bite555
163
#809642 2010-05-24 13:11 bite555
Aisku.

ausyte
5242
#809693 2010-05-24 14:25 ausyte
o jeigu aš padaryčiau tokią korespondenciją:
D - Abejotinos skolos 2kl. - 300 Lt.
K - 6 kl. sąnaudos - 300 Lt.
???

astulia30
16
#851095 2010-09-14 16:51 astulia30
Sveiki smile
turime dvi faktūras, vienoje kompiuterinės programos pirkimas, kitoje - programos diegimo darbai, kažin man tuos darbus traukti atskirai į NIT ir nudėvėti ar galėčiau dėti tiesiai į sąnaudas smile

Rainis
15064
#851102 2010-09-14 17:11 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-56

astulia30 rašė:

Sveiki smile
turime dvi faktūras, vienoje kompiuterinės programos pirkimas, kitoje - programos diegimo darbai, kažin man tuos darbus traukti atskirai į NIT ir nudėvėti ar galėčiau dėti tiesiai į sąnaudas smile


Sudėkite abi sąskaitas kartu, ir užpajamuokite kaip vieną nematerialiojo turto vienetą.

astulia30
16
#851262 2010-09-15 09:45 astulia30 redaguota: 2011-09-11 06-56

Rainis rašė:



astulia30 rašė:

Sveiki smile
turime dvi faktūras, vienoje kompiuterinės programos pirkimas, kitoje - programos diegimo darbai, kažin man tuos darbus traukti atskirai į NIT ir nudėvėti ar galėčiau dėti tiesiai į sąnaudas smile


Sudėkite abi sąskaitas kartu, ir užpajamuokite kaip vieną nematerialiojo turto vienetą.


Taip ir norėčiau padaryti, bet mums programos įsigijimo išlaidas kompensuoja Nacionalinė mok. ag., o diegimo darbų ne, todėl pas mus ilgalaikiame turte programa turi stovėti tik įsigijimo savikaina smile

ginn_ta
1571
#851923 2010-09-16 10:27 ginn_ta
Ar galima pvz. nuomos ar kitas sąnaudas, vienos sąskaitos sumą, išskirstyti per subsąskaitas, kad paslaugų savikainos sąnaudos, bendrosios ir administracinės?

Loreta13
31055
#851926 2010-09-16 10:29 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-57

ginn_ta rašė:

Ar galima pvz. nuomos ar kitas sąnaudas, vienos sąskaitos sumą, išskirstyti per subsąskaitas, kad paslaugų savikainos sąnaudos, bendrosios ir administracinės?

Galima, jei tik tik turite kriterijų, pagal ką skirstysite.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

ginn_ta
1571
#851933 2010-09-16 10:35 ginn_ta redaguota: 2011-09-11 06-57

Loreta13 rašė:

Galima, jei tik tik turite kriterijų, pagal ką skirstysite.


Na vadovai nori matyti kiek kainuoja administracija ir kiek kiti padaliniai, apskaitoje kaip ir galiu neskirstyti, bet po to, asmeniškai dar reikėtų dirbti su sąskaitom, kad pateikti jiems kiek, kuris padalinys kainuoja, o tokią, kad ir ofiso nuomą, ir nori išskirstyti, nes ne vien administracija jame dirba, todėl suabejojau ar taip galima padaryti apskaitoje.

Loreta13
31055
#851942 2010-09-16 10:46 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-57

ginn_ta rašė:

Na vadovai nori matyti kiek kainuoja administracija ir kiek kiti padaliniai, apskaitoje kaip ir galiu neskirstyti, bet po to, asmeniškai dar reikėtų dirbti su sąskaitom, kad pateikti jiems kiek, kuris padalinys kainuoja, o tokią, kad ir ofiso nuomą, ir nori išskirstyti, nes ne vien administracija jame dirba, todėl suabejojau ar taip galima padaryti apskaitoje.

Jūs prieštaraujate pati sau.
Steke jums nėra svarbu padaliniai, o čia jau tapo svarbūs :))
Jei skirstysite tik dalį sąnaudų pagal padalinius, informacija bus menkavertė.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

ginn_ta
1571
#851951 2010-09-16 10:56 ginn_ta
Planuoju skirstyti viską, bet ar galima, klausiu tiesiogiai, pvz. centrinio ofiso nuoma 900 lt ir skirstau, 600xx - 450Lt ir 611xx - 450 Lt, aš jau nekalbu apie kitų miestų (padalinių) išlaidas, ten dar pagal kitus padalinius (jau ten steke pasirenkant).

Loreta13
31055
#851954 2010-09-16 10:59 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-57

ginn_ta rašė:

Planuoju skirstyti viską, bet ar galima, klausiu tiesiogiai, pvz. centrinio ofiso nuoma 900 lt ir skirstau, 600xx - 450Lt ir 611xx - 450 Lt, aš jau nekalbu apie kitų miestų (padalinių) išlaidas, ten dar pagal kitus padalinius (jau ten steke pasirenkant).

Kaip rašiau, galima :))
Tik reik turėt kriterijų.
Tarkime, patalpų plotą.
O kaip skirstysite elektros energiją smile
Jums labai gerai reik pagalvot, kiek darbo kainuos toks skirstymas ir kiek jis duos naudos.
Nes visos valdymo apskaitos tikrai nėra verta perkelti į finansinės apskaitos sąskaitų planą.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

ginn_ta
1571
#851965 2010-09-16 11:09 ginn_ta
Na steke, galima ir taip išskirstyti per padalinius į vieną sąskaitą (pagal sąskaitų planą), nes man kažkaip ir paslaugų savikaina, kas tiesiogiai susiję su paslaugomis. Ir kaip man aiškina, kad viską per pusę daryti, bet taip nėra, kad darbuotojų ir lygiai per pusę adm. ir kitoje srityje.
Bet jei nuoma, kitų miestų, kur visų darbuotojų DU prskiriamas prie paslaugų savikainos, tai tokią nuomą galima į 600xx?

Rinka
459
#854390 2010-09-22 14:15 Rinka
Čia visgi pamąstymas garsiai gausis...
Facebook paslaugos apmokėtos iš įmonės sąskaitos , sąskaitų nėr...
tai pagal:
mic.vmi.lt/dukpublicone.do?&id=1002201761&tree_id=1000007279
nieko neišeis...?

Rinka
459
#854434 2010-09-22 15:30 Rinka redaguota: 2011-09-11 06-57

Rinka rašė:

Čia visgi pamąstymas garsiai gausis...
Facebook paslaugos apmokėtos iš įmonės sąskaitos , sąskaitų nėr...
tai pagal:
mic.vmi.lt/dukpublicone.do?&id=1002201761&tree_id=1000007279
nieko neišeis...?



Šitą apmokėjimą forminame kaip avansą išduotą direktoriui.O jis po to grąžina į sąskaitą?
Čia jau buvo klausimas smile

gabkiss
698
#911414 2011-02-04 07:50 gabkiss
Sveiki,
Gal gali kas patarti ar rekomenduoti kur pasiskaityti dėl administracinių išlaidų priskyrimo padaliniams? PVZ. man reikia pasiakičiuoti kiek kiekvieną mėn kiekvienas padalinys uždirba arba "pradiba" ir nežinau kaip administracines išlaidas jiems paskirstyti - pvz. mokestis už stebėjimo kamerų priežiūrą, kanceliarines prekes ir t.t. Kokį procentą kam priskirti? smile

rimantas88
1134
#911420 2011-02-04 08:08 rimantas88 redaguota: 2011-09-11 07-13

gabkiss rašė:

Sveiki,
Gal gali kas patarti ar rekomenduoti kur pasiskaityti dėl administracinių išlaidų priskyrimo padaliniams? PVZ. man reikia pasiakičiuoti kiek kiekvieną mėn kiekvienas padalinys uždirba arba "pradiba" ir nežinau kaip administracines išlaidas jiems paskirstyti - pvz. mokestis už stebėjimo kamerų priežiūrą, kanceliarines prekes ir t.t. Kokį procentą kam priskirti? smile



čia turi direktorius su komisija nustatyti metodiką ir ją patvirtinti ir tada pirmyn. Jei liepė tau tokia metodiką padaryti, tai kur aišku tada aišku, o kur neaišku kreipiesi į tą kas sugalvojo taip skirstyti ir jo klausi.

gabkiss
698
#911607 2011-02-04 13:50 gabkiss
Nėra tokios padaryta raštiškai. O ko paklausti - išėjo neatsisukdama ir nieko neparodžius. smile Randu tik skaičiavimus. smile

neringa-s
74
#912650 2011-02-08 10:31 neringa-s
Pagal panaudos sutartis patalpos perduotos UAB'ui. Dalis patalpų priklauso vieninteliam akcininkui ir dalis jo tėvui. Sąskaitos už elektros energiją gaunamos tėvo vardu(pakol kas nėra galimybės padaryti sutartį įmonės vardu). Ar galima tas sumas traukti į sąnaudas?

neringa-s
74
#912671 2011-02-08 10:46 neringa-s
Gal netiksliai parašiau. Visos patalpos perduotos UAB, niekas kitas jomis nesinaudoja, tik tiek, kad yra du patalpų savininkai.Tai kaip tokiu atveju? Ar galiu traukti į sąnaudas, ar būtinai sąskaitos turi būti išrašomos įmonės vardu? Tiesiog po poros mėnesių planuojame išsikelti į kitas patalpas ir nebenorime iš naujo daryti sutarties su tinklais.

RimaVa
270
#938766 2011-04-11 14:53 RimaVa redaguota: 2011-09-11 07-19
Apmokam FA, iš kurio nuomojamės patalpas, patalpų eksploatavimo (komunalinius) mokesčius. Sausio 31d. FA atneša sąrašiuką + mokesčių lapelius, kiek ir už ką sumokėjo už gruodžio mėn. Bet, pvz. elektros skaitiklis nurašytas sausio 31d., sunaudotas vanduo už 11 mėn. ir pan.
Klausimas: Gal galiu visą sumą traukti į sausio mėn. sąnaudas?

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis