Keistulis
230
#938514 2011-04-11 09:06 Keistulis
II nurasytos prekes pagal FIFO. 90% leidziami atskaitymai 10% neleidziami.Nuo 10 % reikia atskatyti PVM.( Pvz.10% nurasyta suma 100lt, tai atstatyti PVM 21lt.)Ar taip teisingai?

wolf
11260
#938516 2011-04-11 09:08 wolf redaguota: 2011-09-11 07-19

Keistulis rašė:

II nurasytos prekes pagal FIFO. 90% leidziami atskaitymai 10% neleidziami.Nuo 10 % reikia atskatyti PVM.( Pvz.10% nurasyta suma 100lt, tai atstatyti PVM 21lt.)Ar taip teisingai?


Dėl kokios priežasties 10% - neleidžiami ?

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


Keistulis
230
#938526 2011-04-11 09:49 Keistulis
Automobilis yra savininko, ir buvo pirktos detales automobilio remontui.

wolf
11260
#938535 2011-04-11 10:21 wolf
Aišku. Na kito varianto kaip ir nelabai nėra - 100 Lt - neleidžiami ataskaitymai - 21 PVM netraukiate į atskaitą.

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


Delina
103
#939782 2011-04-13 21:55 Delina
SVEIKI,
prasau pagalbos pildant GPM308 smile
02 kodas-5400 lt
27 - 15000 lt
kaip apskaiciuoti MNPD IR PMNPD uz 1 vaika? ka reikia irasyti i N prieda? ir kiek savininkas gali susigrazinti uz patirtas islaidas, kuriu buvo 12000 (paskola, draudimas)? ar zmonai dar lieka ka susigrazinti?
tai butu tiek. DIDELIS ACIU smile

Rainis
15064
#939787 2011-04-13 22:35 Rainis redaguota: 2011-09-11 07-19

Delina rašė:

SVEIKI,
prasau pagalbos pildant GPM308 smile
02 kodas-5400 lt
27 - 15000 lt
kaip apskaiciuoti MNPD IR PMNPD uz 1 vaika? ka reikia irasyti i N prieda? ir kiek savininkas gali susigrazinti uz patirtas islaidas, kuriu buvo 12000 (paskola, draudimas)? ar zmonai dar lieka ka susigrazinti?
tai butu tiek. DIDELIS ACIU smile


MNPD apskaičiuos pati deklaracija, kai paspausite raudoną šauktuką.
PMNPD už 1 vaiką yra 600 Lt.
N priede nieko rašyti, kaip suprantu, neturite - jokių neapmokestinamų pajamų neturite. Tos pajamos, kurias parašėte yra apmokestinamos.
L priedą jau turėjo užpildyti VMI, ruošdama preliminarią deklaraciją.

Delina
103
#940277 2011-04-14 21:05 Delina redaguota: 2011-09-11 07-19

Rainis rašė:



Delina rašė:

SVEIKI,
prasau pagalbos pildant GPM308 smile
02 kodas-5400 lt
27 - 15000 lt
kaip apskaiciuoti MNPD IR PMNPD uz 1 vaika? ka reikia irasyti i N prieda? ir kiek savininkas gali susigrazinti uz patirtas islaidas, kuriu buvo 12000 (paskola, draudimas)? ar zmonai dar lieka ka susigrazinti?
tai butu tiek. DIDELIS ACIU smile


MNPD apskaičiuos pati deklaracija, kai paspausite raudoną šauktuką.
PMNPD už 1 vaiką yra 600 Lt.
N priede nieko rašyti, kaip suprantu, neturite - jokių neapmokestinamų pajamų neturite. Tos pajamos, kurias parašėte yra apmokestinamos.
L priedą jau turėjo užpildyti VMI, ruošdama preliminarią deklaraciją.



Kazka supratau smile o i 43 langeli (bendragyventojo savo lesomis sumoketas PSDI) nieko nereikia rasyti? kiek as suprantu, uz savininka buvo moketa is imones saskaitos.

ilona1975
746
#941043 2011-04-18 12:48 ilona1975 redaguota: 2011-09-11 07-19
Sveiki, sodra -72Lt nurašė nuo savininko asmeninės sąskaitos, nes įmonės sąskaitoje nebuvo pinigėlių,gal patarsit kaip buhalteriškai viską sudėliotį,kokiomis korespondencijomis?

wolf
11260
#941046 2011-04-18 12:57 wolf redaguota: 2011-09-11 07-19
[quote=ilona1975]Sveiki, sodra
D Sodra bjaurybė 72 Lt
K Savininko bėda 72 lt

O jei rimtai - tai gavus banko išrašą
Jei įmokos priskaičiuotos buvo
D 61X
K 446X

D 446X Sodra
K 2435 Skola atsk. asmeniui

DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus


ilona1975
746
#941049 2011-04-18 13:08 ilona1975 redaguota: 2011-09-11 07-19
[quote=wolf]

ilona1975 rašė:

Sveiki, sodra
D Sodra bjaurybė 72 Lt
K Savininko bėda 72 lt

O jei rimtai - tai gavus banko išrašą
Jei įmokos priskaičiuotos buvo
D 61X
K 446X

D 446X Sodra
K 2435 Skola atsk. asmeniui


Ačiū, kad patikslinot taip ir galvojau, kad reikia skolą savininkui registruoti

amadina22
19802
#941050 2011-04-18 13:09 amadina22 redaguota: 2011-09-11 07-19

wolf rašė:

D Sodra bjaurybė 72 Lt
K Savininko bėda 72 lt



Geros sąskaitos smile

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

vaida12
11
#941132 2011-04-18 15:34 vaida12
Gal kas galit padėti konsultacijomis plečiant gamybinę veiklą? Keliamės į naujas patalpas, savininkas nori patarimų, o aš net neįsivaizduoju kaip reikia pradėti dirbti kitaip negu lig šiol. Pas mus vairuotojai patys ieškojo klientų, patys rašydavo sąskaitas, imdavo pinigus ir atsiskaitydavo su buhalterija, dirbau viena. Nuo ko reikia pradėti kuriant komandą ir darbų paskirstymus?

amadina22
19802
#941135 2011-04-18 15:39 amadina22
Plečiat gamybinę veiklą?
Gaminate kažką?

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Elvusia
20041
#941140 2011-04-18 15:46 Elvusia redaguota: 2011-09-11 07-19

vaida12 rašė:

Gal kas galit padėti konsultacijomis plečiant gamybinę veiklą? Keliamės į naujas patalpas, savininkas nori patarimų, o aš net neįsivaizduoju kaip reikia pradėti dirbti kitaip negu lig šiol. Pas mus vairuotojai patys ieškojo klientų, patys rašydavo sąskaitas, imdavo pinigus ir atsiskaitydavo su buhalterija, dirbau viena. Nuo ko reikia pradėti kuriant komandą ir darbų paskirstymus?


Ar teisingai supratau: turėsite padėjėjų ir nelabai išmanote, kaip jiems paskirstyti darbus?
Ar to klausėte?

Draugai yra lyg tylūs angelai, kurie pakelia mus aukštyn, kai mūsų sparnai pamiršta, kaip reikia skraidyti…
Stiprus ne tas, kas vien savo žvilgsniu gali parblokšti ant žemės, o tas, kas viena savo šypsena pakelia suklupusį.

vaida12
11
#941144 2011-04-18 15:46 vaida12
Pradėsime gaminti daugiau nei aplamai ir didesniuose gamybos plotuose.

vaida12
11
#941159 2011-04-18 16:03 vaida12
Ar teisingai supratau: turėsite padėjėjų ir nelabai išmanote, kaip jiems paskirstyti darbus?
Ar to klausėte?[/

Visai neišmanau, ką ir kam ir kaip sužiūrėti?

Tchibo
24
#941741 2011-04-19 13:42 Tchibo redaguota: 2011-09-11 07-19

tanitaa rašė:




Ačiu dalyte, kad nepatingejai skenuoti :) dabar supratau kad ten nesusipatimas (antroj mano nuorodoj) ten t.b parašyta kad deklaracija pateikiama iki 06,01 o mokestis mokamas iki 10,01 . Nes pgl. tai kas parašyta dabar galima suprasti kad ir deklaruojama ir mokoma iki 10,01


Tai reziume... Pildom iki 2011-06-01 ir ja priduodame VMI PLN204A deklarke, o pinigelius jiems atseikejam iki 2011-10-01. Taip?

Byla
12139
#943520 2011-04-23 16:22 Byla redaguota: 2011-09-11 07-20
Sergej1991
Naujokas
Žinutės: 1
Reg.: Apr 23, 2011
Sveiki visi!
Kaip ir jūs, aš bandau suprasti nelengvą mokesčių sistemą Lietuvoje – kas ir kaip deklaruojama, skaičiuojama bei registruojama buh. balanse. Darau tai savarankiškai – todėl ne visada žinau kur gauti reikiamą informaciją. Perkaitės kelėta knygų, leidinių ir daug temų šiame ir kituose forumuose daug ką išaiškėjo, tačiau ir iškėlę daug papildomų klausimų. Tad užduosiu juos šioje temoje, o kas gerai žino ir kam nesunku galės paaiškinti. 

Tarkim norėčiau įsiregistruoti IĮ ( šio metų tai nepopuliari forma nes daugiau mokesčiu bei soc draudimo įmokų mokėti, bet tai būs kaip pavyzdįs ), yra daug konsultacinių firmų padedančių rinkti dokumentus ir registruotis įmone ( kainuoja apie 800 lt jeigu neklystų ). Daleiskim žadu viska padaryti savarankiškai be išorinės pagalbos ( spėju kad tai sunku bet vis gi  )

Registruojamos įmonės Juridinių Asmenų Registre ( JAR)
Ruošiami dokumentai;
1. įmonės nuostatai – steigimo dokumentas, internete yra daug šablonų. Ar įmonės apskaitos politika privaloma IĮ ? ( aplamai gi IĮ gali nedaryti buh. apskaitą .... )
2. Jeigu steigėjas nėra patalpų, skirtų IĮ buveinei, savininkas, tada nuo savininko reikalingas raštiškas leidimas patalpų panaudojimui. Priešingu atveju – dokumentai patvirtinantys steigėjo nuosavybės teisę į patalpas. Kokios klasės/grupės turi būti patalpas – administracinės, gyvenamosios ar gamybinės? Ar nesvarbų? Perrigestravimas irgi vyksta JAR. Kur galima rasti daugiau informacijos apie procedūrą?
3. licenzijos, jeigu numatoma verstis licenziotą veiklą. Internete yra informacijos į kokią instituciją kreiptis siekiant gauti tam tikrą licenziją. Kuo vardu juos turi buti gaunamos? Lygtais, įmone dar neįregistruota – reiškia steigėjo vardu ? Aplamai licenzijos būtinai reikia gauti prieš registraciją ar tai galima padaryti įmonei įsikūrus?
4. prašymas įregistruoti JAR. Tai JAR-1 forma su priedais IĮ JAR-PP, JAR-S, JAR-T, JAR-VO-V.
5. kiti dokumentai, „ patvirtinantys, kad visos atitinkamuose teisės aktuose numatomos prievolės buvo įvykdytos“. Kokie būna tie kiti „patvirtinantys“ dokumentai ir „numatomos prievolės“?
6. steigėjo asmens tapatybės dokumentai. Tai tikriausiai pasas, gal dar ko nors reikia ?
7. įmonė turi tūrėti atsiskaitomąjį sąskaitą. Ja reikia atidaryti prieš ar po registracijos? Kokia tvarka tai daroma? Kokie dokumentai reikalingi bankui? Pvz., kaip tai daroma SEB banke ?
8. antspaudą reikia užsakyti prieš ar po registracijos?
9. Darbo Saugos kursą reikia išklausyti ( apie 500 lt kainuoja ) tik norint verstis gamybinę veiklą ar visais atvejais? Kur jos organizuojamos?
10. Ar būtina IĮ steigėjui turėti pažymą, patvirtinanti valstybinės kalbos žinias ( tam tikros kategorijos ) ?

Visi minėti dokumentai, kurie reikalingi, nunešami notarui, kuris patikrina ar pateikti duomenys teisingi, ir notariškai patvirtina nuostatus ( iš viso trys kopijos reikia paruošti ). Kokius veiksmus notaras dar turi atlikti ? Ar būna problemos pateikiant jiems dokumentus patvirtinimui? Pvz..

Jeigu viskas tvarkoje, tada po notaro jau galima dokumentus nunešti JAR registravimui. Tai kainuoja 106 lt ( ? ). Galima iš anksčio rezervuoti pavadinimą už papildomą mokestį. Ar tai būtina daryti? Kaip galima patikrinti jog numatomas pavadinimas dar neužimtas? Ir po savaitės įmonė būs priregistruota ir reikės ateiti paiimti dokumentą su įmonės kodu – lygtais tai plastikinė kortelė...

JAR perduoda duomenis į VMI. Per 2 dienas ( gal anksčiau/vėliau ? ) į nurodyta el. paštą siunčiamas laiškas su forma F0791 Juridinio asmens pranešimas apie jo duomenų papildymą/pakeitimą mokesčio mokėtojų registre ( kurioje jau būs įvesta kai kuri informaciją, pvz mokesčių mokėtojo kodas, toks pats kaip ir juridinio asmens kodas ). Forma reikia pabaigti pildyti ir nusiusti atgal į VMI. Ateis patvirtinimas.
Toliau VMI perduoda duomenis į SODRA ir po 2 savaičių ( gal anksčiau/vėliau ? ) iš SODROS gaunamas draudėjo kodas ( t.y. priregistravo soc. draudimo įmokų mokėtojų – už save 37,5% kaip IĮ savininko ir 30,98% ( + 9% nuo darbo užmokesčio ). Tas kodas reikalingas pildant deklaracijas į SODRA (1-SD, 2-SD, SAM и SAV ).
Tai gaunasi taip kad pačiam registruojant įmonę nereikia eiti į VMI ir SODRA ir kažką papildomai teikti?
Kiekviena mėnesi savininkas būtinai turi sau paskirti išėmimus ( kodas 02 Individualios įmonės savininko iš IĮ gautos pajamos, priskiriamos susijusiomis su darbo santykiais ) . Nuo šios sumos išskaitoma SODRA 37,5% ( įmoka nurodoma formoje SAV – Pranešimas apie savarankiškai dirbančius asmenis siunčiamoje kiekviena mėnesi paskutinė diena ( ar tikrai taip ? ).
Minėta suma turi būti „suderinta su VMI bei Soc. Fondo Vadyba“. ( Nemažiau kaip 800 lt, t.y. 800*37,5%= 300 lt mokėti į SODRA neatsižvelgiant ar tikrai buvo uždirbtas pelnas ). Kokia tvarka atliekamas tas „suderinimas“ ? Ka reikia siusti VMI ir SODRA‘i šio atvejų? Vienoje vietoje buvo pažymėta jog ta „suderinta“ suma laikoma nurodytai SAV pranešimuose už metus, ( pvz. 12*800= 9600 lt. ). Ar tikrai taip?

Kol kas pakaks klausimų – laukiu gerų atsakymų 

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

medinukass
57
#943537 2011-04-23 18:47 medinukass redaguota: 2011-09-11 07-20

Byla rašė:


Sergej1991
Naujokas
Žinutės: 1
Reg.: Apr 23, 2011
Sveiki visi!
Kaip ir jūs, aš bandau suprasti nelengvą mokesčių sistemą Lietuvoje – kas ir kaip deklaruojama, skaičiuojama bei registruojama buh. balanse. Darau tai savarankiškai – todėl ne visada žinau kur gauti reikiamą informaciją. Perkaitės kelėta knygų, leidinių ir daug temų šiame ir kituose forumuose daug ką išaiškėjo, tačiau ir iškėlę daug papildomų klausimų. Tad užduosiu juos šioje temoje, o kas gerai žino ir kam nesunku galės paaiškinti. 

Tarkim norėčiau įsiregistruoti IĮ ( šio metų tai nepopuliari forma nes daugiau mokesčiu bei soc draudimo įmokų mokėti, bet tai būs kaip pavyzdįs ), yra daug konsultacinių firmų padedančių rinkti dokumentus ir registruotis įmone ( kainuoja apie 800 lt jeigu neklystų ). Daleiskim žadu viska padaryti savarankiškai be išorinės pagalbos ( spėju kad tai sunku bet vis gi  )

Registruojamos įmonės Juridinių Asmenų Registre ( JAR)
Ruošiami dokumentai;
1. įmonės nuostatai – steigimo dokumentas, internete yra daug šablonų. Ar įmonės apskaitos politika privaloma IĮ ? ( aplamai gi IĮ gali nedaryti buh. apskaitą .... )
2. Jeigu steigėjas nėra patalpų, skirtų IĮ buveinei, savininkas, tada nuo savininko reikalingas raštiškas leidimas patalpų panaudojimui. Priešingu atveju – dokumentai patvirtinantys steigėjo nuosavybės teisę į patalpas. Kokios klasės/grupės turi būti patalpas – administracinės, gyvenamosios ar gamybinės? Ar nesvarbų? Perrigestravimas irgi vyksta JAR. Kur galima rasti daugiau informacijos apie procedūrą?
3. licenzijos, jeigu numatoma verstis licenziotą veiklą. Internete yra informacijos į kokią instituciją kreiptis siekiant gauti tam tikrą licenziją. Kuo vardu juos turi buti gaunamos? Lygtais, įmone dar neįregistruota – reiškia steigėjo vardu ? Aplamai licenzijos būtinai reikia gauti prieš registraciją ar tai galima padaryti įmonei įsikūrus?
4. prašymas įregistruoti JAR. Tai JAR-1 forma su priedais IĮ JAR-PP, JAR-S, JAR-T, JAR-VO-V.
5. kiti dokumentai, „ patvirtinantys, kad visos atitinkamuose teisės aktuose numatomos prievolės buvo įvykdytos“. Kokie būna tie kiti „patvirtinantys“ dokumentai ir „numatomos prievolės“?
6. steigėjo asmens tapatybės dokumentai. Tai tikriausiai pasas, gal dar ko nors reikia ?
7. įmonė turi tūrėti atsiskaitomąjį sąskaitą. Ja reikia atidaryti prieš ar po registracijos? Kokia tvarka tai daroma? Kokie dokumentai reikalingi bankui? Pvz., kaip tai daroma SEB banke ?
8. antspaudą reikia užsakyti prieš ar po registracijos?
9. Darbo Saugos kursą reikia išklausyti ( apie 500 lt kainuoja ) tik norint verstis gamybinę veiklą ar visais atvejais? Kur jos organizuojamos?
10. Ar būtina IĮ steigėjui turėti pažymą, patvirtinanti valstybinės kalbos žinias ( tam tikros kategorijos ) ?

Visi minėti dokumentai, kurie reikalingi, nunešami notarui, kuris patikrina ar pateikti duomenys teisingi, ir notariškai patvirtina nuostatus ( iš viso trys kopijos reikia paruošti ). Kokius veiksmus notaras dar turi atlikti ? Ar būna problemos pateikiant jiems dokumentus patvirtinimui? Pvz..

Jeigu viskas tvarkoje, tada po notaro jau galima dokumentus nunešti JAR registravimui. Tai kainuoja 106 lt ( ? ). Galima iš anksčio rezervuoti pavadinimą už papildomą mokestį. Ar tai būtina daryti? Kaip galima patikrinti jog numatomas pavadinimas dar neužimtas? Ir po savaitės įmonė būs priregistruota ir reikės ateiti paiimti dokumentą su įmonės kodu – lygtais tai plastikinė kortelė...

JAR perduoda duomenis į VMI. Per 2 dienas ( gal anksčiau/vėliau ? ) į nurodyta el. paštą siunčiamas laiškas su forma F0791 Juridinio asmens pranešimas apie jo duomenų papildymą/pakeitimą mokesčio mokėtojų registre ( kurioje jau būs įvesta kai kuri informaciją, pvz mokesčių mokėtojo kodas, toks pats kaip ir juridinio asmens kodas ). Forma reikia pabaigti pildyti ir nusiusti atgal į VMI. Ateis patvirtinimas.
Toliau VMI perduoda duomenis į SODRA ir po 2 savaičių ( gal anksčiau/vėliau ? ) iš SODROS gaunamas draudėjo kodas ( t.y. priregistravo soc. draudimo įmokų mokėtojų – už save 37,5% kaip IĮ savininko ir 30,98% ( + 9% nuo darbo užmokesčio ). Tas kodas reikalingas pildant deklaracijas į SODRA (1-SD, 2-SD, SAM и SAV ).
Tai gaunasi taip kad pačiam registruojant įmonę nereikia eiti į VMI ir SODRA ir kažką papildomai teikti?
Kiekviena mėnesi savininkas būtinai turi sau paskirti išėmimus ( kodas 02 Individualios įmonės savininko iš IĮ gautos pajamos, priskiriamos susijusiomis su darbo santykiais ) . Nuo šios sumos išskaitoma SODRA 37,5% ( įmoka nurodoma formoje SAV – Pranešimas apie savarankiškai dirbančius asmenis siunčiamoje kiekviena mėnesi paskutinė diena ( ar tikrai taip ? ).
Minėta suma turi būti „suderinta su VMI bei Soc. Fondo Vadyba“. ( Nemažiau kaip 800 lt, t.y. 800*37,5%= 300 lt mokėti į SODRA neatsižvelgiant ar tikrai buvo uždirbtas pelnas ). Kokia tvarka atliekamas tas „suderinimas“ ? Ka reikia siusti VMI ir SODRA‘i šio atvejų? Vienoje vietoje buvo pažymėta jog ta „suderinta“ suma laikoma nurodytai SAV pranešimuose už metus, ( pvz. 12*800= 9600 lt. ). Ar tikrai taip?

Kol kas pakaks klausimų – laukiu gerų atsakymų 



1. IĮ apskaitos politika turi buti. Buchalrterinė apskaita privaloma ja galima vesti paprastu irašu jei imonė neturi darbuotoju ir nėra PVM mokėtoja.
2. nesvarbu kokios patalpos
3. kogero geriau po iregistravimo nes galesit imonės vardu gauti

6 pasas.
7. banko nustatytos formos prašymas atidaryti sąskaitą;
banko nustatytos formos parašų ir antspaudo pavyzdžių kortelė;
įmonės registracijos pažymėjimas arba jo nuorašas;
individualios įmonės vadovo paskyrimo / išrinkimo dokumentą (įsakymas / nutarimas); arba jo patvirtintas nuorašas, tuo atveju, jei vadovas nėra individualios įmonės savininkas;
įgaliotieji asmenys privalo turėti asmens pasus ar asmens tapatybės korteles, įmonės antspaudą, jeigu įmonė antspaudą turi.
8. anspauda po registracijos nes turite pateikti dokumentus kad imonė tikrai iregistruota bei reiks domenu imonės
9. jei yra samdomu darbuotoju tai reikia darbo saugos kursu paieškok internete tikrai rasi.
10. priklauso nuo veiklos rušies.

vpp
1010
#943784 2011-04-26 11:05 vpp redaguota: 2011-09-11 07-20

Byla rašė:


Kiekviena mėnesi savininkas būtinai turi sau paskirti išėmimus ( kodas 02 Individualios įmonės savininko iš IĮ gautos pajamos, priskiriamos susijusiomis su darbo santykiais ) . Nuo šios sumos išskaitoma SODRA 37,5% ( įmoka nurodoma formoje SAV – Pranešimas apie savarankiškai dirbančius asmenis siunčiamoje kiekviena mėnesi paskutinė diena ( ar tikrai taip ? ).
Minėta suma turi būti „suderinta su VMI bei Soc. Fondo Vadyba“. ( Nemažiau kaip 800 lt, t.y. 800*37,5%= 300 lt mokėti į SODRA neatsižvelgiant ar tikrai buvo uždirbtas pelnas ). Kokia tvarka atliekamas tas „suderinimas“ ? Ka reikia siusti VMI ir SODRA‘i šio atvejų? Vienoje vietoje buvo pažymėta jog ta „suderinta“ suma laikoma nurodytai SAV pranešimuose už metus, ( pvz. 12*800= 9600 lt. ). Ar tikrai taip?

Kol kas pakaks klausimų – laukiu gerų atsakymų 


Kas jus taip prigąsdino? Šiais metais nėra jokios prievolės mokėti VSD įmokų. Privaloma tik 72 Lt įmokų per mėnesį. VSD įmokos yra savanoriškos, jas reikia mokėti metams pasibaigus pagal metinę savininko pajamų deklaracijų. Sumą, nuo kurios savininkas nori mokėti VSD įmokas, jis pasirenka pats. "Suderinimas" atliekamas tarp VMI ir Sodros, t.y., VMI informuoja Sodrą, kiek pajamų savininkas deklaravo 02 kodu. Kas mėnesį Sodrai reikėtų deklaruoti tik tuo atveju, jei nuspręstumėti mokėti VSD įmokas avansu, nepasibaigus metams.

Nuo kitų metų, jei nebus pakeitimų, grįš ta tvarka, kuri galiojo iki 2010-07-01, t. y. bus privaloma Sodrai mokėti 26,3% VSD ir 9% įmokų nuo 800 Lt. Jei tik tiek mokėsite, nieko deklaruoti Sodrai nereikės. Išsimokėti savininkui tuos 800 Lt nebus privaloma.

Tai numatyta pagal dabartinius teisės aktus. Bet iki kitų metų tvarka dar gali pasikeisti. Geriausia vadovautis įstatymais, jei kas juose neaišku, vadovautis oficialiais VMI išaiškinimais. Jų yra VMI puslapyje. Vien tik forumais pasikliauti nepatarčiau.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis