Transporto įmonių darbo laiko apskaita

L
lllaima 430
2020-02-03 10:55 lllaima
mobiliojo kelių transporto darbuotojo (Ypatumų 2.3 punktas) darbo laikas yra nuo darbo pradžios iki pabaigos, kurį mobilusis kelių transporto darbuotojas yra savo darbo vietoje, darbdavio žinioje ir atlieka savo funkcijas ar veiklą (išskyrus pertraukas), tai yra: 1) laikas, skirtas įvairiai kelių transporto veiklai. Ši veikla yra: vairavimas; krovimas; pagalba įlaipinant keleivius į transporto priemonę ir išlaipinant iš jos; valymas ir techninė priežiūra; kiti darbai, skirti transporto priemonės, krovinio ir keleivių saugumui užtikrinti arba teisiniams ir kontrolės įpareigojimams, tiesiogiai susijusiems su vykdoma konkrečia transporto veikla, įskaitant krovimo priežiūrą, administracinius policijos, muitinės, imigracijos pareigūnų ir kitus formalumus, vykdyti; 2) laikas, kuriuo mobilusis kelių transporto darbuotojas negali laisvai disponuoti ir turi būti darbo vietoje, pasirengęs imtis įprastinio darbo, su tam tikromis užduotimis, kurios susijusios su budėjimu, kai laukiama krovimo darbų, kai neįmanoma iš anksto numatyti trukmės, t. y. prieš išvykimą arba tik prieš faktinio išvykimo laiką, arba pagal bendras sąlygas, dėl kurių socialiniai partneriai susitarė, ir tai numatyta kolektyvinėje sutartyje.
Saule65 Saule65 1697
2020-02-28 14:31 Saule65
Ar yra kokių niuansų siunčiat nuvežti krovinį į Vokietiją, tolimojo reiso vairuotoją?
R
Robolike 34
2020-03-18 14:41 Robolike
Laba diena,
Norėjau pasikonsultuoti dėl SDLA transporto įmonėje. Apskaitinis laikotarpis - 2men. DS nurodyta 1002 DU. Pirma mėnesį mokam pagal faktą - (praktiškai niekada nesigauna tiek kiek DS, visad trūksta valandų). Antra mėnesį žiūrim viršvalandžius bei neisdirbtas valandas. Praktiškai niekada nebūna taip kad per 2men.isdirbtu visas valandas, paprastai kokios savaites grubiai trūksta.
*Jei antra mėnesį paima NA tam laikui tai pirmo mėnesio tabelis niekaip nekoreguojamas? T.y.tiesiog matosi "K" ir faktiškai dirbtos valandos? O į trūkstamas vietas ką nors reikia surašyti? Tarkim "P" ar pan.? Nezinau net ką žymėti, kai neaišku kaip kitą mėnesį dirbs darbuotojai, gal kaip tyčia viršvalandžiai bus...
*jei antra mėnesį zymim prastova tam laikui tai pirmo mėnesio tabelyje trūkstamos vietose tiesiog "P" sužymėti?

Atleiskit už tokius klausimus, tiek buhalterija, tiek suminė, tiek transportas man nauja. Didelė košė galvoje....
Tininga Tininga 50021
2020-03-18 15:51 Tininga

Robolike rašė:
Laba diena,
Norėjau pasikonsultuoti dėl SDLA transporto įmonėje. Apskaitinis laikotarpis - 2men. DS nurodyta 1002 DU. Pirma mėnesį mokam pagal faktą - (praktiškai niekada nesigauna tiek kiek DS, visad trūksta valandų). Antra mėnesį žiūrim viršvalandžius bei neisdirbtas valandas. Praktiškai niekada nebūna taip kad per 2men.isdirbtu visas valandas, paprastai kokios savaites grubiai trūksta.
*Jei antra mėnesį paima NA tam laikui tai pirmo mėnesio tabelis niekaip nekoreguojamas? T.y.tiesiog matosi "K" ir faktiškai dirbtos valandos? O į trūkstamas vietas ką nors reikia surašyti? Tarkim "P" ar pan.? Nezinau net ką žymėti, kai neaišku kaip kitą mėnesį dirbs darbuotojai, gal kaip tyčia viršvalandžiai bus...
*jei antra mėnesį zymim prastova tam laikui tai pirmo mėnesio tabelyje trūkstamos vietose tiesiog "P" sužymėti?

Atleiskit už tokius klausimus, tiek buhalterija, tiek suminė, tiek transportas man nauja. Didelė košė galvoje....
Transportininkams įprastai mokamas fiksuotas DU, nepaisant to, ar pilnai išdirbo mėnesio valandas (nekabant apie neatvykimus dėl atostogų, ligos ar pan.). Tada trūkstamų valandų nereikia niekaip apmokėti, nes jos jau apmokėtos.
Nedirbtos dienos žymimos P.
Jei nevažiuoja dėl karantino ar pan. - tuomet jau prastova.
R
Robolike 34
2020-03-18 18:36 Robolike
Dėkui,
Čia tokie svarstymai pagrinde dėl to, kad visad trūksta valandų, o dar "ant viršaus" naktines bei švenčių dienas priskaičiuoti reikia, tai toks pamąstymas buvo, kad jei tarkim išdirbus 120val.is 160val sumokėti pagal faktą, o tas 40val.sumoketi puse DU (kaip prastova), tada pridėti naktines ir švenčių dienas tai +/- sutilptumem gal į DS nurodyta DU (čia jau skaičiuojant atask.l.pabaigoje).
Dar net pamąstymų buvo geriau DU įrašyti MMA ir apmokesdint dienpinigius (nes vmi rašo, kad apmokestinama būtų 20proc GPM), bet žiūriu dar ir Sodra pilnai būtų smile
Tininga Tininga 50021
2020-03-18 18:51 Tininga

Robolike rašė:
Dėkui,
Čia tokie svarstymai pagrinde dėl to, kad visad trūksta valandų, o dar "ant viršaus" naktines bei švenčių dienas priskaičiuoti reikia, tai toks pamąstymas buvo, kad jei tarkim išdirbus 120val.is 160val sumokėti pagal faktą, o tas 40val.sumoketi puse DU (kaip prastova), tada pridėti naktines ir švenčių dienas tai +/- sutilptumem gal į DS nurodyta DU (čia jau skaičiuojant atask.l.pabaigoje).
Dar net pamąstymų buvo geriau DU įrašyti MMA ir apmokesdint dienpinigius (nes vmi rašo, kad apmokestinama būtų 20proc GPM), bet žiūriu dar ir Sodra pilnai būtų smile
Tai gal valandinį reikia nustatyti? Dar daug kas priklauso nuo to, ar priklausote Reglamento taikymo sričiai.
R
Robolike 34
2020-03-18 18:53 Robolike
Apie valandinį mąsčiau, bet vėlgi, kai skaičiau apie tą reglamentą tai supratau, kad vis vien finale viską reiks išmokėti. Bet dėkui, kad atkreipėte dėmesį, einu dar kartą pasiskaityti smile
Saule65 Saule65 1697
2020-06-10 08:00 Saule65
Sveiki, pagal reglamentą suprantu, kad vairuotojai gali dirbti 15val. per parą. Kiek dažnai jie taip gali dirbti? ir kiek tada per savaitę gali būti maksimaliai darbo valandų ?
Tininga Tininga 50021
2020-06-10 08:20 Tininga

Saule65 rašė:
Sveiki, pagal reglamentą suprantu, kad vairuotojai gali dirbti 15val. per parą. Kiek dažnai jie taip gali dirbti? ir kiek tada per savaitę gali būti maksimaliai darbo valandų ?
VDI yra pateikusi ganėtinai išsamias konsultacijas šiuo klausimu.
Saule65 Saule65 1697
2020-06-10 09:26 Saule65 2020-06-10 09-31
Ačiū Tininga už gerą mintį. Gal turit konkrečia nuorodą, kur rasti būtent apie 15val. darbą.?
Tininga Tininga 50021
1 2020-06-10 09:36 Tininga

Saule65 rašė:
Ačiū Tininga už gerą mintį. Gal turit konkrečia nuorodą, kur rasti būtent apie 15val. darbą.?
Čia yra tos viešosios konsultacijos. www.vdi.lt/Forms/Viesos_konsultacijos.aspx
Nežinau tiksliai apie tas 15 valandų, studijuokit smile
Dorota1 Dorota1 13533
2020-06-10 13:13 Dorota1
Gal kas turit iš Darbo saugos pasidalinti, rizikos faktoriams transporto įmonei
L
lllaima 430
1 2020-06-10 14:34 lllaima

Saule65 rašė:
Sveiki, pagal reglamentą suprantu, kad vairuotojai gali dirbti 15val. per parą. Kiek dažnai jie taip gali dirbti? ir kiek tada per savaitę gali būti maksimaliai darbo valandų ?
Savaitės darbo laikas
Jei jūsų samdomi darbuotojai vykdo kelių transporto veiklą, privalote užtikrinti, kad vidutinis jų savaitės darbo laikas būtų 48 val. Jei reikia, savaitės darbo trukmę galima pratęsti iki 60 val., tačiau tik su sąlyga, kad darbuotojai dirbs vidutiniškai 48 val. per savaitę keturių mėnesių laikotarpį.

Samdomasis darbuotojas yra laikomas transporto darbuotoju, jei jis:

vykdo kelių transporto veiklą (vairuoja, pakrauna ir iškrauna, padeda keleiviams įlipti į transporto priemonę ir iš jos išlipti, valo ir atlieka techninę priežiūrą, prižiūri, kaip pakraunama ir iškraunama, atlieka administracinius formalumus);
pvz., tuo metu, kai pakraunama arba iškraunama, negali laisvai disponuoti savo laiku, o turi laukti savo darbo vietoje / transporto priemonėje.

Saule65 Saule65 1697
2020-07-01 11:07 Saule65
Sveiki,
kaip spręstumėte problemą-pas mane gaunasi krūvos viršvalandžių vairuotojams per 3mėn. Nes darbo laikas žymimas nuo šaibos įdėjimo iki išėjimo, tas pats su kortele. Direktorius aiškina, kad stovėtas valandas reikia išmesti aš manu, kad ne. Dėl apmokėjimo už viršvalandžius problemų nėra, bet perdaug jų irgi negali būti. Kaip išaiškinti, kad taip dirbti negalima?
Dorota1 Dorota1 13533
2020-07-01 11:14 Dorota1
Su šaibom nepamenu lyg išmesdavome 1 val, bet ten ant šaibu yra plaktukai tipo darbas, arba lova tipo stovėjimas, tai reikia žiurėti, žinau kad neperstato šitų dalykų kai kurie kad "atstojaus nedaryti) o su kortelėėm nieko neišmetam, nes kai su kortele tai per AKC programam matosi važiuotas laikas krovimas,

Sunku su transportininkų direktoriais
Saule65 Saule65 1697
2020-07-01 12:38 Saule65
kvailas klausimėlis gal, kas tas AKC programos? Ir gerai suprantu, kad pagal korteles žymite nuo pradžios iki pabaigos ir jokių pietų pertraukų? Gal žinote kokios baudos gresia vadovui ir aišku man?
Dorota1 Dorota1 13533
1 2020-07-01 13:29 Dorota1

Saule65 rašė:
kvailas klausimėlis gal, kas tas AKC programos? Ir gerai suprantu, kad pagal korteles žymite nuo pradžios iki pabaigos ir jokių pietų pertraukų? Gal žinote kokios baudos gresia vadovui ir aišku man?

Na programa kuri kelionės lapus galime atspausdinti, matoma kas važiuoja, kokia šalys, kiek stovėjo kiek važiavo, kiek nakti važiavo, kiek benzino ir t.t, vadinasi AKtKC gal
blackgate blackgate 3815
2020-07-01 13:51 blackgate

Dorota1 rašė:

Saule65 rašė:
kvailas klausimėlis gal, kas tas AKC programos? Ir gerai suprantu, kad pagal korteles žymite nuo pradžios iki pabaigos ir jokių pietų pertraukų? Gal žinote kokios baudos gresia vadovui ir aišku man?

Na programa kuri kelionės lapus galime atspausdinti, matoma kas važiuoja, kokia šalys, kiek stovėjo kiek važiavo, kiek nakti važiavo, kiek benzino ir t.t, vadinasi AKtKC gal

Kalbate apie transporto sekimo programą?
Dorota1 Dorota1 13533
1 2020-07-01 14:07 Dorota1

blackgate rašė:

Dorota1 rašė:

Saule65 rašė:




Kalbate apie transporto sekimo programą?


Jo čia ir sekimo, ir daug daugiau funkcijų yra
Saule65 Saule65 1697
2020-07-01 15:01 Saule65
Turiu klausimėlį. Ar įsakymus komandiruočių transporto įmonių buhalterės pačios rašote? Ir ar visada prieš išvykstant į reisus?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui