Yla
36
#159666 2005-04-07 23:02 Yla
Transporto įmonės miesto maršrutinio autobuso vairuotojas darbą pradeda 6val 10min, baigia 19 val. Maršrute 12 val.15 min.
Pietų pertraukos nuo 10 val.20 min iki 11 val. 10 min. = 50 min.
12 val. iki 14 val. 20 min. = 2 val.20 min.
17 val.40 min. iki 18 val. = 20 min.
Šeštadieniais pietų pertraukos nuo 12 val. iki 15 val. 40min = 3 val. 40 min.
Ar šios pertraukos neįeina į darbo valandas? Ar jas galima traktuoti kaip pietų pertraukas?
Prašau patarimo kad nepažeisti darbo kodekso.

Yla
36
#160119 2005-04-09 17:47 Yla redaguota: 2011-09-11 03-41

Yla rašė:

Transporto įmonės miesto maršrutinio autobuso vairuotojas darbą pradeda 6val 10min, baigia 19 val. Maršrute 12 val.15 min.
Pietų pertraukos nuo 10 val.20 min iki 11 val. 10 min. = 50 min.
12 val. iki 14 val. 20 min. = 2 val.20 min.
17 val.40 min. iki 18 val. = 20 min.
Šeštadieniais pietų pertraukos nuo 12 val. iki 15 val. 40min = 3 val. 40 min.
Ar šios pertraukos neįeina į darbo valandas? Ar jas galima traktuoti kaip pietų pertraukas?
Prašau patarimo kad nepažeisti darbo kodekso.


Yla
36
#160205 2005-04-10 19:06 Yla
Brangieji,ar niekas nerašot transporto įmonių vairuotojams grafikų ir tabelių? Kaip Jums pavyksta nepažeidžiant darbų saugos ir kitų įstatymų sutilpti arbo laiko valandose? Prašau pasidalinti patirtimi. Ar galima iš darbo laiko minusuoti kelias pertraukas? iš anksto dėkoju visiems atsiliepusiems.

Yla
36
#160921 2005-04-12 21:46 Yla
Negi niekas netvarkote transporto grafikų ir darbo tabelių?

Kalisinskiukas
14
#161497 2005-04-13 17:05 Kalisinskiukas redaguota: 2011-09-11 03-41

marttina rašė:

Sveiki, rašau pirmą kartą, nes palietėt ypač aktualią temą.Norėčiau pakalusti kaip jūs rodote tabeliuose ir kaip apskaičiuojat vairuotojų dirbtas valandaskai jie važiuoja naktį ir tachogramose tai puikiai matosi. Šiauliuose VMI ir Sodra iki šiol nekreipė dėmesio į tai dėmesio, bet darbo inspekcijai paskutiniu metu tai arkliukas baudoms pasirinkti.



Sveiki, as tai pat tvarkau vairuotoju tabelius, pas mus ju yra 25, o masinu 15. As isivedziau sumine darbo laiko apskaita, ir tabelius pildau pagal saibas. Kiek jie ta diena dirba tiek ir rasau, ir vairavimo laika ir kt. kuris isskaiciuojamas i darbo laika, zinoma, tas saibas, kurios buna perdirbtos isimu, bet jei ateitu tikrint is keliu inspekcijos, tai zinoma matytu, kad ju truksta, bet kitaip daryti negaliu. O uz perdirbta laika duodu laisvu, turiu vairuotoju prasymus, kuriuose jie praso uz perdirbta laika skirti poilsio diena. Taip pat ziuriu, kad per 2 savaites butu dirbta ne daugiau kaip 90 val., o menesio valandu skaicius nevirsytu leidziamo. Kai buna naktinis darbas ir ne tik pirmoj eilutej rasau pvz. 8/3

Linda6
12026
#161505 2005-04-13 17:40 Linda6
nu ir gerai darai, Kalisinskiuk, aš irgi taip pat. smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

Daivuliukas
69
#161584 2005-04-13 21:34 Daivuliukas
Tabelis -tai gerai, bet šaibų geriau neišimti. Transporto inspekcija tikrindama žiūri šaibų eiliškumą-matosi pagal spidometro parodymus ir pagal šaibų išėmimą ir įdėjimą.O tada skaičiuoja kažkokį koficientą pažeidimo, jei viršiji normą , tai iš karto prie licenzijos kabinasi. Tai geriau žaisti su viršvalandžiais. Tai per metus turime normą 120 val., pinigine išraiška netaip jau daug.O kai norės licenziją sustabdyti kažkuriam laikui, tai daugiau nuostolio bus.

Kalisinskiukas
14
#161626 2005-04-14 08:23 Kalisinskiukas redaguota: 2011-09-11 03-41

Daivuliukas rašė:

Tabelis -tai gerai, bet šaibų geriau neišimti. Transporto inspekcija tikrindama žiūri šaibų eiliškumą-matosi pagal spidometro parodymus ir pagal šaibų išėmimą ir įdėjimą.O tada skaičiuoja kažkokį koficientą pažeidimo, jei viršiji normą , tai iš karto prie licenzijos kabinasi. Tai geriau žaisti su viršvalandžiais. Tai per metus turime normą 120 val., pinigine išraiška netaip jau daug.O kai norės licenziją sustabdyti kažkuriam laikui, tai daugiau nuostolio bus.



Tai as zinau, kad jie matys, kad jos isimtos, nes i jas paziurejus viskas matos. O pagal mane tai leidziama, nuo 100 saibu, kad truktu 1 proc., na kazkaip panasiai, tiksliai nepamenu. Bet jei as jas paliksiu, tai bus dar daugiau problemu, nes pas mus vairuotojai dirba juodom saibom (14, 15 val), daznai pazeidzia poilsio trukme. Tai zinai, jei as jas visas palikciau, tai man jokios poilsio dienos nepadetu, nes nebutu, i kuri langeli, ju rasyti, o kaip kitaip virsvalandzius kompensuoti tai tikrai neisivaizduoju, nes imone vairuotojams nesiruosia daugiau moketi, t.y. kaip uz virsvalandini darba

Kalisinskiukas
14
#161628 2005-04-14 08:35 Kalisinskiukas
Kadangi mūsų varuotojai važinėja po Europą, tai turime visus tachografus ir Problema - tabelis ir apmokėjimas už naktinį važiavimą. Pav, pagal vieną tachografą pradėta važiuoti 21 val. Važiuota 4 val, tada 1 val stovėta. Tada vėl važiuota 4 val. Lyg čia būtų ir naktinis darbas (?). Ir tą pirmą dieną būtų dirbtos 3 val ( nuo 21 iki 24 ) ir jos naktinės.

Sveiki, pagal mane tai naktines butu ne trys, o dvi val., kadangi naktinis darbas skaitosi nuo 22 val iki 6 val ryto (pagal DK) Tai mano galva pirma diena butu dirbta (Kai pradeda vaziuot nuo 21 val.) 3/2, t.y is vis 3 val. o 2 is ju naktines, na o kita diena 6/6. Stovejima, as taip pat iskaiciuoju i darbo laika, nes galbut tai trumpalaikis poilsis kelyje, arba gal jis stovejo kokiam kamsti, ar pasikrovime. O kaip darote Jus, ar sutinkate su mano nuomone?

Kalisinskiukas
14
#161631 2005-04-14 08:46 Kalisinskiukas redaguota: 2011-09-11 03-41

Linda6 rašė:

Ar kas nors jau įsivedėte vairuotojams suminę darbo laiko apskaitą? smile Gal galite kas pasidalinti mintimis....žaliuoju juodai smile smile



Sveikute, as isivedziau sumine darbo laiko apskaita, nes jei ji neivesta tai tabelio pildyt pagal saibas negali. Pirmiausia pasirasiau potvarki del sumines darbo laiko apskaitos rezimo ivedimo tvarkos, paskui imones padaliniu sarasa, kur ivedama sumine darbo laiko apskaita, o galiausiai isakyma, kuriuo ivedama sumine darbo laiko apskaita. Ir as manau, kad vezejams pildant tabelius tikrai reikia atkreipti demesi i saibas, nes jos tam ir skirtos, kad parodytu kiek laiko vairuotojas dirbo. Na o del to, kad kiti jomis nesivadovauja, nes yra per daug masinu arba, kad saibos yra perdirbtos ir jas reikia isimineti yra kita problema, kuri laikui begant turetu isispresti, nes vadovai tures pagalvoti, ar geriau moket baudas uz per dirbtas saibas, issimtas saibas, ar uzdirbti maziau pinigeliu, nes vairuotojas vaziuodamas balta saiba, nespes nuvaziuoti iki pasikrovimo vietos. Nors galutiniam variante tikriausiai gautusi tas pats.

Kalisinskiukas
14
#161633 2005-04-14 08:52 Kalisinskiukas
Parašyk už ką baudžia - taisysimės.[/quote]

Us ka baus gali pasiskaityti siame faile
Prisegti failai
keliu taisykles.doc 31 KB

Linda6
12026
#161654 2005-04-14 09:39 Linda6
Kalisinskiuk, gal gali įmesti savo įsakymo pavyzdį.Parašiau tą įsakymą, bet jis kažkoks ne toks, kariavas kažkoks, neskamba.Būk žmogas smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

Kalisinskiukas
14
#161739 2005-04-14 11:38 Kalisinskiukas redaguota: 2011-09-11 03-41

Linda6 rašė:

Kalisinskiuk, gal gali įmesti savo įsakymo pavyzdį.Parašiau tą įsakymą, bet jis kažkoks ne toks, kariavas kažkoks, neskamba.Būk žmogas smile



Sveiki, as neturejau isisaugojus senojo failo, tai parasiau is naujo kaip pavyzdi, tikiuosi bus naudingas
Prisegti failai
sumines darbo laiko apskaitos pavyzdys.doc 29 KB

kesli
358
#162359 2005-04-15 16:35 kesli
Sveiki.komandiruočiu kl ir man labai aktualus. as pirmoje eiluteje rasau normalu darbo laika 8-17, o trecioje-K. Mane labai domina įv dok: vidaus tvarkos taisykles, kolektyvine sutartis ....gal kas galite pafasuoti pvz.iš anksto dekoju. smile

Linda6
12026
#162416 2005-04-15 18:49 Linda6
Ei, Kalisinskiuk, atsidaryk savo privatą, atsibodo laukti, kol perskaitysi smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

RomaOl
7
#166394 2005-04-27 10:34 RomaOl
Mieli kolegos, ką Jūs ten darot su tom atostogom? nelabai supratau?
dar manau, kad buhalterija turėtų gauti jau sutvarkytus darbo tabelius to skyriaus, kuris už tai atsakingas, ar vadybininko, kuris turi transporto inspekcijos išduotą licenziją?

penelope
2618
#166401 2005-04-27 10:39 penelope redaguota: 2011-09-11 03-42

RomaOl rašė:

Mieli kolegos, ką Jūs ten darot su tom atostogom? nelabai supratau?
dar manau, kad buhalterija turėtų gauti jau sutvarkytus darbo tabelius to skyriaus, kuris už tai atsakingas, ar vadybininko, kuris turi transporto inspekcijos išduotą licenziją?



Taip, Tu teisi, jei įmonė yra didelė, taip ir būna, sutvarko skyrių atsakingi darbuotojai.
O jei įmonė nedidelė? Pavyzdžiui, 20 žmonių? Kokio dydžio "administracinis aparatas" joje? Tik direktorius ir buhalteris.
Direktorius tabelio netvarko. smile
Lieka buhalteris! smile

Ar atsakiau į Tavo klausimą? smile

Patirtis yra tai, ką gauni, negavęs to, ką norėjai gauti.

RomaOl
7
#166429 2005-04-27 11:11 RomaOl
Ačiū, Penelpe
aišku, kad niekas neaišku.

RomaOl
7
#166434 2005-04-27 11:13 RomaOl
Atsiprašau už netaisingai surinktą vardą, Penelope.
Dabar išsitraukiau VDI atsakymą Linavai apie vairuotojų darbo laiko apskaitą. Linksmiausia yra štai kas (cituoju): "VDI Vilniaus skyriaus specialistų nuomonė teismams nėra privaloma". Kada mūsų šalyje kas nors už ką nors pradės atsakyti?

penelope
2618
#166436 2005-04-27 11:16 penelope redaguota: 2011-09-11 03-42

RomaOl rašė:

Ačiū, Penelpe
aišku, kad niekas neaišku.



Savo atsakymus tax'e galima taisyti. Peržiūrėk savo žinutę, atrasi mygtuką "keisti".

Tada nereikės atsiprašinėti. smile

Patirtis yra tai, ką gauni, negavęs to, ką norėjai gauti.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis