renovuoti (investiciniame projekte numatytus darbus privalu pabaigti per trejus metus).
13. Kai renovavimas baigtas, agentūra įvertina, ar visi darbai, numatyti investiciniame projekte, iš tiesų įgyvendinti.
14. Agentūra patvirtina, kad darbai atlikti, ir bendrija pildo prašymą gauti paramą. Pinigai išmokami tik pabaigus darbus. Jei darbai vykdomi etapais – po kiekvieno etapo

KODĖL NAUDINGA?

• Padidėja turto vertė
• Mažiau suvartojama šilumos energija (modernizavus daugiabuti namą sutaupoma iki 50 % šilumos energijos).
• Pagerėja namo estetinis vaizdas
• Pagerėja aplinkos sąlygos
• Palengvėja namo eksploatacija
• Pratęstas pastato eksploatavimo laikas
• Sumažinamos priežiūros išlaidos
H
Heida 717
2009-02-06 21:06 Heida 2011-09-11 06-09
Gyventojo sumokėto pajamų mokesčio dalis -
daugiabučio namo Bendrijai remti.


2% skyrimo pasirinktam pelno nesiekiančiam juridiniam
vienetui teikti galite:
nuo 2009 metų sausio pradžios iki 2009 metų gegužės pradžios .


skaityti atsistoti ant paveiksliuko.
H
Heida 717
2009-02-06 21:12 Heida 2011-09-11 06-09
BENDRIJŲ RĖMIMO FONDAS
PAJAMŲ IR IŠLAIDŲ SĄMATA
(2006 - 2007 metu)


skaityti atsistoti ant paveiksiuko. remimas.doc 2007 metu parama.doc
N
neidute 33
2009-02-06 21:34 neidute
taip as zinau ta istaiymo skyriu vos ne mintinai ka daro bendrijos pirmininkas bet kaip yra su juo paciu ar as ko nors neiskaitau?Gaunasi taip kad jis save priima ir pats atleidzia .as manau kad jo isejima bent jau valdyba patvirtinti turi.nors nesistebesiu jei to nebutu.ne dalies bendrijos istatu nebuvo laikomasi tai cia nebutu nieko naujo jei ir sito nepaisytu.apgailetina,bet taip mes gyvenom ilgai kol nepraregejom.O dabar sulaukiam dideliu pretenziju kodel nesitareme draugiskai. smile
H
Heida 717
2009-02-06 21:45 Heida 2011-09-11 06-09
Bendrijos pirmininkas yra vadovas. Dirbti visuomeniniais pagrindais negali. Išrinkus pirmininką, su juo sudaroma darbo sutartis, o tai reiškia,
kad nustatomas jo darbo laikas, darbo apimtis ir atlyginimas.
Bendrijos buhalteris yra samdomas darbuotojas, darbo sutartis yra taip pat privaloma .


Čia ir yra dalis tiesos jusų atveju taip pat.
Gerai kaip Pirmininkas sažiningas žmogus ir dirba nuoširdžiai.
Jusų atveju matomai jis dirbo visuomeniniais pagrindais, kaip
bebutų jis atstovavo jusų bendriją, pasirašinėjo sutartis su
paslaugų tiekėjais , visur atstovavo ir niekur jis dingti negali.
Tik bendrijos susirinkimas ji gali atleisti ir perinkti .
Tai bendrija ir Protokolu suraso, kad nuo tada ir tada bendrijos
pirmininkas yra atleidžiamas iš einamų pareigų, kaip aplaidžiai dirbantis
šį darbą ir nevykdantis savo pareigų ir tt.


skaityti atsistojus ant paveiksliuko
N
neidute 33
2009-02-07 09:55 neidute
graudu smile nes susipainiojau visiskai.istapai persipyne su tikrove.vienaip ar kitaip pirmininka perrinkom teisetai tik naujasis dar registru centre neprisiregistraves.Zodziu kaip nors.Kolkas aciu.
H
Heida 717
2009-02-08 16:02 Heida 2011-09-11 06-09
Darbo sutarties požymiai apibrėžti Darbo kodekso (toliau – DK) 93 str.:

skaityti atsistojus ant paveiksliuko.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui