Anonymous
2726
#3766 2003-03-28 16:43 Anonymous
Sveiki brangieji. Mano imones vadovas yra dar vienos imones finansininkas. Siuo metu jis nori atsisakyti siu pareigu ir perduoti dokumentus. Zinau, kad reikia surasyti dokumentu priemimo - perdavimo akta. Gal kartais zinote kaip jis tiklsiai turi atrodyti? Taip pat jis turi perduoti kasoje esancius grynuosius pinigus. Ar tam yra kazkoks psecialus perdavimo dokumentas? Kaip reikia apipavidalinti perduodamus pinigus? Is anksto labai didelis dekui

ami
33
#3768 2003-03-28 16:57 ami
Paprasčiausiai surašomas aktas dėl dokumentų perdavimo- priėmimo,kur išvardinate segtuvus ,kuriuos perduodate: Pvz- pardavimų dokumentai- 1 segtuvas(tarp kitko segtuve turėtų būti sunumeruoti lapai) ir t.t perdavė: priėmė: Odėl pinigų perdavimo, tai atlikite panašiai kaip ir inventorizaciją-nuodykite kokios kopiuros

Anonymous
2726
#3776 2003-03-28 17:22 Anonymous
o kaip pavadinti ta grynu pinigu perdavimo akta? Gal "pinigu, esanciu kasoje, perdavimo - priemimo aktas"? Ar gal kaip nors kitaip?

ami
33
#3778 2003-03-28 17:34 ami
galite ir taip, kaip pavadinsite taip ir bus gerai, svarbu pats faktas :

Anonymous
2726
#3783 2003-03-28 18:14 Anonymous
O sakykite ar ant tu perdavimo priemimo aktu turi buti nurodyta imones kurioje vyksta perdavimas rekvizitai? (as pradzioje gal neteisingai pasakiau del tos imones. Na, zodziu situacija tokia: mano vadovas priklauso vienai organizaciaji, kurioje jis yra finansininkas ir dabar nor perduoti kitam tos organizacijos nariui savo pareigas. Taigi, ar tokiu atveju reikia surasyti visus imones rekvizitus? juk perdavimas vyksta organizacijos viduje?

ami
33
#3801 2003-03-28 19:01 ami
be abejo įmonės rekvizitai visada turi būti nurodomi, nes iš kur bus aišku, kad tai tos įmonės perdavimo aktai

Anonymous
2726
#3802 2003-03-28 19:06 Anonymous
Aisku didelis dekui uz pagalba


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis