VeryNew
251
#381479 2007-03-16 09:43 VeryNew
LORETAI 13 - Ačiū už atsakymą!

elipse
1419
#381483 2007-03-16 09:48 elipse redaguota: 2011-09-11 05-20
[quote="elipse"]

elipse rašė:



elipse rašė:

Paaiškinkite prašau, padarėme inventorizaciją - trūkumas.Nurašome 1% natūralios netekties.Kaip su likusiu trūkumu? Ir kokios " procedūros " daromos su PVM atstatymu? smile



smile smile


elipse
1419
#381514 2007-03-16 10:20 elipse redaguota: 2011-09-11 05-20
[quote="elipse"][quote="elipse"]

elipse rašė:



elipse rašė:

Paaiškinkite prašau, padarėme inventorizaciją - trūkumas.Nurašome 1% natūralios netekties.Kaip su likusiu trūkumu? Ir kokios " procedūros " daromos su PVM atstatymu? smile



smile smile


Loreta13
31050
#381531 2007-03-16 10:39 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20
Jei kažkas jau nebeuždirbs pajamų, tai PVM reik atstatyti. Nuo įsigijimo savikainos skaičiuojate 18% ir tiek.
[quote:fede9ca2ec]58 straipsnis. Veikla, kuriai skirtų naudoti prekių ir (arba) paslaugų pirkimo ir (arba) importo PVM gali būti atskaitomas
1. PVM mokėtojas turi teisę įtraukti į PVM atskaitą pirkimo ir (arba) importo PVM už įsigytas ir (arba) importuotas prekes ir (arba) paslaugas, jeigu šios prekės ir (arba) paslaugos skirtos naudoti tokiai šio PVM mokėtojo veiklai:
1) PVM apmokestinamam prekių tiekimui ir (arba) paslaugų teikimui;
[/quote] Jei tai nebeuždirbs pajamų - tenka atstatyt pirkimo PVM.

elipse
1419
#381542 2007-03-16 10:50 elipse redaguota: 2011-09-11 05-20

Loreta13 rašė:

Jei kažkas jau nebeuždirbs pajamų, tai PVM reik atstatyti. Nuo įsigijimo savikainos skaičiuojate 18% ir tiek.
[quote:9e5defad73]58 straipsnis. Veikla, kuriai skirtų naudoti prekių ir (arba) paslaugų pirkimo ir (arba) importo PVM gali būti atskaitomas
1. PVM mokėtojas turi teisę įtraukti į PVM atskaitą pirkimo ir (arba) importo PVM už įsigytas ir (arba) importuotas prekes ir (arba) paslaugas, jeigu šios prekės ir (arba) paslaugos skirtos naudoti tokiai šio PVM mokėtojo veiklai:
1) PVM apmokestinamam prekių tiekimui ir (arba) paslaugų teikimui;

Jei tai nebeuždirbs pajamų - tenka atstatyt pirkimo PVM.[/quote]
Likusi trūkumo dalis negali uždirbti pajamų , nes tų prekių jau nėra smile O kur tą trūkumą nurašote smile O su PVM kaip bus buhalteriškai? smile


Loreta13
31050
#381560 2007-03-16 11:07 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20

elipse rašė:

Likusi trūkumo dalis negali uždirbti pajamų , nes tų prekių jau nėra smile O kur tą trūkumą nurašote smile O su PVM kaip bus buhalteriškai? smile

Jūs kausinėjate PVM temoje, tai jums apie PVM ir atsakiau.
Trūkumas bus neleidžiami atskaitymai.

aromatas
499
#381569 2007-03-16 11:25 aromatas redaguota: 2011-09-11 05-20

Loreta13 rašė:



elipse rašė:

Likusi trūkumo dalis negali uždirbti pajamų , nes tų prekių jau nėra smile O kur tą trūkumą nurašote smile O su PVM kaip bus buhalteriškai? smile

Jūs kausinėjate PVM temoje, tai jums apie PVM ir atsakiau.
Trūkumas bus neleidžiami atskaitymai.


Loreta13
31050
#381573 2007-03-16 11:29 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20
aromatas smile

aromatas
499
#381576 2007-03-16 11:33 aromatas redaguota: 2011-09-11 05-20

Loreta13 rašė:


aromatas smile


Aš tik bandžiau paklausti panašiai , kaip elipse klausė , bet kažkodėl apsigalvojau. Na , bet gal ir aš paklausiu smile Pagal jos variantą , mane irgi domina kaip bus buhalteriškai su PVM?

aromatas
499
#381615 2007-03-16 12:22 aromatas redaguota: 2011-09-11 05-20

aromatas rašė:



Loreta13 rašė:


aromatas smile


Aš tik bandžiau paklausti panašiai , kaip elipse klausė , bet kažkodėl apsigalvojau. Na , bet gal ir aš paklausiu smile Pagal jos variantą , mane irgi domina kaip bus buhalteriškai su PVM?


smile


Loreta13
31050
#381623 2007-03-16 12:37 Loreta13
Na jau rašiau:)) Jei prekės nebeuždirbs PVM, tenka jį "atstatyti".
Beje, visokie "fiti miti" nustatyti inventorizacijos metu, jei jų niekas nekompensuoja, yra neleidžiami atskaitymai. Tai įsivaizduoju, kad ir priskaičiuotos atstatomo PVM sąnaudos yra neleidžiami.

Stirna
389
#381699 2007-03-16 14:10 Stirna redaguota: 2011-09-11 05-20

Neringenas rašė:

gal kas galite imesti nuoroda kur yra parasyta del PVM atskaitos (kasos kvitai)nes istatyme mazai info, gal kokiam komentare, kas ceky ten turi atsispindet kad PVm leidziamas butu smile niekaip nerandu smile dekui smile

radau comments.vmi.lt/pdbw.nsf/21e1f758bae13e8e42256b06003d3512/f55b0f01d532f84cc2256d89002f4861?OpenDocument 80str 7dalies komentaras smile


Sveiki, aš tuo pačiu klausimu ...

1. Ar galima PVM atskaita pgl.kasos aparato kvitą, įsigijus NE degalus, o bet kokias kitas prekes?
PVM įstatyme kalbama tik apie degalus, išeitų, kad - negalima.
2. Jei negalima traukti PVM į atskaitą pgl.kvitą, tai dedam - į neleidžiamus. O kaip apmokestinamoji vertė - normalios sąnaudos?

Rolf
17232
#381754 2007-03-16 15:26 Rolf redaguota: 2011-09-11 05-20

Stirna rašė:



Neringenas rašė:

gal kas galite imesti nuoroda kur yra parasyta del PVM atskaitos (kasos kvitai)nes istatyme mazai info, gal kokiam komentare, kas ceky ten turi atsispindet kad PVm leidziamas butu smile niekaip nerandu smile dekui smile

radau comments.vmi.lt/pdbw.nsf/21e1f758bae13e8e42256b06003d3512/f55b0f01d532f84cc2256d89002f4861?OpenDocument 80str 7dalies komentaras smile


Sveiki, aš tuo pačiu klausimu ...

1. Ar galima PVM atskaita pgl.kasos aparato kvitą, įsigijus NE degalus, o bet kokias kitas prekes?
PVM įstatyme kalbama tik apie degalus, išeitų, kad - negalima.
2. Jei negalima traukti PVM į atskaitą pgl.kvitą, tai dedam - į neleidžiamus. O kaip apmokestinamoji vertė - normalios sąnaudos?



Išlaidos gali būti pripažintos sąnaudomis pagal kasos aparatų kvitus, jeigu prekių ar paslaugų, kurių įsigijimą patvirtina kasos aparato kvitas, vertė (įskaitant PVM) neviršija 500 litų. Finansų ministras turi teisę nustatyti papildomus išlaidų pripažinimo sąnaudomis pagal kasos aparatų kvitus apribojimus.
PVM į sąnaudas (leidž.atskaitymus), jei prekės bus panaudotos įmonės pajamoms uždirbti.



Laputexxx
364
#381876 2007-03-17 08:19 Laputexxx
Esam PVM mokėtojai. Nusipirkom brangų žodyną iš ES šalies (užsisakėm internetu), gavom sąskaitą. Ar yra prievolė mums apsiskaičiuoti pardavimo PVM?
Ir kitas klausimas, ne visai susijęs su PVM - jeigu gaunamas šiuo atveju tik kvitas, išrašytas įmonės vadovo vardu, už šį žodyną, ar galima traukti į sąnaudas? Priskirčiau tą sumą į neleidžiamus atskaitymus... ar taip galima? Už žodyną jau sumokėta iš įmonės kortelės sąskaitos banke.

Loreta13
31050
#381879 2007-03-17 09:32 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20

Laputexxx rašė:

Esam PVM mokėtojai. Nusipirkom brangų žodyną iš ES šalies (užsisakėm internetu), gavom sąskaitą. Ar yra prievolė mums apsiskaičiuoti pardavimo PVM?
Ir kitas klausimas, ne visai susijęs su PVM - jeigu gaunamas šiuo atveju tik kvitas, išrašytas įmonės vadovo vardu, už šį žodyną, ar galima traukti į sąnaudas? Priskirčiau tą sumą į neleidžiamus atskaitymus... ar taip galima? Už žodyną jau sumokėta iš įmonės kortelės sąskaitos banke.

Jei tas žodynas jums reikalingas, t.y. padeda uždirbti pajamas, kodėl turėtų būti neleidžiami smile
O dėl PVM, aš ko gero neskaičiuočiau, jei yra tik kvitelis, kuriame nėra jokių nuorodų į ES Direktyvas. Ką jūs žinote, ar tam ES įmonė yra PVM mokėtoja ar ne.
Pasiskaitinėkite PVMĮ 3 straipsnio 2 dalies komentarą.
[quote:fca2913b84]2. Jokiais atvejais PVM objektas nebus prekių įsigijimas, kai prekių pardavėjai yra šie valstybės narės asmenys:
2.1. kuriems taikoma speciali PVM apmokestinimo schema, nustatyta toje šalyje mažiems mokesčių mokėtojams (angl. flat rate);
2.2. neviršiję savo šalyje nustatytos ribos, kurią viršijus atsiranda pareiga registruotis PVM mokėtojais toje valstybėje narėje;
2.3. nevykdydami ekonominės veiklos, parduoda sau priklausantį turtą.
[/quote] Na, o jei jie yra PVM mokėtojai, tai kažkaip turi matytis jų dokumentuose, ar tame tinklalapyje, kuriame užsisakėte žodyną. Galų gale, pagal pavadinimą galite paieškoti ES PVM mokėtojų paieškoje.
Jei rasite - sąlyginį PVM teks priskaičiuot. Užregistruoti gavimų iš ES žurnaliuke, bei PVM deklaracijoje.


Laputexxx
364
#381881 2007-03-17 10:09 Laputexxx
Tai pagal kvitą galima traukti sąnaudas į leidžiamus atskaitymus?

Loreta13
31050
#381884 2007-03-17 10:38 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20

Laputexxx rašė:

Tai pagal kvitą galima traukti sąnaudas į leidžiamus atskaitymus?

Ištraukėlė iš buhalterinės apskaitos įstatymo 13 straipsnio:
www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=224416
[quote:7c544eb54a]3. Įrašai apskaitos registruose daromi tik pagal apskaitos dokumentus, turinčius šiame straipsnyje nurodytus rekvizitus, išskyrus apskaitos dokumentus, gautus iš užsienio subjektų.[/quote]

nieko_sau
3884
#381886 2007-03-17 11:00 nieko_sau redaguota: 2011-09-11 05-20

Loreta13 rašė:


O dėl PVM, aš ko gero neskaičiuočiau, jei yra tik kvitelis, kuriame nėra jokių nuorodų į ES Direktyvas. Ką jūs žinote, ar tam ES įmonė yra PVM mokėtoja ar ne.



Čia nesutinku. PVM priskaičiuoti teks, tik atskaitos nebus, nes nėra normalios sąskaitos pagal PVMĮ reikalavimus.

Laputexxx
364
#381887 2007-03-17 11:07 Laputexxx redaguota: 2011-09-11 05-20

nieko_sau rašė:



Loreta13 rašė:


O dėl PVM, aš ko gero neskaičiuočiau, jei yra tik kvitelis, kuriame nėra jokių nuorodų į ES Direktyvas. Ką jūs žinote, ar tam ES įmonė yra PVM mokėtoja ar ne.



Čia nesutinku. PVM priskaičiuoti teks, tik atskaitos nebus, nes nėra normalios sąskaitos pagal PVMĮ reikalavimus.



Apsiskaičiuoti PVM ir jį sumokėti, o atskaitos nedaryti?

Loreta13
31050
#381888 2007-03-17 11:09 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-20

nieko_sau rašė:

Čia nesutinku. PVM priskaičiuoti teks, tik atskaitos nebus, nes nėra normalios sąskaitos pagal PVMĮ reikalavimus.

O iš kur jūs žinote, kad ta įmonė yra PVM mokėtoja smile
Juk, jei ji nėra PVM mokėtoja, ar jei nėra prievolės tapti PVM mokėtoja, jokių PVM-ų pas mus neatsiranda.
Dar pasikartosiu[quote:830c0a5776]2. Jokiais atvejais PVM objektas nebus prekių įsigijimas, kai prekių pardavėjai yra šie valstybės narės asmenys:
2.1. kuriems taikoma speciali PVM apmokestinimo schema, nustatyta toje šalyje mažiems mokesčių mokėtojams (angl. flat rate);
2.2. neviršiję savo šalyje nustatytos ribos, kurią viršijus atsiranda pareiga registruotis PVM mokėtojais toje valstybėje narėje;
2.3. nevykdydami ekonominės veiklos, parduoda sau priklausantį turtą. [/quote]
Ai..pavargau jau aš nuo to ES PVM smile smile smile

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
J. Šlepienės įmonė
Vytauto g. 44, Tauragės m., Tauragės miesto sen., Tauragės r. sav. 72264
- 2018 - 2022
ALGONAS, UAB
Igno Šimulionio g. 5-95, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 04330
2015 - 2019 2018 - 2022
Syntezy, UAB
Ulonų g. 5, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08240
2015 - 2020 2018 - 2018
ELTAURADA, UAB
Tauragės r. sav. Tauragės m. Gaurės g. 2
2015 - 2020 2018 - 2022
Klaipėdos m. pensininkų klubo GIJA individuali įmonė
Baltijos pr. 43-12, Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav. 94129
- 2018 - 2018
Druskeda, UAB
Veisiejų g. 29, Druskininkų m., Druskininkų sav. 66245
2019 - 2021 -
Interkonas LT, UAB
Naujoji Riovonių g. 8, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 03153
2016 - 2020 2020 - 2022
Piotro Naglio įmonė - -
be.voxx, UAB
Švitrigailos g. 11M, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 03228
2015 - 2020 2018 - 2022
Marinus visus, IĮ - -
RVTS, UAB
Laukininkų g. 46-53, Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav. 95153
2015 - 2021 -
ATS statyba, UAB - -
Daugiabučio namo savininkų bendrija Jaunimo g. 52
Jaunimo g. 52-25, Alytaus m., Alytaus m. sav. 63307
- 2018 - 2022
Lindos kava, MB
Kalnėnų g. 15, Jurbarko m., Jurbarko miesto sen., Jurbarko r. sav. 74110
2018 - 2020 2018 - 2021
Autofortas motors, UAB
9-ojo Forto g. 47, Kauno m., Kauno m. sav. 48100
2015 - 2020 2018 - 2022