simas
524
#32796 2003-09-25 08:39 simas
Ir vėl prašau Jūsų visu patarimo. smile Fiz.asmuo perka visas sakičiau nemažo UAB akcijas. Vakar dienai balansas dar nebuvo priduotas, bet paruoštas. Jis prašo mano pagalbos, o aš Jūsų. Į ką labiausiai reikėtu atkreipti demesį, kad nebutu jokiu pagražinimu. Kaip greičiausiai galima pamatyti, kad kažkas yra netvarkoje? Man atrodo, kad vien jau pardavimas visų akciju sukelia įtarimą, kaip manote? smile

Natalija1
419
#32808 2003-09-25 08:54 Natalija1
Jo neaiškus reiškinys.
Pažiūrėk į skolas.

simas
524
#32811 2003-09-25 09:01 simas
Ir pelnas žinoma bus nerealiai didesnis.......Sakiau, kad kažka galima žiurėti tik po spalio 1d., bet juk gali balansa priduoti tokiu atveju ir tokį smile

Tiesi
4093
#32813 2003-09-25 09:03 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Kiek žinau pagal privalo būt auditas. Vat audito išvadas ir reiktų peržiūrėt.



simas rašė:

Ir vėl prašau Jūsų visu patarimo. smile Fiz.asmuo perka visas sakičiau nemažo UAB akcijas. Vakar dienai balansas dar nebuvo priduotas, bet paruoštas. Jis prašo mano pagalbos, o aš Jūsų. Į ką labiausiai reikėtu atkreipti demesį, kad nebutu jokiu pagražinimu. Kaip greičiausiai galima pamatyti, kad kažkas yra netvarkoje? Man atrodo, kad vien jau pardavimas visų akciju sukelia įtarimą, kaip manote? smile


simas
524
#32815 2003-09-25 09:06 simas
O kas turėtu samdyti auditą pirkėjas ar pardavėjas? smile

Tiesi
4093
#32819 2003-09-25 09:24 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Auditas privalomas prieš pardavimą, audito aktas tai viena iš sudėtinių pardavimo sutarties dalių:

6.404 straipsnis. Sutarties turinys ir jos priedai

1. Sutartyje turi būti nurodyta parduodamos įmonės turto sudėtis ir įmonės kaina, taip pat asmuo, kuriam bus sumokėta ir kuris atsiskaitys su įmonės kreditoriais (šio kodekso 6.405 straipsnis).

2. Iki sutarties pasirašymo ir tokiu būdu, kad būtų galima įvykdyti šio kodekso 6.405 straipsnio 1 dalyje nurodytą pareigą, turi būti parengti ir šalių suderinti bei pasirašyti šie sutarties priedai:

1) įmonės turto inventorizavimo aktas;

2) įmonės balansas;

3) nepriklausomo auditoriaus išvada apie įmonės turto sudėtį ir jo kainą;

4) įmonės skolų (prievolių) sąrašas, kuriame nurodyta skolos dydis, įvykdymo terminas, prievolių užtikrinimo rūšis, kreditoriai ir jų adresai.

3. Šio straipsnio 2 dalyje numatytuose dokumentuose nurodytas turtas, teisės ir pareigos perduodamos pirkėjui, išskyrus sutartyje ir šio kodekso 6.402 straipsnyje numatytas išimtis



simas rašė:

O kas turėtu samdyti auditą pirkėjas ar pardavėjas? smile


odisejas
299
#32854 2003-09-25 10:44 odisejas redaguota: 2011-09-11 03-14
Aš sakyčiau, kad reikia atskirti įmonės akcijų pirkimą-pardavimą nuo įmonės kaip turtinio komplekso pirkimo-pardavimo. Akcijų pirkimui-pardavimui paprastai autorių komentarų dalis.

Tiesi
4093
#32857 2003-09-25 11:02 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Ačiū, informacija labai naudinga.
Galima, paklausinėsiu toliau?

Kodėl įmonės 100 proc akcijų pardavimas nelaikomas įmonės pardavimu? Juk nuosavybės teisė - turėti įmonę - pereina kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui?
Kur dar galima paskaityt apie įmonės ar verslo pardavimą? Kokie įstatymai tai apibrėžia?
Kokiu atveju akcijų paketas (kokio dydžio) yra registruojama rejestro tarnyboje, o kada registruoti nepriklauso? Kokie dokumentai nustato prievolę registruoti?

Daug klausimų, bet užkabinai labai įdomią temą :)

[quote=odisejas]Aš sakyčiau, kad reikia atskirti įmonės akcijų pirkimą-pardavimą nuo įmonės kaip turtinio komplekso pirkimo-pardavimo. Akcijų pirkimui-pardavimui paprastai

odisejas
299
#32866 2003-09-25 11:24 odisejas redaguota: 2011-09-11 03-14
Reguliuoja akcijų perleidimą akcinių bendrovių įstatymo 49 str. Ten apie jokias ypatingas procedūras, jei parduodamos visos akcijos nekalbama, todėl visi ir parduoda akcijas pagal šį įstatymą, o ne įmonę pagal , niekas nežinojo, kodeksu ar įstatymu tokiose situacijose vadovautis, todėl buvo atrastas būdas, kad galima šiandien nupirkti 99 proc. akcijų, o likusias po kelių dienų. Be to rejestro tarnybai reiktų tada pranešti tik apie pirmos dalies pardavimą, nes kai neatsiranda naujas akcininkas, o akcijos parduodamos jau esančiam akcininkui, tai pranešti papildomai nereikia. Bet vėliau rejestro tarnyba (bent jau Vilniaus savivaldybės ir Registrų centras, registruojantis įmones su užsienio kapitalu) pradėjo registruoti 100 proc. akcijų pardavimus remdamasis akcinių bendrovių įstatymu.

Tiesi
4093
#32876 2003-09-25 11:46 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Ar teisingai supratau: rejestro tarnybai reikia pranešt tada, kai atsiranda naujas akcininkas? Nepriklausomai nuo to, kiek tas akcininkas akcijų įsigijo? O jei įsigija tarkim 1 akciją, irgi reikia pranešt?


[quote=odisejas]Reguliuoja akcijų perleidimą akcinių bendrovių įstatymo 49 str. Ten apie jokias ypatingas procedūras, jei parduodamos visos akcijos nekalbama, todėl visi ir parduoda akcijas pagal šį įstatymą, o ne įmonę pagal

odisejas
299
#32886 2003-09-25 12:01 odisejas
Taip, reikia, kartu su visais akcininkų susirinkimo, kuris leido parduoti akcijas naujam akcininkui, protokolais. Net, jei vieną akciją nusipirko. Tai netaikoma AB, bet ten jau sava akcijų pirkimo-pardavimo specifika.

Tiesi
4093
#33072 2003-09-25 17:46 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Ačiū :)


odisejas rašė:

Taip, reikia, kartu su visais akcininkų susirinkimo, kuris leido parduoti akcijas naujam akcininkui, protokolais. Net, jei vieną akciją nusipirko. Tai netaikoma AB, bet ten jau sava akcijų pirkimo-pardavimo specifika.


paukstis
189
#33414 2003-09-26 17:27 paukstis redaguota: 2011-09-11 03-14
Ramiau truputėlį:)
Pirma. Pranešit registrui reikia tik kai įsigyja arba perleidžia visą 100 procentų akcijų. Jeigu aš įsigijau 99,9 procentus niekas nepranešinėja ir neprivalo pranešti.
Toliau gali būti variantas, kad jeigu lietuviško UAB akciją įsigyja užsienietis, tai berods, dar reikėtų pasitikslinti, nes tingiu ieškoti, bendrovė tampa su užsienio kapitalu, o tokias registruoja VĮ "Registro centras", tai dokai iš savivaldybės perkeliauja ten ir taip gali sužinoti tas registras apie akcijų pasikeitimą.
Kaip jau aiškino ir teisingai, kad akcijų pardavimas nors ir viso 100 procentų yra ne tas pats kas įmonės pardavimas pagal . Akcijas parduoti yra du kartus papraščiau, nei įmonę, tai kam terioltis.
O paskui pavyzdžiui yra Individualios įmonės, tai akcijų nėra:) tokiu atveju ir parduodi įmonę pagal .
Parduodant akcijas galima nebūtinai vien tik visą patikrinti balansus ir t.t. bet galima ir pačią akcijų pardavimo sutartį paruošti taip, kad ji apsaugotų pirkėjo interesus, jeigu pardavėjas priskies apie super gerą jos būklę.
Tai tiek pamastymų.

simas
524
#33475 2003-09-27 14:00 simas
Ar galima apseiti be audito? Juk tai labai brangu. smile Pažistu kelis UAB, kurie pirko arba pardave akcijas be audito, žinoma po laiko išlindo kai kurios skolos, bet tai buvo pigiau .nei samdyti audita smile

Tiesi
4093
#33482 2003-09-27 14:51 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-14
Taigi Tau rašo - parduodamos akcijos nelaikomos įmonės pardavimu. Paskaityk dar kartą Odisėjo postus, viską atsakė :)


simas rašė:

Ar galima apseiti be audito? Juk tai labai brangu. smile Pažistu kelis UAB, kurie pirko arba pardave akcijas be audito, žinoma po laiko išlindo kai kurios skolos, bet tai buvo pigiau .nei samdyti audita smile


Eglucia
400
#94427 2004-07-15 17:02 Eglucia
Įmonėje liko vienas akcininkas. Per kiek laiko ir kam reikia pranešti apie šitą faktą?
Ačiū

virgagl
38
#94443 2004-07-15 18:34 virgagl
Su metiniu balansu į VMI priduosi žinias apie kontroliuojančius asmenis.

JuDi
7
#94447 2004-07-15 19:08 JuDi
Ir aš turiu klausimą šia tema: įmonė perregistruota iš UAB į AB. Kam reikėtų pranešti apie statuso pasikeitimą?

Sara
382
#94464 2004-07-15 22:43 Sara redaguota: 2011-09-11 03-27

Eglucia rašė:

Įmonėje liko vienas akcininkas. Per kiek laiko ir kam reikia pranešti apie šitą faktą?
Ačiū


Pas mane kai pasikeitė kontroliuojantis asmuo pranešiau registrų tarnybai ir VMI.

amri
161
#94490 2004-07-16 08:43 amri
To JuDi:
JAR ir VMI

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Juvelyrikos kertelė, MB
Telšių r. sav. Telšių m. Muziejaus g. 29
2018 - 2020 -
Agrovet, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Partizanų g. 25
2015 - 2020 2018 - 2019
prekybos namai PURUM, UAB - -
Romroma, UAB
Vilniaus r. sav. Karveliškių vs. Vilijos g. 51-2
2017 - 2020 2018 - 2021
Individuali įmonė
Klaipėdos r. sav. Gargždų m. Žemaitės g. 64B
- 2018 - 2020
VOIL, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Drobės g. 23
2015 - 2020 2018 - 2021
Leonsius, UAB - -
Cerebrinio paralyžiaus asociacijos Plungės skyrius
Plungės r. sav. Plungės m. Vytauto g. 7-9
2016 - 2020 2018 - 2021
Barborlaukio godos, VšĮ - -
Tobulai, MB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Vokiečių g. 10-8A
2015 - 2018 -
Pakruojo šiluma darbuotojų profesinė sąjunga, UAB - -
DVD 2002, UAB - -
Vilukta, UAB
Biržai Kęstučio g. 33A
2018 - 2020 2020 - 2021
Viešoji įstaiga Modilinos mokymo centras - -
GYVENAMŲJŲ NAMŲ STATYBOS BENDRIJA RIEŠUVA - -