BiteMaja
1043
#158655 2005-04-05 14:44 BiteMaja
Labukas. Noriu paklausti ar 2004 m. suteikus paramą reikia pildyti kokias deklaracijas ar pranešimus VMI?

danguolep
1496
#158660 2005-04-05 14:52 danguolep
Taip, paramos tiekimo forma Fr0477-jei paramos gavėjas -jei jis yra 7 str.1 dalyje išvardintų paramos gavėjų sąraše ir jis yra gavęs "paramos gavėjo statusą".

linuteku
228
#158662 2005-04-05 14:57 linuteku
Kvailas klausimas, bet.... Jei neturi paramos gavėjo statuso, o paramą gavo. Kas tada? smile smile

danguolep
1496
#158670 2005-04-05 15:00 danguolep
Pakišą. smile

linuteku
228
#158685 2005-04-05 15:25 linuteku
Prašyčiau padėti susigaudyti.
Užsiimantis individualia veikla (paramos gavėjo statuso neturi) gavo paramą iš Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo 2000 Lt. įrangai pirkti. Ar jie galėjo suteikti paramą neturinčiam statuso? Bet jeigu suteikė.... smile

danguolep
1496
#158687 2005-04-05 15:38 danguolep redaguota: 2011-09-11 03-41

linuteku rašė:

Prašyčiau padėti susigaudyti.
Užsiimantis individualia veikla (paramos gavėjo statuso neturi) gavo paramą iš Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo 2000 Lt. įrangai pirkti. Ar jie galėjo suteikti paramą neturinčiam statuso? Bet jeigu suteikė.... smile


Jis bus subsidijos gavėjas, jis sudarė sutartį su xxxxx fondu,dėl kažkokio pirkimo ,projekto įgyvendinimo.Manau, kad čia yra kita opera.

KristinaK
267
#158688 2005-04-05 15:40 KristinaK redaguota: 2011-09-11 03-41

linuteku rašė:

Prašyčiau padėti susigaudyti.
Užsiimantis individualia veikla (paramos gavėjo statuso neturi) gavo paramą iš Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo 2000 Lt. įrangai pirkti. Ar jie galėjo suteikti paramą neturinčiam statuso? Bet jeigu suteikė.... smile



Tai įmonei,kuri suteikė paramą - vienareikšmiškai - neleidžiami atskaitymai ir iš pelno negalės atimti 2k. suteiktos paramos sumos,o vat tai kuri gavo... kokios tai kitos veiklos pajamos, pagal 'us, nes pagautės kaip ir nebėra... Nežinau bendriau, kolegės ir kolegai - gal turit kokių tai samprotavimų šia tema?

bilekas
145
#158691 2005-04-05 15:44 bilekas
Ir visgi- ar privalo Paramos gavejas atsiskaityti mums apie tai, kur padejo parama? Jei nera ataskaitos, ar tai jau neparama smile

KristinaK
267
#158696 2005-04-05 15:49 KristinaK redaguota: 2011-09-11 03-41

bilekas rašė:

Ir visgi- ar privalo Paramos gavejas atsiskaityti mums apie tai, kur padejo parama? Jei nera ataskaitos, ar tai jau neparama smile



pirmoj eilėj jis privalo atsiskaityti VMI, o mums,t.y. tiems, kurie suteikė paramą jis bent jau privalo pateikti pažymėjimą ar bent jau VMI kokią tai pažymą, kad jis gali gauti paramą... o visa kita - tai jau kiekvienos įmonės asmeninis reikalas , nors iš kitos pusės - ne asmeninis,nes vis tiek deklaruot iki gegužės 1d. vmi tai reikia,kad suteikė paramą,kad galėtų 2k. atskaityti paramos sumą iš mokėtino pelno mokesčio

linuteku
228
#158698 2005-04-05 15:53 linuteku redaguota: 2011-09-11 03-41

bilekas rašė:

Ir visgi- ar privalo Paramos gavejas atsiskaityti mums apie tai, kur padejo parama? Jei nera ataskaitos, ar tai jau neparama smile



Tai turėtų būti aptarta paramos suteikimo sutartyje ar jis privalės jums atsiskaityti ar ne.

KristinaK
267
#158701 2005-04-05 15:59 KristinaK redaguota: 2011-09-11 03-41

linuteku rašė:



bilekas rašė:

Ir visgi- ar privalo Paramos gavejas atsiskaityti mums apie tai, kur padejo parama? Jei nera ataskaitos, ar tai jau neparama smile



Tai turėtų būti aptarta paramos suteikimo sutartyje ar jis privalės jums atsiskaityti ar ne.



mano kontora suteikė paramą dažais internatinei mokyklai - jie parašė gražų raštą, pateikė kopiją pažymėjimo apie paramos gavėją - o visa kita, ar jie tuos dažus išdalino darbuotojams, ar nudažė internato sienas - tai jau to paramos gavėjo vidaus reikalas.Svarbiausia tai įmonei,kuri suteikė paramą,kad ji turėtų įrdodymus, kodėl atskaitė 2k. paramos sumą...

danguolep
1496
#158702 2005-04-05 15:59 danguolep redaguota: 2011-09-11 03-41

bilekas rašė:

Ir visgi- ar privalo Paramos gavejas atsiskaityti mums apie tai, kur padejo parama? Jei nera ataskaitos, ar tai jau neparama smile


Mokesčiams(VMI )tai neįdomu.O jei tau įdomu ,aptark sutartyje.

linuteku
228
#159068 2005-04-06 11:53 linuteku redaguota: 2011-09-11 03-41

danguolep rašė:



linuteku rašė:

Prašyčiau padėti susigaudyti.
Užsiimantis individualia veikla (paramos gavėjo statuso neturi) gavo paramą iš Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo 2000 Lt. įrangai pirkti. Ar jie galėjo suteikti paramą neturinčiam statuso? Bet jeigu suteikė.... smile


Jis bus subsidijos gavėjas, jis sudarė sutartį su xxxxx fondu,dėl kažkokio pirkimo ,projekto įgyvendinimo.Manau, kad čia yra kita opera.



Tai tokiu atveju turėtų būti ir parašyta, kad subsidija. O dabar parašyta "...priėmė sprendimą skirti negrąžinamą paramą..." smile

Veronika
2874
#159130 2005-04-06 14:07 Veronika redaguota: 2011-09-11 03-41

danguolep rašė:

Taip, 477 ir 478 pildymo taisyklės prasideda tekstu ,kas gali duoti ir kas gali gauti.Jei įmonė neturi gavėjo statuso - ji negali gauti ir ši forma nepriklauso pildyti.



tai man ta suma itraukti i neleidziamus atskaitymus ir jokios ataskaitos VMI neteikti. Bet man biski iskilo klausimas, cia kad teikti ta forma man sake auditore, pasakiusi kad sis kulturos centras neturi gavejo statuso. taciu juk man manymu tai visuomenine organizacija smile smile

iresak
206
#159152 2005-04-06 14:33 iresak redaguota: 2011-09-11 03-41

Veronika rašė:



danguolep rašė:

Taip, 477 ir 478 pildymo taisyklės prasideda tekstu ,kas gali duoti ir kas gali gauti.Jei įmonė neturi gavėjo statuso - ji negali gauti ir ši forma nepriklauso pildyti.



tai man ta suma itraukti i neleidziamus atskaitymus ir jokios ataskaitos VMI neteikti. Bet man biski iskilo klausimas, cia kad teikti ta forma man sake auditore, pasakiusi kad sis kulturos centras neturi gavejo statuso. taciu juk man manymu tai visuomenine organizacija smile smile



Paramos gavėjai turi turėti pažymėjimus juos išduoda rejestro skyriai aišku jei organizacija gali būti paramos gavėjas, o tiekėjams turi duoti atšviestą pažymėjimą ir tada bus viskas aišku, o jei suteikta parama ne paramos gavėjui tai neleistini atskaitymai.

Veronika
2874
#159154 2005-04-06 14:36 Veronika
Tokiu atveju FR0477 neteikiu? smile

iruciukas
261
#159412 2005-04-07 11:26 iruciukas
Sveiki, pirmą kartą pildau FR0478. Esam labdaros ir paramos fondas, gavom paramą (iš fizinių asm. 0,2 proc. nuo GPM). Klausimas: ar galiu deklaracijoje gautą paramos sumą nurodyti bendra suma?
Padėkit prašau, ar turiu kiekivieną žmogiuką nurodyti atksirai smile smile Bet tie 0,2 proc. bus tik po porą litukų smile

Veronika
2874
#159431 2005-04-07 11:54 Veronika
esame viesoji istaiga, pildau FR0478 forma. I dalyje pildau gauta parama ir Lietuvos juridiniu asmenu. Taciau parama mums suteike is miesto savivaldybe, bei vienas fizinis asmuo (taciau sutarciu su jais nesame sudare. Ar reikia ir juos irasyti ataskaitoje? smile

Kotryna
2192
#159446 2005-04-07 12:34 Kotryna redaguota: 2011-09-11 03-41

iruciukas rašė:

Sveiki, pirmą kartą pildau FR0478. Esam labdaros ir paramos fondas, gavom paramą (iš fizinių asm. 0,2 proc. nuo GPM). Klausimas: ar galiu deklaracijoje gautą paramos sumą nurodyti bendra suma?
Padėkit prašau, ar turiu kiekivieną žmogiuką nurodyti atksirai smile smile Bet tie 0,2 proc. bus tik po porą litukų smile



Jei turi galvoje 2 proc. GPM, tai šitų pinigų išvis deklaruoti nereikia.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/7ACA3406FD526B3E42256F8D002D3456

iruciukas
261
#159464 2005-04-07 13:08 iruciukas
AČIŪ tau Kotryna smile smile


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis