vasara
235
#244627 2006-01-27 09:29 vasara
Oi, ta pakuotė-pribaigs smile

Aš irgi čia pasigendu konkrečių pasiūlymų kaip ją skaičiuoti..
Tai vat galiu pasidalint savo "metodu", gal kam tiks..gal kas sukritikuos smile

Žodžiu pas mus kaip išsiaiškinau su sandėlininkais ir kitais rimtais vyrukais-pirminės pakuotės yra labai mažai-iš bendrų apie 3000 pozicijų parduotų prekių, turinčių pirminę pakuotę yra gal 200 pozicijų..
Tai tas pozicijas issitraukiau is programos, o vyrai mazdaug primete ju pakuočių svorius, lieka tik suskaičiuot..
Su antrine ir tretine, tai reikalas durnesinis-skaičiuosim pagal įvežimą, nes kitaip jokių šansų..
Vnž. susėdom ir pagal dokumentus suskaičiavom kiek maždaug įvežta palečių ir vyrai primetė kiek kiekvienoj dar galėtų būt kartono ir plastiko..Nes prekės būna sudėtos pagal užsakymus ir kiekvieną kart skirtinga prekių kombinacija sudėta į dėžutes ir plastikinius maišelius..Paskui jos išrūšiuojamos pagal mūsų klientų užsakymus, perskirstomos ir iškeliauja klientams, bet kiekvieną kart tai yra skirtingos dėžės..Žodžiu užvesiu tokį žurnaliuką, kad atvažiavus prekėms surašomas palečių kiekis, kartono svoris ir plastiko svoris-aišku viskas iš akies, nes gi nieks paskui nepatikrins..Dokumentuose atsispindi tik palečių kiekis ir brutto svoris ir tai ne visada..

keri
36
#244659 2006-01-27 10:32 keri
As vedu apskaita kavinukeje,importo nera ,prekes gaunu tik is LT gamintoju ,kaip jus manot, del pakuotes mokescio.Gal kas turit koki straipsni apie pakuociu rusiavima,na padekit susigaudyti.
O UAB'e,tai sudaryta sutartis su antrines zaliavas surenkancia firma,tai cia manau,kad tikrai nereikia moketi dar ir pakuotes mokescio.
Dekinga busiu tiems,kurie prasviesins mano galvele.

Liepa777
130
#244713 2006-01-27 11:43 Liepa777 redaguota: 2011-09-11 03-58
Pakuotės mokestį moka tik importuotojai ir gamintojai. Šiuo atveju nereikia mokėti pakuotės mokesčio.



keri rašė:

As vedu apskaita kavinukeje,importo nera ,prekes gaunu tik is LT gamintoju ,kaip jus manot, del pakuotes mokescio.Gal kas turit koki straipsni apie pakuociu rusiavima,na padekit susigaudyti.
O UAB'e,tai sudaryta sutartis su antrines zaliavas surenkancia firma,tai cia manau,kad tikrai nereikia moketi dar ir pakuotes mokescio.
Dekinga busiu tiems,kurie prasviesins mano galvele.


Cha-cha
5594
#244749 2006-01-27 12:36 Cha-cha
Liepa 777, jūs neteisi. Šį mokestį turi mokėti ne tik gamintojai ir importuotojai. Ir iš viso su tuo pakuotės mokesčiu - masinė psichozė. Mano visos įmonės ir įmonėlės gavo laiškus iš aplinkosaugos, kad nedeklaruotas ir nemokėtas pakuotės mokestis už 2003, 2004, 2005 metus. Pasirodo, net mažiausia parduotuvytė turi mokėti šį mokestį, pvz. jeigu deda prekes į maišelius. Dabar reikia pristatyti deklaracijas ir pagal jas mokėsime dvigubą mokestį ir dar skirs baudą nuo 200 iki 300 litų. O paskambinus į aplinkosaugą kalba taip, kaip prieš 5-10 metų VMI.

Sunaikink savyje kerštą ir pyktį, jie daugiau kenkia tau, negu kitiems

Liepa777
130
#244800 2006-01-27 13:32 Liepa777 redaguota: 2011-09-11 03-58
Gaminys yra pakuotė :
1) jei jis skirtas užpildyti pardavimo vietoje ir atlieka pakuotės funkciją
2) pakuotę sudarantys pakuotės komponentai ir pagalbiniai elementai yra pakuotės dalys

Pakuotės mokesčio mokėtojai yra gamintojai ir importuotojai .
O kas yra gamintojas? Juo laikomas fizinis ar juridinis amsuo, kuris pakuoja gaminius į apmokestinamąją pakuotę.
O parduotuvės moka mokestį jei patys pvz. nusiperka maišą cukraus ir jie supakuoja į maišeliu po 1 kg.
O ką gi kavinė pakuoja? smile


Cha-cha rašė:

Liepa 777, jūs neteisi. Šį mokestį turi mokėti ne tik gamintojai ir importuotojai. Ir iš viso su tuo pakuotės mokesčiu - masinė psichozė. Mano visos įmonės ir įmonėlės gavo laiškus iš aplinkosaugos, kad nedeklaruotas ir nemokėtas pakuotės mokestis už 2003, 2004, 2005 metus. Pasirodo, net mažiausia parduotuvytė turi mokėti šį mokestį, pvz. jeigu deda prekes į maišelius. Dabar reikia pristatyti deklaracijas ir pagal jas mokėsime dvigubą mokestį ir dar skirs baudą nuo 200 iki 300 litų. O paskambinus į aplinkosaugą kalba taip, kaip prieš 5-10 metų VMI.


Liepa777
130
#244807 2006-01-27 13:40 Liepa777
Pirminė pakuotė yra ir etiketes kurios segamos prie drabužių ir pan. smile

Liepa777
130
#244815 2006-01-27 13:50 Liepa777
Bendrai gali būti, kad kavinukė parduoda maistą ir gėrimus vienkartiniuose induose. Tada reikia mokėti. Paskubėjau atsakyti. smile

herbara
26
#244817 2006-01-27 13:50 herbara redaguota: 2011-09-11 03-58

Liepa777 rašė:

Pakuotės mokestį moka tik importuotojai ir gamintojai. Šiuo atveju nereikia mokėti pakuotės mokesčio.



keri rašė:

As vedu apskaita kavinukeje,importo nera ,prekes gaunu tik is LT gamintoju ,kaip jus manot, del pakuotes mokescio.Gal kas turit koki straipsni apie pakuociu rusiavima,na padekit susigaudyti.
O UAB'e,tai sudaryta sutartis su antrines zaliavas surenkancia firma,tai cia manau,kad tikrai nereikia moketi dar ir pakuotes mokescio.
Dekinga busiu tiems,kurie prasviesins mano galvele.






Taip Liepa, teisi, kad mokesti uz pakuote moka gaminiu gamintojai ir importuotojai. ... Taciau pasidomekime giliau, kas gi yra mokescio objektas? Skaitau "mokescio uz aplinkos tersimą apskaiciavimo ir mokejimo tvarką" (Žin., 2004 Nr. 184-6805 II dalies 1.1 ir 1.
3 punktai), o ten:
mokescio objektas:
isleidziama i vidaus rinka pripildyta pakuote
mokescio moketojai:
a) asmenys, pakuojantys gaminius i apmokestinama pakuote ir isleidziantys i vidaus rinka
b)asmenys, importuojantys apmokestinama pakuote ir isleidziantys i vidaus rinka

o isleidimas i vidaus rinka (pagal mokescio uz aplinkos tersima istatyma) velgi labai "savosiktas" apibrezimas smile
tai:
a) LR pagamintos pripildytos gaminių pakuotės perleidimas atlygintinai arba neatlygintinai bet kuriam kitam asmeniui LR teritorijoje arba sunaudojimas gamintojo reikmems
b) importuotos pripildytos gaminių apmokestinamos pakuotes atlygintinai arba neatlygintinai bet kuriam kitam asmeniui LR teritorijoje arba sunaudojimas gamintojo reikmems.

Kodel isleidimas i rinka prilyginamas sunaudojimui savo reikmems? Vo cia tai manau nesamone.

zuikelis
620
#244874 2006-01-27 15:12 zuikelis
Kodel isleidimas i rinka prilyginamas sunaudojimui savo reikmems? Vo cia tai manau nesamone.[/quote]

Todėl, kad jei sunaudojai savo reikmėms, reiškia tuščią pakuotę išmeti, t.y.terši aplinką smile

herbara
26
#244892 2006-01-27 15:57 herbara redaguota: 2011-09-11 03-58

zuikelis rašė:

Kodel isleidimas i rinka prilyginamas sunaudojimui savo reikmems? Vo cia tai manau nesamone.



Todėl, kad jei sunaudojai savo reikmėms, reiškia tuščią pakuotę išmeti, t.y.terši aplinką smile[/quote]

... tai iseina kad as moku 2 kartus: deklaruoju mokesti uz pakuote ir dar po to sumoku kokiam nors komunalininkui uz antriniu zaliavu isvezima. Tai nuo kada pakuote tampa atlieka smile

zuikelis
620
#245016 2006-01-29 08:45 zuikelis redaguota: 2011-09-11 03-58
Valstybei geriau, kad mes ne pakuotės mokestį mokėtume, bet kad pakuotės atliekos būtų tvarkomos, todėl geriau užsakinėti pažymas (ir įmonei pigiau).
O tai kas tada pakuotė, jei ne atlieka?
Pakuotės mokestį skaičiuojam pagal įvežtas ar pagamintas ir LR parduotas prekes (kurias nupirks kiti), o komunalininkui mokam, kad mūsų kiemas švarus būtų, bet tai juk nesusiję su tuo, ką mes parduodam.

herbara
26
#245043 2006-01-29 12:46 herbara redaguota: 2011-09-11 03-58

zuikelis rašė:

Valstybei geriau, kad mes ne pakuotės mokestį mokėtume, bet kad pakuotės atliekos būtų tvarkomos, todėl geriau užsakinėti pažymas (ir įmonei pigiau).
O tai kas tada pakuotė, jei ne atlieka?
Pakuotės mokestį skaičiuojam pagal įvežtas ar pagamintas ir LR parduotas prekes (kurias nupirks kiti), o komunalininkui mokam, kad mūsų kiemas švarus būtų, bet tai juk nesusiję su tuo, ką mes parduodam.



... sutinku, siuo atveju, geriausia iseitis, vengiant 2-gubo mokejimo, tvarkyti pakuotes atliekas gaunant pazyma.
Taciau geriausia butu buve apmokestinti tuscios pakuotes gamintojus ir importuotojus.[b] , o ne veliau visiems murkdytis toje koseje: mol, kas yra 1-mine pakuote, o kas 2-ine? kaip man apsiskaiciuoti pakuotes svori, kai prekiaujama gausia prekiu ivairove? ...

Mamba
571
#245226 2006-01-30 11:07 Mamba
Skambinau į VMI ir ten man pasakė, kad deklaraciją FR0524 pateikti į VMI reikia iki vasario 1 dienos!!!!!!! Mokesčių kalendoriuje kad nėra, tai dar nereiškia, kad nereikia deklaruoti ir mokėti. Taigi...

Mamba
571
#245237 2006-01-30 11:28 Mamba redaguota: 2011-09-11 03-58

Mamba rašė:

Skambinau į VMI ir ten man pasakė, kad deklaraciją FR0524 pateikti į VMI reikia iki vasario 1 dienos!!!!!!! Mokesčių kalendoriuje kad nėra, tai dar nereiškia, kad nereikia deklaruoti ir mokėti. Taigi...



Jokių komentarų? Jūs šitai visi žinojote?

Liepa777
130
#245246 2006-01-30 11:39 Liepa777
Mokestis už aplinkos teršimą sumokamas ir mokesčio už aplinkos teršimą deklaracijos formos Aplinkos ministerijos įgaliotai institucijai ir Valstybinei mokesčių inspekcijai pateikiamos ne vėliau kaip per 60 dienų nuo mokestinio laikotarpio pabaigos

www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=254033&Condition2=

Amrita
905
#246273 2006-02-01 15:50 Amrita
O kainų etiketes, tokias mažytes, kur klijuojamos su "šautuvais" irgi apskaitote kaip pirminę popierinę pakuotę? Pernai dėl jų nesukau galvos, bet dabar kažkaip įdomu pasidarė... smile

astuska
2656
#246278 2006-02-01 15:53 astuska redaguota: 2011-09-11 03-58

Amrita rašė:

O kainų etiketes, tokias mažytes, kur klijuojamos su "šautuvais" irgi apskaitote kaip pirminę popierinę pakuotę? Pernai dėl jų nesukau galvos, bet dabar kažkaip įdomu pasidarė... smile



na taip, reikia
seminare sakė

Benas
2125
#246279 2006-02-01 15:54 Benas
Seminare taip aiškino: etiketė su kaina - ne pakuotė, etiketė, kurioje pateikta informacija apie gamintoją, pardavėją ir pan. - pakuotė.

Benas
2125
#246283 2006-02-01 15:55 Benas
Buvom ryškiai skirtinguose seminaruose smile

astuska
2656
#246284 2006-02-01 15:56 astuska redaguota: 2011-09-11 03-58

Benas rašė:

Seminare taip aiškino: etiketė su kaina - ne pakuotė, etiketė, kurioje pateikta informacija apie gamintoją, pardavėją ir pan. - pakuotė.



teisingai, sumaisiau, etikete su instrukcija ir informacija yra smile pakuote

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
ĮVAS, IĮ
Elektrėnų sav. Elektrėnų m. Trakų g. 1-17
- 2018 - 2021
Pro Leo, UAB
Klaipėdos r. sav. Lingių k. Beržų g. 13
2015 - 2020 2018 - 2021
PROELS, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. J. Savickio g. 4
2015 - 2018 2018 - 2021
Agrocentas, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Partizanų g. 61-806
- 2018 - 2021
Sodininkų bendrija Jubiliejinis-2
Šiaulių r. sav. Toliočių k.
- 2018 - 2021
Individuali įmonė - -
NS INVESTICIJA, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Ratnyčios g. 58
2015 - 2019 2018 - 2018
Kelmės rajono Pašilėnų medžiotojų būrelis
Kelmės r. sav. Kelmės m. Vytauto Didžiojo g. 140
2015 - 2019 -
Pagėgių savivaldybės verslininkų asociacija
Pagėgių sav. Būbliškės k.
2017 - 2020 -
Individuali įmonė
Druskininkų sav. Druskininkų m. Liškiavos g. 7-17
2019 - 2020 2019 - 2021
Laiminga ateitis, VšĮ - -
VALSTYBĖS ĮMONĖS LIETUVOS PAŠTO FILIALO PAŠTO PERVEŽIMO CENTRO PROFESINĖ SĄJUNGA - -
NUOBA, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Geležinkelio g. 3-14A
- 2018 - 2019
LIETUVOS VERTĖJŲ ASOCIACIJA
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gedimino pr. 33-10
2016 - 2019 -
Individuali įmonė - -