Tatu
1790
#770913 2010-03-03 07:47 Tatu redaguota: 2011-09-11 06-40

frantic rašė:



astaser rašė:

frantic, jei aš vežčiau akumuliatorius, amortizatorius ar kitus ag., tai sverčiau ir nebambėčiau. Dabar atvažiuo AUTOMOBILIS. Kas kartą vis KITOKS. Atvežusi kiekvieną turiu išardyti dalimis, pasverti ir vėl surinkti. Va čia logikos ir nėra.



bet tai vistiek turit turėti apskaitą kažkokią, ar jums neprivaloma? smile ir tie svoriai nebūtinai turi būti tikri, ta prasme realiai pasverti, tiesiog surašyti aktus, gauti iš "oficialių atstovų" ar tų pačių originalių detalių įvežėjų duomenis apie tas detales ir nusistatyti vidurkius ir tuos svorius taikyti.



Apskaita privaloma - naudotas automobilis - viena "shtuka" smile na ir AUTOMOBILIO svoris - jei jau RAAD nori.
Jei vežtume akumuliatorius, amortizatorius ar kitus ag - tai sverti nereikėtų - nes SF paprastai tie svoriai nurodyti. Naudoto automobilio dalių svorio nepasverdamas niekas negali nurodyti , nes kiekvienas buvęs auto šeimininkas daro savo "tiuningą" smile


Lince
723
#770922 2010-03-03 07:55 Lince
Tikiuosi, kad paviešinsi atsakymą smile .
O kas dėl akumuliatorių "nukenksminimo", tai RAADe patarė rašyt paklausimą į ministeriją dėl išaiškinimo. Ataskaitas priėmė ir netgi iš karto suvedė į ERA. Ir aplamai buvau labai maloniai nustebinta dėl aptarnavimo kokybės ir pastangų padėti smile

Loreta
28821
#771301 2010-03-03 14:36 Loreta
Reikėtų kaip nors atkapstyti tas ES direktyvas, kuriomis mus čia baksnoja, arba prašyti, kad nurodytų, kuriomis konkrečiai vadovaujamasi.
Nes turiu žinių, kad ES direktyvose tokio smulkmeniškumo nėra.

Špyga taukuota...

Panaikinta
4560
#771314 2010-03-03 14:44 Panaikinta
Vakar dienos AG direktyvų paieška man nedavė jokių vaisių. radau tik apie pakuotes bei jų atliekas, tai toje direktyvoje tikrai nėra nieko taip smulkiai aprašyta.

Loreta
28821
#771319 2010-03-03 14:49 Loreta
Matai, Regvita, seminare lektorė iš AM užsimin4ė kad ES direktyvose tikrai nėra, čia mūsiškių išmislai. Tai ir norėtųsi pamatyti direktyvas, apie kurias kalbėjo G.Kazlauskas konferencijoije. Jeigu to nėra - tai vadinasi, jie tik atsifutbolina abstrakčiomis frazėmis, galvoja, niekas giliau ir nesikapstys.

Špyga taukuota...

Panaikinta
4560
#771331 2010-03-03 14:58 Panaikinta
Jei valdininkas sako kad tai numato ES direktyvos, tačiau jų neįvardija, vadinasi kalba kaip rusų laikais, kuomet visus nurodymus mūsų valdininkams diktavo Maskva, o dabar Briuselis.

astaser
356
#771352 2010-03-03 15:12 astaser
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31991L0157:LT:HTML

Čia apie akumuliatorius. Kalbama tik apie prievolę vestų jų kontrolę, bet nieko apie apskaitos būdą. Negi AM ims pati dabar dirbti - užkrauna visiems buhalteriams/direktorias ir pan.

Beje, kiek ne į temą, bet čia naudotų automobilių ir tralų buhalterės turpi šiuo metu... Gal galit į mano klausimuką atsakyt ?

www.tax.lt/posts9241-7280.html

Būsiu dėkinga smile

frantic
125
#771361 2010-03-03 15:17 frantic redaguota: 2011-09-11 06-40

astaser rašė:

frantic, matau jūs visiškai nesuprantate situacijos. Nueikite į automobilių turgų Kauno ,Marijampolės ar Vilniaus, išsirinkite pageidaujamą Toyotą ir paklauskite jos pardavėjo: o kokios sudėties akumuliatorius įdėtas? Kiek jis sveria? Kiek sveria filtrai? Ir padangos, dar beje... Ką jums atsakys? Gal greitąją ir iškvies... Kitas variantas. Susiraskite internetu sau BMW ir paskambinę Vardeniai Pavardeniui pasiteiraukite tų pačių klausimų. Sakote, ką ten pešite, o mums, NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ vežėjams taip siūlote elgtis Danijoje, Vokietijoje, Italijoje (kur ir dokumentus po 3 savaičių gavęs džiaugiesi :) )
Aš nepasikuklinau ir užklausiau kaip viskas vyksta Vokietijoje. Užklausiau oficialaus automobilių X atstovo, turinčio autohausus visoje Vokietijoje.



tai ne turguj klausineti sakau :) jei nereikalinga a.g. apskaita tai tada galit nieko nedaryt, bet jei reikalinga tai tiesiog pasiūliau. Pvz susidaryti kompetetingą komisiją, ir sudaryti sąrašus pagal modelius arba tiksliau jei galit, žiūrint kokia įvairovė ir kokios apimtys, ir "nuspręsti" kad takim BMW automobiliuose yra tokie ir tokie apmok. gaminiai, FORD tokie ir tt. ir davus detaliu (ne automobilių) pardavėjams užklausimus nustatyti vidutinius svorius, ir komisijai nuspresti kad juos taikys apskaitoje tais metais. nemanau kad gramas ten ar ten labai baisu, bet isvis nieko nedaryti (jei reikia) irgi ne sprendimas :)

astaser
356
#771371 2010-03-03 15:22 astaser
frantic, o kuo užsiima jūsų įmonė?

frantic
125
#771420 2010-03-03 15:44 frantic
mūsų įmonė įveža dalis, kurių tarpe yra apmokęstinamieji gaminiai tokie kaip: amortizatoriai, kuto/tepalo ir oro filtrai (padangų ir akumuliatoriu nevežam). A.g. apskaita mano duona kasdieninė smile tiesiog nežinau kaip yra tiems, kur kartu su automobiliais įsiveža, nes nesu susidūrusi, užtat ir teiraujuosi, gal ką patarčiau jei žinočiau kokie a.g. reikalavimai taikomi jiems... ar tokie patys kaip ir mum ar kitokie.

astaser
356
#771434 2010-03-03 15:54 astaser
taip , mums taikomi lygiai tokie patys reikalavimai, kaip ir jums. Tik skirtumas, kad mūsų ag yra jau ilgai naudotų/taisytų/remontuotų/tuninguotų automobilių sudėtinės dalys. Mes, norėdami sužinoti, kokie yra amortizatoriai (bent jau atskirti - hidrauliniai ar dujiniai) turim daryti ekspertizę SU KIEKVIENU AUTOMOBILIU ATSKIRAI. O sverti filtrus, kurie įmontuoti kiekvienoje mašinioje vis kitur kitaip ir t.t., negi tai nėra absurdas? Pas mus, kai grįžta reisas - mašinos važiuoja į turgų, o iš ten į visas 4 puses, o dažniausia eksportui smile Kas mėnesį parsivarius 40 automobilių reikia padaryti 200 įrašų į tą žurnalą !!! O jei dar parduodam, tai dar tiek pat !!! Dar pasiruošti visas tvarkas, apie ką jums net pasakoti nereikia, nes ir taip žinote. Ir kam, kad sumokėtume tuos nelemtus 3000-6000 į metus? Tai kur logika? Mes geriau sumokėsim 30-50 lt. už į LT rinką patiektas mašinas ir viskas.

frantic
125
#771491 2010-03-03 17:11 frantic redaguota: 2011-09-11 06-40

astaser rašė:

taip , mums taikomi lygiai tokie patys reikalavimai, kaip ir jums. Tik skirtumas, kad mūsų ag yra jau ilgai naudotų/taisytų/remontuotų/tuninguotų automobilių sudėtinės dalys. Mes, norėdami sužinoti, kokie yra amortizatoriai (bent jau atskirti - hidrauliniai ar dujiniai) turim daryti ekspertizę SU KIEKVIENU AUTOMOBILIU ATSKIRAI. O sverti filtrus, kurie įmontuoti kiekvienoje mašinioje vis kitur kitaip ir t.t., negi tai nėra absurdas? Pas mus, kai grįžta reisas - mašinos važiuoja į turgų, o iš ten į visas 4 puses, o dažniausia eksportui smile Kas mėnesį parsivarius 40 automobilių reikia padaryti 200 įrašų į tą žurnalą !!! O jei dar parduodam, tai dar tiek pat !!! Dar pasiruošti visas tvarkas, apie ką jums net pasakoti nereikia, nes ir taip žinote. Ir kam, kad sumokėtume tuos nelemtus 3000-6000 į metus? Tai kur logika? Mes geriau sumokėsim 30-50 lt. už į LT rinką patiektas mašinas ir viskas.



pamastymui galiu pasakyti, kad apskaitoje reikia nurodytu isleistus i rinka ir eksportuotus ag. o jei jus automobili jau pardavet ar isvezet is LT niekas tikrai nepatikrins kas jame buvo ar kas jame nebuvo, Pasidaryciau tvarka, paskirciau komisija kad a.g. sarasas sudaromas kiekvienam automobilui atskirai ir svoris nustatomas gavus automobili, ir paskui su kiekvienu automobilio gavimo surasyt sverimo aktus ir sarasa: komisija xxx nustate kad tokiame ir tokiame automobilyje amortizatoriai dujiniai 4 vnt, oro filtras 1vnt, kurio svoris xxx, tepalo filtras 1 vnt ir tt. Na, zinoma papildomi 40 popieriu per menesi, bet jei tik svorius irasyti gal neuztruktu tiek daug laiko ir pastangu. Paskui ketvirciui pasibaigus sudarot ataskaita. Juk turit kazur ataskaita ar dar ka kada koks automobilis isjudejo, tik prirasot papildomus stulpelius pagal a.g. irasot svorius pagal aktus ir va apskaita. Susumuojat ir psio. As kiekviena diena jokio zurnalo nepildau, jis nera privalomas tik patartinas, tiesiog ne reciau kaip kas ketvirti privaloma daryt apskaita. As is apskaitos programos issitraukiu pardavimus prirasau svorius suskaiciuoju sumas ir turiu. Tiesiog privaloma tureti sarasa kuriuo remiantis tie svoriai skaiciuojami. O kas to saraso tikruma patikrins tai cia retorinis klausimas. Komisija nusprende reiskias tiesa smile

Loreta
28821
#771498 2010-03-03 17:23 Loreta redaguota: 2011-09-11 06-40

frantic rašė:

ir paskui su kiekvienu automobilio gavimo surasyt sverimo aktus


Frantic, ačiū, žinoma, už pagalbą, bet visa tai mes puikiai žinom ir darom.
Tik kalba ne apie tai.
Ir... Labai lengva. Surašinėti kiekvienam automobiliui svėrimo aktus, kai per mėn tokių automobilių keli šimtai. Aš skaitau, kad tai nereikalingas ir betikslis darbas. Jei tai būtų tik toks buhalterio darbas, gal būtų ir nieko.

Špyga taukuota...

frantic
125
#771504 2010-03-03 17:33 frantic redaguota: 2011-09-11 06-40

Loreta rašė:



frantic rašė:

ir paskui su kiekvienu automobilio gavimo surasyt sverimo aktus


Frantic, ačiū, žinoma, už pagalbą, bet visa tai mes puikiai žinom ir darom.
Tik kalba ne apie tai.
Ir... Labai lengva. Surašinėti kiekvienam automobiliui svėrimo aktus, kai per mėn tokių automobilių keli šimtai. Aš skaitau, kad tai nereikalingas ir betikslis darbas. Jei tai būtų tik toks buhalterio darbas, gal būtų ir nieko.



Darot? tai jeigu jus cia diskutavot kad neturit svoriu irasyt i deklaracija, ir bandot rasyti nulius, tai reiskia tos apskaitos ir tu aktu nedarote smile tam ir uzklausiau smile
o kalbeti apie tai, kad nereikalingas ir betikslis darbas as isvis nematau tikslo, tos kalbos nieko nepakeis, tokiu betiksliu reikalavimu yra begale smile esme yra ta, kaip paprasciau juos ivykdyti, nes juos vykdyti privaloma, niekam nepaaiskinsi, kad man nepatinka ar kad nematau tikslo uztat ir nedariau smile

sonata600
1524
#771540 2010-03-03 19:05 sonata600
Peržiūrėjau labai daug nuorodų į ES teisės aktus, ir visur radau tik 2000 m. rugsėjo 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2000/53/EB kur nei žodeliu neužsimenama apie naudotų automobilių inportuotojus ir jų prievoles.
Prisegti failai
ES direktyvos.doc 30 KB

Tatu
1790
#771569 2010-03-03 20:00 Tatu redaguota: 2011-09-11 06-40

Tatu rašė:

www3.lrs.lt/pls/inter1/dokpaieska.showdoc_l?p_id=18608

o ja čia 7 punktas - "7) Valstybės narės turėtų užtikrinti, kad paskutinis eksploatuoti netinkamos transporto priemonės turėtojas ir (arba) savininkas galėtų pristatyti ją į patvirtintą apdorojimo įmonę nepatirdamas išlaidų, jei transporto priemonė neturi vertės rinkoje arba jos vertė yra neigiama. Valstybės narės turėtų užtikrinti, kad visus arba didelę dalį šių priemonių įgyvendinimo išlaidų padengs gamintojas; neturi sutrikti normalus rinkos jėgų veikimas"



Šitą jau rašiau, nieko apie AG apskaitą neradau, bet iš šios direktyvos išeina, kad paskutinis turėtojas neturi mokėti, išlaidas padengia gamintojas, apie importuotoją neradau, tai jei gamintojas jau sumoka - tai importuotojas prie ko? smile


astaser
356
#771634 2010-03-03 21:32 astaser redaguota: 2011-09-11 06-40

frantic rašė:

o kalbeti apie tai, kad nereikalingas ir betikslis darbas as isvis nematau tikslo, tos kalbos nieko nepakeis, tokiu betiksliu reikalavimu yra begale smile esme yra ta, kaip paprasciau juos ivykdyti, nes juos vykdyti privaloma, niekam nepaaiskinsi, kad man nepatinka ar kad nematau tikslo uztat ir nedariau smile



Va čia man keistas toks požiūris. Na ir vežkit kiek jums krauna. O mes ieškome argumentų (o ne verkšlenam viena kitai ant peties) ir galimybių nedirbti tokių idiotiškų darbų. Mums kai parveža tuos automobilius, tai mes be tų nelemtų ag, turim ir krūvą kitų darbų: vairuotojų ataskaitos, vairuotojų darbo laiko apskaita (čia ne darbas nuo 8 iki 5, o atskiras marazmas) ir t.t. ir pan. Taigi menki 40 dokumentėlių per mėnesį man yra daug. Aš nenoriu dirbti to, kas nebūtina. O jei mūsų valdžia sugalvoja SAU paprasčiausią administravimo mokestį, tai dar nereiškia, kad mes negalim bent jau paprieštarauti.

sonata600
1524
#771660 2010-03-04 05:55 sonata600
Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2006/66/EB 2006 m. rugsėjo 6 d. dėl baterijų ir akumuliatorių bei baterijų ir akumuliatorių atliekų ir Direktyvos 91/157/EEB panaikinimo;
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2006:266:0001:0014:LT:PDF
Daugiau nieko naujasnio nėra.
Ir vėl, kiek ieškojau, bet niekur nerandu padangų, amortizatorių, filtrų. Ir niekur nėra paminėta, kad naudotų automobilių importuotojai būtų atsakingi už šią velniavą. Visur minimi Gamintojas ir Galutinis vartotojas.
Prisegti failai
200053EB įgyvendinimas.doc 95 KB

astaser
356
#771668 2010-03-04 07:27 astaser
Tai gal tegu pati AM nurodo, kuriomis direktyvomis vadovaudamasi užkrauna tokius popierizmus visiems?

Tatu
1790
#771685 2010-03-04 08:11 Tatu
Viską jie nurodė įstatymo pabaigoje - nieko , muset, panašaus ir nerasime, nes kaip suprantu - tai ne apskaitos klausimas, o politinis - šluojami mokesčiai iš visų kampų ir tiek. smile

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis