Petronele
18355
#269955 2006-04-21 11:19 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-55

Benas rašė:

1. , jei priklauso.
2. Taip, rašo savo asmens kodą.



Bet juk jei už save moka, nereikia savo asmens kodo rašyti. Jis rašomas, jei mokama už kitą žmogų.

Donvinux
10
#270207 2006-04-21 22:44 Donvinux
Gal galetumete atsakyti del metines pajamu mokesciu deklaracijos. Jei zmogus nusipirko kompa su elementais 2004 metais, o programine iranga 2006 metais. tai jis turetu deklaruot ir susigrazint kaip suprantu tik 2007 metais. ar as teisi? dekoju uz atsakyma.

Petronele
18355
#270235 2006-04-22 16:17 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

Donvinux rašė:

Gal galetumete atsakyti del metines pajamu mokesciu deklaracijos. Jei zmogus nusipirko kompa su elementais 2004 metais, o programine iranga 2006 metais. tai jis turetu deklaruot ir susigrazint kaip suprantu tik 2007 metais. ar as teisi? dekoju uz atsakyma.



Kiek žinau, tas žmogus jau nieko nebesusigrąžins nei šiais, nei kitais metais - reikėjo viską iškart pirkti.

Pasiskaitymui:
nauja.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10120973

Modestas
7023
#270247 2006-04-22 19:07 Modestas redaguota: 2011-09-11 04-56

Petronele rašė:



Donvinux rašė:

Gal galetumete atsakyti del metines pajamu mokesciu deklaracijos. Jei zmogus nusipirko kompa su elementais 2004 metais, o programine iranga 2006 metais. tai jis turetu deklaruot ir susigrazint kaip suprantu tik 2007 metais. ar as teisi? dekoju uz atsakyma.



Kiek žinau, tas žmogus jau nieko nebesusigrąžins nei šiais, nei kitais metais - reikėjo viską iškart pirkti.

Pasiskaitymui:
nauja.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10120973



Kodėl?
Pilnai susigrąžins tik reikia pildyti ir 2004 ir 2006 deklaracijas.
Plačiau Prašau pasiskaityti GPMĮ 21 str. komentare.
[quote:814516118b]4. Tarkime, kad gyventojas per 2005 m. ir 2006 m. iš skirtingų vienetų dalimis nusipirko asmeninio kompiuterio vienetą su programine įranga. Gyventojas iš vieneto 2005 m. nusipirko 2600 Lt vertės asmeninio kompiuterio vieneto pagrindinius elementus: sisteminį bloką su privalomais komponentais bei programine įranga, klaviatūrą, pelę. Iš kito vieneto 2006 m. nusipirko 1000 Lt vertės asmeninio kompiuterio vieneto pagrindinį elementą - monitorių bei 400 Lt vertės papildomą elementą – spausdintuvą. Bendra patirtų išlaidų suma – 4000 Lt. Šiuo atveju gyventojas, pateikęs savo 2005 m. metinę pajamų mokesčio deklaraciją, iš metinių apmokestinamųjų pajamų negali atimti 2005 m. sumokėtos 2600 Lt sumos, nes GPMĮ 21 str. 1 d. 5 punkto nuostatos taikomos įsigijus asmeninio kompiuterio vienetą, turintį visus minėtame sąraše nustatytus pagrindinius elementus. Šią sumą gyventojas galės atimti, kai iki 2007 - 05 - 01 pateiks patikslintą 2005 m. metinę pajamų mokesčio deklaraciją kartu su 2006 m. metine pajamų mokesčio deklaracija. Patikslintoje 2005 m. metinėje pajamų mokesčio deklaracijoje, gyventojas iš metinių apmokestinamųjų pajamų gali atimti 2005 m. sumokėtą 2600 Lt sumą, jei ši atimamų išlaidų suma nebus didesnė už GPMĮ 21 str. 3 dalyje nustatytą dydį. Sumokėta tą dydį viršijanti suma negali būti atimama iš apmokestinamųjų pajamų nei 2005 m., nei kitais mokestiniais metais.[/quote]

Elvusia
20037
#270253 2006-04-22 20:30 Elvusia
11 Klausimas. Kompiuterį įsigijau 2004 m. vasario mėnesį, programinę įrangą – tų pačių metų liepos mėnesį. Ar galėsiu pasinaudoti lengvata?

Atsakymas. Negalėsite, nes kompiuteris buvo įsigytas be programinės įrangos.

Šiuo atveju, manau, negalės nieko susigrąžinti, nes programinė įranga buvo pirkta po 2 metų.

Jūsų, Modestai, nurodytoje citatoje aiškiai pasakyta, kad žmogus įsigijo pagrindinius kompiuterio elementus su programine įranga. Visa kita įsigijo vėliau.

Draugai yra lyg tylūs angelai, kurie pakelia mus aukštyn, kai mūsų sparnai pamiršta, kaip reikia skraidyti…
Stiprus ne tas, kas vien savo žvilgsniu gali parblokšti ant žemės, o tas, kas viena savo šypsena pakelia suklupusį.

rrrasa
842
#270268 2006-04-22 22:19 rrrasa
Kaip Jūs manote, ar taip galima.
Situacija tokia:
gyventojas įsigijos kompiuterį, sumokėjo gyvybės draudimą ir susimokėjo už studijas, bet gyventojas negavo tiek pajamų, kad galėtų pasinaudoti pilnai visomis lengvatomis, ir labai norime, kad už studijas lengvata pasinaudotų gyventijo sesuo,
komentare rašoma
"3. Kas gali iš apmokestinamųjų pajamų atimti už studijas sumokėtas įmokas?

Iš metinių apmokestinamųjų pajamų už studijas sumokėtas įmokas gali atimti pats studijuojantysis.
Jei studijuojantysis negali pasinaudoti lengvata, tai už studijas sumokėtas įmokas gali atimti ir jo tėvai (įtėviai) arba globėjai, brolis, sesuo ir (arba) sutuoktinis (sugyventinis*).

*Lengvata gali pasinaudoti tik tie sugyventiniai, kurie įstatymų nustatyta tvarka yra įregistravę savo partnerystę ir neįregistravę santuokos bendrai gyvena ne mažiau kaip vienerius metus, turėdami tikslą sukurti šeiminius santykius.

Įsidėmėtina - jeigu už studijas mokėjęs asmuo negali pasinaudoti visa lengvata, t.y. negali iš savo apmokestinamųjų pajamų atimti visos už studijas sumokėtos įmokų sumos (kadangi negauna jokių pajamų, gauna nepakankamai apmokestinamųjų pajamų, gauna tik neapmokestinamąsias pajamas ar gauna pajamas tik iš veiklos pagal verslo liudijimą), tai neatimtą už studijas sumokėtų įmokų sumos dalį iš savo metinių apmokestinamųjų pajamų gali atimti bet kuris kitas iš aukščiau išvardytų tokią teisę turinčių asmenų.
Jei įmokos už studijas buvo sumokėtos iki 2004-12-31, tai vyresnis kaip 26 metų studijuojantysis lengvata galėjo pasinaudoti tik pats, sumažindamas savo apmokestinamąsias pajamas savo paties sumokėtomis įmokomis."
( nauja.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10120974
comments.vmi.lt/
Mokesčių mokėtojams
VMI prie FM Mokesčių teisės departamentas.Tiesioginių mokesčių skyrius
2006 01 26
Kita informacija
GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO LENGVATA STUDIJUOJANTIEMS ASMENIMS)

Greičiausiai toks variantas negalimas, man atrodo, kad tai būtų VMI išdūrimas.

Alisa2
2
#270289 2006-04-23 12:30 Alisa2
Sveiki.

Jeigu mes su vyru nusipirksime kompa 2006.04.25. uz grynus pinigus ir iki 2006.05.01. uzpildysime deklaracija, ar galesime pasinaudoti mokescio lengvata.

Aciu.

Petronele
18355
#270290 2006-04-23 13:01 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

Elvusia rašė:

11 Klausimas. Kompiuterį įsigijau 2004 m. vasario mėnesį, programinę įrangą – tų pačių metų liepos mėnesį. Ar galėsiu pasinaudoti lengvata?

Atsakymas. Negalėsite, nes kompiuteris buvo įsigytas be programinės įrangos.

Šiuo atveju, manau, negalės nieko susigrąžinti, nes programinė įranga buvo pirkta po 2 metų.

Jūsų, Modestai, nurodytoje citatoje aiškiai pasakyta, kad žmogus įsigijo pagrindinius kompiuterio elementus su programine įranga. Visa kita įsigijo vėliau.



Va, va, aš tai ir norėjau pasakyti. čiū, Elvusia, kad apgynėte.

Petronele
18355
#270291 2006-04-23 13:05 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

Alisa2 rašė:

Sveiki.

Jeigu mes su vyru nusipirksime kompa 2006.04.25. uz grynus pinigus ir iki 2006.05.01. uzpildysime deklaracija, ar galesime pasinaudoti mokescio lengvata.

Aciu.



Ne, šiemet negalėsite. Deklaraciją už 2006 m. reikės pateikti VMI iki 2007-05-01.

Modestas
7023
#270310 2006-04-23 19:55 Modestas redaguota: 2011-09-11 04-56

Petronele rašė:



Elvusia rašė:

11 Klausimas. Kompiuterį įsigijau 2004 m. vasario mėnesį, programinę įrangą – tų pačių metų liepos mėnesį. Ar galėsiu pasinaudoti lengvata?

Atsakymas. Negalėsite, nes kompiuteris buvo įsigytas be programinės įrangos.

Šiuo atveju, manau, negalės nieko susigrąžinti, nes programinė įranga buvo pirkta po 2 metų.

Jūsų, Modestai, nurodytoje citatoje aiškiai pasakyta, kad žmogus įsigijo pagrindinius kompiuterio elementus su programine įranga. Visa kita įsigijo vėliau.



Va, va, aš tai ir norėjau pasakyti. čiū, Elvusia, kad apgynėte.



Taip, matau...
Tačiau nematau logikos tame atsakyme, ir nematau problemų susigrąžinimo. Turiu galimybęs susikomplektuoti kompiuterį po vieną detalę per tris metus ir susigrąžinti nematau trukdžių nei manajam variante nei Jūsų. Sąlyga visais atvejais įvykdyta - kompiuteris su programinę įrangą nupirktas.

Petronele
18355
#270312 2006-04-23 20:16 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

Modestas rašė:


Taip, matau...
Tačiau nematau logikos tame atsakyme, ir nematau problemų susigrąžinimo. Turiu galimybęs susikomplektuoti kompiuterį po vieną detalę per tris metus ir susigrąžinti nematau trukdžių nei manajam variante nei Jūsų. Sąlyga visais atvejais įvykdyta - kompiuteris su programinę įrangą nupirktas.



Aš tai manau, logikos įstatymuose nereikėtų ieškoti...

artas71
12730
#270313 2006-04-23 20:27 artas71
Aš manau, kad logikos reikia ieškoti nes ji įstatymuose yra.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Petronele
18355
#270314 2006-04-23 20:38 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

artas71 rašė:

Aš manau, kad logikos reikia ieškoti nes ji įstatymuose yra.



Tai gal galėtum, artai71, pasakyti, ar galima šiuo diskutuotinu atveju prisitaikyti mokesčių lengvatą?

artas71
12730
#270317 2006-04-23 21:32 artas71 redaguota: 2011-09-11 04-56
5) už vieną per trejus metus įsigytą asmeninio kompiuterio vienetą su programine įranga

Įstatyme parašyta su - todėl manau, kad VMI komentarai, kuriose paryškintai parašyta ( nauja.vmi.lt/lt/?itemId=10130036) " tik įsigyjant kartu" nekomentuoja per plačiai įstatymo. Išvada: jeigu kompas įgytas be programinės įrangos, jis tėra metalo krūva, kuri neatlieka valstybės propaguojamos, ir dėl to taikomos GPM lengvatos, kompiuterizavimo ir kompiuterinio raštingumo kėlimo Lietuvoje
funkcijos.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Margo48
200
#270326 2006-04-24 08:15 Margo48
Ir ne tik su programine įranga,bet turi buti butinai ivardinta pirkimo dokumentuose ir klaviatura,ir net pele..

natur
523
#270333 2006-04-24 08:40 natur redaguota: 2011-09-11 04-56
reikalinga jūsų pagalba

Žmogutis dirbo pagal darbo sutartį 2005 metais gavo pajamų su darbo santykiais, turi ind.įm., kurioje metų eigoje išsiėmė pinigėlių, buvo išvykęs į Londoną ir iš ten parsivežė kapeikų.
Pildyti reikia FR0462 pažymą kur 33 ir 15 proc., bet aš nežinau kur pildyti išimtus piniguss iš ind.įm. ir parsivežtus iš Londono.
Kaip suprantu jam reikia žinoti koks individualios įm.pelnas už 2005metus, ar taip?

tinkis
108
#270348 2006-04-24 09:15 tinkis
Gal kas žinote kokias formas pildyti atsiimant už pirktą diz.kurą ūkininkams, kažką girdėjau, kad grąžina. Mano mama pensininkė ir dar gauna papildomas išmokas už tai , kad turi septynis vaikus.SOS smile

Petronele
18355
#270367 2006-04-24 10:01 Petronele redaguota: 2011-09-11 04-56

artas71 rašė:

5) už vieną per trejus metus įsigytą asmeninio kompiuterio vienetą su programine įranga

Įstatyme parašyta su - todėl manau, kad VMI komentarai, kuriose paryškintai parašyta ( nauja.vmi.lt/lt/?itemId=10130036) " tik įsigyjant kartu" nekomentuoja per plačiai įstatymo. Išvada: jeigu kompas įgytas be programinės įrangos, jis tėra metalo krūva, kuri neatlieka valstybės propaguojamos, ir dėl to taikomos GPM lengvatos, kompiuterizavimo ir kompiuterinio raštingumo kėlimo Lietuvoje
funkcijos.



Bet kurgi čia logika, jei žmogus įsigijo kompiuterį su programine įranga ne iškart, tačiau "telpa" į 2004-2006 m., o lengvata pasinaudoti negali. smile
Man logiškas Modesto komentaras, deja, jis neteisingas.

Modestas
7023
#270393 2006-04-24 11:14 Modestas redaguota: 2011-09-11 04-56

Petronele rašė:



artas71 rašė:

5) už vieną per trejus metus įsigytą asmeninio kompiuterio vienetą su programine įranga

Įstatyme parašyta su - todėl manau, kad VMI komentarai, kuriose paryškintai parašyta ( nauja.vmi.lt/lt/?itemId=10130036) " tik įsigyjant kartu" nekomentuoja per plačiai įstatymo. Išvada: jeigu kompas įgytas be programinės įrangos, jis tėra metalo krūva, kuri neatlieka valstybės propaguojamos, ir dėl to taikomos GPM lengvatos, kompiuterizavimo ir kompiuterinio raštingumo kėlimo Lietuvoje
funkcijos.



Bet kurgi čia logika, jei žmogus įsigijo kompiuterį su programine įranga ne iškart, tačiau "telpa" į 2004-2006 m., o lengvata pasinaudoti negali. smile
Man logiškas Modesto komentaras, deja, jis neteisingas.



Nesijaučiu neteisus (ir komentaras yra teisingas smile ) ir tikrai deklaruočiau pagal Jūsų pateiktą pvz. taip kaip aprašiau.
Įdomu kaip yra iš įmonės pusės, kurios deklaruoja apie parduotus kompiuterius? Ar deklaruotų tokiu atveju (jei be programinės įrangos, o tik vėliau įsigyta būtų)?

klotilda
1396
#270406 2006-04-24 11:31 klotilda redaguota: 2011-09-11 04-56

Modestas rašė:


Įdomu kaip yra iš įmonės pusės, kurios deklaruoja apie parduotus kompiuterius? Ar deklaruotų tokiu atveju (jei be programinės įrangos, o tik vėliau įsigyta būtų)?



Aš dirbu tokioje įmonėje, kuri deklaruoja apie parduotus kompiuterius. Jei kompiuteris buvo pirktas be programinės įrangos, apie tokį pirkėją duomenų neteikiu. Bet visada galima susitarti ir padaryti taip kaip reikia smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR