imbir
91
#303546 2006-08-04 23:17 imbir redaguota: 2011-09-11 05-03

artas71 rašė:

Aš sutinku, kad šis pasiūlymas yra įdomus vaikams iki 25 metų. Bet, jeigu bizniaujate ar padedate kaip buhas bizniauti kokiems asmenims, siūlyčiau tokiu atveju paaiškinti jiems, kad galite sumodeliuoti, labai neskausmingai, už prieinamą kainą, nenaudingą LR valstybės biudžetui maklią siūtą nematomais VMI šakalams, siūlais, iš anksto, turint esminių biznio veiksmų modelį, kurį pakoregavę, tie biznieriai turėsi nereaaaliąąą mokesčių ekonomiją...

Kai sriuba ir antras suvalgyti, šaukštais mosuoti būna per vėlu....



pas mus "biznieriai" pirma padaro, o paskui sutartis buhalteriui ant stalo- saukstai po pietu...

Aciu Jums uz velyvas konsultacijas ir nuomone smile

Euga
18
#303677 2006-08-06 17:27 Euga
Sveiki...Gal kas žinote kuo remiantis (įst. str. ar kitas aktas) valdybos narių apgyvendinimo, atvykimo etc. išlaidos susijusios su jų pareigų vykdymu, yra neleidžiami atskaitymai?... smile

Loreta13
31055
#303678 2006-08-06 17:53 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-03
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=279490

2. Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, iš pajamų atskaitomomis komandiruočių sąnaudomis laikomos šios patirtos su vieneto darbuotojo, individualios įmonės savininko ar ūkinės bendrijos tikrojo nario komandiruote į užsienį susijusios išlaidos

comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/2AE25B3B919A21FF42256E760037CDB3

Vadinasi, apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, iš įmonės pajamų gali būti atskaitomos tik įmonės darbuotojų, individualių įmonių savininkų ir ūkinių bendrijų tikrųjų narių komandiruočių sąnaudos. Valdymo organų nariams, kurie nėra sudarę darbo sutarčių su įmone, kompensuotos komandiruočių išlaidos, apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, nelaikomos komandiruočių sąnaudomis.

www.vmi.lt/lt/?itemId=10131992

3. Ar valdymo organų narių išvykimas atlikti vieneto pavedimą gali būti laikomas komandiruote?
Valdymo organų narių, kurie nėra sudarę darbo sutarčių su vienetu, išvykimas atlikti vieneto pavedimą nelaikomas komandiruote, o jiems išmokėtos kelionės išlaidų kompensacijos, apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną, nelaikomos komandiruočių sąnaudomis.

Prirašiau ir supratau, kad ko gero ne to klausėte smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Euga
18
#303685 2006-08-06 20:00 Euga
smile LABAI AČIŪ!!!...Man to ir reikėjo...

ritina
240
#308948 2006-08-24 09:40 ritina
Norėčiau pasitikslinti. Vairuotojai komandiruotės metu Vokietijoje parveža kvitukus už stovėjimo aikšteles iš kasos aparato, kuriose nėra jokių įmonės rekvizitų nei auto Nr. Ar galimos sąnaudos pagal tokius kvitus ?

Magali
360
#308964 2006-08-24 09:58 Magali
Ne.

Vifi
4127
#308999 2006-08-24 10:31 Vifi redaguota: 2011-09-11 05-04

ritina rašė:

Norėčiau pasitikslinti. Vairuotojai komandiruotės metu Vokietijoje parveža kvitukus už stovėjimo aikšteles iš kasos aparato, kuriose nėra jokių įmonės rekvizitų nei auto Nr. Ar galimos sąnaudos pagal tokius kvitus ?



Galimos, jei galima nustatyti ūkinės operacijos turinį smile

Linda6
12026
#309017 2006-08-24 10:41 Linda6
Jeigu nepririnko iš šiukšliadėžių prie degalinės. smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

ritina
240
#309021 2006-08-24 10:44 ritina redaguota: 2011-09-11 05-04

Magali rašė:

Ne.

smile
Ačiū, vifi, nuraminai. O ir mokesčiai tą patvirtino.

ritukse
1378
#309106 2006-08-24 11:57 ritukse
Sveiki ar įmonė gali nupirktą fotoaparatą dėti į leičiamus atskaitymus , mes turim parduotuves mums tas fotoaparatas nereikialingas, bet šefai jį nusipirko sau . Gal galim sakyti kad jis mums reikalingas paveiksluoti prekes ir reklamuoti net nežinau ir dar priedu pagal sumą reikia dėti į IT ačiū smile

ritina
240
#309138 2006-08-24 12:32 ritina
O kodėl gi ne. Aš skaitmeninį fotoaparatą nurašiau į sąnaudas. Man neviršijo nustatytos ilgalaikio turto sumos. Motyvuosiu tuo, kad fotoapataras reikalingas prekių reklamai (prašiau, kad pasidarytų parduodamų prekių albumėlį)

Jurge
8
#310139 2006-08-25 19:49 Jurge
Sveiki, musu imone nera PVM moketoja, todel tai aktualu tik pelno mokescio tikslais: ar galima itraukti i sanaudas kura pagal cekius, kuriuose nera irasyti pirkejo rekvizitai? Jeigu negalima, tai nuo kurios datos, nes tuomet reikes man taisyti pelno mokescio deklaracijas. Viena auditore sake kad itraukti negalima smile bet teises akto jokio nerandu del butinu siu rekvizitu.
aciu uz atsakyma.

Loreta13
31055
#310190 2006-08-26 09:55 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-04

Jurge rašė:

Sveiki, musu imone nera PVM moketoja, todel tai aktualu tik pelno mokescio tikslais: ar galima itraukti i sanaudas kura pagal cekius, kuriuose nera irasyti pirkejo rekvizitai? Jeigu negalima, tai nuo kurios datos, nes tuomet reikes man taisyti pelno mokescio deklaracijas. Viena auditore sake kad itraukti negalima smile bet teises akto jokio nerandu del butinu siu rekvizitu.
aciu uz atsakyma.


www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=260699&p_query=kasos%20aparato
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/EA16DB8FC622F18142256FD4003F40B9

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Villev
48
#310695 2006-08-28 15:55 Villev
Laba diena gal galit man padet
jeigu VšĮ sudaro patalpų nuomos sutartį su fiziniu asmeniu, tai nuomos sutarties uztenka kad nuomos islaidas pripazinti sanaudom?
dekoju labai

virbuh
7938
#313270 2006-09-02 15:46 virbuh redaguota: 2011-09-11 05-05

Villev rašė:

Laba diena gal galit man padet
jeigu VšĮ sudaro patalpų nuomos sutartį su fiziniu asmeniu, tai nuomos sutarties uztenka kad nuomos islaidas pripazinti sanaudom?
dekoju labai



Jei sąskaitas asmeniui išrašote kiekvieną mėnesį, ar kas ketvirtį ir išmokate pinigus, aš surašyčiau buhalterinę pažymą ir kiekvieną mėnesį pagal tą pažymą traukčiau į sąnaudas.

Dincule
4
#313302 2006-09-03 01:08 Dincule redaguota: 2011-09-11 05-05
[quote="virbuh"]

Villev rašė:

Laba diena gal galit man padet
jeigu VšĮ sudaro patalpų nuomos sutartį su fiziniu asmeniu, tai nuomos sutarties uztenka kad nuomos islaidas pripazinti sanaudom?
dekoju labai



Taip galima pripazinti sanaudas ir pagal sutarti, atitinkama suma kiekvienam menesiui, bet kai pinigus ismokate - atsiranda jau ir kiti dalykai: is nuomos sumos isskaiciuojamas pajamu mok, kuris sumokamas atitinkamai iki ar po menesio 15 dienos uz ta fizini asmeni. Tai reikia parodyti menesineje formoje FR0572. Todel kad man butu paprasciau as sanaudomis pripazystu tik tada kai sumoku, aisku jei nesikerta per metus.

puke111
460
#314026 2006-09-05 14:26 puke111
Sveiki, koks sąskaitos nr. galėtų būti - pelno nemažinančios sąnaudos? smile

LauryteL
675
#314054 2006-09-05 15:18 LauryteL redaguota: 2011-09-11 05-05
[quote:51be9f6d02]Sveiki, koks sąskaitos nr. galėtų būti - pelno nemažinančios sąnaudos? [/quote]
Pvz. 62...

puke111
460
#314101 2006-09-05 16:05 puke111 redaguota: 2011-09-11 05-05

LauryteL rašė:

[quote:1c5539be28]Sveiki, koks sąskaitos nr. galėtų būti - pelno nemažinančios sąnaudos?


Pvz. 62...[/quote]
Ačiū smile

Loreta13
31055
#314188 2006-09-05 21:50 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-05

puke111 rašė:

Sveiki, koks sąskaitos nr. galėtų būti - pelno nemažinančios sąnaudos? smile


611XX

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis