Individuali įmonė

S
Spanguole 808
2007-10-16 17:07 Spanguole 2011-09-11 05-34

Soffy rašė: Deja, reikės mokėti, Angelka aiškiai rašo:
3. Kadangi IĮ pelnas viršija 12 min. algų, IĮ savininkas mokės sodrai bazinei ir papildomai pensijos daliai, t.y. apie 2800 Lt
Ir Privalomojo sveikatos draudimo įmokas, tai maždaug po 35-40 Lt per mėn. irgi vis tiek reikės mokėti, nesvarbu, kad dirbate kažkur. Susiraskite ir paskaitykite kokiais atvejais mokami šitie mokesčiai.
Plius dar ir apskaitą privalėsite vesti, tegul ir nedaug tų įrašų bus, bet apskaita vis tiek reikalinga, o ir sumos tai visai normalios kaip mažytei įmonei:).
Trumpai tariant, Jūs pralošite bet kokiu atveju, net jei ana įmonė sumokės ir visus mokesčius, įmonės reikalai bus tik Jūsų, ją kažkada reikės likviduoti vis tik :).
O dar, jei ir pačiai reikės mokėti nors dalinai už įmonės išlaikymą, tai visai Monkės biznis gaunasi. Ligos atveju, ligos pašalpa skaičiuosis tik nuo to Jūsų 0,5 etato.
Bet spręsti Jums.

Taigi kad monkės biznis gaunas... Arba man daugiau išlaidų, arba įmonei smile

O įsivaizdavome, kad mokesčiai bus mažesni smile
zita1 zita1 30
2007-10-16 17:25 zita1
Jodie dekoju uz atsakyma
K
kristinele 168
2007-10-22 10:19 kristinele
Laba kolegos,
turiu gal ir durną klausimą, bet paklausiu, nes situaciją vis vien reikia išsiaiškinti:
Aš pati dirbu viename UAB direktore, bet aišku laikinai galiu vesti ir buhalterinę apskaitą (čia kol susirasime buhalteri arba tvarkančią popierius firmą) aišku keistas dalykas nes pati esu buhalteris bet negaliu versti apskaitos pagal įstatymus.
Dabar mano vyras įkūrė I.Į. ten įrašėme kaip veiklos rūšį - buhalterinės apskaitos tvarkymas. Ar galiu tarkim aš dirbdama tam UAB samdyti savo vyro firmą kad tvarkytų buhalterinę apskaitą. Realiai tai aišku aš darysiu tai pati, bet pagal I.Į. įstatymus šeimos nariai gali padėti savininkui (nebūtina kiek suprantu manęs darbinti į tą I.Į.) Ar neprikibs čia kokia darbo inspekcija ar panašiai? Nes tas UAB absoliučiai nesusijęs jokia veikla. Prašau padiskutuokime ar negalvoju aš kažkur "Į pievas"?
zydrutez zydrutez 1038
2007-10-22 10:23 zydrutez 2011-09-11 05-35

kristinele rašė: Laba kolegos,
turiu gal ir durną klausimą, bet paklausiu, nes situaciją vis vien reikia išsiaiškinti:
Aš pati dirbu viename UAB direktore, bet aišku laikinai galiu vesti ir buhalterinę apskaitą (čia kol susirasime buhalteri arba tvarkančią popierius firmą) aišku keistas dalykas nes pati esu buhalteris bet negaliu versti apskaitos pagal įstatymus.
Dabar mano vyras įkūrė I.Į. ten įrašėme kaip veiklos rūšį - buhalterinės apskaitos tvarkymas. Ar galiu tarkim aš dirbdama tam UAB samdyti savo vyro firmą kad tvarkytų buhalterinę apskaitą. Realiai tai aišku aš darysiu tai pati, bet pagal I.Į. įstatymus šeimos nariai gali padėti savininkui (nebūtina kiek suprantu manęs darbinti į tą I.Į.) Ar neprikibs čia kokia darbo inspekcija ar panašiai? Nes tas UAB absoliučiai nesusijęs jokia veikla. Prašau padiskutuokime ar negalvoju aš kažkur "Į pievas"?

šiaip tai savininkas gali dirbti neįdarbintas, o jūs įsidarbinkite pvz nors 2 valandoms ir tvarkyti kitos įmonės tai yra UAB'o buhalteriją
K
kristinele 168
2007-10-22 10:36 kristinele
[
šiaip tai savininkas gali dirbti neįdarbintas, o jūs įsidarbinkite pvz nors 2 valandoms ir tvarkyti kitos įmonės tai yra UAB'o buhalteriją[/quote]

Visą šitą aš puikiai suprantu, tiesiog pagal I.Į įstatymą šeimos nariai gali padėti savininkui, užtat ir klausiu gal kartais apsieičiau be įdarbinimo, kalbu labai žmogiškai lengdama į savo pusę, kadangi firma tik įsikūrė labai nesinori "kleckinti " tų mokesčių.na bet jei tai kažkas dėl to kibtų tai tada aišku kad geriau įsidarbinti kad ir 2 val bet dirbti ramiai.
zydrutez zydrutez 1038
2007-10-22 10:49 zydrutez 2011-09-11 05-35

kristinele rašė: [
šiaip tai savininkas gali dirbti neįdarbintas, o jūs įsidarbinkite pvz nors 2 valandoms ir tvarkyti kitos įmonės tai yra UAB'o buhalteriją


Visą šitą aš puikiai suprantu, tiesiog pagal I.Į įstatymą šeimos nariai gali padėti savininkui, užtat ir klausiu gal kartais apsieičiau be įdarbinimo, kalbu labai žmogiškai lengdama į savo pusę, kadangi firma tik įsikūrė labai nesinori "kleckinti " tų mokesčių.na bet jei tai kažkas dėl to kibtų tai tada aišku kad geriau įsidarbinti kad ir 2 val bet dirbti ramiai.[/quote]

Aš drįstu abejoti, kad gali šeimos nariai dirbti be darbo sutarties ir juolab tvarkyti buhalterinę apsakitą UAB. čia juk didelė atsakomybė, o UAB turi būtinai įdarbinti buhalterį, kartoju BŪTINAI. tai kaip jūs ruošiatės įdarbinti žmogų? Jei jūs samdote firmą (kad ir jūsų vyro) tuomet buhalterinę apskaitą turėtų sutvarkyti jūsų vyras (bent jau formaliai). o jūs galite jam padėti, tačiau jūs ten oficialiai neturite figuruoti, jūsų vyras prisiima atsakomybę už buhalterinę apskaitą.
čia tik mano nuomonė, negaliu to griežtai reglamentuoti smile
K
kristinele 168
2007-10-22 10:59 kristinele
Aš drįstu abejoti, kad gali šeimos nariai dirbti be darbo sutarties ir juolab tvarkyti buhalterinę apsakitą UAB. čia juk didelė atsakomybė, o UAB turi būtinai įdarbinti buhalterį, kartoju BŪTINAI. tai kaip jūs ruošiatės įdarbinti žmogų? Jei jūs samdote firmą (kad ir jūsų vyro) tuomet buhalterinę apskaitą turėtų sutvarkyti jūsų vyras (bent jau formaliai). o jūs galite jam padėti, tačiau jūs ten oficialiai neturite figuruoti, jūsų vyras prisiima atsakomybę už buhalterinę apskaitą.
čia tik mano nuomonė, negaliu to griežtai reglamentuoti smile[/quote]

taip taip su viskuo aš sutinku.Vadinasi mūsų nuomonės absoliučiai vienodos.Dėl buhalterio kad UAB reikalingas tai žinau kaip 2*2 :) bet aš mąstau kad geriau samdyti firmą. Suprantu kad formaliai tas mano vyras tvarkys tuos dokumentus, o aš absoliučiai nefiguruosiu. Reikalas tas kad 3 metus aš tvarkiau to UAB dokumentus ir dabar akcininkas nenori kažkam kitam perduoti.O problemą spręsti reikia. Tai aš ir galvoju kad tai kiek jau įmanoma legaliausias situacijos sprendimas.
smile
zydrutez zydrutez 1038
2007-10-22 11:29 zydrutez 2011-09-11 05-35

kristinele rašė: Aš drįstu abejoti, kad gali šeimos nariai dirbti be darbo sutarties ir juolab tvarkyti buhalterinę apsakitą UAB. čia juk didelė atsakomybė, o UAB turi būtinai įdarbinti buhalterį, kartoju BŪTINAI. tai kaip jūs ruošiatės įdarbinti žmogų? Jei jūs samdote firmą (kad ir jūsų vyro) tuomet buhalterinę apskaitą turėtų sutvarkyti jūsų vyras (bent jau formaliai). o jūs galite jam padėti, tačiau jūs ten oficialiai neturite figuruoti, jūsų vyras prisiima atsakomybę už buhalterinę apskaitą.
čia tik mano nuomonė, negaliu to griežtai reglamentuoti smile


taip taip su viskuo aš sutinku.Vadinasi mūsų nuomonės absoliučiai vienodos.Dėl buhalterio kad UAB reikalingas tai žinau kaip 2*2 :) bet aš mąstau kad geriau samdyti firmą. Suprantu kad formaliai tas mano vyras tvarkys tuos dokumentus, o aš absoliučiai nefiguruosiu. Reikalas tas kad 3 metus aš tvarkiau to UAB dokumentus ir dabar akcininkas nenori kažkam kitam perduoti.O problemą spręsti reikia. Tai aš ir galvoju kad tai kiek jau įmanoma legaliausias situacijos sprendimas.
smile[/quote]
taip, geriausias sprendimas šiuo atveju tai samdyti firmą, jūs tvarkysite apskaitą, o vyras prisiims atsakomybę, kagi sėkmės smile
K
kristinele 168
2007-10-22 12:04 kristinele
smile[/quote]
taip, geriausias sprendimas šiuo atveju tai samdyti firmą, jūs tvarkysite apskaitą, o vyras prisiims atsakomybę, kagi sėkmės smile[/quote]

Na taip gal kam ir keistai juokinga atrodo:)
Bet verslo ėmėmės abu, o savininkas gali būti tik vienas tai taip ir gaunasi kad atsakomybė -vyrui smile
Ačiū už nuomonę.
K
katte 137
2007-10-24 14:19 katte
Sveiki
neseniai uzsiregistravau, nes iskilo pora klausimu smile
noriu ismokti vesti individualios imones buhalterija. siokius tokius pagrindus turiu, bet dar reikia pasimokyti. imoneje zmoniu dirbs nedaug -apie 5, saskaitu bus nedaug. ar reikia isigyti kokia buhalterines apskaitos programa, ar galima vesti ranka? savininkui siule isigyti "finvalda", bet jam per brangi. gal yra kokiu nemokamu programu?
ir dar. nuo ko pradeti???
visu pirma darbuotojus priimti, darbu sutartis sudaryti, pranesti sodrai.
o kas toliau?
gal kas nors padetu smile
Magali Magali 364
2007-10-25 20:19 Magali
Įmonės savininkas nori is darbo biržos priimti zmogu. Ten pareikalavo visokiu pažymu, su VMI viskas aisku, o sodra reikalauja dar kazkokios tai įmokos papildomai pensijai, kazkokios tai pazymos ar deklaracijos, kas gali man paaiškinti, susiduriau pirma karta. Tai man sodrai reikia pristatyti PLN204A formos kopija ir viskas? ar dar kazko tai reikia? Ir jeigu pelnas buvo tarkim 4000 lt. tai ir mokėti nieko nereikia?
Magali Magali 364
2007-10-25 20:45 Magali
Įmonės savininkas nori is darbo biržos priimti zmogu. Sodra reikalauja kazkokios tai įmokos papildomai pensijai, kazkokios tai pazymos ar deklaracijos, kas gali man paaiškinti, susiduriau pirma karta. Tai man sodrai reikia pristatyti PLN204A formos kopija ir viskas? ar dar kazko tai reikia? Ir jeigu pelnas buvo tarkim 4000 lt. tai ir mokėti nieko nereikia? Padekite prasau smile
jotvingis jotvingis 1124
2007-10-25 21:36 jotvingis
Tikriausiai savininkui yra prievolė mokėti papildomao pensijos daliai, tai ir reikalauja
Magali Magali 364
2007-10-25 21:47 Magali 2011-09-11 05-35

jotvingis rašė: Tikriausiai savininkui yra prievolė mokėti papildomao pensijos daliai, tai ir reikalauja
Man atrodo kad ne, jie tiesiog reikalauja patvirtinancio dokumento, tai vat del to ir nezinau ka butent pristatyti smile smile
jotvingis jotvingis 1124
2007-10-25 22:06 jotvingis
Bet gi jie gauna žinias iš VMI, koks dar patvirtinantis dokumentas. Įdomu
koks teritorinis skyrius
jotvingis jotvingis 1124
2007-10-25 22:09 jotvingis
Na o jau jeigu taip prašo, tai nuneškit deklaracijos PLN 204A kopiją.
Magali Magali 364
2007-10-25 22:16 Magali
Aciu, Jotvingis. Vilniaus m. skyrius.
Bambiniene Bambiniene 1018
2007-11-01 16:25 Bambiniene 2011-09-11 05-35

katte rašė: Sveiki
neseniai uzsiregistravau, nes iskilo pora klausimu smile
noriu ismokti vesti individualios imones buhalterija. siokius tokius pagrindus turiu, bet dar reikia pasimokyti. imoneje zmoniu dirbs nedaug -apie 5, saskaitu bus nedaug. ar reikia isigyti kokia buhalterines apskaitos programa, ar galima vesti ranka? savininkui siule isigyti "finvalda", bet jam per brangi. gal yra kokiu nemokamu programu?
ir dar. nuo ko pradeti???
visu pirma darbuotojus priimti, darbu sutartis sudaryti, pranesti sodrai.
o kas toliau?
gal kas nors padetu smile

Siaip jei bent kada dirbai uabe tai vedima stas pats tik keli skirtumai: peno deklaracija skiriasi ir mokescio niuansas, sodraisavininko papildomai ir bazinei pencikai reikiamoketi ir i vmi reikai moketi ( privaloma ssveikatos draudima skuris niekur nedeklaruojams ir keiciais kas ketvirti)
o del programos galima ir ekxeliu, galima su programa , cai jau nuo imone ssudetingumo ir buho pasirinkimo. o vesti ar uab su 2 zmonem ar individualai imone jokio skirtumo ;)
K
katte 137
2007-11-05 14:48 katte 2011-09-11 05-36
aciu uz atsakyma
va ir iskilo nauju klausimu. kaip ivardinti savininka? direktorium, ar kaip?
pavyzdziui darbuotojams rasant prasyma priimti i darba. nu pvz:
prasymas,
petro petrelio II
direktoriui? savininkui?
Petrui Petreliui

prasau priimtii ir t.t.t.t.t.
pupyte pupyte 696
2007-11-05 14:50 pupyte
savininkui :)

direktoriui reiktu rasyti jeigu toks imoneje butu ir jis turetu visus igaliojimus
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui