Perejimas prie kompiuterizuotos apskaitos

D
Daffy 1
2004-05-23 13:08 Daffy
Sveiki,
norėčiau pasidomėti, į ką reiktų atkreipti dėmesį diegiant kompiuterizuotą apskaitą įmonėje.
Jei kas turite kokių nors dokumentų, nuorodų (lietuvių/anglų/rusų kalbomis), būčiau labai dėkingas, jei pasidalintumėte smile
A
astulka 994
2004-05-24 08:59 astulka
jei jau pasirinkai programa, tai tik teisingas likuciu perkelimas...
K
krum 833
2004-05-24 11:27 krum
Pakol sutavarkysi viska - kelis kartus teks arxyvuori ir isarxyvuoti, taip kad nepamirsk pasidaryti kopijas. smile
loko loko 717
2004-05-24 11:46 loko
gal čia yra dirbančių su buhalterine programa "Būtent"? Man rūpi programos atnaujinimas, gal kas jau buvo sprendęs šitą problemą?
S
sone 18
2004-05-24 13:31 sone 2011-09-11 03-25

loko rašė: gal čia yra dirbančių su buhalterine programa "Būtent"? Man rūpi programos atnaujinimas, gal kas jau buvo sprendęs šitą problemą?

jau du metai dirbu su butent ir kuo toliau tuo labiaui keikiu, nes aptarnavimas tai jau zemo lygio.
loko loko 717
2004-05-24 14:38 loko
labas, pagaliau bendraminčių sulaukiau. Beveik visos programoje esančios formos pasenusios, sąskaitų planas taip pat. Kaip spręsit šią problemą? Man paaiškino, kad atnaujinimų jie neįdiegia, turi už tam tikrą mokestį įsigyti naują programos versiją ir jų programuotojai likučius iš vienos programos perkels į kitą. Koreguoti esamos versijos negalima. Tai yra blogiau negu negerai. Aptarnavimo lygis žemas, visko turėjau išmokti pats. smile
S
singaaa 115
2004-05-24 14:41 singaaa
Norėčiau paprieštarauti sone smile smile smile Pabendravusi su kitomis buhalterėmis, kurios dirba su kitomis programomis išgirstu tikrai kraupių dalykų, kokių aš dirbdama su Būtent tikrai neturiu. Tikrai nereikia verstis per galvą norint išgauti kažkokią naują ataskaitos formą ar susiorganizuoti kažkokius atnaujinimus. Užtenka pasiskambinti atstovui (pvz.man- Panevėžyje) ir susitarti dėl tinkančio laiko. Aišku tai vyksta ne valandos bėgyje, bet per 2-5 dienas aš turiu ko noriu. Visi atnaujinimai šiai dienai jau kompe smile
loko loko 717
2004-05-24 14:51 loko
Ar atnaujinimai buvo įdiegti toje pačioje programoje, ar suinstaliavo naują. Kokios atnaujinimų išlaidos (apytiksliai)?
S
singaaa 115
2004-05-24 14:57 singaaa
Visi atnaujinimai įdiegti į tą pačią programą, žodžiu tik patobulinta. Kadangi mes su firma turime pasirašę aptarnavimo sutartį, tai visi atnaujinimai nemokami. Taigi į mėnesį mūsų sumokėti 100lt. šiuo atveju mums atsipirko su kaupu. Kiek girdėjau neturint mėnesinės sutarties atnaujinimai kainuoja ne vieną šimtą litų...
X
XXS 238
2005-11-22 12:57 XXS 2011-09-11 03-55
Įmonės veikla prekybinė. Šiuo metu žadama sukurt vietinį tinklą, t.y. prie kiekvieno statyti fiskalą. Tam, kad apsaugot duomenis, valdžia norėtų neprisijungti interneto. Jie siūlo pastatyti dar vieną kompą, kuris bus nesurištas su duomenų baze, ir jį bendram naudojimui pajungt . Mano nuomonė kitokia-pardavėjo darbo vietoje nebūtinas internetas, o va buhalteriui tai būtinybė. (Ir labai liūdna bus kai taxas bus ne po ranka ) .
Stengiuosi įtikinti valdžią, kad įdiegus antivirusines ir kasdien įrašant duomenis į kompaktą ar dar į kokį kaupiklį problemų neturėtume. Darbdavys motyvuoja , kad virusai eina pirmiau nei antivirusinės ir garantijos nėra.Kas galit ką protingo patart, tuo labiau, kad aš (ir deja darbdavys) visame šiame reikale žaloki. Ačiū.
D
DaivaP 5457
2005-11-22 13:17 DaivaP 2011-09-11 03-55
Atleiskit, kad neatsakysiu. Tiesiog prajuokino išsireiškimas smile :

XXS rašė: kad aš (ir deja darbdavys) visame šiame reikale žaloki
C
calembour 87
2005-11-22 15:12 calembour
Pilnai sutinku, kad buhalterei internetas yra butinybė (deklaravimas, banko pavedimai, naujausi teisės aktai ir t.t.). Visoms rizikoms (isilaužimo, virusų) yra prikurta įvairių priemonių. Jeigu neturit IT skyriaus, galit samdyti išorinę IT kompaniją kompiuterinio tinklo priežiūrai. Taip pat vertinimas, kad "virusai eina pirmiau už antivirusą" - jeigu ne 100%, tai bent jau 99% įmonių turi priėjimą prie interneto, ir virusų riziką valdo be didesnių problemų (išimtys tik vienetai).
Taigi vienu ar dviem sakiniais patarimą būtų sunku duoti. Apsisaugojimui nuo IT rizikų, turėtų sisteminis sprendimas, tačiau savarankiškai tą sunkiai padarysit (periodinis rezervinių kopijų kūrimas, nuolatinis antivirusinės programos atnaujinimas, ugniasienės palaikymas), juo labiau jeigu esat "žaloki" tame reikale.
N
Naktinuke 58
2006-01-08 22:50 Naktinuke
Sveiki,

man čia iškilo toks klausimas... Ar įmonėje, tvarkančioje buhalterinę apskaitą kompiuteriniu būdu, turi būti kažkokia licenzijuota/patentuota programinė įranga (tipo, Labbis, Būtent, Debetas, Navision ir t.t.). Ar galima savo poreikiams kad ir su Accessu susikurti doumenų bazę ir tokiu būdu viską tvarkytis? Gal yra kažkokių teiės aktų, kur aprašyta dėl buhalterinės apskaitos programų naudojimo?
L
Loreta13 30842
2006-01-08 22:56 Loreta13 2011-09-11 03-57
Naktinuke
Tvarkyt apskaitą vienaip ar kitaip neuždrausta.
Sugebate gudriau....prašau....
Kartais įmonėje yra gudrių "kompiuterastų"....galite jiems leist pasireikšt....
Šiaip jau visi perka kompiuterines apskaitos programas....kas rimčiau dirba...
N
Naktinuke 58
2006-01-08 23:08 Naktinuke 2011-09-11 03-57
Ačiū, Loreta13 , už atsakymą,

man tiesiog rūpėjo, ar privalome pirkti kažkokią specialią buhalterinę programą, ar buhalterės gali tvarkytis ir buvusio kompiuteri(a)sto sukurta programėle Accesse. O jeigu nėra privaloma, tai tada jau pačios buhalterės tegul prašo, kad jiems įmonė nupirktų normalią programą smile
O
Oleg 519
2006-01-09 10:10 Oleg
Buh. programos - ne, tam tikros kitos - taip. Pvz. statybos sąmatas skaičiuoti galima tik tam tikrų, licencijotų, programų pagalba.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui