gal kas nors galetu padeti pabraukti teisinga atsakyma-noreciau pasitikslinti ar teisingai pasirinkau.ACIU JUMS

O
OksanaKa 2
2015-06-01 09:07 OksanaKa
Pabraukite teisingą atsakymą:

1. „N“ įmonė parduoda AJAX indų ploviklius: AJAX ANTIBACTERIAL, AJAX SPRING SENSATION BOTANICAL, AJAX SPRING SENSATION GREEN APPLE, AJAX SPRING SENSATION LEMON ir VIX indų ploviklius: VIX CITRINA, VIX MĖTA bei ANTEK indų ploviklius: ANTEK CITRINA, ANTEK PERSIKAS. Koks šiuo atveju yra prekių asortimento plotis?

Dvi prekių pavadinimų grupės.
Trys prekių pavadinimų grupės.
Keturios prekių pavadinimų grupės.
Aštuonios prekių pavadinimų grupė.


2. „N“ įmonė gamina ir parduoda kūno kempines. Šių prekių savikaina - 0,80 € su PVM. Pardavimo kaina 0,97 € (antkainis 21%). Šiuo metu įmonė peržiūri esamas kainas, nes sumažėjo kūno kempinių apyvarta. Pagrindiniai įmonės konkurentai – „X“ įmonė, kuri parduoda panašias kūno kempines po 0,95 €, ir įmonė „Y“, kurios prekių pardavimo kaina – 0,99 €. „N“ įmonė, išanalizavusi konkurentus, nustatė galutinę kūno kempinių pardavimo kainą – 0,95 €. Įvardinkite veiksnius, kurie nulėmė “N“ įmonės galutinį kainos lygį:

Kaštai.
Paklausa.
Konkurentai.
Visi atsakymai teisingi.


3. Televizijos reklamos privalumus galima apibūdinti:

Kadangi masinė auditorija, netinka mažoms ir specifinėms auditorijoms.
Didžiulis reklamos triukšmas, labai brangi reklamos gamyba bei pasyvus informacijos priėmimas.
Pasiekia labai didelę auditoriją ir stiprus garsinis bei vizualinis poveikis.
Teisingo atsakymo nėra.


4. Žurnaluose reklamos privalumus galima apibūdinti:

Didelė leidinių pasiūla ir konkurencija.
Galima aiškiai orientuoti į tam tikras auditorijas, aukšta reklamos kokybė bei ilgas gyvavimo ciklas.
Auditorijos dydį gali riboti aukšta leidinio kaina, netinka trumpalaikėms akcijoms, nes vėluojantis reklamos poveikis.
Teisingo atsakymo nėra.


5. Verslo įmonė, siekianti pelningai parduoti savo prekes ir konkuruoti rinkoje, turi būti įsivardinusi aiškius tikslus, įvertinusi situaciją rinkoje bei veiksnius, darančius įtaką kainos nustatymui. Tai įvertinus, numatoma įmonės kainų strategija, kuri turi būti susieta su pačia rinkodaros strategija. Kiekvienai įmonei turėti kainų strategiją ypač aktualu šiais atvejais:

Kai į rinką pateikiama nauja prekė arba kai esama prekė parduodama naujoje rinkoje.
Kai pradedama abejoti, ar anksčiau nustatyta kaina teisinga, atsižvelgiant į paklausą bei kaštus.
Kai kainas keičia konkurentai.
Visi atsakymai teisingi.


6. Verslo įmonė parduoda palygint paprastas, emociškai perkamas prekes, dėl kurių naudojimo pirkėjams nereikia teikti daug paaiškinimų. Įmonė potencialių pirkėjų turi daug ir jie gyvena įvairiuose Lietuvos rajonuose. Kokį iš rėmimo komplekso elementų įmonei tikslingiau naudoti, norint informuoti numatytas asmenų grupes apie įmonės pasiūlymus:

Ryšius su visuomene.
Asmeninį pardavimą.
Reklamą.
Pardavimo skatinimą.


7. Prekių asortimento negalima sudaryti ilgam laikui. Todėl kiekviena įmonė stengiasi tobulinti savo prekių asortimentą. Koks jis turi būti, priklauso nuo:

Konkurentų turimo asortimento bei mados raidos.
Įmonės tikslų, pasirinktos vartotojų grupės, aplinkos sąlygų bei prekių pelningumo.
Vartotojų paklausos poslinkių bei įvairių prekių gyvavimo ciklų.
Teisingo atsakymo nėra.


8. Kiekvienas gamintojas nori, kad pirkėjai pirktų tik jo prekes, o ne konkurentų. Rinkodaros priemonės, naudojamos prekės skirtingumui parodyti ir padėti ją atpažinti, vadinamos:

Prekės modifikavimu.
Prekės populiarinimu.
Prekės identifikavimu.
Prekės segmentavimu.


9. Įmonė siekia atkreipti pirkėjų dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją bei įveikti pardavimo sąstingį:

Reklamos priemonėmis.
Asmeniniu pardavimu.
Pardavimo skatinimo priemonėmis.
Ryšių su visuomene priemonėmis.
O
OksanaKa 2
2015-06-02 08:13 OksanaKa
gal siandien bus kas galetu padeti smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui