Ar privalo buhalteris išeidamas iš darbo sudaryti balansą?

urtele urtele 13511
2008-03-31 07:33 urtele 2011-09-11 05-47

Nerius rašė: Labas vakaras visiems,

Gal kas turite šabloną kokį dokumentų priėmimo perdavimo akto?
Ir gal kas galite pasidalinti mintimis į ką atkreipti dėmesį periimant buhalteriją iš prieš tai tvarkančio asmens/įmonės smile smile
Būčiau l.dėkingas už išsakytas mintis smile

Sąskaitų likučiai turi atitikti faktą, kitaip teks murdytis ne vieną mėn., kol atstatyti tiesą. Manau svarb. sąskaitos: tiekėjų, pirkėjų, VMI, Sodros, savininkų (direktorių) skolos, paskolos,kasa, bankas,atsargos, ilg. turtas.
Serebro Serebro 2697
2021-01-04 10:43 Serebro
Patarkite buhalteriai:
Atsisakiau vienos įmonės. Joje trūksta nemažai sąskaitų už 2020 metus, tiekėjų/pirkėjų skolos neatitinka realybės (dalinai), nes trūksta sąskaitų, trūksta išrašytų ppk ir pan. Nenurašytas kuras, nes kelionės lapai paduoti užpildyti be sunaudoto kuro duomenų. Dalis medžiagų nenurašyta, nes nebuvo pateikta informacija, kuriems pardavimams juos sunaudotos (nurašau pagal aktus). Žodžiu, pusę metų skalambiju varpais tos įmonės direktoriui, kad tas ir anas nepadaryta, kad reikia informacijos, sąskaitų ir pan. Buhalterinės apskaitos sutartyje numatyta, kad apskaitoje įrašus atlieku pagal pateiktą informaciją ir dokumentus. Dabar atiduodant buhalteriją norėčiau balanso ir pelno nuostolių ataskaitos nepasirašyti ir pati neteikti, nes aš tai gi matau, kad apskaitoje trūksta minėtų dalykų. Tai kaip galiu dėti parašą ant balanso, kuris žinau, kad yra neatitinkantis realybės (fakto)? Bet kitą vertus, paslaugų sutartyje numatyta, kad apskaitoje įrašai turi būti pagrįsti dokumentu, tad sutarties kaip ir nepažeidžiau. Tai nežinau, aš galiu suruošti tas ataskaitas (likučius gi perduosiu), bet kaip su parašu ir teikimu? smile Ką patartumėt?
D
Drausmina 285
2021-01-04 13:26 Drausmina

Serebro rašė:
Patarkite buhalteriai:
Atsisakiau vienos įmonės. Joje trūksta nemažai sąskaitų už 2020 metus, tiekėjų/pirkėjų skolos neatitinka realybės (dalinai), nes trūksta sąskaitų, trūksta išrašytų ppk ir pan. Nenurašytas kuras, nes kelionės lapai paduoti užpildyti be sunaudoto kuro duomenų. Dalis medžiagų nenurašyta, nes nebuvo pateikta informacija, kuriems pardavimams juos sunaudotos (nurašau pagal aktus). Žodžiu, pusę metų skalambiju varpais tos įmonės direktoriui, kad tas ir anas nepadaryta, kad reikia informacijos, sąskaitų ir pan. Buhalterinės apskaitos sutartyje numatyta, kad apskaitoje įrašus atlieku pagal pateiktą informaciją ir dokumentus. Dabar atiduodant buhalteriją norėčiau balanso ir pelno nuostolių ataskaitos nepasirašyti ir pati neteikti, nes aš tai gi matau, kad apskaitoje trūksta minėtų dalykų. Tai kaip galiu dėti parašą ant balanso, kuris žinau, kad yra neatitinkantis realybės (fakto)? Bet kitą vertus, paslaugų sutartyje numatyta, kad apskaitoje įrašai turi būti pagrįsti dokumentu, tad sutarties kaip ir nepažeidžiau. Tai nežinau, aš galiu suruošti tas ataskaitas (likučius gi perduosiu), bet kaip su parašu ir teikimu? smile Ką patartumėt?


auditors.lt/keiciasi-vyr-buhalteris/


Serebro Serebro 2697
2021-01-04 14:11 Serebro
Na apie apskaitos likučius tai man viskas ok, perduosiu tiek, kiek turiu ir kuo aiškiau, jog pradedant darbą buhalteriui būtų viskas aišku. Apie neatliktų darbų sąrašą buvau pagalvojusi taip pat, kad bus reikalingas.
Kadangi visi 12 mėnesių bus vesti mano, tai natūralu, jog naujas buhalteris norės, kad ir metus pateikčiau registrų centrui ir vmi. Bet aš nenoriu teikti niekam tikusios ataskaitos, kai paskui buhalteriui teks gaunant 2020 m. sąskaitą, vis taisyti 2020 metus..O galvoju, jei duosiu ataskaitas su savo parašu, tai gal buhalteris nesuks galvos ir pateiks tokią, kokią gavo, su mano parašu.
D
Drausmina 285
1 2021-01-04 14:21 Drausmina

Serebro rašė:
Na apie apskaitos likučius tai man viskas ok, perduosiu tiek, kiek turiu ir kuo aiškiau, jog pradedant darbą buhalteriui būtų viskas aišku. Apie neatliktų darbų sąrašą buvau pagalvojusi taip pat, kad bus reikalingas.
Kadangi visi 12 mėnesių bus vesti mano, tai natūralu, jog naujas buhalteris norės, kad ir metus pateikčiau registrų centrui ir vmi. Bet aš nenoriu teikti niekam tikusios ataskaitos, kai paskui buhalteriui teks gaunant 2020 m. sąskaitą, vis taisyti 2020 metus..O galvoju, jei duosiu ataskaitas su savo parašu, tai gal buhalteris nesuks galvos ir pateiks tokią, kokią gavo, su mano parašu.

Perdavimo akte nurodykite, kad ataskaitos parengtos pagal tai dienai turimus duomenis ir jų tikslumas priklauso nuo buhalterei pateiktų dokumentų. Bandyti taip apsidrausti..
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui