danaga
1265
#89417 2004-06-16 16:36 danaga
Sveiki. Tax'e aš neseniai, bet labai patinka. Kiek spėjau peržiūrėti diskutavot dėl pasitikėjimo, dėl buh profsąjungų, kas kiek įmonių tvarko ir t.t. Norėčiau pasiūlyti padiskutuoti dėl darbo organizavimo - tai yra funkcijų paskirstymo. Mažoje įmonėje tai suprantama kad beveik visą poperinį darbą tvarko buhalteris, o kiek didesnėje - kas rašo įsakymus, pildo tabelius, ar vadybininkai rašo sąskaitas ir t.t.? Kad būtų aiškiau - transporto įmonė(tarptautiniai maršrutai), vienas savininkas, bet dvi įmonės, viso 32 furos, virš 40 vairuotojų, dar keli sargai, darbininkai. Administracija: savininkas-direktorius, 2 vadybininkai-ekspeditoriai, 1 mechanikas-tiekėjas, 2 buhalteriai ir vyr.buh. Kol buvo mažiau darbo labai gerai sugyvenom, paskutinių metu prasidėjo trintis tarpusavyje kas ką turi daryti. "Aš tingiu. O kodėl aš?" ir panašiai. Sekretorės nėra, vadybininkai kategoriškai atsisako įsakymų, sąskaitų. Viska tvarko buhalteriai, ir dar pasigirsta priekaištų "Ką jūs ten darot?". Jaučiu bręsta susirinkimas, norėčiau rimtai pakalbėti apie konkretų funkcijų paskirstymą. Pasidalykit patirtimi kaip geriau. Ypač įdomi būtų nuomonė transportininkų.


Bamba
160
#89498 2004-06-17 08:28 Bamba
Paprastai privataus kapitalo įmonėse, jei nėra dirbama pareiginių nuostatų principu, kurie būtent ir apibūdina darbo funkcijas, "visus darbus daro visi", įsakymus tenka ir vadybininkams rašyti, sąskaitas taip pat ir pan. ir t. t.
Jei neišeina gražiuoju susitarti, kad darbą daro tas kuris moka ir tas kuris tuo metu turi laiko, ko gero teks daryti susirinkimą ir apibrėžti darbo funkcijas konkrečiau. Ką gi, nelabai manau ir pagelbėjau. Sėkmės

Benas
2125
#89511 2004-06-17 09:00 Benas
Pas mus gali daryti susirinkimus kad ir kiekvieną dieną - niekas nesikeičia smile Nesu iš tų, kurie skaičiuoja kitų "perekurus" ar gaunamus pinigus, bet kai viską pradeda versti ant vienų pečių - ima užknisti smile Pavyzdžiui, darau dabar dar ir intrastatą, nors su muitine iki šiol buvau susidūrusi tik tiek, kiek buhalteriui reikalingos importo-eksporto deklaracijos. Šefui pasakiau, jeigu gaila išmesti šiek tiek pinigėlių tarpininkams už šio darbo padarymą, tai mano intrastatas bus už tą patį atlyginimą, bet nukabintas iš dangaus. Niekam neįdomu, visi užsiėmę ar bent jau taip apsimeta. Mano galva, įmonės geri rezultatai priklauso nuo teisingo darbų paskirstymo, o teisingas paskirstymas - nuo vadovo organizacinių gebėjimų. Jei tokių sugebėjimų nėra - darbe visi pikti ir nepatenkinti, kad dirba daugiau nei kiti. smile

astulka
1006
#89536 2004-06-17 09:56 astulka
geriausia butu bent jau su vadovo pagalba suderinti darbo funkciju pasiskirstyma. Kadangi pas mus nera sekretores, tai su bosu susitarem ir visiems garsiai pareiskem, kad jei vadybininkui reik kokio rasto-jis pats rasosi, o as visa kita rasau, aisku ne uz dyka. Ir jei vadybininkas ateina pas mane ir praso atspausdinti rasta- as jam sakau- boso paprasyk:)


del intrastato - bosui irgi pasakiau-samdom imone, viska padarys- sako ne-pinigai neleidzia. Tada sakau as irgi nerasysiu, nes vadybininkai prekes uzsakineja, lai visus kodus, svorius patys skaiciuoja. Vadybininkams taip ir buvo pasakyta - gavus prekes is ES i buhalterija pristatyti tokius invoisus ar apskaiciavimus, kad butu galima uzpildyti intrastato ataskaita. Ir skaiciuoja, o jei ka- siunciu pas bosa:) greit noras praeina burbet:)

Modestas
7023
#89940 2004-06-20 12:31 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-26

danaga rašė:

Sveiki. Tax'e aš neseniai, bet labai patinka. Kiek spėjau peržiūrėti diskutavot dėl pasitikėjimo, dėl buh profsąjungų, kas kiek įmonių tvarko ir t.t. Norėčiau pasiūlyti padiskutuoti dėl darbo organizavimo - tai yra funkcijų paskirstymo. Mažoje įmonėje tai suprantama kad beveik visą poperinį darbą tvarko buhalteris, o kiek didesnėje - kas rašo įsakymus, pildo tabelius, ar vadybininkai rašo sąskaitas ir t.t.? Kad būtų aiškiau - transporto įmonė(tarptautiniai maršrutai), vienas savininkas, bet dvi įmonės, viso 32 furos, virš 40 vairuotojų, dar keli sargai, darbininkai. Administracija: savininkas-direktorius, 2 vadybininkai-ekspeditoriai, 1 mechanikas-tiekėjas, 2 buhalteriai ir vyr.buh. Kol buvo mažiau darbo labai gerai sugyvenom, paskutinių metu prasidėjo trintis tarpusavyje kas ką turi daryti. "Aš tingiu. O kodėl aš?" ir panašiai. Sekretorės nėra, vadybininkai kategoriškai atsisako įsakymų, sąskaitų. Viska tvarko buhalteriai, ir dar pasigirsta priekaištų "Ką jūs ten darot?". Jaučiu bręsta susirinkimas, norėčiau rimtai pakalbėti apie konkretų funkcijų paskirstymą. Pasidalykit patirtimi kaip geriau. Ypač įdomi būtų nuomonė transportininkų.



Atleiskit vieną buhalterę ir priimkit sekretorę, kuri ir parašys įsakymus, tabelius užpildys ir visą kitą jovalą.
Darbuotojų ne taip ir daug, supratau apie 50. Ką nesusitvarkysite?

Modestas
7023
#89942 2004-06-20 12:33 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-26

danaga rašė:

Sveiki. Tax'e aš neseniai, bet labai patinka. Kiek spėjau peržiūrėti diskutavot dėl pasitikėjimo, dėl buh profsąjungų, kas kiek įmonių tvarko ir t.t. Norėčiau pasiūlyti padiskutuoti dėl darbo organizavimo - tai yra funkcijų paskirstymo. Mažoje įmonėje tai suprantama kad beveik visą poperinį darbą tvarko buhalteris, o kiek didesnėje - kas rašo įsakymus, pildo tabelius, ar vadybininkai rašo sąskaitas ir t.t.? Kad būtų aiškiau - transporto įmonė(tarptautiniai maršrutai), vienas savininkas, bet dvi įmonės, viso 32 furos, virš 40 vairuotojų, dar keli sargai, darbininkai. Administracija: savininkas-direktorius, 2 vadybininkai-ekspeditoriai, 1 mechanikas-tiekėjas, 2 buhalteriai ir vyr.buh. Kol buvo mažiau darbo labai gerai sugyvenom, paskutinių metu prasidėjo trintis tarpusavyje kas ką turi daryti. "Aš tingiu. O kodėl aš?" ir panašiai. Sekretorės nėra, vadybininkai kategoriškai atsisako įsakymų, sąskaitų. Viska tvarko buhalteriai, ir dar pasigirsta priekaištų "Ką jūs ten darot?". Jaučiu bręsta susirinkimas, norėčiau rimtai pakalbėti apie konkretų funkcijų paskirstymą. Pasidalykit patirtimi kaip geriau. Ypač įdomi būtų nuomonė transportininkų.



Atleiskit vieną buhalterę ir priimkit sekretorę, kuri ir parašys įsakymus, tabelius užpildys ir visą kitą jovalą.
Darbuotojų ne taip ir daug, supratau apie 50. Ką nesusitvarkysite?

minga
93
#146222 2005-02-17 14:17 minga
Gal galite pasakyt kas įeina į administracijos pareigūno sąvoką UAB? Ar gamybos vadovas, vadybininkai irgi adm. pareigūnai, ar tik direktorius ir vyr. buhas?

Modestas
7023
#146286 2005-02-17 18:28 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-38

minga rašė:

Gal galite pasakyt kas įeina į administracijos pareigūno sąvoką UAB? Ar gamybos vadovas, vadybininkai irgi adm. pareigūnai, ar tik direktorius ir vyr. buhas?



Administracijos darbuotojų pareigų sąrašas nustatomas kolektyvinėse sutartyse arba darbo tvarkos taisyklėse.

Girele
9664
#411739 2007-06-23 22:02 Girele
Tema sena - klausimas - naujas...
Ar yra kur apibrėžta (ne veiklos sąnaudų, bet personalo vadybos prasme) - kokie darbuotojai sudaro administraciją, kokie darbuotojai - gamybinis personalas?
Klausimas, gal ir kvailas, bet kilo dėl diskusijos su įmonės gen.direktoriumi (atseit pas mus daug administracijos darbuotojų, todėl jiems algų nekels smile ) -- gamybos cecho vadovas - administracija ar gamyba? Gamybos cecho meistrai - administracija ar gamyba? Valytoja (valanti ir kontorą ir cechą) - administracija ar gamyba? Santechnikas? Šaltkalvis? O santechnikų ir šaltkalvių vadovas? Laborantė, kuri kontroliuoja technologinius procesus gamyboje? O laborantų vadovas(technologas)???

Gal kas turite nuorodų į protingą pasiskaitymą smile

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

ramioji
206
#411778 2007-06-25 15:43 ramioji redaguota: 2011-09-11 05-27

Girele rašė:

Tema sena - klausimas - naujas...
Ar yra kur apibrėžta (ne veiklos sąnaudų, bet personalo vadybos prasme) - kokie darbuotojai sudaro administraciją, kokie darbuotojai - gamybinis personalas?
Klausimas, gal ir kvailas, bet kilo dėl diskusijos su įmonės gen.direktoriumi (atseit pas mus daug administracijos darbuotojų, todėl jiems algų nekels smile ) -- gamybos cecho vadovas - administracija ar gamyba? Gamybos cecho meistrai - administracija ar gamyba? Valytoja (valanti ir kontorą ir cechą) - administracija ar gamyba? Santechnikas? Šaltkalvis? O santechnikų ir šaltkalvių vadovas? Laborantė, kuri kontroliuoja technologinius procesus gamyboje? O laborantų vadovas(technologas)???

Gal kas turite nuorodų į protingą pasiskaitymą smile



O kurių iš šių darbuotojų darbo užmokestis priskiriamas tiesioginėms, kurių netiesioginėms sąnaudoms? Gal objektyvu būtų trečias padalinys "pagalbinis" - valytoja, vairuotojas...?

Girele
9664
#411780 2007-06-25 15:50 Girele redaguota: 2011-09-11 05-27

ramioji rašė:


O kurių iš šių darbuotojų darbo užmokestis priskiriamas tiesioginėms, kurių netiesioginėms sąnaudoms? Gal objektyvu būtų trečias padalinys "pagalbinis" - valytoja, vairuotojas...?


Esmė tame - ar gamybos vadovo DU yra administracinės snaudos, ar netiesioginės gamybos sąnaudos??? Visi kiti darbuotojai - netiesioginės, o vadovas???
Ir esmė ne sąnaudose plačiąja prasme...
Esmė analizėje - savininkai laužia -- per didelės administracijos DU sąnaudos, per didelė administracija... Bet kai į administraciją įskaičiuojami (aš to negaliu įtakoti, tai direktoriaus prerogatyva smile ) gamybos vadovas, meistrai, technologai, santechnikai ir šaltkalviai su valytoja --- gaunasi tokia nesamonė.... O man reikia direktoriui po nosim pakišti kokį nors raštą, kur būtų paaiškinta apie tokį paskirstymą ( metodinės atpuola - ten parašyta labai abstrakčiai...)

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

matasp
989
#411786 2007-06-25 17:01 matasp
Pas mus admnistracija tai: personalo skyrius + buhalterija.
Dar yra toks dalykas kaip SAR cost (kitaip tariant bezdelnykai:
Pardavimai+Vadovas+minėta administracija+kokybės skyrius(ne tas kuris tikrina prekes, bet kokybės skyriaus vadovas pvz.,)
Visi kiti eina taip:
Pvz. pirkimų vadovas-pirkimų padalinys, technikos vadovas-technikos, tai yra eina visa tai į savikainą.

Veslava
387
#448156 2007-10-21 21:36 Veslava
Sveiki,

o gal pas ka nors yra administracijos ir buhalterijos darbo organizavimo aprasymas isdestyta ant popieriaus ar kompe. Gal kas galetumete prikabinti failiuka, busiu labai dekinga.
Nes darbe nesamones prasidejo ir ten ir ten, tai noriu apibrezti jiems ribas. Gali buti siauras, vien del buhalteriniu dokumentu pristatymo i buhalterija... nes buhaltere iveda viska ka gauna... o jau radome musu imonej israsytas saskaitas, kurias uzsisake kita imone smile nespesiu paskui buhaltere tikrinti kiekviena saskaita faktura... ir nenoriu gauti velniu nuo vadovu... Padekit, jei galit. Man bent jau pvz koki... smile

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Virdental, UAB
Kauno r. sav. Teleičių k. Artojų g. 52B
2015 - 2020 2018 - 2021
Molėtų krašto prekybos namai, UAB - -
Solbega, UAB - -
Alinda Balt, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Akademijos g. 7
2015 - 2020 2018 - 2021
Garažų statybos ir eksploatavimo bendrija Žuvėdra - -
Daugiabučio namo savininkų bendrija BIJŪNAS
Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Reikjaviko g. 12
- 2018 - 2021
Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka
Jurbarko r. sav. Jurbarko m. Vilniaus g. 4
- 2018 - 2021
Medžiotojų klubas Dzūkijos Kalnėnai
Alytaus r. sav. Užupių k. Alyvų g. 10
2017 - 2018 -
Eurovisata, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Laisvės pr. 60
2019 - 2019 -
Tikroji ūkinė bendrija - -
Šilutės r. Versmininkų ŽŪB - -
Zarasų profesinė mokykla
Zarasų r. sav. Dimitriškių k. Šaltinių g. 46
- 2018 - 2021
Namų eksportas, UAB
Tauragės r. sav. Mažonų sen. Norkaičių k. Jaunystės g. 7
2015 - 2019 2018 - 2019
ABOVITA, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Žemaitės g. 21-101
2015 - 2020 2018 - 2021
Individuali įmonė - -