rrrasa
830
#81892 2004-05-11 19:48 rrrasa redaguota: 2011-09-11 03-24

marttina rašė:

Už naktines valandas reikia skaičiuoti pusantro karto valandinio tarifo. Tai aš klausiu ar jūs skaičiuojat naktines valandas ir ar tabelyje rodot važiavimus naktį?



Nakties valandas rodau antroje eilutėje, bet tik nakties valandas pagal jas mėnesio pabaigoje apmoku už darbą naktį.

ir ar tabelyje rodot važiavimus naktį?[/quote]
Šitą dalį patikslinkite.

Ulita
1826
#81893 2004-05-11 19:52 Ulita redaguota: 2011-09-11 03-24

marttina rašė:

Už naktines valandas reikia skaičiuoti pusantro karto valandinio tarifo. Tai aš klausiu ar jūs skaičiuojat naktines valandas ir ar tabelyje rodot važiavimus naktį?



Nieko aš nedarau. Rašau po 8 val ir viskas. Reiks susiimti.... smile Bet jeigu pagal grafiką dirba, dieną ilsisi, naktį važiuoja, tai gal nereikia mokėti dvigubai?
Ir dar kartą klausiu, jei visą parą stovi, kaip žymit tabely. Man auditorius sakė, kad čia priverstinis poilsis, todėl negalime tą dieną suteikti išeiginę,

O VMI tikrino, kai dar tik ekspedijavom, neturėjom savų automobilių...

Viskas laiku ateina tiems, kas moka laukti.... :)))

Nida
237
#81895 2004-05-11 19:57 Nida
o jei yra kolektyvinė sutartis, kaip tada nustatyti suminę darbo laiko apskaitą? Kiek žinojau visvien reikia gauti leidimą iš DI? Ar dabar yra kitaip?

rrrasa
830
#81896 2004-05-11 20:00 rrrasa
[quote="Ulita"] Bet jeigu pagal grafiką dirba, dieną ilsisi, naktį važiuoja, tai gal nereikia mokėti dvigubai?
Ir dar kartą klausiu, jei visą parą stovi, kaip žymit tabely. Man auditorius sakė, kad čia priverstinis poilsis, todėl negalime tą dieną suteikti išeiginę,

DI net pabrėžė, kad nepapirškite apmokėti už darbą naktį, o viršvalandžiams galima suteikti išeiginę.
Būna kai stovi ant sienos pagal tachografą išeina 24 d.val., o tada tai nežinau ką daryti (bet juk vairuotojas gali ir pamesti tachografą)

Jeigu stovi visą parą ir jeigu trūksta poilsio dienos rašau P, o jei ne 8 val.

marttina
3
#81899 2004-05-11 20:06 marttina
Dėkui rrrasai už informaciją ir man reikės pradėt skaičiuot dirbtas valandas naktį,kol nesulaukiau "svečių" , o kas dėl pamestų tachogramų tai jos turi būti visos, nes taip pat dar jas tikrina Kelių transporto inpekcija, o jų nesant taip pat bauduoja

Ulita
1826
#81900 2004-05-11 20:06 Ulita
Prie sienos nežinau koks poilsis, bet europoje per išeigines ar šventes, kai uždraustas eismas. smile Pagal mane galėtų būti ir vairuotojui išeiginės.
Dar vienas kausimas - kai važiuoja du vairuotojai, tai irgi abiem eina darbo valandos vienu metu? Ar vienas ilsisi, o kitas dirba?

Viskas laiku ateina tiems, kas moka laukti.... :)))

rrrasa
830
#81907 2004-05-11 20:18 rrrasa
Kai dirba du vairuotojai kiekvienas turi savo tachorafą, tai kaip ir du darbo grafikai. Pas mus labai retai tai būna. Yra VDI išaiškinimas dėl dviejų vairuotojų, rytoj darbe paieškosiu.
Gal kam prireiks
Dėl Valstybinės kelių transporto inspekcijos ir Policijos departamento bendradarbiavimo kelių transporto priemonių kontrolės srityje
www.vkti.lt/aktai/BEN0106.doc
Tachografų naudojimo taisyklės
www.vkti.lt/aktai/jur01233.doc

www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=225514&Condition2=tachograf*

TYTE
1640
#81924 2004-05-11 23:07 TYTE
Aš irgi iki šiol skaičiavau 8 val. už kiekvieną komandiruotės dieną. Dabar skaitau, kad pagal nutarimą nr.587 vairuotojo darbo diena gali trukti 9 val., bet turi būti 45 min. pertrauka. Per savaitę jiems leista dirbti 48 val. Jau kas virš 48 val., tada skaitosi viršvalandžiai. O dėl laisvų dienų suteikimo, tai pagal LR darbo kodekso 194 strps.(?) galima laisvas dienas pridėti prie kasmetinių atostogų papildomai už jas nemokant.
Ar aš teisingai suprantu, nes pirmiausiai noriu iki galo išsiaiškinti ir tik tada pulti taisyti smile .
O dėl žymėjimo darbo laiko apskaitos žiniaraštyje... 3 eilutėje žymiu tada K, ir skaičiuoju tiek valandų kiek tą dieną pagal tachografą buvo važiuota. Važiavimą naktį žymiu, kaip darbą naktį, ar kaip komandiruotę?
Rrasa, malonu, kad sutinki pasidalinti savo patirtim... smile
Gal dar kas nors atsilieps? smile

TYTE
1640
#81933 2004-05-11 23:36 TYTE
Ir dar... Lietuvoje vairuotojai (bent mūsų) nenaudoja tacho kortų, tai kaip pildot darbo laiko apskaitos žiniaraštį? Aš iki šiandien rašydavau 8 val. Ar tai irgi komandiruotė - reikia įsakymo ir pan.?
Rasa, ar vairuotojai pas jus dažnai "pameta" tacho kortas? smile
Nes man irgi jau buvo "pakišta" mintis, kad sukis kaip nori, bet viršv alandžių nebus, nes "šaibas" ir pamesti gali...

previlsta
27
#81936 2004-05-11 23:49 previlsta
VMĮ tai neidomu, tikrina kelių transporto inspekcija. Žiūri pagal šaibas dirbta laiką, jei vairuotojas važavo ilgiau negu leidžiama, o ilsėjosi trumpiau negu reikia, tai jie skaičiuja kažkokius koficientus. Ima nustatytu pažeidimų kiekį lygina su patikrinatais, veda vidurki, bert ne pamenu koks turi gautis kad negautumi baudos. Jei matai kad šaibos "juodos" rašyk vairuotojui ispėjimą, papeikimą ar dar ką nors ir turėk giliame stalčiuje jei kas patvers, pakiši, kad jau baudei , yra šansu įmonei išsisukti iš nuobaudų , už tą patį kelis kartus bausti negalima-nes skaito, kad jau pažeidimus padarė vairuotojas savo nuožiura, o ne todėl kad degė nuvežti krovinį.

TYTE
1640
#81954 2004-05-12 08:40 TYTE
Tai ir įdomu kaip tvarkytis, kad nenubaustų?

VaidasR
24
#81962 2004-05-12 09:35 VaidasR
Sveiki likimo broliai transportininkai as noriu suzinoti Jusu nuomone truputi ne i tema del (PVM):

reisas prasidejo 04.28 - baigesi 05.04. Saskaita rasot jau su PVM (LR imonei). Simonyte aiskino, kad t.b. be PVM, ka jus manot?

rrrasa
830
#81965 2004-05-12 09:43 rrrasa
Su "Pametimais" skaičiau, kad yra įrengimai tachografų nuskaitymui, taip kad kelių inspekcija gali turėti.
Ieškau internete kuris įstatymas dėl tachografų galioja, atrodo praleidau pakeitimus
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=230962&Condition2=tachograf*
Kuriais įstatymais vadovaujatės smile

Ulita
1826
#81968 2004-05-12 09:47 Ulita redaguota: 2011-09-11 03-24

VaidasR rašė:

Sveiki likimo broliai transportininkai as noriu suzinoti Jusu nuomone truputi ne i tema del (PVM):

reisas prasidejo 04.28 - baigesi 05.04. Saskaita rasot jau su PVM (LR imonei). Simonyte aiskino, kad t.b. be PVM, ka jus manot?



Jeigu forminaisi muitinės dokumentus, tai su 0% - eksportas. Mūsų irgi krovėsi 04.30 , ant CMR yra muitinės štampai, tai aš sąskaitą rašau su 0%, nors iškrovėm 05.04.

Mano padėtis geresnė, nes mano 95 % klientų iš ES ( ir taip 0 tarifas) smile

Viskas laiku ateina tiems, kas moka laukti.... :)))

TYTE
1640
#82003 2004-05-12 11:23 TYTE redaguota: 2011-09-11 03-24

VaidasR rašė:

Sveiki likimo broliai transportininkai as noriu suzinoti Jusu nuomone truputi ne i tema del (PVM):

reisas prasidejo 04.28 - baigesi 05.04. Saskaita rasot jau su PVM (LR imonei). Simonyte aiskino, kad t.b. be PVM, ka jus manot?


Aš taikiau 18 proc. PVM Lietuvos įmonėms, nes realiai paslauga atlikta 05 04.

TYTE
1640
#82005 2004-05-12 11:34 TYTE redaguota: 2011-09-11 03-24
Pagal nutarimą nr.587 vairuotojo darbo diena gali trukti 9 val., bet turi būti 45 min. pertrauka. Per savaitę jiems leista dirbti 48 val. Jau kas virš 48 val., tada skaitosi viršvalandžiai. O dėl laisvų dienų suteikimo, tai pagal LR darbo kodekso 194 strps.(?) galima laisvas dienas pridėti prie kasmetinių atostogų papildomai už jas nemokant.
O dėl žymėjimo darbo laiko apskaitos žiniaraštyje... 3 eilutėje žymiu tada K, ir skaičiuoju tiek valandų kiek tą dieną pagal tachografą buvo važiuota. Važiavimą naktį žymiu, kaip darbą naktį, ar kaip komandiruotę?
Ar teisingai?

irta
471
#82008 2004-05-12 11:46 irta
labą dieną! atsiprašau, aš irgi ne i temą. gal kas nors susidurė:reisas Lenkija-Lietuva(persimuitinimas)-Rusija. kokį PVM straipsnį taikyti?

Ulita
1826
#82013 2004-05-12 11:55 Ulita
Tyte rase:
Aš taikiau 18 proc. PVM Lietuvos įmonėms, nes realiai paslauga atlikta 05 04.[/quote]

As ziuriu ne i data, bet yra ar nera atidaryti TIR, ekporto deklaracijos.

O Irtai:
Jei tu vezi Lenkija - Lietuva, tai pagal ES ( lietuviams 18%, ES su 0% pagal direktyvq). Jei vezi Lenkija - Lietuva - Rusija, tai eksportas , visiems 0 tarifas.

Viskas laiku ateina tiems, kas moka laukti.... :)))

rrrasa
830
#82018 2004-05-12 12:04 rrrasa
587 yra ir toks punktas
12.3. Bendras vairavimo laikas per 2 savaites paeiliui neturi viršyti 90 valandų.
Aš atsižvelgiu ir šį punktą, nes būna, kad viršvalandžiai išsilygina tik per dvi savaites. O viršvalandžius skaičiuoju tik nuo tų valandų, kurios viršija dirbto mėn. nustatyta val. sk. (04 mėn. nustaytas 167 faktiškai dirbo 170 val viršval. 3 val. jas ir apmoku).
Laisvas dienas prie atostogų nededu. Nes tuo atveju kaip atrodys tabelyje, ką žymėsite smile Manu kad jas reikės apmokėti. Čia reikėtų pasiskaityti.

K raidę žymiu pagal įsakymą vykimui į komandiruotę, ir neturi reikšmės kokiu paros metu važiuoja. Jeigu važiuoja naktį tada dieną ilsisi. Ar ne taip smile
Pirmoje eil. rašau val. pagal tachog, o trečioja K pagal įsakymą. Antroje eil. dirbtos val naktį.

irta
471
#82023 2004-05-12 12:11 irta
patikslinsiu:užsakovas-rusas, krovinio maršrutas Lenkija-Rusija, į Lietuvą užvažiuoja tik persimuitinti. aš manau čia reikia suskirstyti reisą dalimis: Lenkija-Lietuva - ne PVM objektas; Letuva(nuo 1 -o muitinės posto)-Lietuva(iki 2-o muitinės posto) - tai 0 pvm tarifas; Lietuva-Rusija- ne PVM objektas. Ar taip? Kaip manote? Mane domina PVM įst. straipsnis būtent ne PVM objektui, kažkaip negaliu rasti...


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis