Asociacijos

DKate DKate 3344
2012-03-01 18:10 DKate

arosirma rašė:
būna ir taip smile
bet vis tik sutartis mane domina smile
gal kas "pliurpos" turit pvz

Po ranka neturiu. O ieškoti neturiu kada.
C
Colop 13606
2012-03-01 18:16 Colop

arosirma rašė:

DKate rašė:

arosirma rašė:
šiaip tai tik 1000lt be pvm,
o be to kam tas perdavimo aktas, kai kompiuteristai konsultuoja jokių aktų man nerašo, tik "nemenką" sąskaitą pateikia smile

Pareikalauk, parašys, gal ir sąskaita sumažėtų.



būna ir taip smile
bet vis tik sutartis mane domina smile
gal kas "pliurpos" turit pvz

2020 m. Klaipėda./...

Uždaroji akcinė bendrovė “Apie pliurpas gerai arba nieko” (toliau vadinama Vykdytoju), atstovaujama direktoriaus C.Čiaudaklio ir __________________________ atstovaujama direktoriaus ___________________, veikiančios pagal bendrovės įstatus, ir (toliau vadinama Užsakovu), pasirašėme šią sutartį:

1. SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Užsakovas šia sutartimi užsako, o Vykdytojas įsipareigoja vesti Užsakovo 2006 ir vėlesnių finansinių metų buhalterinės apskaitos pirminių dokumentų registrus, tvarkyti buhalterinę apskaitą prisilaikant Lietuvos Respublikos Buhalterinės Apskaitos Įstatymo ir kitų galiojančių normatyvinių aktų reikalavimų, teikti konsultacijas buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.

2. DARBŲ ATLIKIMO TVARKA
2.1. Vykdytojas atlieka šiuos darbus:

2.1.1. Tvarko pirkimų ir pardavimų buhalterinę apskaitą, veda buhalterinės apskaitos registrus;

2.1.2. Tvarko pinigų gavimo ir mokėjimo buhalterinę apskaitą, veda buhalterinės apskaitos registrus.

2.1.3. Vykdo bankines operacijas ir atstovauja ___________bankuose, bei kitose kredito įstaigose.

2.1.4. Veda ilgalaikio turto apskaitą.

2.1.5. Veda atsiskaitytinų asmenų apskaitą.

2.1.6. Veda kuro apskaitą.

2.1.7. Veda atlyginimų apskaitą.

2.1.8. Atlieka mokesčių paskaičiavimus.

2.1.9. Pildo ir pateikia užsakovui Sodros formas, ataskaitas mokesčių inspekcijai, statistines formas pagal nustatytus šių institucijų terminus, bei atstovauja _____________ šiose institucijose.

2.1.10. Sudaro ir pateikia metinės atskaitomybės ataskaitas užsakovui, VĮ „Registrų centras“, bei VMI.

2.1.11. Veda pirkimo ir pardavimo PVM sąskaitų – faktūrų registrą, vadovaujantis galiojančiomis VMI nuostatomis.

2.2. Vykdytojas turi teisę:

2.2.1. Gauti iš Užsakovo buhalterinės apskaitos tvarkymui ir vedimui atlikti visus reikiamus dokumentus.

2.2.2. Reikalauti iš Užsakovo, kad būtų atlikti kontroliniai matavimai, materialinių vertybių inventorizacija ir kitaip tikrinamas Užsakovo turtas, taip pat atliekami kiti būtini veiksmai.

2.3. Užsakovas privalo:

2.3.1. Iki sekančio mėn. 05 d. pateikti Vykdytojui visus reikiamus buhalterinės apskaitos dokumentus bei informaciją einamojo mėnesio buhalterinės apskaitos tvarkymui atlikti.

2.3.2. Vykdytojo pavedimu atlikti kontrolinius matavimus materialiniu vertybių inventorizacijas bei kitus Užsakovo turto tikrinimus, kurie būtini teisingam finansinių rezultatų vedimui.

3. MOKĖJIMO SĄLYGOS
3.1. Už sutarties 1 straipsnyje numatytus darbus Užsakovas įsipareigoja kiekvieną mėnesį sumokėti ________ (_____________ ) litų, neskaitant PVM mokesčio. Darbų atlikimas fiksuojamas pasirašant PVM sąskaitą – faktūrą, kuri apmokama per 5 darbo dienas po jos išrašymo datos.

3.2. Jeigu Užsakovas nesumoka šios Sutarties 3.1 p. numatytomis sąlygomis nustatytos sumos, Vykdytojas turi teisę pareikalauti mokėti delspinigius – 0.1 procento nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną praleistą dieną.

3.3. Kintant Užsakovo pardavimų apimčiai, o tuo pačiu keičiantis ir buhalterinės apskaitos darbų apimčiai, sutarties 3.1. punkte numatyta paslaugų kaina turi būti tikslinama šalių susitarimu. Nepavykus susitarti dėl paslaugų kainos patikslinimo, sutartis gali būti nutraukiama, įspėjus kitą šalį prieš 30 ( trisdešimt) dienų.

4. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
4.1. Užsakovas atsako už pirminių apskaitos dokumentų pateikimo pilnumą, teisingumą ir savalaikį pateikimą Vykdytojui.

4.2. Vykdytojas atsako už finansinės atskaitomybės atitikimą bendriems apskaitos principams ir galiojantiems norminiams aktams. Jei finansinės atskaitomybės nukrypimus nuo minėtų principų ir norminių aktų įtakojo nesavalaikis pirminiu dokumentų pateikimas, arba jų nepateikimas, Vykdytojas už tokius nukrypimus neatsako.

4.3. Visi ginčai ir nesutarimai, kylantys dėl šios Sutarties ar susiję su ja, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus ginčo išspręsti derybomis, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

5. SUTARTIES GALIOJIMO LAIKAS, NUTRAUKIMO IR PAKEITIMO TVARKA
5.1.Ši sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja 12 mėnesiu, o taip pat laikoma pratęsta sekančiam laikotarpiui, kuriu kiekvienas lygus 12 mėnesių, jeigu šalys nesusitarė kitaip.

5.2. Sutartis gali būti nutraukta nepasibaigus terminui, raštu įspėjus kitą šalį prieš 30 dienų.

5.3. Sutartį nutraukus kitaip negu pagal 5.2 punktą, ar pasibaigus jos galiojimo terminui, Užsakovas privalo mokėti Vykdytojui už faktiškai atliktą darbą pagal išrašytą Sąskaitą- Faktūrą šios Sutarties 3.1 p. numatyta tvarka.

5.4. Ši sutartis gali būti pakeista tik raštišku abiejų šalių sutarimu.

6. ŠALIŲ BUVEINIŲ ADRESAI IR ATSISKAITOMOSIOS SĄSKAITOS
A
arosirma 246
2012-03-01 18:26 arosirma
colop, čia gi sutartis pilnam buhalterijos vedimui, man kažkokią valandinių konsultacijų reiktų smile
tokią "pliurpų" ir aš turiu smile
DKate DKate 3344
2012-03-01 18:35 DKate

arosirma rašė:
colop, čia gi sutartis pilnam buhalterijos vedimui, man kažkokią valandinių konsultacijų reiktų smile
tokią "pliurpų" ir aš turiu smile

Tai gal tiks smile 15502-paslaug__teikimo_sutartis_original.doc
A
arosirma 246
2012-03-01 18:37 arosirma
dėkui, pasinagrinėsiu smile
DKate DKate 3344
2012-03-01 18:45 DKate

arosirma rašė:
dėkui, pasinagrinėsiu smile

Į sveikatą. Čia tax'e rasi ir daugiau panašių. Jei šita netiks.
B
Berule 3
2012-03-01 22:06 Berule 2012-03-01 22-21
Labas vakaras,

esu naujokė tiek šiame forume, tiek buhalterijoje.

Pernai pradėjau tvarkyti bendruomenės buhalteriją ir susidūriau su sudėtingu atveju. Gal čia atsiras galinčių patarti arba dariusių analogišką korespondenciją.

2011 metų pabaigoje seniūnija pažadėjo skirti 500 Lt finansavimą. Atskaitingas asmuo savo lėšomis nupirko prekes. Seniūnija pinigus pravedė tik 2012 metais ir tik tada atsiskaityta su atskaitingu.

Galvoju, kad 2011 turėjo būti tokia korespondencija:

D 2115 (Gautinos sumos iš seniūnijos) K 341 (Gautinas finansavimas)
D 6121 (Trumpalaikio turto nurašymo sąnaudos) K 2116 (Atskaitingi asmenys)


2012 m. pinigų gavimas ir atsiskaitymas su atskaitingu - korespondencija:

D 231 (Bankas) K 2115 (Gautinos sumos iš seniūnijos)
D 2116 (Atskaitingi asmenys) K 231 (Bankas)

Ir stringu su kompensavimu. Ar jį reikia atlikti 2011 ar 2012 metais?

Jei 2011, tai:
D 341 (Gautinas finansavimas) K 645 (Kompensuotos sąnaudos (Seniūnija))

Teisingai, ar ne?

Ačiū už pagalbą :)
Gita1 Gita1 8358
2012-03-02 01:39 Gita1
"pažadėjo" - sutartį turėjot ar tai žodinis susitarimas buvo?
Aš greičiausiai rodyčiau:
atskaitingas pateikia avansinę D 201x K 4152
gavus pinigus D 231 K 3422
apmokama D 4152 K 231
nurašomos prekės D 6123 K 201x
kompensuojamos sąnaudos D 3422 K 642
Tada
D 642 K 350
D 350 K 6123
viskas
B
Berule 3
2012-03-02 19:50 Berule
Taip sutartis buvo. Kaip suprantu jūsų patarimas prekes nurašyt po to kai gauti pinigai, t.y. 2012 metais, nors realiai jas sunaudojo pernai?
DKate DKate 3344
2012-03-02 20:06 DKate
Aš ne Gita, bet patarčiau tą patį, jei yra galimybė. Nebent nurašymą būtina padaryti pernai. Tada gausite veiklos rezultate nuostolį.
I
iron 9
2012-03-05 19:39 iron
Esu jau seniai asociacijos prezidentė (seniau dar buvo klubas). Vargais negalais pati tvarkau minimalią buhalteriją. Kaip dabar suprantu, tikrai nepilnai, bet tikrai sąžiningai.
Asociacijoje nėra apmokamų darbuotojų, o pastaruosius 5 metus viską tvarkiau aš viena. Metinio susirinkimo metu dalyviai priėmė sprendimą man išmokėti tam tikrą (simbolinę) sumą už pastarųjų penkių metų dokumentų tvarkymą ir kitus darbus. Jų, tiesą pasakius, ne taip jau mažai. Tik kaip išmokėti? Ar galima prezidentui pagal susirinkimo sprendimą išmokėti pinigus už darbą(us)?
Jei susirašyti kokią nors sutartį, tai kaip prezidentas su prezidentu ją sudarys... Ką čia protingai padarius?
Ar netiktų tiesiog išrašyti kasos išlaidų orderį, nurodant pagrindu susirinkimo protokolą?
I
iron 9
2012-03-05 19:50 iron 2012-03-05 19-54
Klausimas:
Į kurią asociacijos ataskaitos eilutę traukti nario mokesčius? O gal nario mokesčiai nėra pajamos?...
O kur dėti 2% iš VMI?
Gal ten galima pridėti daugiau eilučių? Dabar matau tik dvi:
I. PAJAMOS
1. Pajamos už suteiktas paslaugas, parduotas prekes
2. Kitos pajamos

Asociacija teikia tarpininkavimo paslaugas nariams su aukštesne organizacija, kuriai vėliau pagal jos išrašytas sąskaitas atitenka dalis nario sumokamo asociacijai paslaugos mokesčio. Kurioje sąnaudų vietoje reikia įtraukti šiuos pinigus? Gal vėl ten galima kokį nają unktą įtraukti?

O kaip su bankinių operacijų mokesčiais, pašto išlaidomis?...

Atleiskite, kad tiek daug klausimų...
E
Enija 3
2012-03-05 20:35 Enija 2012-03-05 20-43
Sveiki,
Radau daug informacijos apie pelno nesiekiančių organizacijų apskaitą, bet niekaip nerandu dokumentų formų, kokias reiktų pildyti vedant apskaitą asociacijoms ( vedu apskaitą visuomeninei organizacijai - ūkininkų sąjungai). Balansą ir veiklos rezultatų ataskaitos formas turiu, bet kokius dokumentus, kokius žurnalus ir t.t. reiktų pildyti laikotarpio eigoje, niekur nerandu smile Gal galite pagelbėti ? smile Gal kas nors galite prikabinti exl formas ?
Labai ačiū smile
urtele urtele 13515
2012-03-05 20:41 urtele

Enija rašė:
Sveiki,
Radau daug informacijos
Ar šitą skaitėt?

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
E
Enija 3
2012-03-05 20:50 Enija

urtele rašė:

Enija rašė:
Sveiki,
Radau daug informacijos
Ar šitą skaitėt?

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...


Ačiū, tikrai labai daug naudingos informacijos. Tik va į kokius žurnalus registruot tas ūkines operacijas metų eigoje visvien nerandu smile Parsisiunčiau iš interneto įvairių exl formų ( pirkimo, pardavimo skolon žurnalai, kasos knygą ir t.t. Bet manau, kad jie skirti tikrai ne asociacijoms.....Žodžiu, žaliuoju smile smile
Gita1 Gita1 8358
2012-03-05 23:46 Gita1
Enija, o gal pabandykit šitoj temoj paieškot:
tax.lt/temos/1232-didzioji-knyga/19
Gita1 Gita1 8358
2012-03-06 00:05 Gita1

iron rašė:
Metinio susirinkimo metu dalyviai priėmė sprendimą man išmokėti tam tikrą (simbolinę) sumą už pastarųjų penkių metų dokumentų tvarkymą ir kitus darbus. Jų, tiesą pasakius, ne taip jau mažai. Tik kaip išmokėti? Ar galima prezidentui pagal susirinkimo sprendimą išmokėti pinigus už darbą(us)?
Jei susirašyti kokią nors sutartį, tai kaip prezidentas su prezidentu ją sudarys... Ką čia protingai padarius?
Ar netiktų tiesiog išrašyti kasos išlaidų orderį, nurodant pagrindu susirinkimo protokolą?

Netiktų.
Nežinau ar gerai darau, bet man kartais sumoka už visus metus, tai sudarom darbo sutartį terminuotą vienai dienai, keliom valandom, t.y. priėmimas, atleidimas ir t.t. Sutartį (darbo ar kažkokią kitą, gal kas ką protingiau pasiūlys) su jumis sudaryti turėtų susirinkimo įgaliotas asmuo.

iron rašė:
Klausimas:
Į kurią asociacijos ataskaitos eilutę

Nario mokestis ne pajamos, 2% irgi ne... Nežinau kaip jūs ten tuos 5 metus tvarkot ir už ką jums mokės, bet nežinot elementariausių dalykų..
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
yra pakeitimų.
išsistudijuokit įdėmiai ir viskas bus aišku.




E
Enija 3
2012-03-06 08:01 Enija

Gita1 rašė:
Enija, o gal pabandykit šitoj temoj paieškot:
tax.lt/temos/1232-didzioji-knyga/19


Ačiūūūūūū :)
I
iron 9
2012-03-08 10:18 iron

Gita1 rašė:

iron rašė:
Jei susirašyti kokią nors sutartį, tai kaip prezidentas su prezidentu ją sudarys...

... Sutartį (darbo ar kažkokią kitą, gal kas ką protingiau pasiūlys) su jumis sudaryti turėtų susirinkimo įgaliotas asmuo.

Ar tada užtektų tarybos sprendimo, kad konkretus asmuo būtų "paskirtas" sudaryti sutartį su prezidentu, kaip asmeniu?

iron rašė:
Klausimas:
Į kurią asociacijos ataskaitos eilutę

Nario mokestis ne pajamos, 2% irgi ne... Nežinau kaip jūs ten tuos 5 metus tvarkot ir už ką jums mokės, bet nežinot elementariausių dalykų..
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
yra pakeitimų.
išsistudijuokit įdėmiai ir viskas bus aišku.
[/quote]

Prašau nesistebėti - būna ir taip. smile Aš su finansais ir buhalterijaa gyvenime turiu tik privačius santykius, nors dėl to neprapuolė ir nebuvo nepagrįstai išleistas nei vienas asociacijos litas. smile
...O mes (t.y. aš) ten tuos 5 metus tvarkiau absoliučiai visus asociacijos reikalus: registravau, perregistravau asociaciją, taisiau, priėmėm, registravau įstatus, pildžiau VMI deklaraciją, apmokėjau sąskaitas, siunčiau/gavau dokumentus, tvarkiau sąskaitą ir kasą, priiminėjau naujus narius, atlikinėjau (tarpininkavau) paslaugas asociacijos nariams, kaip numatyta.... Nes daugiau nebuvo kam... Kitu atveju asociacijos nebūtų likę aplamai.
Tik niekada nebuvo jokios finansinės ataskaitos - susirinkimuose buvo reali paprasta žmonių kalba parengta veiklos ataskaita, kur tarp kitų veiklos rezultatų minimos ir įplaukų bei išlaidų sumos, jų paskirtis. Jokio buhalterio niekada nebuvo.
Ūkinių operacijų knyga pildoma jau šešti metai, bet nepilnai - apsiribota kasos ir sąskaitos stulpeliais bei metinėmis sumomis.

smile Taigi, labai jau rekalinga pagalba sutvarkyti esamą situaciją ir gal perduoti kad kitais metais visą veiklą jaunesniems.
DKate DKate 3344
2012-03-08 10:23 DKate

iron rašė:
smile Taigi, labai jau rekalinga pagalba sutvarkyti esamą situaciją ir gal perduoti kad kitais metais visą veiklą jaunesniems.

Kokios pagalbos Jums reikia konkrečiai? Tik patarimų ar apskaitos sutvarkymo?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui