edute
2668
#1165148 2013-07-02 14:40 edute
Taip, Tininga, kai skaitau jūsų įdėtą komentarą, tai viskas konkretu ir aišku. Jo nemačiusi aš, deje, skaičiavau kitaip.

Kiekvienas turi tiek, kiek yra vertas

Reduxa
672
#1165754 2013-07-05 12:12 Reduxa
Padėkit kolegos smile jei darbuotojas dirba 2013.05.27-2013.07.05 , tai VDU kompensacijai už nepanaudotas atostogas apskaičiuoti skaičiuojamas iš 5,6 ir 7 mėnesių? smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Alina55
11033
#1165755 2013-07-05 12:14 Alina55

Taip, iš viso dirbto laikotarpio.
VDU Aprašo 6.4 punktas.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Reduxa
672
#1165759 2013-07-05 12:19 Reduxa

Alina55 rašė:



Taip, iš viso dirbto laikotarpio.
VDU Aprašo 6.4 punktas.


Ačiū Alina smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Dorota1
13415
#1169038 2013-07-22 16:11 Dorota1
VMI paprašė kad pristatytume 1 ir 2 ketvirčio darbuotojų vidutini darbo užmokestį, nelabai supratau kaip jiems turiu apskaičiuoti smile

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Lliucija
674
#1169040 2013-07-22 16:17 Lliucija redaguota: 2013-07-22 16-21
Panašiai kaip ir apskaičiuojant vid.darbo užmokestį atostogoms. Nors aš asmeniškai pateikčiau duomenis kaip asmens sąskaitoje, t.y.kiekvieno darbuotojo kiek prieskaičiuota, kiek išskaičiuota ir kiek sumokėta. Ir tegul ten nagrinėjasi. Tik įdomu, ką ten jie išsinagrinės, jei alga minimumas, ar pusė minimumo.Įtariu.

Dorota1
13415
#1169041 2013-07-22 16:21 Dorota1

Lliucija rašė:


Panašiai kaip ir apskaičiuojant vid.darbo užmokestį atostogoms. Nors aš asmeniškai pateikčiau duomenis kaip asmens sąskaitoje, t.y.kiekvieno darbuotojo kiek prieskaičiuota, kiek išskaičiuota ir kiek sumokėta. Ir tegul ten nagrinėjasi.


vat ir aš galvoju Drabo užmokesčio priskaitymo žiniarasčius pateikti smile kaip manot? nes pas mus didelė kaita labai dažnai sudaramos sutartis 2 dienom

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Lliucija
674
#1169045 2013-07-22 16:28 Lliucija
Ne darbo užmokesčio žiniaraščius, o padarykit tokį suvestinį žiniaraštį ketvirčio.

Dorota1
13415
#1169049 2013-07-22 16:39 Dorota1

Lliucija rašė:


Ne darbo užmokesčio žiniaraščius, o padarykit tokį suvestinį žiniaraštį ketvirčio.


smile tipo kas kiek dirbo val kiek priskaičiuota DU smile daug darbo bus labai daug pas mus darbuotojų sakau tokių dar vienadienių ar dviejų dienų

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Dorota1
13415
#1169052 2013-07-22 16:48 Dorota1
o žiūriu programa man sudaro atskaitymų priskaitymu žiniaraštį už ketvirtį va tokį ir duosiu lai suveda ir išveda ka nori:) ane.
nes sako mums reikia skaičiu kad pažiūrėti ar atitinkat rodyklius. tai patis tegul ir suskaičiuoja a ne

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Reduxa
672
#1172404 2013-08-07 15:00 Reduxa
Ar apmokėjimas už mamadienį/tėvadienį įskaičiuojamas skaičiuojant vidutinį darbo užmokestį? smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Alina55
11033
#1172407 2013-08-07 15:09 Alina55
M į VDU neįeina.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Reduxa
672
#1172409 2013-08-07 15:11 Reduxa

Alina55 rašė:


M į VDU neįeina.


Vadinasi galvoju teisingai, ačiū smile


Gyvenimas yra tai, kas vyksta, kol jūs esate užsiėmęs kitais darbais

Alina55
11033
#1172412 2013-08-07 15:15 Alina55
M – nėra dirbtas laikas, o už tą dieną mokamas darbuotojui jo VDU.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

mole
418
#1172420 2013-08-07 15:29 mole
darbuotojas pradėjo dirbti 2013.07.29 3.d.d.
2013.08.05 susirgo
Skaičiuojant už 2 darbo dienas iš įmonės lėšų, VDU skaičiuoju imdama faktiškai dirbtą laiką

liepa 3 d d -195,65
rugpjūtį 2 d d 142,86
VDU 338,51 :5 gaunu 67,70 LT
Ar taip? Ačiū

Alina55
11033
#1172421 2013-08-07 15:33 Alina55
Tik, gautą VDU, iš viso dirbto laikotarpio, nepamirškite palyginti su skaičiuojamojo mėnesio VDU.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

mole
418
#1172422 2013-08-07 15:36 mole
Ačiū. Ar būtina "pritraukti" jei mėnesinė alga yra daugiau negu minimali -1500 smile
Visad lyginu, kai yra minimali alga

Alina55
11033
#1172427 2013-08-07 15:45 Alina55
VDU negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį DS nustatytą valandinį ar dienos atlygį.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Vavana
3
#1172514 2013-08-08 01:29 Vavana
Sveiki, pažiūrėkit, prašau, ar gerai skaičiuoju VDU atostoginiams, kai darbuotojui keitėsi darbo trukmė ir DU. Darbuotojas iš viso per 8 darbo mėnesius pagal grafiką turėjo dirbti 920 val. (nors dėl ligos dirbo tik 848 val)
Įmonė kurį laiką dirbo 6 d.d./savaitėj, po to perėjo prie 5 d.d./savaitėj.
Ar vis tiek reikia imti įmonės darbo laiką pagal 5 d.d.?
Jei pagal 5 darbo dienas, tai darbo laikas pagal įmonės grafiką tam laikotarpiui kiek dirbo darbuotojas iki jo atostogų būtų 1317 val. Koeficientas gaunasi 0,70. Dabar imu paskutinius tris mėnesius prieš atostogas, per kuriuos darbuotojas išdirbo 485 val. ir gavo 8066 DU. Atostoginiai bus už 7 d.d. Skaičiuoju: (8066 : 485) x 07 x 8 x 11 =1024.41 Lt Darbuotojo dabar mėnesinė alga 2590,54 Lt. Ar nieko nereikia pritempt?

Alina55
11033
#1172518 2013-08-08 07:54 Alina55
Įmonės darbo laikas pagal 5 d. d. savaitę. Darbuotojo - pagal grafiką.
Trijų mėnesių 1 val. VDU lyginate su skaičiuojamojo mėnesio VDU ir atostoginiams apskaičiuoti naudojate tą VDU, kuris didesnis.
1 val. VDU * 8 val. * koef. * atostogų d. d. pagal 5 d. d. savaitės grafiką.
Skaičiuojant VDU perskaičiavimo koeficientą, visą kitą prilyginama pilnai darbo trukmei.


Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis