Dorota1
13301
#1390295 2018-04-24 15:21 Dorota1

Dorota1 rašė:


gaunam sąskaita kur mes nuruodyti kaip tarpininaks, o galutinis gavėja yra fizinis asmuo, kaip tokia sąskaita mes kaip tarpininkai traukiam į apskaitą? ar tai mūsų savikaina? ar kas?
padėkit niekaip nesugalvoju kaip čia daryti

mes esam tarpininkai parduodant kelionės




„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Serebro
1944
#1390340 2018-04-24 18:33 Serebro
ar nuvykus į vmi pasiteikti gyventojo deklaraciją, ji matosi eds sistemoje? Arba jei kažkada seniai buvo teikiama popierinė deklaracija, ar eds ji matosi?

aiwita
6076
1   #1390379 2018-04-25 09:08 aiwita

Serebro rašė:


ar nuvykus į vmi pasiteikti gyventojo deklaraciją, ji matosi eds sistemoje? Arba jei kažkada seniai buvo teikiama popierinė deklaracija, ar eds ji matosi?


VMI irgi pildo EDS sistemoje

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Inga0119
52
#1390401 2018-04-25 09:36 Inga0119
Laba diena,

Įmonė yra naujai įsikūrusi. Veiklą vykdo nuo 2016 metų. 2016 metai buvo nuostolingi (nuostolis -200 eur).
2017 metais nuostolis -1400 Eur. Įsatuose patvirtintas įstatinis kapitalas 2500 Eur; Užbaigus 2017 metus nuosavas kapitalas tampa mažesnis nei pusę privalomojo įstatinio kapitalo. (2500-200-1400= 900Eur)
Ar būtinai reikia padengti visus susidariusius nuostolius? Ar galima bent dalį jų (tarkim kad pasiektų pusę privalomojo įstatinio kapitalo (2500:2=1250 ). ?

Fan
231
#1390793 2018-04-29 10:46 Fan
Sveiki,

gal kas dirbate su Baltarusija ir žinote kokiu str. išrašoma sąskaita su 0 proc. PVM prekių išvežimui?

Ačiū

IrenaU
212
#1390800 2018-04-30 00:48 IrenaU
Sveiki,
gal kas turit pranešimo darbuotojui ir jo sutikimo, kad darbo vietoje yra įrengta vaizdo stebėjimo kamera, pavyzdį?

aiwita
6076
#1390807 2018-04-30 08:38 aiwita

Fan rašė:


Sveiki,
gal kas dirbate su Baltarusija ir žinote kokiu str. išrašoma sąskaita su 0 proc. PVM prekių išvežimui?
Ačiū


www.vmi.lt/cms/web/kmdb/konsultacines-medziagos-katalogas/-/asset_publisher/Pec85c90jXW4/content/kurie-yra-dazniausiai-pasitaikantys-direktyvos-2006-112-eb-straipsniai-kurie-galetu-buti-nuorodomis-pvm-saskaitoje-fakturoje-/10174

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Mr_W
7
#1390886 2018-04-30 14:27 Mr_W
Sveiki,

Galbūt padėsite surasti forume temą apie autoparko įsigijimą / naudojimą ir optimaliausią jo apskaitymą arba galėtumėte atsakyti į kelis klausimus AŽ.

Šiuo metu įmonė naudoja kelis automobilius, bet jie visi priklauso fiziniam asmeniui ir jokia forma neatsispindi juridinio asmens apskaitoje. Iškyla klausimas, kaip geriausia apskaityti automobilius - panauda, nuoma, lizingas, kt.?

Serebro
1944
#1390894 2018-04-30 15:24 Serebro redaguota: 2018-04-30 15-52
Ar esate kas susidūrę: įmonė jokios veiklos nevykdo, direktorius-akcininkas yra išdarbintas iš įmonės. Tačiau kas mėnesį moka buhalterinių apskaitų įmonei abonementinį mokestį. Ta buhalterinių apskaitų įmonė sąskaitą išrašo ant įmonės. Mokėta po išdarbinimo buvo iš akcininko asmeninių pinigų. Kaip tai turi atsispindėti apskaitoje? Galbūt buhalterinių apskaitų įmonei geriau išrašyti abonementinį mokestį ant akcininko, ir tuomet tai bus akcininko išlaidos, o ne įmonės. Manau, jog direktoriui-akcininkui nedirbant pagal ds savo įmonėje ir jokių įmonės sąskaitų apmokėjimų negali būti. Bet iš kitos pusės, uab gi privalo samdyti buhalterį... smile tarkim uždarius metus ir finansinę teikiant atskaitomybę, gi buhalteris tai turi padaryti. smile

Jei palikti sąskaitas įmonės vardu, tai apskaitoje rodyti mokėtiną sumą akcininkui? Tuomet klausimas ar ta skola turi būti deklaruota fr711 (kaip iš fizinių asmenų gauta) smile

Petronele
18298
#1390901 2018-04-30 15:54 Petronele
Man tai atrodo, kad jokios prasmės jam tą abonentinį mokėti jei veiklos nevykdo.

Serebro rašė:


Bet iš kitos pusės, uab gi privalo samdyti buhalterį...


Bet jei sugebėjote įrodyti kitaip, tai dabar kažkaip sugalvokite ir tą savo darbą pateisinti.

Serebro
1944
#1390902 2018-04-30 16:03 Serebro

Petronele rašė:


Man tai atrodo, kad jokios prasmės jam tą abonentinį mokėti jei veiklos nevykdo.

Serebro rašė:


Bet iš kitos pusės, uab gi privalo samdyti buhalterį...


Bet jei sugebėjote įrodyti kitaip, tai dabar kažkaip sugalvokite ir tą savo darbą pateisinti.


Žinokit, aš siūliau nemokėti ir susitvarkyti, jog vmi matytų, jog sustabdyta veikla, bet žmogus nenorėjo. Likti įdarbintu-irgi nenorėjo, kadangi nenori absoliučiai jokių mokesčių mokėti. Realiai tas abonementas yra tam, kad paskui už finansinę atskaitomybę nereikėtų mokėti papildomai ar ieškoti kas sutvarkytų (o ta įmonė dar 2017 m. nemažai ir veiklos vykdė). Beabejo, aš čia pati kvailai neapgalvojau. Man paprasčiau būtų perrašyti sąskaitas ant fizinio asmens. Bet norėčiau padaryti kaip naudingiau pačiai įmonei:t.y. traukti į sąnaudas.

Petronele
18298
#1390903 2018-04-30 16:16 Petronele
Chm, durna situacija :) Tai UAB ir direktorių privalo turėti, ne tik buhalterį. Juo labiau, kad VMI nepranešta apie veiklos stabdymą. O direktorius dar 2017 m atleistas ar tik šiemet?

Serebro
1944
#1390904 2018-04-30 16:19 Serebro redaguota: 2018-04-30 16-22

Petronele rašė:


Chm, durna situacija :) Tai UAB ir direktorių privalo turėti, ne tik buhalterį. Juo labiau, kad VMI nepranešta apie veiklos stabdymą. O direktorius dar 2017 m atleistas ar tik šiemet?


2017 m. Apart tų sąskaitų už tą mokestį,jokio judėjimo nebebuvo. Aš galvoju perrašyti ant akcininko ir viskas. Uždarysiu metus ir sakysiu ate smile nes ten svarstymų milijonas buvo ką su ta įmone daryti.. tai tegul ir svarsto be manęs smile
O manovmi sistemoje, tai buhalteriu aš dar tebenurodyta.

trolis77
453
#1390916 2018-04-30 19:03 trolis77

Serebro rašė:



Petronele rašė:


Chm, durna situacija :) Tai UAB ir direktorių privalo turėti, ne tik buhalterį. Juo labiau, kad VMI nepranešta apie veiklos stabdymą. O direktorius dar 2017 m atleistas ar tik šiemet?


2017 m. Apart tų sąskaitų už tą mokestį,jokio judėjimo nebebuvo. Aš galvoju perrašyti ant akcininko ir viskas. Uždarysiu metus ir sakysiu ate smile nes ten svarstymų milijonas buvo ką su ta įmone daryti.. tai tegul ir svarsto be manęs smile
O manovmi sistemoje, tai buhalteriu aš dar tebenurodyta.


Jei įmonė moka abonementinį mokestį kažkokiai buhalterinių paslaugų įmonei, vadinasi, su ja yra sudaryta apskaitos paslaugų teikimo sutartis, kuri nenutraukta.
Todėl tegu visais reikalais tegu jie ir tvarkosi, ko jūs rūpinatės? Pagal mane, tai jūs visiškai ne prie ko, ir nesukite sau galvos.
O kad VMI sistemoje jūs dar kabate kaip buhalterė, tai čia dažnai taip būna - jei vadovas nesutvarko, nepanaikina senų įgaliojimą.

Petronele
18298
#1390924 2018-05-01 09:37 Petronele

trolis77 rašė:


Jei įmonė moka abonementinį mokestį kažkokiai buhalterinių paslaugų įmonei, vadinasi, su ja yra sudaryta apskaitos paslaugų teikimo sutartis, kuri nenutraukta.
Todėl tegu visais reikalais tegu jie ir tvarkosi, ko jūs rūpinatės?


Itariu, kad ji ir yra ta apskaitos imone :))))))

Serebro
1944
#1391004 2018-05-02 12:05 Serebro

Petronele rašė:



trolis77 rašė:


Jei įmonė moka abonementinį mokestį kažkokiai buhalterinių paslaugų įmonei, vadinasi, su ja yra sudaryta apskaitos paslaugų teikimo sutartis, kuri nenutraukta.
Todėl tegu visais reikalais tegu jie ir tvarkosi, ko jūs rūpinatės?


Itariu, kad ji ir yra ta apskaitos imone :))))))



aš aš smile kitaip nesukčiau galvos ir nežinočiau kas dedasi toje įmonėje. smile

Snaiga
449
#1391174 2018-05-03 20:58 Snaiga
Sveiki, turiu mažytę problemytę. Per klaidą iš įmonės sąskaitos buvo sumokėtas kelių mokestis už kitos įmonės automobilį. Kokie galimi klaidos ištaisymo variantai. Teks sudaryti auto panaudos sutartį? O gal yra kitas variantas?

Elyte
2860
#1391217 2018-05-04 13:09 Elyte
Lai kita įmonė grąžina Jums pinigus

Serebro
1944
#1391245 2018-05-04 15:29 Serebro
Aš galvočiau dar tokį variantą: kad tas žmogus, kuris padarė pavedimą, tegul šią sumą grąžina Jūsų įmonei. Susirašykite kokį nors dokumentą, kad buvo sumokėta per klaidą ne iš tos banko sąskaitos, todėl atsakingas žmogus grąžina išleistą sumą įmonei.

rasagreat
85
#1391251 2018-05-04 15:51 rasagreat
Sveiki,
gal yra susidūrusių su tokia situacija....jeigu buvęs policijos pareigūnas esantis pensijoje policijoje, įmonėje darbinamas puse etato ar jam taikomos tokios pat nuostatos, kaip ir pensininkams gaunantiems pensiją iš Sodros? Nesinori mokėti Sodrai kaip už pilną etatą.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis