amadina22
19803
#1319958 2016-05-26 12:15 amadina22

ras123 rašė:



Mane "išmušė iš vėžių" kai skambinau VMI 1882, tai pabrėžė, kad jei yra sakinys, jog " įvykdžius įsipareigojimuis turtas įgyjamas nuosavybės teisę ", tada pelno mokesčio atžvilgiu nusidėvėjimas yra neleidžiami.Nu visai atrodo nieko nebesupratu smile


Tada nežinau.

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

KJurate
6605
#1319972 2016-05-26 12:53 KJurate
kaip galite nusidėvėjimą skaičiuoti ne savo turtui?
jei lizingas- gaunate sąskaitą ir už ją mokate įmokas, tai turtas jūsų ir nusidėvėjimas jūsų leidžiami
jei finansinė nuoma ir gausite sąskaitą kai išsimokėsite, tai ir turtas ne jūsų, nėra jokio nusidėvėjimo iki įvedimo į eksplataciją ir dar palūkanas turite kapitalizuoti, nes tai yra turto savikaina...
keblu su tais finansiniais įrankiais, nes skirtingai jie apskaitomi... mus auditas šokdina dėl kiekvienos turinio

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

ddaivuse
385
#1319976 2016-05-26 13:07 ddaivuse

Aistie rašė:


Labas vakaras,
Įmonėje Ilgalaikis turtas laikomas nuo 2000 Lt, pirktas kompiuteris, kuris be pvm 1500 Lt, kažin labai blogai, jei įtrauktas kaip ilgalaikis turtas ar geriau pataisyti? Ačiū


Yra du kriterijai ar prekė priskiriama ilgalaikiam turtui:
1. Ilgalaikio turto vertė turi būti didesnė už įmonės nusistatytąją.
2. Ilgalaikis turtas bus naudojamas ilgiau nei metus.
Šiuo atveju kompiuterį naudosite ilgiau nei metus, tad galite pajamuoti kaip ilgalaikį turtą.

ras123
695
#1319987 2016-05-26 13:39 ras123

KJurate rašė:


kaip galite nusidėvėjimą skaičiuoti ne savo turtui?
jei lizingas- gaunate sąskaitą ir už ją mokate įmokas, tai turtas jūsų ir nusidėvėjimas jūsų leidžiami
jei finansinė nuoma ir gausite sąskaitą kai išsimokėsite, tai ir turtas ne jūsų, nėra jokio nusidėvėjimo iki įvedimo į eksplataciją ir dar palūkanas turite kapitalizuoti, nes tai yra turto savikaina...
keblu su tais finansiniais įrankiais, nes skirtingai jie apskaitomi... mus auditas šokdina dėl kiekvienos turinio


Taip , turiu 2 sutartis: 1 vadinasi lizingos, kita-finansinės nuomos. Už abi gauname sąskaitas ir mokame įmokas. Įmokom sudarytas, grafikas ir įmokų bendra suma sudaro lizinguojamo IT visą sumą. vadinasi galiu skaičiuoti nusidėvėjimą?Nepykit, klausiu iš visų pusių

Girele
9583
#1319990 2016-05-26 13:54 Girele

ras123 rašė:



Taip , turiu 2 sutartis: 1 vadinasi lizingos, kita-finansinės nuomos. Už abi gauname sąskaitas ir mokame įmokas. Įmokom sudarytas, grafikas ir įmokų bendra suma sudaro lizinguojamo IT visą sumą. vadinasi galiu skaičiuoti nusidėvėjimą?Nepykit, klausiu iš visų pusių


Iš PM komentaro:
2. Jeigu vienetas pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartį, kurioje numatytas nuosavybės teisės perėjimas, perduoda ilgalaikį turtą kitam ūkio subjektui, šio turto nusidėvėjimo tas vienetas neskaičiuoja. Vadinasi, šiuo atveju galioja ankstesnė tvarka: pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartį, kurioje numatytas ilgalaikio turto nuosavybės teisės perėjimas, ilgalaikio turto nusidėvėjimą skaičiuoja pagal minėtą sutartį tą turtą naudojantis vienetas (t. y. ilgalaikio turto nuomininkas). Tačiau kai turtą vienetas įsigyja lizingo sutarties, kurioje nenumatytas ilgalaikio turto nuosavybės teisės perėjimas, pagrindu, tokio turto nusidėvėjimo mokesčių tikslais lizingo gavėjas skaičiuoti negali (nors finansinėje apskaitoje lizingo gavėjas tam tikrais atvejais gali skaičiuoti šio turto nusidėvėjimą).

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

ras123
695
#1319994 2016-05-26 14:09 ras123

Girele rašė:



ras123 rašė:



Taip , turiu 2 sutartis: 1 vadinasi lizingos, kita-finansinės nuomos. Už abi gauname sąskaitas ir mokame įmokas. Įmokom sudarytas, grafikas ir įmokų bendra suma sudaro lizinguojamo IT visą sumą. vadinasi galiu skaičiuoti nusidėvėjimą?Nepykit, klausiu iš visų pusių


Iš PM komentaro:
2. Jeigu vienetas pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartį, kurioje numatytas nuosavybės teisės perėjimas, perduoda ilgalaikį turtą kitam ūkio subjektui, šio turto nusidėvėjimo tas vienetas neskaičiuoja. Vadinasi, šiuo atveju galioja ankstesnė tvarka: pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartį, kurioje numatytas ilgalaikio turto nuosavybės teisės perėjimas, ilgalaikio turto nusidėvėjimą skaičiuoja pagal minėtą sutartį tą turtą naudojantis vienetas (t. y. ilgalaikio turto nuomininkas). Tačiau kai turtą vienetas įsigyja lizingo sutarties, kurioje nenumatytas ilgalaikio turto nuosavybės teisės perėjimas, pagrindu, tokio turto nusidėvėjimo mokesčių tikslais lizingo gavėjas skaičiuoti negali (nors finansinėje apskaitoje lizingo gavėjas tam tikrais atvejais gali skaičiuoti šio turto nusidėvėjimą).


Šitą maldelę skaičiau ir ne vieną kartą, bet kaip mano atveju?

Girele
9583
#1319997 2016-05-26 14:13 Girele

ras123 rašė:



Šitą maldelę skaičiau ir ne vieną kartą, bet kaip mano atveju?



Perskaitėt ir nesupratot smile
Ar jūsų turto, gauto pagal lizingo ir finansinės nuomos sutartį nuosavybės teisė jums pereis? Jei - taip - (kas bent jau paprasto lizingo atveju paprastai ir būna, nuomos - ne visada) - nusidėvėjimą skaičiuojate ir traukiate į leidžiamus atskaitymus nuo gauto turto naudojimo pradžios.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

KJurate
6605
#1320000 2016-05-26 14:25 KJurate
skaityti sutartį kada turtas tampa jūsų nuosavybe?
tai, kad kas mėnesį gaunate palūkanų sąskaitą, kurioje dar ir matoma įmokos dalis, nereiškia, kad turtas jau jūsų

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

ras123
695
#1320001 2016-05-26 14:29 ras123

KJurate rašė:


skaityti sutartį kada turtas tampa jūsų nuosavybe?
tai, kad kas mėnesį gaunate palūkanų sąskaitą, kurioje dar ir matoma įmokos dalis, nereiškia, kad turtas jau jūsų


Parašyta sutartyje-:bendrovė įsigaliojus sutarčiai, sudaro su pardavėju turto pirkimo-pardavimo sutartį ir po to pagal sutartį perduoda turtą klientui valdyti ir naudotis verslo tikslais, bei įvykdžius įsipareigojimus pagal sutartį įsigyti jį nuosavybės teise.

KJurate
6605
#1320003 2016-05-26 14:32 KJurate
va, smile kai išsipirksite, tai ir bus jūsųs turtas. smile .. vadinasi dabar tik mokate pinigus, kapitalizuojate palūkanas, o nusidėvėjimas bus tik nuosavam turtui skaičiuojamas...jei jį išsipirksite, o gal po išpirkimo imsite naują... bet tai būtų finansinė nuoma jau kitoks sandoris..

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

ara
1439
#1320005 2016-05-26 14:48 ara
Nieko nebesuprantu....Lizinguojame paprastu lizingu, bankas išrašo turto pardavimo sąskaitą su PVM. Sumokėtas pradinis įnašas. Kas mėnesį gaunu sąskaitas lizingo ir palūkanų dengimui. Naudojam pilnai veikloje pajamoms uždirbti. Tai negaliu skaičiuot nusidėvėjimo? smile O kaip IT įsitraukti? Tik pasibaigus mokėjimams pasirašomas turto perdavimo aktas ir įregistruojam turtą savo vardu (čia iš sutarties).

KJurate
6605
1   #1320007 2016-05-26 14:53 KJurate
jei pradžioje gaunate sąskaitą visai vertei, tai ir tampate savininku,
o jei kas mėnesį gaunate TIK palūkanų sąskaitą ir sumą turto išpirkimui... o kai susimokate, tuomet gaunate sąskaitą, tai kapitalizuojate palūkanas ir įvedate į eksploataciją tik tada, kai tampate savininku

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

ras123
695
#1320008 2016-05-26 14:56 ras123

KJurate rašė:


jei pradžioje gaunate sąskaitą visai vertei, tai ir tampate savininku,
o jei kas mėnesį gaunate TIK palūkanų sąskaitą ir sumą turto išpirkimui... o kai susimokate, tuomet gaunate sąskaitą, tai kapitalizuojate palūkanas ir įvedate į eksploataciją tik tada, kai tampate savininku


Gavo saskaitą visai vertei, padarėme pradinį įnašą ir kas mėn. dabar gauname sąskaitą palūkanom kartu ir įmokos dengimui

KJurate
6605
#1320011 2016-05-26 15:01 KJurate
Dar 20 VAS metodinė rekomendacija labai gražiai komentuoja, tik tai apskaitos tikslais,

o kaip Pelno mokesčio tikslais reikia gilintis į PM komentarą

o jei nuosavybe neplanuojate, akd taps, tai nuoma to laikotarpio sąnaudos ir nereikia jokio nusidėvėjimo skaičiuoti
Prisegti failai
20_skyrius.pdf 190 KB


Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

ras123
695
#1320042 2016-05-26 15:46 ras123

ras123 rašė:



KJurate rašė:


skaityti sutartį kada turtas tampa jūsų nuosavybe?
tai, kad kas mėnesį gaunate palūkanų sąskaitą, kurioje dar ir matoma įmokos dalis, nereiškia, kad turtas jau jūsų


Parašyta sutartyje-:bendrovė įsigaliojus sutarčiai, sudaro su pardavėju turto pirkimo-pardavimo sutartį ir po to pagal sutartį perduoda turtą klientui valdyti ir naudotis verslo tikslais, bei įvykdžius įsipareigojimus pagal sutartį įsigyti jį nuosavybės teise.


Nu užsivedžiau ta tema.Mano atveju prie lizingo sutarties yra ir turto priėmimo-perdavimo .Galdar kas gali pakomentuoti

Girele
9583
#1320044 2016-05-26 15:49 Girele

ras123 rašė:



Nu užsivedžiau ta tema.Mano atveju prie lizingo sutarties yra ir turto priėmimo-perdavimo .Galdar kas gali pakomentuoti


Nebeužsiveskite - viskas čia aišku - lizinginiam skaičiuojate nusidėvėjimą nuo įvedimo į eksploataciją. Taškas.


Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

Maryte47
119
#1339537 2016-11-22 14:20 Maryte47
Žiūriu čia jau seniai kas buvo apsilankę. Man reikėtų patarimo.
.LIzingo būdu įsigytas lengvasis automobilis. Vertė viso,kurią turime išmokėti Lizingui 21296 eurų.Sutartyje parašyta kad l/a vertė 17600 eurų plius PVM 3696 eur.
Išsimokėjimas per 4 metus. Perimu įmonę ir reikia susivesti į programą likučiai.Kaip įsitraukti į ilgalaikį turtą: ar visą sumą 21296 ir nuo jos nusidėvėjimą skaičiuoti? Ar 3693 sumą dėti į sąnaudas (leidžiami ar neleidžiami atskaityma?) ir ilgalaikį pajamuoti 17600 ir nuo šios sumos skaičiuoti nusidėvėjimą?
Kaip teisinga ? Labai laukiu nuomonių.

KJurate
6605
#1339638 2016-11-22 21:24 KJurate
Pvm niekada nebūna ilgalaikio turto vertė, jei atskaita negalima, tai PVM sąnaudos!

Mokymasis – tai patirtis. Visa kita – tik informacija. A. Einšteinas
861296231

leliuks
1289
#1339677 2016-11-23 09:17 leliuks
Pasitikslinimui kompiuteris 3 metams nusidėvėjimą skaičiuoti?

razetax
586
#1341806 2016-12-12 11:42 razetax
Sveiki,
Ar ilgalaikį turtą galima parduoti mažesne nei likutinė vertė? Iš anksto dėkoju.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis