svelniai
6
#273895 2006-05-06 19:29 svelniai
Loreta 13

Aciu uz atsakyma.

Logiskai ir as taip masciau, nes turi buti laisvas prekiu judejimas.
Bet paskaicius tema, kazkaip emiau dvejoti, kalba apie importo muitus ir mokescius ( nebent imones eksportuoja ar importuoja is treciuju saliu, gal todel ir moka muitus? )

Isvada - jokiu muitu ar importo mokesciu nereikia prekybai su ES, vezu kiek noriu?

ErnestaR
449
#274407 2006-05-10 08:49 ErnestaR
Sveiki,
gal kas zinote, kur rasti informacija apie mokejimus (importo PVM, muitas)?Kada moketi?kada taikomas atidejimas ir t.t. Labai aciu! smile

Ericc
81
#276542 2006-05-17 08:49 Ericc redaguota: 2011-09-11 04-57

ErnestaR rašė:

Sveiki,
gal kas zinote, kur rasti informacija apie mokejimus (importo PVM, muitas)?Kada moketi?kada taikomas atidejimas ir t.t. Labai aciu! smile



Tiek tu ir mokejimu - muitas ir PVM. Surenkamuju saskaitu numeriai ir kodai yra muitines tinklalapy (www.cust.lt). Atidejima suteikia laiduojanti bendrove (dazniausiai draudimo kompanija - pvz. Lamantinas), jei tavo imone atitinka tam tikrus patikimumo kriterijus (kiek gyvuoja firma, kiek kartu gabeno ir t.t.). Jei jau gaunate atidejima, sumoketi visus (abu) importos mokescius reikia iki sekancio menesio 16d.

Marius007
43
#278252 2006-05-22 13:43 Marius007
Gal žinote, kodėl anglų firma gautame pro forma invoice už prekes (juod. metalai) priskaičiavo VAT (PVM)?? Juos iš Anglijos atveš LT transporto firma.
Ar čia viskas OK, kaip tada inporto PVM?
Dėkui

dadinda
2751
#278301 2006-05-22 14:50 dadinda redaguota: 2011-09-11 04-57

Marius007 rašė:

Gal žinote, kodėl anglų firma gautame pro forma invoice už prekes (juod. metalai) priskaičiavo VAT (PVM)?? Juos iš Anglijos atveš LT transporto firma.
Ar čia viskas OK, kaip tada inporto PVM?
Dėkui


O ar jūs nusiuntėt jiems savo PVM kodą? Siūlau nusiųsti ir gražiai paprašyti kad parašytų invoisą su 0 % tarifu PVM.

Marius007
43
#278317 2006-05-22 15:19 Marius007
Taip, nusiuntėm visus savo rekvizitus.
O tikrai turi būti 0% PVM?

dadinda
2751
#278329 2006-05-22 15:27 dadinda redaguota: 2011-09-11 04-57

Marius007 rašė:

Taip, nusiuntėm visus savo rekvizitus.
O tikrai turi būti 0% PVM?


Taip,prekės apmokestinamos 0 PVM tarifu pagal
Europos Tarybos direktyvos 77/388/EEB 28c
straipsnio A dalies a punktą. Galite angličianams taip ir nurašyti.

Dan
2012
#278332 2006-05-22 15:32 Dan
Išvežėme 50 katalogų į Švediją kaip reklaminius pavyzdžius,turiu gabenimo dokumentus ,o kaip man nurašyti iš sandėlio kaip reklama ir ar tai bus leidžiami atskaitymai

Marius007
43
#278345 2006-05-22 15:47 Marius007 redaguota: 2011-09-11 04-57

dadinda rašė:



Marius007 rašė:

Taip, nusiuntėm visus savo rekvizitus.
O tikrai turi būti 0% PVM?


Taip,prekės apmokestinamos 0 PVM tarifu pagal
Europos Tarybos direktyvos 77/388/EEB 28c
straipsnio A dalies a punktą. Galite angličianams taip ir nurašyti.



Ačiū

juolita
1209
#278352 2006-05-22 15:57 juolita redaguota: 2011-09-11 04-57

Dan rašė:

Išvežėme 50 katalogų į Švediją kaip reklaminius pavyzdžius,turiu gabenimo dokumentus ,o kaip man nurašyti iš sandėlio kaip reklama ir ar tai bus leidžiami atskaitymai



PMI komentare rasoma:
"Reklamos sąnaudoms priskiriamos tokios sąnaudos, kurios nukreiptos į esamų ar potencialių pirkėjų grupę siekiant per žiniasklaidą garsinti vienetą, jo vardą ar jo produktus, taip pat šioms sąnaudoms priskiriamos gaminių su firmos ženklu (marškinėlių, žiebtuvėlių, tušinukų ir kitų panašių ne didelės vertės daiktų), nemokamai atiduodamų produkcijos (prekių) pirkėjams, reklaminių akcijų metu pirkėjams skiriamų prizų įsigijimo išlaidos, reklamuojamų gaminių, kuriais vaišinami pirkėjai, sunaudojimo išlaidos ir pan."
ir
"reklamos sąnaudoms, priskiriamoms ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, pagrįsti surašomi laisvos formos aktai, patvirtinti vieneto vadovo arba jo įgalioto asmens ir vyriausiojo finansininko arba jo įgalioto asmens, kuriuose nurodoma, kiek ir kokių reklamos sąnaudų patirta, neįskaitant tų atvejų, kai ūkinės operacijos esmė yra aiški iš vienetui pateiktų sąskaitų (pvz., kai sumokama už reklamą spaudoje, televizijoje, radijuje, įsigyjami reklaminiai skydai ir pan.)."

dadinda
2751
#278356 2006-05-22 16:07 dadinda redaguota: 2011-09-11 04-57

Dan rašė:

Išvežėme 50 katalogų į Švediją kaip reklaminius pavyzdžius,turiu gabenimo dokumentus ,o kaip man nurašyti iš sandėlio kaip reklama ir ar tai bus leidžiami atskaitymai

Kokius gabenimo dokumentus turit konkrečiau?

juolita
1209
#278358 2006-05-22 16:15 juolita
Ir dar viename VMI del PVM leidinyje radau:
"Įmonė, užsiimanti parfumerijos gaminių prekyba, užsakė pagaminti (atsiųsti) reklaminius parduodamų prekių katalogus, kurių pirkimo PVM įtraukė į PVM atskaitą. Šiuos katalogus, kuriuose reklamuojamos parduodamos prekės, parduotuvėje nemokamai gali pasiimti pirkėjai, atėję į parduotuvę. Katalogai yra reklaminiai leidiniai ir nors pirkėjai jais gali pasinaudoti nemokamai, tačiau nelaikoma, kad pirkėjams buvo įteiktos dovanos, todėl nuo išdalintų katalogų vertės pardavimo PVM, kaip nuo prekių, suvartotų mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti, neskaičiuojamas."

Pagal si pavyzdi, galima teigti, kad nemokamai dalinami katalogai yra reklaminiai leidiniai, vadinasi, tai leidziami atskaitymai. Tik reikia iforminti tvarka, kokiu budu jie bus nurasomi

Dan
2012
#278363 2006-05-22 16:29 Dan
Galvelė nedirba truputi ne taip parašiau.Tai jau visiškai susibelamutijau gabenimo dok.gavau ,kad prekės išvežtos atsispausdinome katalogus kuriais prekiaujame Lietuvoje, ir 50vnt išsiuntėme į Švediją kuriems sąskaitos nerašysime pasakė, išsiuntėme kaip pavyzdžius kuriuos atiduos į knygynus bei parduotuves, kas žino gal po mėn. ir sąskaitą išrašysime jeigu parduos.

juolita
1209
#278365 2006-05-22 16:33 juolita
Gal galetum aiskiau papasakoti situacijasmile

Dan
2012
#278378 2006-05-22 17:09 Dan redaguota: 2011-09-11 04-57

juolita rašė:

Gal galetum aiskiau papasakoti situacijasmile


Pasigaminome katalogus kuriais prekiaujame Lietuvoje, dalį katalogų (50vnt) išvežėme į Es šalį, bet sąskaitos neišrašė kaip pavyzdžius dalį gal parduos tai išrašysime sąskaitą ,dalis bus naudojami kaip pavyzdžiai kadangi planuojame ten prekiauti tais katalogais.
Na nežinau ar aiškiai parašiau,kažkodėl tai šianden nesigalvoja man.

juolita
1209
#278379 2006-05-22 17:17 juolita
Dabar aisku
Matai, su tokiu atveju nesusidurusi realiai

Gal galima daryti taip:

1. Siuo metu visus 50 vnt forminti kaip reklamos sanaudas

2. Kai bus aisku, kiek katalogu parduos ir israsysite saskaita, tada parduotu vnt savaikaina kredituoti reklamos sanaudas ir debetuoti savikaina

Dan
2012
#278383 2006-05-22 17:28 Dan redaguota: 2011-09-11 04-57

juolita rašė:

Dabar aisku
Matai, su tokiu atveju nesusidurusi realiai

Gal galima daryti taip:

1. Siuo metu visus 50 vnt forminti kaip reklamos sanaudas

2. Kai bus aisku, kiek katalogu parduos ir israsysite saskaita, tada parduotu vnt savaikaina kredituoti reklamos sanaudas ir debetuoti savikaina


Labai ačiū už atsakymus
Tai man surašyti aktą prie gabenimo dok.ir nurašyti į rekl.sąnaudas,kadangi išvešta buvo 04mėn.jeigu bus išrašyta sąskaita tai jau 05mėn.

juolita
1209
#278384 2006-05-22 17:31 juolita
Manau, kad taip. Akte reikai nurodyti preke, vnt, savaikaina. Akta pasiraso direktorius ir vyr. buhalteris

avinukas29
18
#280576 2006-05-29 13:44 avinukas29
Gal gali kas pasakyti kuo skiriasi INVOICE nuo COMMERCIAL INVOICE?

irmoske
5328
#280625 2006-05-29 14:55 irmoske redaguota: 2011-09-11 04-58

avinukas29 rašė:

Gal gali kas pasakyti kuo skiriasi INVOICE nuo COMMERCIAL INVOICE?



Niekuo. Tai ta pati sąskaita.

Visada atsilieka tas, kuris nedrįsta aplenkti



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis