Giedra
172
#50884 2003-12-18 12:04 Giedra
Sveiki, noriu pasitarti dėl Ilg.turto, kuris buvo pirktas, pvm 251 atskaitytas. Po kelių mėnesių ilg.turtas kečia savo paskirtį - perduodamas kitai įmonei (neparduodamas). PVM SF nerašau, bet turiu atstatyti PVM ir sumokėti. Aš tai daryčiau PVM deklaracijos už šį mėnėsį 65 eilutėje. (ar pirkimo mėnėsio PVM dekl.tikslinimas?) O kokia būtų kontuotė priskaičiavus PVM ,kurį turiu sumokėti - K 4701 , D 624 ? mažinan/nemažin.? ar dar kitaip?

Giedra
172
#60277 2004-02-03 15:33 Giedra
Kolegos, padėkite su nelemtu ilgalaikio PVM atstatymu!!!!!!!
Kokia kontuote atstatant PVM nuo ilgalaikio turto, keiciant paskirti.?

Almiko
126
#60285 2004-02-03 15:50 Almiko
Sveiki, aš čia gal ne į temą įsiterpiau. Bet mane domina pirkimo PVM už įsigytą spaudą, už kurią sąskaitas išrašė kiekvienam mėnesiui atskirai bet sausio mėn. data už dvylika mėnesių į priekį.Ar galiu Pvm traukti į sausio mėn. visą, ar nurašyti dalimis kiekvieną mėn. Kaip Jūs darote?

TYTE
1640
#60286 2004-02-03 15:54 TYTE redaguota: 2011-09-11 03-20

Almiko rašė:

Sveiki, aš čia gal ne į temą įsiterpiau. Bet mane domina pirkimo PVM už įsigytą spaudą, už kurią sąskaitas išrašė kiekvienam mėnesiui atskirai bet sausio mėn. data už dvylika mėnesių į priekį.Ar galiu Pvm traukti į sausio mėn. visą, ar nurašyti dalimis kiekvieną mėn. Kaip Jūs darote?


Jei sumo didelės,tai gali "žaisti" ir traukti kas mėn., jei ne tai aš traukiu metų gale, t.y. į 12 mėn. deklaraciją. Čia gi pirkimo PVM.

Giedra
172
#60428 2004-02-04 12:19 Giedra
Palaukit,palaukit, o kaip gi mano klausimas? smile

Jurga
1034
#304470 2006-08-08 18:57 Jurga
2006 06 men nupirktas nesiojamas kompiuteris 2006 07 men buvo pavogtas.Policijai pranesta. Ar reikia atstatyti atskaityta Pirkimo PVM uz kompiuteri? Nurasant kompiuteri bus leidziami atskaitymai ar ne?

artas71
12722
#304471 2006-08-08 19:02 artas71 redaguota: 2011-09-11 05-03

Jurga rašė:

2006 06 men nupirktas nesiojamas kompiuteris 2006 07 men buvo pavogtas.Policijai pranesta. Ar reikia atstatyti atskaityta Pirkimo PVM uz kompiuteri? Nurasant kompiuteri bus leidziami atskaitymai ar ne?



1.PVM -priklauso ar turite pakankamai dokų/įrodymų apie vagystės faktą.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/4F98AF3FF938C0A9C22571A0002FA0CE
2.Neleidžiami.Jeigu bus rastas kaltininkas, prisiteisite ir gausite kompensaciją ar - bus neleidžiami su minusu....

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Jurga
1034
#304473 2006-08-08 19:15 Jurga
Dar reikia pranesti ir VMI apie prekiu praradima?
Na buvo isilauzimas i ofisa ir buvo atvykusi policija-apziurejo isilauzima, paeme pirstu antspaudus ir manau.kad kazkoki popiereli surase-tai jau cia bus irodymas turto praradimo ir nereiks tikslinti PVM?

RimaM
574
#668640 2009-06-26 10:08 RimaM
2006 metais nupirktas nešiojamas kompiuteris. Šiemet jis jau nudėvėtas ir nurašomas. Parduodamas įmonės darbuotojui. Kaip su PVM? Ar reikalingas PVM atstatymas? Per kiek laiko nusidėvi kompiuterių PVM? smile

Žinoti tai, ką žino visi, vadinasi, nieko nežinoti, Žinojimas prasideda nuo to, ko žmonės nežino. R. de Gurmonas

Jaima
297
#668642 2009-06-26 10:14 Jaima
Kompiuteris nusidevi per 3 m. Pelno mokesčio Priedelyje numatytais metais.

PVM atskaita nekontroliuojama ir nurašius jokių atstatymų atlikti nereikia, nes normatyvas yra trumpesnis nei 4m.

RimaM
574
#668652 2009-06-26 10:21 RimaM
O kaip jį parduoti su PVM? PVZ 100 litų ir +PVM?

Žinoti tai, ką žino visi, vadinasi, nieko nežinoti, Žinojimas prasideda nuo to, ko žmonės nežino. R. de Gurmonas

Jaima
297
#668667 2009-06-26 10:29 Jaima
Taip, parduodama būtinai su PVM, nes atskaita buvo padaryta.

RimaM
574
#668697 2009-06-26 11:10 RimaM redaguota: 2011-09-11 06-19

Jaima rašė:

Taip, parduodama būtinai su PVM, nes atskaita buvo padaryta.


Ačiu.

Žinoti tai, ką žino visi, vadinasi, nieko nežinoti, Žinojimas prasideda nuo to, ko žmonės nežino. R. de Gurmonas

areta
785
#688568 2009-08-20 10:24 areta
Sveiki,
mūsų įmonė prieš keletą metų atgalinio lizingo būdu pardavė ir "atgal" nusipirko pastatą- jis PVM'inis, nes pirkom su PVM, pardavėm lizingui su PVM ir iš jo atgal "atpirkom" su PVM.
Dabar sutartis su lizingu nutraukta- dėl nemokų ir t.t.
Gavom iš jų PVM SF su minuso ženklais, pasirašėme turto grąžinimo lizingui aktą. Po šios PVM SF gavimo- turėčiau fiksuoti "realų" pastato pardavimą, ar vėliau, kai lizingas parduos jį aukcione ir paaiškės tikroji kaina???????????????????? Nes dabar kaip ir visiškas bankrotas išeina: fiksuoji pajamas, mažini pirkimo PVM (kosminis dydis), o pinigai išleisti prieš keletą metų....Sumokėti VMI-be šansų...O jeigu ir būtų pinigėlių- dabar parodysime "kosminio" dydžio pajamas ir PVM, o kai lizingas parduos pastatą aukcione už pvz. per pus mažesnę kainą- sandorio dydžiai iš esmės koreguosis....?????????
Ar susidūrėte kas nors su lizingo nutraukimu, PVM???? Pasikalbėkim :)

A.s.

seimosdziaugsmas
2509
#688616 2009-08-20 11:15 seimosdziaugsmas redaguota: 2011-09-11 06-23

areta rašė:

Gavom iš jų PVM SF su minuso ženklais, pasirašėme turto grąžinimo lizingui aktą.


Kas tai?
Lizingas parašė PVM SF su minusu tam turtui , kurį lizingavo?

areta
785
#688622 2009-08-20 11:23 areta
taip. Lizingas pasiėmė pastatą, jį pardavinės tikriausiai aukciono būdu, ir skirtumą tarp tos kainos už kurią jis parduos ir pinigų, kuriuos gavom prieš keletą metelių dengsime mes. Tik nesuprantu aš to nutraukimo sandorio visai- kada fiksuoti pajamas, kada į PVM deklaraciją traukti...Nes traukiant PVM išrašymo dieną- reikia iš karto prašyti ir bankroto bylos iškėlimo...
Sakau gal yra žmonių susidūrusiu su panašiu atveju...

A.s.

areta
785
#688667 2009-08-20 12:02 areta
???????sos

A.s.

seimosdziaugsmas
2509
#688678 2009-08-20 12:28 seimosdziaugsmas redaguota: 2011-09-11 06-23

areta rašė:

taip. Lizingas pasiėmė pastatą, jį pardavinės tikriausiai aukciono būdu, ir skirtumą tarp tos kainos už kurią jis parduos ir pinigų, kuriuos gavom prieš keletą metelių dengsime mes. Tik nesuprantu aš to nutraukimo sandorio visai- kada fiksuoti pajamas, kada į PVM deklaraciją traukti...Nes traukiant PVM išrašymo dieną- reikia iš karto prašyti ir bankroto bylos iškėlimo...


Tai mano supratimu, pas jus čia net nekvepia pajamomis, nes bankas susigrąžino turtą - kitaip tariant anuliavo pardavimą to turto. Dabar bankas pardavinės tą turtą, o jūs turite mokesčiams grąžinti PVM.
Tik nesuprantu, kodėl sutikote su tokiu variantu, nes mano supratimu jums nieko gero, o Lizingas susigrąžins PVM ir ramiai pardavinės turtą.
Na dar neaišku, kaip sutartis skamba smile

areta
785
#688725 2009-08-20 13:39 areta
Pajamomis kvepia ir dar kaip: kadangi įsigijimo vertė (pradinė) buvo kur kas mažesnė nei ta, už kurią pardavėm lizingui ir atgal iš jo pirkom. Tik mokesčių prasme tada nebuvo pajamos, o dabar, kai jau pastatas negrįžtamai iš mūsų iškeliavo- ir yra momentas, kai reikia rodyti pardavimo pajamas. Bent aš taip suprantu. Ir ką reikškia kodėl mes sutikome? Įmonė tiesiog tapo nepajėgi mokėti lizingui ir tiek. Pasiėmė patatą, atsiuntė internetu PVM SF ir tiek. Vat ir įdomu man kaip viskas vyksta...Mes teisininkų taio neturim,o jie pasikaustę kaip reikiant. Bet ir ne tame esmė- pikta dėl PVM... Sumokėti VMI turėsim dabar nuo visos sumos, o kai lizingas parduos pastatą- dar prikabins mums skolą- ir tikriausiai tai bus finansinės sąnaudos, neturinčios nieko bendro su pastato pardavimu..... Nežinau ką daryti....Jaučiu bankrotas ir tiek...

A.s.

seimosdziaugsmas
2509
#688760 2009-08-20 13:55 seimosdziaugsmas
Na čia dėl įdomumo - prieš kiek laiko tie sandoriai pas jus vyko - kada pirma karta pardavėte bankui?
O kaip parodėte, kai pirma karta pardavėte brangiau ? Nes gi tada rašėte PVM SF. Nes jau tada turėjote fiksuoti parduoto ilgalaikio turto pajamas.
Nagrinėkitės sutartis, nesvarbu, kad jie jums siunčia, galima tartis.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis