nauja UAB, prašau pagalbos

J
Justas123 7
2014-05-23 17:10 Justas123
Viskas tvarkoj, dėkoju už rūpestį ir patarimus smile Nemažai domėjausi ta pačia pačia pradžia. Bandysiu porą mėnesių prasisukti ne su forumo konsultacijomis, o su patyrusio buhalterio pagalba tiesiog šeštadieniais prie kavos. DS tuos porą mėnesių žmona ar kas kitas pabus ale 1 val. per dieną. O pradėjus jau gauti ir rašyti sąskaitas, teikti paslaugas, vykdyti normaliu tempu veiklą būtinai įdarbinsiu buhalterį arba patikėsiu visa tai apskaitos įmonei. O dabartinis darbas tik tiek ir reikalingas, kad būtų pajamos, kol UAB bus paruošta darbui. Čia viskas gal ir ne taip, kaip pas visus, bet daugmaž apgalvota smile smile
Tačiau niekas ir neparašė, kaip parašyti sąskaitą be apskaitos programos? Excel'yje formuoti?
Linuske Linuske 1794
2014-05-23 17:16 Linuske

Justas123 rašė:
Excel'yje formuoti?

Taip, visai tinkamas variantas.
U
upss 1600
2014-05-23 17:18 upss
Galite pasikoregavęs naudotis šituo failu
tax.lt/dokumentai/125-pvm-saskaita-faktura arba susikurti savo.
V
VaivaP 65
2 1 2014-05-23 17:59 VaivaP
Na žinokit jau neištvėriau. Pasirodo buhalteris, tik sąskaitoms rašyti ir suvedinėti reikalingas. Tai jei pats įmonės vadovas nėra patyręs buhalteris, tai jau prieš įkuriant įmonę rimtą buhalterį susirast turėtų, suplanuot ir apskaičiuot su juo visas veiklos išlaidas, visus niuansus ir tik tada priimt sprendimą kurt įmonę. Be to, veiklos pradžioje patyręs buhalteris labiausiai reikalingas, kol įmonė įsivažiuoja, po to, jau kai veikla nusistovėjus ir jokių naujų veiksmų ar pokyčių nevyksta, galima kelis mėnesius ir be buhalterio išsiverst, pagal pavyzdį, kaip anksčiau daryta padaryt. Verslininkai, verslininkai... Paskui jiems ir mokesčiai per dideli ir valdžia per daug priekabiauja ir t.t.
J
Justas123 7
1 2014-05-25 10:05 Justas123
O kas taip sakė, kad buhalteris tik sąskaitoms rašyti ir suvedinėti? Čia jau tamstos išvedžiojimai ir tik noras kažką sumenkinti ar pažeminti, man atrodo. Bet nieko, iš forumo pasiimam tik naudingus patarimus smile
Labai ačiū upss ir Linuske už atsakymą į mano klausimą ir netgi pavyzdį! smile
D
DianaSD 9
1 2014-06-03 10:05 DianaSD
Justasa123 aš taip pat dabar tik ruošiu sutartis ir pan. tai laikinai dirbu be buhalterio, o toliau žiūrėsime, bet esu linkusi samdyti buhalterę o ne apskaitos įmonę.

Kaip Jums sekasi? Kokių naujienų? Be to gal ne paslaptis su kokiu banku dirbate?
KJurate KJurate 6546
3 2014-06-03 10:20 KJurate
Nesenai turėjau keistą konsultaciją: naujai iškeptas verslininkas, anksčiau dirbęs vairuotoju, nusispirko mašiniuką, įkūrė UAB ir tapo DIREKTORIUS- VAIRUOTOJAS, nes daugiau darbuotojų nėra ir nereikia....tik tiek turi klientų, kad pats susitvarko, viskas tame OK.

praėjo keli mėn. skambina jo buhalterė man ir prašo pagalbos, nes direktorius rėkia.... "jokių procentų nemokėsiu".... aš pasimetime, kas tie procentai apie ką jis čia postringauja... sakau susitinkam, parodykite kas ir kaip ir pažiūrėsim ar viskas gerai, nes jo buhalterė mano kursus baigė, tai pasijutau kažkiek atsakinga... pasirodo jis net nenutuokė, kas tai yra GMP, PVM, Sodra o dar ir ekologinis mokestis, nes aname darbe "niekas nieko nemokėjo" ... sakau, juk nėra prievolės deklaruoti visiems vairuotojams ką įmonė moka, darbdavys privalo užtikrinti darbo krūvį ir laiku mokėti algą...gaila man jo buvo, kad jis tuo nepasidomėjo prieš kuriant sau darbo vietą...o buhalterei patariau bėgti nuo jo kuo toliau.... nes gero iš to nebus... smile
J
Justas123 7
2014-06-04 21:18 Justas123

DianaSD rašė:
Justasa123 aš taip pat dabar tik ruošiu sutartis ir pan. tai laikinai dirbu be buhalterio, o toliau žiūrėsime, bet esu linkusi samdyti buhalterę o ne apskaitos įmonę.

Kaip Jums sekasi? Kokių naujienų? Be to gal ne paslaptis su kokiu banku dirbate?


Labas DianaSD. Aš taip linkęs prie buhalterio, o ne įmonės. Žinoma įmonę samdant privalumai tie, kad įmonė nesusirgs, įmonės nereiks išleisti atostogų, bet buhalteris labiau įsigilintų į pačios įmonės veiklą ir t.t. Čia tik mano nuomonė, nelabai daug esu konsultavęsis tuo klausimu, bet kiek aplink pažįstu UAB savininkų, tai visi turiu savo buhalterį. Kas 1 val per dieną apiforminę, kas pusei dienos. Priklauso kiek pačios veiklos ir kiek to darbo buhalteriui, manau.
Banką pasirinkau SEB, nors ir gavau jau pastabų dėl to, bet aš visą gyvenimą su juo draugauju ir jokių problemų neturėjau. SEB nemokamai atidarė kaupiamąją sąskaitą, nemokamai ją pavertė einamąja, nemokamai išdavė debetinę kortelę. nemokamai išdavė generatorių, pirmus metus į visus LT bankus pavedimai bus nemokami. Kiek žinau ir DnB tą patį siūlo (šiuo metu kaip tik per TV reklamos). Apie kitų bankų akcijas negirdėjau.
Naujienų kolkas daug neturiu. O kadangi veiklą įmonėje pradėsiu vykdyti tik nuo ~ liepos mėnesio vidurio, tai šiuo metu nepasirašiau darbo sutarties nei su buhalteriu, nei su pačiu savimi. Užsiregistravau tik kaip mokesčių mokėtojas, o Sodrai nieko nepranešiau, nes niekas nedirba.
Kolkas tiek.
Kas naujo pas tave DianaSD ???
ausyte ausyte 5281
2014-07-10 11:40 ausyte
Sveiki,
naujai kuriamas UAB, tai nuo ko pradedama?
1. Įstatai pas notarą
2. RC įmonės registravimas su įstatais ir direktoriaus registravimas su akcininkų sprendimu
3. Sodrai pranešimas apie darbuotojo priėmimą, bet tai iš kur gausim draudėjo Nr. dar prieš tai gal reikia nuvažiuoti į sodrą ir jiems kažką pateikti?
4. VMI pranešimas apie steigima 0791 forma ar dar prieš tai reikia nuvažiuoti į VMI, kad išduotų įm.kodą, jeigu reikia ir PVM registruotis
ausyte ausyte 5281
2014-07-10 11:46 ausyte
o ir kaip dar dėl EVRK kas jį priskiria, nes jau 0791 for. reikia EVRK nurodyti
Rainis Rainis 15057
2014-07-10 12:16 Rainis

ausyte rašė:
o ir kaip dar dėl EVRK kas jį priskiria, nes jau 0791 for. reikia EVRK nurodyti

EVRK - tai Ekonominės Veiklos Rūšių Klasifikatorius.
Veiklą, kuria įmonė planuoja vykdyti, jūs jau pasirinkote steigdami.
Dabar internete susiraskite tą EVRK ir jame rasite savo veiklos skaitmeninį kodą.
ausyte ausyte 5281
2014-07-10 12:44 ausyte
steigdami, tai ta prasme įstatuose ar kaip? o gal trumpai steigimo procesą galit parašyti, nuo ko pradėti, seką...Ačiū
Tess Tess 20234
2014-07-10 12:49 Tess
UAB galima įsteigti el. budu, jei steigėjas turi el. parašą.
1. Steigimo dokumentų paruošimas.
2. Steigimo dokumentų tvirtinimas pas notarą.
3. Steigimo dokumentų registravimas juridinių asmenų registe.
4. Antspaudo užsakymas, jei planuojate jį turėti.
ausyte ausyte 5281
2014-07-10 12:57 ausyte
o akcininko sprendimas dėl įmonės steigimo ir direktoriaus skirimo reikia kartu su kitais dok JAR pateikti ir akcininkų sąrašą dar, taip?
Tess Tess 20234
2014-07-10 13:00 Tess
Jei vienintelis akcininkas, sąrašas neteikiamas.
JAR formas paprastai užpildo pats notaras.
Jums reikia pateikti notarui: steigimo sutartį/aktą, įstatus, sprendimą, akcininkų sąrašą (jei ne vienintelis akcininkas), banko pažymą apie suformuotą įstatinį kapitalą, sutikimą dėl bendrovės buveinės registravimo.
alka alka 566
2016-04-15 12:35 alka
Sveiki
Fizinis asmuo, vykde IV , PVM moketojas isteige UAB. Dabar irgi reguostruojais PVM moketoju.
Imonei nori parduoti dvi krovinines transporto priemones
Viena masina buvo pirkta is ES PVM moketojo ir PVM "atskaitytas "
Kita masina is ES fizinio amsnes be PVM .
Kaip dabar geriau tas maszinas perrasyti imones vardu?
Kaip su PVM .
Individuali veikla kol kas nenutraukta bei is PVM moketoju neissiregistruotas smile
A
AleksK 358
2016-04-26 11:42 AleksK
Laba diena,

noretume konsultacijos del imones steigimo . Latvijos imone atidaro filiala Lietuvoje,steigia UAB, veikla teikti paskolas fiziniams i juridiniams asmenims,gal kas yra susidures su tokia veikla?Kokiu yra niuansu tvarkant apskaita?Gal kokie yra specifiniai reikalavimai,mokesciai,teises aktai ir pan.?

Aciu uz atsakymus.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui