Buhalterijos perdavimas - priėmimas

I
Ingrila 138
2009-11-06 14:28 Ingrila
tai jūs atsakysit nuo tos dienos, nuo kurios pradėsit dirbti, bet turėsit ištaisyti pastebėtas klaidas[/quote]



o jei anksčiau tvarkė įmonė ir tos klaidos jos, galima jai kažkokią pretenziją išsiųst kad yra klaidos mano pastebėtos? ar sprendimą dėl neatitikimų ir klaidų gali surašyt tik auditorius? Ta prasme ar man tyliai taisyt ar yra kažkoks straipsnis pagal kurį galima būtų grąžint dokumentus kad pataisytų?
Tess Tess 20234
2009-11-06 14:35 Tess
Mes darėm taip.
Patikrinom dokumentus.
Po to surašėm direktoriui raštą dėl aplaidaus apskaitos tvarkymo.
Tada sulaukėm direktoriaus sprendimo. Jis nusprendė primokėti mums ir mes viską sutvarkėm.

Kitoje įmonėjė yra kita situacija, dėl mokesčių nemokėjimo (juo privalėjo mokėti buhalteris (apskaitos įmonė)), susidarė didelė suma delspinigių. Jie rašė pretenziją, kad atlygintu nuostolius, bet taisys vėl nauja buhalterė už papildomus pinigėlius. smile
I
Ingrila 138
2009-11-06 14:38 Ingrila
Sena įmonė klaidų nepripažista, sako kvieskit auditą, bus išvados eisim per teismą, jei ne mūsų naudai, tvarkysim, jei auditas nuspres kad viskas gerai, mokėsit teismo išlaidas . Na jaučiu reiks taisyt :)
Tess Tess 20234
2009-11-06 14:41 Tess
Tai pasakykite vadovui.
Kam jam tie teismai, tegul jums sumoka smile
Individas Individas 8613
2009-11-06 15:13 Individas 2011-09-11 06-29

Tess rašė: Jis nusprendė primokėti mums

Ir surandat jus tokių asilų kažkur. Galvojau, krizės laikotarpių dundukai baigėsi... smile
Tess Tess 20234
2009-11-06 15:14 Tess
Na kodėl iš karto dundukai smile
Vadovams yra svarbu, kad viskas būtų sutvarkyta.
Kodėl mes turime taisyti svetimas klaidas? Nenori mokėti, tegul eina tartis su buvusiais buhalteriais.
Individas Individas 8613
2009-11-06 15:58 Individas 2011-09-11 06-29

Tess rašė: Vadovams yra svarbu, kad viskas būtų sutvarkyta.

Vadovams svarbu, kad pelnas būtų, o buhalterija jiems iš viso nafig nereikalinga. Bet,kadangi, be buhalterijos ir pelno nelabai pamatysi, tai tenka susitaikyti. smile
A
AuraDa 458
2009-12-03 14:13 AuraDa
Gal labai nepapyksit, kad jau kažkur yra toks klausimas, bet labai pavargau ieškoti. smile
Šiandien tarsiuos dėl papildomo darbo (kol kas telefonu), gal pasufleruotumėte ko išsiklausinėt apie įmonę? Nesu su tuo susidūrusi, nes kaip įlindau į naują įmonę po mokslų baigimo tai taip ir tebesėdžiu metai iš metų.........
A
AuraDa 458
2009-12-03 15:05 AuraDa 2011-09-11 06-31

AuraDa rašė: Gal labai nepapyksit, kad jau kažkur yra toks klausimas, bet labai pavargau ieškoti. smile
Šiandien tarsiuos dėl papildomo darbo (kol kas telefonu), gal pasufleruotumėte ko išsiklausinėt apie įmonę? Nesu su tuo susidūrusi, nes kaip įlindau į naują įmonę po mokslų baigimo tai taip ir tebesėdžiu metai iš metų.........


Tikriausiai labai platų klausimą uždaviau, kad niekas nenorite pasidalinti savo patirtimi "kur neužkibti ir kur nelysti"
vovere vovere 25997
2009-12-03 15:13 vovere
tai jeigu esate dirbanti ti jau turėtumėte žinoti ko klausti. jei žinote įmonės pavadinimą tai internete paieškokite info
wirgina wirgina 5887
2010-01-20 13:37 wirgina
Sveiki kolegos,
rašau netoje temoje, nes kogero tokios temos dar nėra ....
užmėtykit mane akmenais, bet nžn kaip elgtis.
Turėjau namie tokią šlubą įmonėlę, kuri jau nebevykdo veiklos, bet statusas veikiančios įmonės. Aš esu atleista nuo buhalterės pareigų prieš metus.
Direktoriaus-buhalterio prašymu padėdavau perduoti deklaracijas, ataskaitas sodrai ...
Beveik visi dokumentai yra laikomi mano namuose, įmonė irgi registruota mano namuose.
DINGO DIREKTORIUS - BUHALTERIS
Kur man dėti dokumentus ????????????
Pranešiau giminėms, kad atsiimtų, neatsiima
Advokatė patarė išsiuntinėti registruotus laiškus visais žinomais giminių adresais.
L
laura9 10602
2010-01-20 13:39 laura9 2011-09-11 06-35

wirgina rašė: Sveiki kolegos,
rašau netoje temoje, nes kogero tokios temos dar nėra ....
užmėtykit mane akmenais, bet nžn kaip elgtis.
Turėjau namie tokią šlubą įmonėlę, kuri jau nebevykdo veiklos, bet statusas veikiančios įmonės. Aš esu atleista nuo buhalterės pareigų prieš metus.
Direktoriaus-buhalterio prašymu padėdavau perduoti deklaracijas, ataskaitas sodrai ...
Beveik visi dokumentai yra laikomi mano namuose, įmonė irgi registruota mano namuose.
DINGO DIREKTORIUS - BUHALTERIS
Kur man dėti dokumentus ????????????
Pranešiau giminėms, kad atsiimtų, neatsiima
Advokatė patarė išsiuntinėti registruotus laiškus visais žinomais giminių adresais.

Bet prie ko čia giminės? O jis jau seniai dingęs? Gal dar tegul pastovi tie dokumentai?
Elste Elste 27286
2010-01-20 13:41 Elste
nu aš irgi nesuprantu - prie ko giminės smile Nu pagalvokit, gaunat raštą: kur man dėti jūsų antros eilės pusbrolio žmonos brolio įmonės dokumentus smile
atsakymas manau aiškus būtų.... smile smile
wirgina wirgina 5887
2010-01-20 13:44 wirgina
Giminės čia nė prie ko, bet ir aš nesijaučiu "prie ko"
Kam man svetimi dokumentai. Dar sugalvos mane apkaltinti .... tipo negaliu atsiskaityti VMI, nes neprieinu prie buhalterinių dokumentų ...
wirgina wirgina 5887
2010-01-20 13:46 wirgina 2011-09-11 06-35

Elste rašė: nu aš irgi nesuprantu - prie ko giminės smile Nu pagalvokit, gaunat raštą: kur man dėti jūsų antros eilės pusbrolio žmonos brolio įmonės dokumentus smile
atsakymas manau aiškus būtų.... smile smile


smile Čia atseit dėl to, kad nelikčiau kalta aš. Taip kalba juristas ...
Elste Elste 27286
2010-01-20 13:46 Elste 2011-09-11 06-35

wirgina rašė: Giminės čia nė prie ko, bet ir aš nesijaučiu "prie ko"
Kam man svetimi dokumentai. Dar sugalvos mane apkaltinti .... tipo negaliu atsiskaityti VMI, nes neprieinu prie buhalterinių dokumentų ...


Na jo....
Sutvarkykit juos, sudėliokit gražiai kur sandėliuke. O direktoriaus namų adresu išsiųskit registruotą laikšą apie tai, kad pasiimtų dokumentus. Kopiją rašto su pašto čekiuku pasilikt sau.

bet tai Jūs ten net nedirbate ir nefiguruojate niekur, kad padėjote jam tvarkyti dokumentus??? tai kaip ir jokios atsakomybės.
R
Rinka 457
2010-02-02 11:05 Rinka
Panašu , kad greitu laiku perimsiu buhalteriją biudžetinės įmonės. Gali būti variantas , kad nelabai kas ruošias ką oficialiai su perdavimo aktais perduot ...
Gal man paruošt kokius aktus , perkraustyt spintas ir surašyt ką radau ?
Ar geriau aktų nedaryt - nieks nieko neperdavė ? Nors be jokių aktų ir negerai ... Hm?
L
laura9 10602
2010-02-02 11:12 laura9 2011-09-11 06-36

Rinka rašė: Panašu , kad greitu laiku perimsiu buhalteriją biudžetinės įmonės. Gali būti variantas , kad nelabai kas ruošias ką oficialiai su perdavimo aktais perduot ...
Gal man paruošt kokius aktus , perkraustyt spintas ir surašyt ką radau ?
Ar geriau aktų nedaryt - nieks nieko neperdavė ? Nors be jokių aktų ir negerai ... Hm?

Mano galva, jums svarbiausia, kad perduotų buhalterinių sąskaitų likučius. Už dokumentų saugojimą atsakingas įstaigos vadovas (ar biudžetinėse yra kitaip?), tai kažin, ar jums reikia verstis per galvą perimti oficialiai dokumentus? smile
R
Rinka 457
2010-02-02 11:24 Rinka 2011-09-11 06-36

laura9 rašė:
Mano galva, jums svarbiausia, kad perduotų buhalterinių sąskaitų likučius. Už dokumentų saugojimą atsakingas įstaigos vadovas (ar biudžetinėse yra kitaip?), tai kažin, ar jums reikia verstis per galvą perimti oficialiai dokumentus? smile

Kitaip turbūt ne. Biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkoje radau punktą , kad apskaitos dokumentai ir apskaitos registrai saugomi Buhalterinės apskaitos pagrindų įstatyme nustatyta tvarka...
nesinori verstis per galvą kad priimt tuos dokumentus- tiesa.
Reiks verstis kai pradėsiu dirbt , kad visi viską gautų laiku ...
E
editaa 523
2010-02-02 14:53 editaa
Apskritai juk buhalterijos perdavimas nėra privalomas?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui