A_Arvis
130
#221692 2005-11-04 19:49 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Apologetas rašė:



0331 rašė:

siunčiu savo lentelę gal suprasite ko noriu smile



stai, pridejau ir tavo faila tryssimtai trisdesimt pirmas drugeli,

Taciau noredamas ji naudoti turi ismokti tvarkos, nes formuliu tikriausiai vistiek nesuprasi.

Tvarka - tai reiskia tavo lentele reikia pildyti is eiles, nes jei paliksi bent viena eilute tarp dvieju irasu, deja, bus klaidu. Ir pildyti reikia datos didejimo tvarka.

taip pat kai rasai Nudegimus, tai privalai irasyti ne tik kieki, bet ir kaina, beigi suma (kaina tikriausiai bus paskutine susiformavusi is pries tai esanciu irasu)

O kad dar labiau apsidziaugtum, padariau, kad galutiniame likutyje visuomet butu updatinta informacija is auksciau esanciu irasu. Todel ir reikia pildyti datos didejimo tvarka, nes preziumuojama, kad zemiau esantis irasas turi velesne kainos / kiekio informacija, nei ankstesnis.

Be to, nepalaikysiu sito failo funkcionalumo

aha, geltonai nuspalvojau laukelius, kur formules



Itariu, kad cia per daug priburet, manau su Paprastu IF butu iseje tai padaryt(gal ir klystu), bet jei gerai funkcionoja tai koks skirtumas reikalingas tas $N stulpelis ar ne. Forlmuliu asortimentas tai neregetas dar :)

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

Wertis
313
#221694 2005-11-04 20:37 Wertis redaguota: 2011-09-11 03-53
to Reila:
na kažko standartinio tavajam atjevui nelab randu. galiu pasiūlyti tik vesti valandas ir minutes atskirose ląstelėse. kaip laikas sumuojamas matysi lentelės formulėse. tikiuos tau tiks ir mokėsi sau prisitaikyti. sėkmės.

Prisegti failai
New Microsoft Excel Worksheet.xls 14 KB

Wertis
313
#221697 2005-11-04 20:42 Wertis redaguota: 2011-09-11 03-53

Salaura rašė:

Celėje, kur turi būti valandų suma, nustatyk formatą:
Format Cells; time. Antroje eilutėje kairėje, kur nurodyta "locate", pasirink English (United States), o eilute aukščiau 37:30:55. Tada sumuoja ne tik iki 24 val, bet ir pvz.41:15.

smile net nežinojau to bajerio.. smile

Wertis
313
#221705 2005-11-04 21:31 Wertis redaguota: 2011-09-11 03-53
to A_Arvis:
daug darbo matau jau įdėjai.
o negalvojai saugoti kiekvieną tokį rezultatą atskirame excel faile?


Dan
2012
#221708 2005-11-04 21:35 Dan
Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.

vile68
195
#221712 2005-11-04 21:40 vile68 redaguota: 2011-09-11 03-53

Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile

Atlyginimas – tai dar vienas įrodymas, kad dirbti kitiems neapsimoka

Dan
2012
#221713 2005-11-04 21:45 Dan redaguota: 2011-09-11 03-53

vile68 rašė:



Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile


Ką padalinti iš 1,05

A_Arvis
130
#221714 2005-11-04 21:54 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Wertis rašė:

to A_Arvis:
daug darbo matau jau įdėjai.
o negalvojai saugoti kiekvieną tokį rezultatą atskirame excel faile?




Jo kad butu laiko tam prisesti normaliai nesiblaskanciai manau sektusi kur kas sparciau. Kokio rezultato? rezultata gausiu atsakes i klausimus bei uzpildes tam tikras vietas. Nebent kopijojant ir issaugoti i kita faila dvieju sheets-u. Hmmm katik kilo mintis (bet jau rytdienai) gal tai macrosas padarytu: Atidarytu nauja faila bei ikeltu kopijuojamas vietas... reiks pabandyti toki varianta gal pasiseks :)
Viena galiu paskyti, kai yra laiko prisesti prie excelio jis net padeda mazinti rukima - uzmirstu tiesiog, kad reik parukyti smile

EXCELIS JEGA

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

Dan
2012
#221715 2005-11-04 21:57 Dan redaguota: 2011-09-11 03-53

Dan rašė:



vile68 rašė:



Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile


Ką padalinti iš 1,05


Ačiū supratau perkaito galvelė daplaukė

A_Arvis
130
#221716 2005-11-04 22:00 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Dan rašė:



vile68 rašė:



Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile


Ką padalinti iš 1,05



Padalink savo suma is 100 ir padaugink is 5 gausi 5% suma
A1 yra tavo suma 9401.97 i B1 irasyk taip =A1/100*5 atsakymas 470,0985

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

Dan
2012
#221717 2005-11-04 22:17 Dan redaguota: 2011-09-11 03-53

A_Arvis rašė:



Dan rašė:



vile68 rašė:



Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile


Ką padalinti iš 1,05



Padalink savo suma is 100 ir padaugink is 5 gausi 5% suma
A1 yra tavo suma 9401.97 i B1 irasyk taip =A1/100*5 atsakymas 470,0985


Ačiū daplaukė jau smile

Wertis
313
#221721 2005-11-05 06:34 Wertis redaguota: 2011-09-11 03-53
to A_Arvis:
taip, būtent tai ir norėjau pasakyti.


Rola_ndas
364
#221731 2005-11-05 08:34 Rola_ndas redaguota: 2011-09-11 03-53

A_Arvis rašė:



Dan rašė:



vile68 rašė:



Dan rašė:

Kaip reikia pasiskaičiuoti 5% PVM jeigu žinome bendrą sumą išmokėjimo su 5proc.
9401,97Lt (su 5 proc PVM) kaip paskaičiuoti kiek bus minus 5proc.



Padalinti iš 1,05 smile


Ką padalinti iš 1,05



Padalink savo suma is 100 ir padaugink is 5 gausi 5% suma
A1 yra tavo suma 9401.97 i B1 irasyk taip =A1/100*5 atsakymas 470,0985



Netiesa. 9401,97 reikia padalinti iš 1,05. o tada dauginti iš 0,05.

A_Arvis
130
#221733 2005-11-05 08:45 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Wertis rašė:

to A_Arvis:
taip, būtent tai ir norėjau pasakyti.




Kita vertus daejo tai, kad is sio daromo veiksmo gausiu galbut nereikalinga darba, kaip ne kaip esu numates bei noriu visa tai saugoti i duomenu baze. Va tik kila klausimas ar imanoma per padaryta foma matyti issaugotus duomenis bei papildyti per ta pacia forma? visa tai manau turetu buti 3-jose failuose gamybos failas, duomenu baze is gamybos failo, bei naudojimasis duomenu baze su tam tikromis formomis, bei sioks toks papildimas tos pacios duomenu bazes. Atsakymo tikiuosi trumpo ar galima ar ne ir jei galima ar nebus tai sumastyta kokia nors nesamone ir gal visa tam yra koks paprastenis variantas. Kaip mokantis zaisti tik Solitaire aiskus uzsimojau per placiai, bet kartais net gulet be reikalo atsibosta smile

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

Dukas
205
#221744 2005-11-05 09:39 Dukas
Gal kas galit paaiškint , kaip pakeist "comments" langą, kad išliktu su kitokiu šriftu ir nerašytu vartotojo vardo. reikia irašyt krūvą komentarų, keisdamas kiekvieną pražilsiu. Ačiu.

Kiek mirksnių tau gyvent - seniai lemtis atskaitė,
Tad nė vienam iš jų neduok liūdnai praeiti.

artas71
12731
#221797 2005-11-05 12:13 artas71
Kitokį šriftą ar spalvą galima pasikeisti lengvai:

Display properties>Apperances>Advanced> renkiesi iš "Item" Tool tip ir kaitalioji šriftus bei spalvas. Vat dėl vardo ir papildomų comments pribumbasų gali pasiskaityti čia:

www.contextures.com/xlcomments03.html

Su macros'ų pagalba gali priburti nemažai.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Wertis
313
#221883 2005-11-05 16:55 Wertis redaguota: 2011-09-11 03-53
to A_Arvis:
nupasakok kaip žadi organizuoti duombazę, kokia turėtų būti jos struktūra?


A_Arvis
130
#221896 2005-11-05 18:04 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Wertis rašė:

to A_Arvis:
nupasakok kaip žadi organizuoti duombazę, kokia turėtų būti jos struktūra?




Kazkada esu tai dares su office 97, ta duomenu baze ejo pildyti tikrai ir berods is paprasto *.xls failo, tik nemokejau jos panaudoti t.y. naudodavausi filtrais ir vsio is pacios duomenu bazes. Stuktura a velnias ja zino kas tas yra smile , pamenu, kad buvo kazkokie raktai ID ligtai bei failas irgi buvo ne *.xls o kazkoks kitoks. Pagrindiniame faile su kuriuo dirbau reikejo nurodyti tam tikra cele kuria butent ivesdavo i buomenu baze. Nu not remerber kol kas, dar prie to nepriejau. Pasiskaitysiu sena knyga pagal kuria dariau, gal prisiminsiu. Paskyk paprasciausiai ar eis naudotis duomenu baze su formomis t.y. ivedus pagrindini rakta tipo uzsakymo numeri ar data ir kad parodytu tam tikrus laukus formoje is to uzsakymo nr ar datos

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

A_Arvis
130
#221898 2005-11-05 18:08 A_Arvis redaguota: 2011-09-11 03-53

Wertis rašė:

to A_Arvis:
nupasakok kaip žadi organizuoti duombazę, kokia turėtų būti jos struktūra?




Naudojamu lauku tures buti daug t.y. Algos skaiciuosis pjovejui uz kvadratura, kantuotojui, surinkejams, gaminio savikaina, pardavimo kainos nu daug visko reikes vesti

Nemėgstu sėdėt be reikalo - Mėgstu be reikalo gulėti

Estella
657
#221900 2005-11-05 18:21 Estella
Skaitau ir kraupstu smile.
Mes irgi gaminame baldus ir piauname ir kantuojame ir t.t. ir t.t., kažkaip šefas suskaičiuoja ir atlyginimus ir visą kitą be jokių exsel'inių-macros'inių tragedijų :rollsmile Reikės papasakoti jam visą šitą epopėją:).
Genialumas - paprastume, sakyčiau:). Ne aš sugalvojau:).
Tiesa, mes gaminame VIENETINIUS baldus:). Masinei gamybai gal yra kitaip :rollsmile

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis