Loreta
28821
#832846 2010-07-22 15:30 Loreta
smile nepikta Loreta, jei būtų pikta, eitų miegoti. Karštis veikia...
Taip, jorja, už liepą nusidėvėjimas dar skaičiuojamas. Ir ta suma didėja perleidimo pelnas, nes mažėja vertė.

Špyga taukuota...

jorja
1739
#832847 2010-07-22 15:30 jorja
DIDELIS dėkui smile

Loreta
28821
#832849 2010-07-22 15:32 Loreta redaguota: 2011-09-11 06-53

holdingas rašė:

Pastebiu keistą tendenciją, kad į buhus dirbt eina, kas tik netingi...
.......Jis mažės, jeigu tą nusidėvėjimą paskaičiuosi.


smile nu ir kaip jis mažės, jei likutinė vertė sumažės? Tada perleidimo pelnas padidės smile

Špyga taukuota...

holdingas
6999
#832851 2010-07-22 15:32 holdingas redaguota: 2011-09-11 06-53

holdingas rašė:

Pastebiu keistą tendenciją, kad į buhus dirbt eina, kas tik netingi...
Bet dabar ne apie tai...
Jo, nusidėvėjimą už 07 mėn. skaičiuoji. O kokiu metodu išskaičiavai, kad perleidimo pelnas didėja? Jis mažės, jeigu tą nusidėvėjimą paskaičiuosi.



Sorry, matyt ir mane karštis veikia.
Taip taip, perleidimo pelnas didės.

jorja
1739
#832867 2010-07-22 15:43 jorja
Ok, supratau, ačiukas smile

buhXXX
175
#834933 2010-07-27 17:31 buhXXX
Automobilis įsigytas be PVM (pagal 33 str.), norėčiau parduodant taikyti maržos shemą, bet suabejojau - automobilis nupirktas 2 mėnesius nebuvo eksploatuojamas, o vėliau buvo nuomojamas kitai įmonei, tokiu atveju ar atitinka reikalavimą maržos shemos taikymui, kad įmonė nuolat verčiasi naudotų daiktų pardavimu - nes automobilis įmonės veikloje kaip IT nenaudotas?
Tada turėčiau skaičiuoti pardavimo PVM?

Loreta13
31055
#834935 2010-07-27 17:35 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-53

buhXXX rašė:

Automobilis įsigytas be PVM (pagal 33 str.), norėčiau parduodant taikyti maržos shemą, bet suabejojau - automobilis nupirktas 2 mėnesius nebuvo eksploatuojamas, o vėliau buvo nuomojamas kitai įmonei, tokiu atveju ar atitinka reikalavimą maržos shemos taikymui, kad įmonė nuolat verčiasi naudotų daiktų pardavimu - nes automobilis įmonės veikloje kaip IT nenaudotas?

O kaip nenaudotas smile
O tai ką jūs nuomavote smile
Ne savo IT smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

buhXXX
175
#834942 2010-07-27 17:53 buhXXX redaguota: 2011-09-11 06-53

Loreta13 rašė:



buhXXX rašė:

Automobilis įsigytas be PVM (pagal 33 str.), norėčiau parduodant taikyti maržos shemą, bet suabejojau - automobilis nupirktas 2 mėnesius nebuvo eksploatuojamas, o vėliau buvo nuomojamas kitai įmonei, tokiu atveju ar atitinka reikalavimą maržos shemos taikymui, kad įmonė nuolat verčiasi naudotų daiktų pardavimu - nes automobilis įmonės veikloje kaip IT nenaudotas?

O kaip nenaudotas smile
O tai ką jūs nuomavote smile
Ne savo IT smile



Tai atitinka įmonė reikalavimą nuolat verstis naudoto turto tiekimu šiuo atveju? Galiu taikyti maržos shemą?
Aš iš mokesčių konsultantės supratau, kad tik savo veiklai vykdyti naudojamam IT tinka maržos shema. o įmonės veikla - ne nuomos paslaugos.

Loreta13
31055
#834945 2010-07-27 18:07 Loreta13
O to paties 33 str. negalite taikyti smile
Juk joks PVM nebuvo atskaitytas.
Nes jo ir nebuvo.
Nors ramiai taikyčiau ir maržos schemą.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

buhXXX
175
#834951 2010-07-27 18:29 buhXXX
Kiek skaičiau PVM įstatymo komentarus, ir kaip VMI info centras pakonsultavo jei jau naudojamas automobilis nuomai (apmokestinamai PVM) , tai pirkimo PVM, jei toks būtų buvęs, galėjo būti atskaitomas, todėl 33 str. nebegalima taikyti, nes neatitinka ir 62 str. 2 d.
Todėl ir dėl tos maržos suabejojau.

Ačiū už atsakymus

buhXXX
175
#835063 2010-07-28 09:36 buhXXX
Dabar durną klausimą užduosiu.
Taikant maržos schemą parduodant automobilį sąskaitoje faktūroje PVM nereikia išskirti?
kaip tuomet rašyti? tik pardavimo kainą?, PVM eilutės faktūroje išvis nėra net jei teigiama marža?

Panaikinta
4560
#835074 2010-07-28 09:43 Panaikinta
Taip.
Taip.
Tik turite nurodyti PVMĮ straipsnį.

lemone
1162
#840020 2010-08-12 21:11 lemone
Įmonė įsigijo automobilį(pagrindinę priemonę) iš FA užsienyje.Automobilis buvo 2 metus naudojamas. Dabar parduodamas kitai įmonei už mažesnę nei likutinė vertė. Išrašome sąskaitą be PVM. Ar reikia sąskaitoje įrašyti nuorodą( nes nenurodytas PVM)?

Loreta
28821
#840021 2010-08-12 21:23 Loreta
O kodėl jūs išrašot sąskaitą be PVM?
Jūs galit parduot tik su standartiniu PVM arba taikyti maržos schemą (jei kalbama apie LT įmonę pirkėją) smile

Špyga taukuota...

lemone
1162
#840022 2010-08-12 21:31 lemone redaguota: 2011-09-11 06-54

Loreta rašė:

O kodėl jūs išrašot sąskaitą be PVM?
Jūs galit parduot tik su standartiniu PVM arba taikyti maržos schemą (jei kalbama apie LT įmonę pirkėją) smile



Nu susibalamutijau tada.
Pamaniau juk jei PVM į atskaitą nedėjom tai ir parduodam be PVM. smile Parduodam LT įmonei.

Loreta
28821
#840023 2010-08-12 21:35 Loreta redaguota: 2011-09-11 06-54

lemone rašė:

Pamaniau juk jei PVM į atskaitą nedėjom tai ir parduodam be PVM. smile Parduodam LT įmonei.


Matai, lemone, jūs PVM į atskaitą nedėjot, nes neturėjot ką dėti - pirkot iš fizinio asmens. Tokiu atveju PVMĮ 33 straipsnis netaikomas - paskaityk jį, ten yra sąlygos , kada jis taikomas. Visų pirma reikia pirkti iš PVM mokėtojo, kad galėtum taikyti 33 str.
Pirkot iš FA, drąsiai taikykit maržą.

Špyga taukuota...

lemone
1162
#840024 2010-08-12 21:43 lemone redaguota: 2011-09-11 06-54

Loreta rašė:



lemone rašė:

Pamaniau juk jei PVM į atskaitą nedėjom tai ir parduodam be PVM. smile Parduodam LT įmonei.


Matai, lemone, jūs PVM į atskaitą nedėjot, nes neturėjot ką dėti - pirkot iš fizinio asmens. Tokiu atveju PVMĮ 33 straipsnis netaikomas - paskaityk jį, ten yra sąlygos , kada jis taikomas. Visų pirma reikia pirkti iš PVM mokėtojo, kad galėtum taikyti 33 str.
Pirkot iš FA, drąsiai taikykit maržą.



Ačiū Loreta dašilo pagaliau ,kad maržą taikyt.
Pati gi dirbu įmonėje kur pardavinėdavo( dabar užsidarė šitas biznis) auto ir su marža ir su 0 tarifu ir su PVM.
Čia mano minimos įmonės kita veikla.Bet jei parduodam mažesne nei likutinė vertė tai marža bus neigiama?
Bliamba kaip nieko nebežinau, smegenėlės išsilydę nuo karščio, gal reiks atsisakyt bent vienos įmonės
smile

Loreta
28821
#840025 2010-08-12 21:59 Loreta
Marža bus neigiama, jei parduosit pigiau, nei pirkot. Likutinė vertė čia ne prie ko.
Pavargai, zuikeli...

Špyga taukuota...

norele
155
#840214 2010-08-13 11:45 norele
Laba diena, noriu pasitikslinti. Pirkom krovininį automobilį iš PVM mokėtojo, mes taip pat PVM mokėtojai, sąskaitoj išskirtas PVM aš jį drąsiai galiu susigrąžinti?. Kitas pirkimas yra lengvojo automobilio, tai čia PVM dedu į neatskaitomo PVM sąnaudas.

Rolf
17235
#840219 2010-08-13 11:51 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-54

norele rašė:

Laba diena, noriu pasitikslinti. Pirkom krovininį automobilį iš PVM mokėtojo, mes taip pat PVM mokėtojai, sąskaitoj išskirtas PVM aš jį drąsiai galiu susigrąžinti?. Kitas pirkimas yra lengvojo automobilio, tai čia PVM dedu į neatskaitomo PVM sąnaudas.


Krov.automobilio pirkimo PVM galite į atskaitą.
Lengv. auto pirkimo PVM į neatskaitomo PVM sąnaudas, jeigu šis automobilis nėra įsigytas:
1) perpardavimui;
2) automobilių nuomos paslaugoms teikti;
3) keleivių pervežimo už atlygį paslaugoms teikti (pvz. taksi).
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000068282&tree_id=1000000985


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis